Rodzaj zamówienia: 
Usługi
Numer projektu: 
RPPK.06.04.03-18-0035/16
Zamawiający: 
Miasto Leżajsk, ul. Rynek 1, 37-300 Leżajsk
Opis przedmiotu zamówienia: 

Przedmiotem zamówienia jest zadanie sprawowania na rzecz gminy Miasto Leżajsk usług nadzoru w zakresie  wewnętrznych instalacji centralnego ogrzewania i wod.-kan. dla robót budowlanych pod nazwą „Przebudowa obiektów Szkoły Podstawowej nr 1 w Leżajsku przy ul. Grunwaldzkiej 1 obejmujących Część 2 - Przebudowa budynku sali gimnastycznej SP-1 w Leżajsku.

Zadanie jest realizowane w ramach projektu pn.: „Poprawa jakości systemu oświaty w Leżajsku poprzez przebudowę i doposażenie Szkoły Podstawowej nr 1” i dofinansowane z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 - 2020 przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w osi priorytetowej VI Spójność przestrzenna i społeczna, działanie 6.4 Infrastruktura edukacyjna, poddziałanie 6.4.3 Szkolnictwo ogólne.

Zakres robót budowlanych dotyczący usługi nadzoru nad robotami w sali gimnastycznej (budynek odrębny przy Szkole Podstawowej nr 1) to modernizacja i przebudowa instalacji c.o., a w zapleczu sanitarno-szatniowym przebudowa instalacji wod.-kan.    

Szczegółowy zakres ww. przewidzianych do nadzoru robót (wykonywanych przez wykonawcę robót wyłonionego w przetargu nieograniczonym) obejmują przedmiary robót -dla ww. instalacji zawarte w załączniku  nr  2.2 formularz cenowy dostępnym na stronie www Zamawiającego pod adresem URL: http://lezajsk.um.bipgmina.pl/wiadomosci/3/wiadomosc/346103/przetarg_nieograniczony_na_roboty_budowlane_pod_nazwa_przebudowa

Zakres nadzorowanych robót  zgodnie z zawartą umową o roboty budowlane z dnia 28.12.2016 r. realizowaną w zakresie  ww. robót przez Wykonawcę: IGLOBUD LEŻAJSK JERZY SZOSTAK S.J., Wierzawice 874, 37-300 Leżajsk. Poza budynkiem Sali gimnastycznej ww. umową objęty jest jeszcze budynek dydaktyczny - którego zakres robót wyłączony jest z niniejszego zamówienia na sprawowanie  nadzoru. 

Wzór ww. umowy pod nazwą załącznik nr 7 – wzór umowy o roboty budowlane  oraz dokumentacja techniczna (dla zakresu robót budowlanych objętych zamówieniem nadzoru w załącznikach  nr 9.2 i 9.3) znajduje się pod ww. adresem URL.

Planowany termin rozpoczęcia  robót przewidzianych do nadzoru: do 10.03.2017 r., a termin ich zakończenia: do dnia 16.06.2017 r. - zgodnie z ww. umową o roboty budowlane z dnia 28.12.2016 r. Cena umowna robót c.o. i pozostałych robót w branży sanitarnej w sali gimnastycznej wynosi 121 099,82 zł.

Zakres nadzoru obejmuje między innymi:

1. współpracę z inspektorami robót dla pozostałego zakresu robót budowlanych,

2. w porozumieniu z prowadzącym nadzór inspektorem w zakresie robót ogólnobudowlanych:

a)reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej,

b)egzekwowanie od Wykonawcy przedstawienia dokumentów/dowodów dopuszczenia do stosowania materiałów i wyrobów budowlanych,

c)nadzór nad jakością wykonywanych robót i kontrola jakości materiałów celem uniknięcia zastosowania materiałów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie,

d)sprawdzanie i wpis dotyczący odbioru robót ulegających zakryciu lub zanikających do dziennika budowy - w terminie do 3 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia,

e)sprawdzanie książki obmiaru robót prowadzonej przez kierownika budowy/robót dla dotyczącego odbieranego zakresu robót - w terminie do 3 dni roboczych od daty jej przekazania przez ww.,

f)sprawdzanie i wpis dotyczący zakresu robót podlegającego odbiorowi częściowemu – w terminie do 3 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia poprzez wpis do dziennika budowy (w tym na podstawie harmonogramu rzeczowo-finansowego będącego załącznikiem do umowy o roboty budowlane),

g)sprawdzenie robót objętych odbiorem końcowym - w terminie do 7 dni roboczych od daty wpisu o zakończeniu przedmiotu umowy - z potwierdzeniem w dzienniku budowy osiągnięcia gotowości do odbioru,

h)uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych, których obowiązek przeprowadzenia wynika z przepisów szczególnych,

i)wydawanie kierownikowi budowy/kierownikowi robót poleceń dotyczących usuwania zauważonych nieprawidłowości lub zagrożeń,

j)egzekwowanie od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót,

k)wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie lub spowodowała niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową.

l)wskazywanie możliwości powstania ewentualnych opóźnień lub zagrożeń w realizacji zadania,

m)analiza i ocena dotycząca proponowanych przez Wykonawcę sposobów rozwiązywania powstałych problemów oraz przewidywanych zagrożeń,

n)uczestniczenie w organizowanych przez Zamawiającego radach/naradach budowy,

o)przyjęcie od Wykonawcy skompletowanej dokumentacji powykonawczej, sprawdzenie jej kompletności poprzez dokonanie stosownej adnotacji i udział w czynnościach odbiorów częściowych i w odbiorze końcowym,

p)udział w przeglądach i odbiorach gwarancyjnych.

Zakres nadzoru obejmuje także inne niewymienione powyżej czynności – wymagane przepisami ustawy prawo budowlane.

 

Termin składania ofert: 
środa, luty 8, 2017 - 11:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

Oferty w formie pisemnej należy składać w Sekretariacie (na I piętrze) Urzędu Miejskiego w Leżajsku (ul. Rynek 1, 37-300 Leżajsk) lub przesłać pocztą w zamkniętej kopercie opisanej nazwą postępowania. Otwarcie ofert nastąpi w sali posiedzeń Urzędu Miejskiego w Leżajsku.

Termin wykonania zamówienia: 
czwartek, Sierpień 10, 2017
Powiat: 
leżajski
Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

Zamawiający dokona ich oceny i wyboru stosując następujące kryterium wyboru: cena ofertowa  – 100 %. Poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty (z dokładnością do setnych części) za cenę w skali od 1 do 100, obliczone wg wzoru: [najniższa cena oferty] / [cena oferty ocenianej] x 100 pkt.

Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.