Rodzaj zamówienia: 
Usługi
Numer projektu: 
RPPK.06.04.03-18-0006/16
Zamawiający: 
Gmina Gorzyce, ul. Sandomierska 75,39-432 Gorzyce
Opis przedmiotu zamówienia: 
  1. Przedmiotem zamówienia jest Inwestor zleca, a Inspektor nadzoru przyjmuje do wykonania zamówienie polegające na pełnieniu obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Rozwój infrastruktury sportowej poprzez budowę bieżni lekkoatletycznej oraz infrastruktury przy Zespole Szkół w Gorzycach w zakresie prowadzonych robót budowlanych w branżach:
    1. konstrukcyjno-budowlanej,
    2. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
    3. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
  2. Inspektor nadzoru zapewni stały (codzienny) nadzór geotechniczny nad całością robót ziemnych.
  3. Inwestor wymaga aby Inspektor nadzoru nadzorował budowę codziennie od poniedziałku do soboty w godzinach zapewniających skuteczność nadzoru.
  4. Zakres obowiązków Inspektora nadzoru obejmuje:
    1. zapewnienia nadzoru inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych i instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
    2. wydawanie poleceń i instrukcji Wykonawcy robót budowlanych celem prawidłowego i rzetelnego wykonania prac określonych w umowie z wykonawcą robót budowlanych,
    3. zapewnienie stałego (codziennego) nadzoru geotechnicznego nad całością robót ziemnych,
    4. przyjmowanie wniosków od Wykonawcy robót budowlanych o wykonywanych pracach, opiniowanie i przedstawienie do akceptacji przez Inwestora,
    5. prawo wstrzymania robót jeśli jest to konieczne dla ich prawidłowego wykonania oraz w przypadku, gdy Wykonawca robót budowlanych nie wypełnia swych obowiązków z należytą starannością, wiedzą techniczną i postanowieniami zawartej z nim umowy,
    6. kontrole jakości używanych materiałów zgodnie z prawem, żądania dodatkowych badań jakościowych, a w szczególności obowiązkowy odbiór przedstawionych przez Wykonawcę robót budowlanych certyfikatów i deklaracji zgodności materiałów przed ich wbudowaniem,
    7. żądanie usunięcia przez Wykonawcę robót budowlanych ujawnionych wad w jakości prac,
    8. dokonywanie odbiorów częściowych, zwłaszcza prac zanikających i ulegających zakryciu, udział w czynnościach odbioru końcowego, gwarancyjnego i pogwarancyjnego,
    9. stwierdzenia gotowości do odbioru,
    10. dbanie o interesy Inwestora oraz podejmowanie czynności zapewniających techniczną poprawność realizowanej inwestycji,
    11. sprawdzanie obmiarów robót i kosztorysów powykonawczych oraz potwierdzenie wykonywanych robót jako podstawy do zapłaty wynagrodzenia Wykonawcy robót,
    12. sygnalizowanie Inwestorowi o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych robót budowlanych oraz o wystąpieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej,
    13. bieżące nadzorowanie prowadzenia dziennika budowy oraz potwierdzanie swoich czynności wpisem w dzienniku budowy,
    14. przejęcie od kierownika budowy i przekazanie Inwestorowi dokumentacji powykonawczej i dziennika budowy,
    15. wykonywanie innych czynności wynikających z art 25-27 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2016, poz. 209 z późn. zm.,
    16. przedstawianie Inwestorowi cotygodniowego raportu z wykonywania obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego opisującego nadzorowane roboty wraz z ich udokumentowaniem za pomocą fotografii.
Termin składania ofert: 
piątek, luty 3, 2017 - 08:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

Oferty należy składać do dnia: 03.02.2017 r. do godziny 8:00 na adres poczty elektronicznej przetargi-gorzyce@gminagorzyce.pl.

Termin wykonania zamówienia: 
wtorek, Sierpień 1, 2017
Powiat: 
tarnobrzeski
Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

Jedynym kryterium oceny ofert jest cena – 100 pkt.

Ocena kryterium: najniższa cena ofertowa (PC)

PC = (CN/CB) x 100 pkt

gdzie:

PC – liczba punktów uzyskanych w kryterium najniższa cena ofertowa

CN – najniższa zaoferowana cena

CB – cena oferty badanej.

Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.