Rodzaj zamówienia: 
Dostawy
Zamawiający: 
J.P.B. SYSTEME SOCIETE PAR ACTIONS SIMPLIFEE, Chemin du Bassin77950 Montreau sur le JardFrancja,działający w Polsce poprzez Oddział Zagranicznego Przedsiębiorcyz siedzibą pod adresem:35-302 Rzeszów, ul. J. Twardowskiego 9, III piętro
Opis przedmiotu zamówienia: 

Hydrauliczny podajnik prętów z wyrzutem odpadu – 4 sztuki (kompletne zestawy)

  • Magazyn prętów: min.235 mm długości
  • Separator oleju z przyłączem na zewnątrz podajnika
  • Adaptacja stożka dla popychacza
  • Adaptacja zacisk/popychacz
  • SAMONASTAWNY  KANAŁ PROWADZĄCY - Samonastawny kanał prowadzący (mm po mm) kontrolowany przez sterownik PLC. Kanał prowadzący jest w całości wykonany z materiału typu "vulkollan" lub równoważnego. Pręty prowadzone są na filmie olejowym.
  • Zdalna pomoc techniczna wraz z wprowadzaniem ustawień
  • Max. całkowity wymiar: szerokość – 3500mm, długość - 800mm, wysokość - 1500mm
  • Max. wymiar prętu: 2;10 mm
  • RAL Color 9010 biały podstawa i obudowa
  • Wierzchnia osłona: antracytu RAL 7021
  • Automatyczny system kontroli ustawienia podajnika prętów. Nie wymaga zmian kanału prowadzącego dla prętów o średnicy do 6 do 52 mm dla prętów długości max. 2.1 metra.
  • Jeden zestaw kamer z elektronicznym - elektrycznym komponentem dla zdalnego sterowania.
  • 12 wymiennych chwytaków: 13/20-15/20 – 16/25 – 18.5 /25 – 20/25 – 20.5/25 – 22/30 – 25.5/30 – 30/25 – 37/45 – 42 / 50 – 44/50
Kod CPV: 
39715300-0
42000000-6
Warunki udziału w postępowaniu : 
  1. O realizację zamówienia mogą ubiegać się wszystkie podmioty, które nie są powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym.
  2. Zamawiający dokona oceny spełnienia wyżej opisanego warunku udziału Wykonawcy w postępowaniu wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia objętego treścią formularza ofertowego. Brak oświadczenia lub złożenie oświadczenia niezgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszym zapytaniu ofertowym będzie skutkowało wykluczeniem Wykonawcy z niniejszego postępowania ofertowego.
  3. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie muszą dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

      Do wypełnionego i podpisanego przez Wykonawcę formularza ofertowego należy dołączyć:

  1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, celem zapewnienia Zamawiającemu możliwości weryfikacji poprawności formalnej złożonych ofert. Ww. dokumenty należy przedłożyć do oferty w oryginale lub poświadczyć za zgodność z oryginałem, obić pieczęcią firmową, pieczęcią imienną wraz z czytelnym podpisem oraz opatrzyć aktualną datą. Powyższy sposób poświadczenia zgodności dotyczy każdej strony dokumentu osobno, przedstawionego jako kserokopia. Potwierdzenia za zgodność dokonuje osoba/y uprawniona/e do reprezentowania Wykonawcy składającego ofertę.
  2. Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych.Oświadczenie o którym mowa powyżej należy przedłożyć w oryginale lub uwierzytelnionej kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza lub przez organ równorzędny w świetle obowiązujących przepisów. Oświadczenie winno zostać podpisane przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy składającego ofertę.
  3. W przypadku, gdy oferta wraz z załącznikami podpisywana jest przez pełnomocnika, tj. osobę, której umocowanie do reprezentowania Wykonawcy składającego ofertę nie wynika z właściwego Rejestru, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub uwierzytelnionej kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza lub przez organ równorzędny w świetle obowiązujących przepisów.

 

  1. W przypadku przedstawienia kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem wybrany Wykonawca będzie zobowiązany przed podpisaniem umowy do przedstawienia oryginałów tych dokumentów.
  2. W przypadku złożonych oświadczeń, na poziomie podpisywania umowy Zamawiający może żądać przedstawienia dodatkowych dokumentów potwierdzających zgodność oświadczeń ze stanem faktycznym. 
Termin składania ofert: 
piątek, luty 24, 2017 - 09:30
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 
  1. Oferta musi zostać złożona w nieprzekraczalnym terminie, do dnia 24 lutego 2017 r.do godz. 9.30 w siedzibie Oddziału Zamawiającego, pod adresem 35-302 Rzeszów, ul. J. Twardowskiego 9, III piętro O terminie złożenia oferty decyduje data i godzina wpływu oferty (o złożeniu oferty nie decyduje data stempla pocztowego).

Ofertę należy złożyć w jeden z niżej wymienionych sposobów:

•          osobiście w siedzibie Zamawiającego lub

•          przesłać pocztą tradycyjną na adres siedziby Zamawiającego.

  1. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 24 lutego 2017 o godz. 10.00 w siedzibie Oddziału Zamawiającego, pod adresem: 35-302 Rzeszów, ul. J. Twardowskiego 9, III piętro.
Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą, zgodnie z poniższymi kryteriami:

Cena - 70%

Okres gwarancji - 15%

Czas reakcji serwisu gwarancyjnego – 15%

Oferty zostaną ocenione wg poniższego systemu punktowego, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.

Ocena oferty zostanie obliczona z wykorzystaniem następującego wzoru:

Ocena = A + B + C, gdzie:

Ad. A Kryterium Cena zostanie obliczone wg następującego wzoru:

najniższa zaproponowana cena brutto za realizację przedmiotu zamówienia / cena badanej oferty brutto za realizację przedmiotu zamówienia x 70 punktów

Maksymalna liczba punktów jakie może otrzymać oferta w tym kryterium wynosi: 70 punktów. 

Ad. B Kryterium - Okres gwarancji zostanie ocenione w następujący sposób:

Jeżeli Wykonawca udzieli gwarancji jakości na dostarczone urządzenia przez okres:

24 miesięcy - 0 pkt

powyżej 24 miesięcy do 30 miesięcy – 5 pkt

powyżej 30 miesięcy do 36 miesięcy – 10 pkt

powyżej 36 miesięcy – 15 pkt

Jeżeli Wykonawca udzieli gwarancji jakości na dostarczone urządzenia przez okres krótszy niż 24 miesiące, jego oferta zostanie odrzucona jako niespełniająca wymagań postawionych niniejszym Zapytaniem i nie będzie brana pod uwagę przy ocenie ofert złożonych w niniejszym postępowaniu.

Maksymalna liczba punktów jakie może otrzymać oferta w powyższym kryterium wynosi: 15 punktów.

Ad. C Kryterium - Czas reakcji serwisu gwarancyjnego

Wymagany czas reakcji serwisu gwarancyjnego wynosi 24 godziny od dnia zgłoszenia usterki lub wady. Jeżeli Wykonawca zaoferuje w złożonej ofercie 24-godziny czas reakcji serwisu gwarancyjnego otrzyma 0 pkt w niniejszym kryterium oceny ofert.

Wykonawca, który zaoferuje najkrótszy czas reakcji serwisu gwarancyjnego otrzymuje 15 pkt.

Dla pozostałych wykonawców punktacja w przedmiotowym kryterium obliczana będzie wg następującego wzoru:

Najkrótszy czas reakcji serwisu gwarancyjnego zaoferowany przez Wykonawcę/Czas reakcji serwisu gwarancyjnego zaoferowany przez Wykonawcę w rozpatrywanej ofercie x 15 punktów

Termin wykonania zamówienia: 
czwartek, Wrzesień 28, 2017
Powiat: 
rzeszowski
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 
  1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy z wybranym Wykonawcą w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
  2. Dopuszczalne będą zmiany, dotyczące w szczególności:
  • zmiany jakichkolwiek rozporządzeń i przepisów i innych dokumentów, w tym dokumentów programowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, mających wpływ na realizację umowy;
  • zmiany terminu realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy;
  • zmiany terminu płatności;
  • zmiany organizacyjnej polegającej na zmianie osób, podwykonawców, grup wykonawców i innych podmiotów współpracujących przy realizacji zamówienia pod warunkiem, że ich uprawnienia, potencjał ekonomiczny, wykonawczy i doświadczenie nie są gorsze od tych, jakie posiadają podmioty zamieniane. Zmiany te mogą nastąpić z przyczyn organizacyjnych pod warunkiem, że osoby podwykonawcy, grupy wykonawców i innych podmiotów spełniają wszystkie wymogi wynikające z zapytania ofertowego i złożonej oferty;
  • zmiany wynagrodzenia (zmiany urzędowej stawki podatku VAT, uzasadnienia ekonomicznego i/lub technicznego).
  1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia do umowy zawartej z wybranym Wykonawcą muszą być dokonywane w formie pisemnych aneksów do umowy podpisanych przez obie strony, pod rygorem nieważności.