Przedmiotem zamówienia jest usługa doradczo – konsultingowa dla projektu o roboczej nazwie „„Rozbudowa istniejącego Budynku Głównego Szpitala w Sanoku o istniejący Pawilon Diagnostyczno-Zabiegowy (ETAP II) w zakresie bloku operacyjnego, centralnej sterylizacji oraz laboratoriów analitycznego i mikrobiologicznego wraz z Przebudową i rozbudową pomieszczeń Budynku Głównego Szpitala (cześć segmentu C obecnie Bloku Operacyjnego ) na Oddział Anestezjologii i Intensywnej Terapii” planowanego do aplikowania o dofinansowanie w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 w ramach działania 6.2 Infrastruktura ochrony zdrowia i pomocy społecznej nabór nr RPPK.06.02.01-IŻ.00-18-001/16.
Wspólny słownik zamówień (CPV)
72224000-1 Usługi doradcze w zakresie zarządzania projektem.
Przedmiotem zamówienia będzie realizowany w rozbiciu na kolejne dwa etapy :
- Etap I – Przygotowanie dokumentacji aplikacyjnej
Niezbędne działania obejmujące etap I :
a) przygotowanie wniosku aplikacyjnego o dotację w formie pisemnej i elektronicznej;
b) opracowanie studium wykonalności;
c) pomoc w przygotowaniu i skompletowaniu wszystkich niezbędnych załączników;
d) złożenie w instytucji wdrażającej wniosku aplikacyjnego o dofinansowanie projektu (dotacje) w terminie określonym w regulaminie konkursu;
e) przygotowanie odpowiedzi na zapytania instytucji wdrażającej dotyczące złożonego wniosku;
f) dostarczenie Zleceniodawcy dowodu złożenia wniosku w terminie jednego dnia od złożenia we właściwej instytucji;
g) zapewnienie obecności przedstawicieli Zleceniobiorcy wyznaczonych do kontaktów ze Zleceniodawcą przy realizacji niniejszej umowy w siedzibie Zleceniodawcy w godzinach pracy Zleceniodawcy, w terminach zaproponowanych przez Zleceniodawcę i zaakceptowanych przez Zleceniobiorcę z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem, średnio 1 raz w miesiącu;
- Etap II – Nadzór merytoryczny nad realizacją projektu (okres opcjonalny)
Niezbędne działania obejmujące etap II :
h) monitoring kosztów kwalifikowanych, niekwalifikowanych, poza projektowych szacowanie wartości inwestycji na każdym etapie (tj. w podziale na grupy, rodzaje, kontrakty, zadania, lata, kwartały, źródła finansowania, księgowania, wydatkowania itp.);
i) archiwizacja i identyfikacja elektroniczna dokumentów wydatkowych Projektu;
j) prowadzenie sprawozdawczości oraz monitorowanie wydatków zgodnie z planem płatności, harmonogramem rzeczowo-finansowym i planami inwestycyjnymi;
k) opracowanie wniosków o płatność, Harmonogramu rzeczowo-finansowego, harmonogramu płatności i harmonogramu realizacji zamówień publicznych;
l) prognozowanie przepływów finansowych w Projekcie — zaliczek, dotacji, środków własnych;
m) przygotowanie raportów i sprawozdań, opisywanie zagrożeń i problemów, udzielanie informacji instytucjom kontrolującym;
n) określanie postępu finansowego i rzeczowego w realizacji inwestycji;
o) prowadzenie bazy wykonanego zakresu monitorowanie wskaźników Projektu;
p) kontakt z zaangażowanymi instytucjami w sprawach dotyczących realizacji Projektu, w tym przygotowanie odpowiedzi na zapytania instytucji dotyczące Projektu;
q) przygotowanie raportu i rozliczenia końcowego.
Sekretariat Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Publicznej w Sanoku 38-500 Sanok, ul. 800-lecia 26
Termin złożenia oferty: do dnia 02.02.2017r. do godz. 10:00.
Termin otwarcia ofert: 02.02.2017r. godz. 11:00 w Dziale Zamówień Publicznych Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Publicznej w Sanoku 38-500 Sanok, ul. 800-lecia 26, pok. Nr 11.
Kryteria punktowane:
Przyjmuje się następujące zasady i wagi do wyboru oferty:
- Cena oferty brutto - waga 60 % - PC
Wykonawca podaje cenę ryczałtową brutto w zł, za całe zadanie objęte zamówieniem, zawierającą wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia i niezbędne do jego zakończenia bez możliwości jej zmiany w trakcie trwania umowy.
Punkty za kryterium cena brutto liczone będą w następujący sposób:
PC = x 100 pkt x 60%
B) Wiedza i doświadczenie – waga 40 % - PD
Ocenie podlega ilość wykonanych usług doradczych, potwierdzonych dokumentami o należytym wykonaniu przedmiotu zamówienia (protokoły odbioru i/lub referencje).
1/ Wykonawca posiada doświadczenie w realizacji usług doradczych dla podmiotów działalności leczniczej:
- Przygotowane studia wykonalności (potwierdzenie realizacji usług: referencje i protokoły zdawczo – odbiorcze)
10 szt. i więcej – 20 pkt, poniżej 10 szt. – 10 pkt,
2/ Wykonawca posiada doświadczenie w realizacji usług doradczych (zarządzanie projektem) (potwierdzenie realizacji usług: referencje i protokoły zdawczo – odbiorcze):
2 szt. i więcej - 20 pkt, poniżej 2 szt. - 10 pkt.
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta nieodrzucona , która uzyska największą liczbę punktów. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.