Rodzaj zamówienia: 
Dostawy
Zamawiający: 
Invest Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Tadeusza Boya Żeleńskiego 335-105 Rzeszów
Opis przedmiotu zamówienia: 

Niniejsze zamówienie obejmuje:

  • Dostawę 1 szt. fabrycznie nowego wózka widłowego
  • Przeprowadzenie przez Wykonawcę instruktażu z obsługi wózka dla załogi Zamawiającego.
  • Dostarczenie przez Wykonawcę niezbędnej dokumentacji.
  • Zrealizowanie   przez   Wykonawcę   pozostałych   obowiązków   niezbędnych dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.

 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do niniejszej Specyfikacji. 

Kod CPV: 
42415110-2
Warunki udziału w postępowaniu : 

Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą spełniać warunki dotyczące:

 

A.Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności, o ile wynika to z odrębnych przepisów

 

Zamawiający nie określa wymogów minimalnych w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny

spełniania powyższego warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia

o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

 

B.Zdolności technicznej lub zawodowej

 

Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wykonał minimum 2 dostawy obejmujące swoim zakresem dostawę fabrycznie nowego wózka widłowego (wykaz dostaw z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców). Każda dostawa ma być poświadczona kopią protokołu zdawczo – odbiorczego lub innym dokumentem, o wartości minimum 50 000,00 zł netto każda.

 

C.Sytuacji ekonomicznej i finansowej

 

Zamawiający nie określa wymogów minimalnych w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny

spełniania powyższego warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia

o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

 

W przypadku ofert składanych wspólnie przez kilka podmiotów, wszystkie opisane powyżej warunki musi spełniać co najmniej jeden z podmiotów wchodzących w skład konsorcjum.

 

Nie dołączenie wymaganych dokumentów lub dołączenie dokumentów niepotwierdzających spełnienia ww. warunków spowoduje odrzucenie oferty.

 

W toku dokonywania oceny złożonych ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert. Nie złożenie wyjaśnień w nakreślonym przez Zamawiającego terminie oraz wymaganej formie może być podstawą do odrzucenia oferty. 

 

Z przedstawionych treści dokumentów musi wynikać w sposób jednoznaczny i nie budzący żadnych wątpliwości spełnienie warunku udziału w postępowaniu, którego dany dokument dotyczy. 

Termin składania ofert: 
poniedziałek, luty 6, 2017 - 09:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 
  1. Oferty należy złożyć do dnia 6 lutego 2017 do godz. 9:00 w siedzibie Zamawiającego w Rzeszowie, ul. Boya – Żeleńskiego 3, w dziale księgowości.
  2. Oferty należy złożyć w zamkniętej kopercie opisanej w następujący sposób: adres Wykonawcy, adres Zamawiającego, dopisek „Oferta na dostawę wózka widłowego. Nie otwierać do dnia 6 lutego 2017 do godz. 9:00”
  3. Oferty można składać osobiście, przesyłką pocztową lub kurierską. Oferty złożone w inny sposób, w tym drogą elektroniczną zostaną odrzucone.
  4. Za datę złożenia oferty uznaje się datę jej wpływu do siedziby Zamawiającego. Oferty, które spłyną po terminie wyznaczonym na składanie ofert nie będą rozpatrywane.
  5. Każdy Wykonawca może złożyć wyłącznie jedną ofertę. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i/lub częściowych. Złożenie przez Wykonawcę więcej niż jednej oferty i/lub oferty częściowej i/lub oferty wariantowej spowoduje odrzucenie przez Zamawiającego wszystkich złożonych ofert.
  6. Oferty zaleca się sporządzić na załączonym formularzu. W treści oferty należy podać wszystkie parametry techniczne dostarczanego wózka widłowego zgodnie z załącznikiem nr do Specyfikacji.

7.Oferty należy sporządzić pismem maszynowym lub komputerowym. Oferty wypełnione pismem ręcznym zostaną odrzucone.

  1. Do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunków opisanych w pkt. 6 niniejszego zapytania.
  2. Wykonawca powinien złożyć ofertę z ceną wyrażoną w Polskich Złotych (PLN). W przypadku, gdy Wykonawca złoży ofertę z ceną wyrażoną w walucie innej niż PLN Zamawiający dokona przeliczenia ceny na PLN z wykorzystaniem kursu średniego NBP z dnia składania ofert.
  3. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 6 lutego 2017 o godz. 9:30 w siedzibie Zamawiającego w Rzeszowie, ul. Boya – Żeleńskiego 3
  4. Okres związania z ofertą powinien wynosi 60 dni licząc od dnia wyznaczonego przez Zamawiającego jako termin złożenia oferty.
Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

Ustala się następujące kryteria oceny ofert i sposób przyznawania punktacji.

 

Kryterium 1: Cena (C) – 60 punktów

 

W powyższym kryterium oceniana będzie cena brutto oferty. Maksymalną ilość punktów otrzyma wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę, pozostali będą oceniani według następującego wzoru:

 

C =  (Najniższa cena z ofert niepodlegających odrzuceniu / Cena badanej oferty) x 60 punktów

 

gdzie: C - ilość punktów, jaką dana oferta otrzyma za cenę oferty brutto.

 

Kryterium 2: Gwarancja (G) – 40 punktów

 

W powyższym kryterium oceniana będzie ilość pełnych miesięcy przez jaką wykonawca obejmie gwarancją całość przedmiotu zamówienia. Maksymalną ilość punktów otrzyma wykonawca, który zaproponuje najdłuższy okres gwarancji, pozostali będą oceniani wg następującego wzoru:

 

Gwarancja

Liczba godzin

12 m-ce lub 1000 motogodzin

10 punktów

24 m-ce lub 2000 motogodzin

40 punktów

 

 

Minimalny okres gwarancji, jaki może zaoferować wykonawca to 12 miesięcy lub 1000 motogodzin. Oferta wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji krótszy niż 12 m-cy, zostanie odrzucona.

W przypadku podania przez Wykonawcę okresu gwarancji dłuższego niż 24 miesiące do wzoru zostanie podstawiony okres 24 m-cy.

 

 

Łączna liczba punktów otrzymanych przez wykonawcę będzie sumą punktów przyznanych w poszczególnych kategoriach wyliczoną wg wzoru:

 

PO = C + G

 

Maksymalna liczba punktów wynosi 100. Zamawiający dokona wszystkich obliczeń z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Zamawiający wybierze ofertę, która otrzyma największą liczbę punktów. 

Termin wykonania zamówienia: 
piątek, Czerwiec 30, 2017
Powiat: 
łańcucki
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 

Warunki zmiany umowy, o ile zostały przewidziane, zostały uwzględnione w treści umowy stanowiącej załącznik do niniejszego opisu przedmiotu zamówienia. 

Numer projektu: 
RPPK.01.04.01-18-0073/16