- Przedmiotem zamówienia jest Inwestor zleca, a Inspektor nadzoru przyjmuje do wykonania zamówienie polegające na pełnieniu obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Rozwój infrastruktury sportowej poprzez budowę bieżni lekkoatletycznej oraz infrastruktury przy Zespole Szkół w Gorzycach w zakresie prowadzonych robót budowlanych w branżach:
- konstrukcyjno-budowlanej,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
- Inspektor nadzoru zapewni stały (codzienny) nadzór geotechniczny nad całością robót ziemnych.
- Inwestor wymaga aby Inspektor nadzoru nadzorował budowę codziennie od poniedziałku do soboty w godzinach zapewniających skuteczność nadzoru.
- Zakres obowiązków Inspektora nadzoru obejmuje:
- zapewnienia nadzoru inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych i instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
- wydawanie poleceń i instrukcji Wykonawcy robót budowlanych celem prawidłowego i rzetelnego wykonania prac określonych w umowie z wykonawcą robót budowlanych,
- zapewnienie stałego (codziennego) nadzoru geotechnicznego nad całością robót ziemnych,
- przyjmowanie wniosków od Wykonawcy robót budowlanych o wykonywanych pracach, opiniowanie i przedstawienie do akceptacji przez Inwestora,
- prawo wstrzymania robót jeśli jest to konieczne dla ich prawidłowego wykonania oraz w przypadku, gdy Wykonawca robót budowlanych nie wypełnia swych obowiązków z należytą starannością, wiedzą techniczną i postanowieniami zawartej z nim umowy,
- kontrole jakości używanych materiałów zgodnie z prawem, żądania dodatkowych badań jakościowych, a w szczególności obowiązkowy odbiór przedstawionych przez Wykonawcę robót budowlanych certyfikatów i deklaracji zgodności materiałów przed ich wbudowaniem,
- żądanie usunięcia przez Wykonawcę robót budowlanych ujawnionych wad w jakości prac,
- dokonywanie odbiorów częściowych, zwłaszcza prac zanikających i ulegających zakryciu, udział w czynnościach odbioru końcowego, gwarancyjnego i pogwarancyjnego,
- stwierdzenia gotowości do odbioru,
- dbanie o interesy Inwestora oraz podejmowanie czynności zapewniających techniczną poprawność realizowanej inwestycji,
- sprawdzanie obmiarów robót i kosztorysów powykonawczych oraz potwierdzenie wykonywanych robót jako podstawy do zapłaty wynagrodzenia Wykonawcy robót,
- sygnalizowanie Inwestorowi o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych robót budowlanych oraz o wystąpieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej,
- bieżące nadzorowanie prowadzenia dziennika budowy oraz potwierdzanie swoich czynności wpisem w dzienniku budowy,
- przejęcie od kierownika budowy i przekazanie Inwestorowi dokumentacji powykonawczej i dziennika budowy,
- wykonywanie innych czynności wynikających z art 25-27 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2016, poz. 209 z późn. zm.,
- przedstawianie Inwestorowi cotygodniowego raportu z wykonywania obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego opisującego nadzorowane roboty wraz z ich udokumentowaniem za pomocą fotografii.
Oferty należy składać do dnia: 03.02.2017 r. do godziny 8:00 na adres poczty elektronicznej przetargi-gorzyce@gminagorzyce.pl.
Jedynym kryterium oceny ofert jest cena – 100 pkt.
Ocena kryterium: najniższa cena ofertowa (PC)
PC = (CN/CB) x 100 pkt
gdzie:
PC – liczba punktów uzyskanych w kryterium najniższa cena ofertowa
CN – najniższa zaoferowana cena
CB – cena oferty badanej.
W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.