Rodzaj zamówienia: 
Roboty budowlane
Zamawiający: 
CDG PRO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, 36-072 Świlcza 145b
Opis przedmiotu zamówienia: 

1.         Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

2.         Nazwa zamówienia: Wykonanie robót budowlanych  w ramach realizowanego projektu pn. „Wprowadzenie na rynek innowacyjnego zmiennopowierzchniowego latawca sportowego typu de-power poprzez budowę nowego obiektu i zakup specjalistycznego wyposażenia.

3.         Wspólny słownik zamówień: Kod CPV: 45000000-7Roboty budowlane.

  1. Dokumentacja projektowa składająca się z projektu budowlanego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, kosztorysów zamieszczona zostaje na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem www.cdgpolska.pl, na stronie www.zamowieniarpo.podkarpackie.pl oraz udostępniona zostaje w siedzibie Zamawiającego wraz z projektem wykonawczym konstrukcji – z prawem wglądu od poniedziałku do piątku w godzinach od 08:00 do 15:00, za uprzednim powiadomieniem Zamawiającego.
  2. Dokumentacja projektowa precyzuje szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
  3. Realizacja przedmiotu zamówienia musi odbyć się zgodnie z dostarczoną kompletną dokumentacją projektową opracowaną dla potrzeb niniejszego zadania, zaleceniami nadzoru autorskiego, obowiązującymi warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, aktualnie obowiązującymi normami państwowymi i branżowymi, przepisami dozoru technicznego, polskim prawem budowlanym wraz z aktami wykonawczymi do niego, innymi obowiązującymi przepisami i sztuką budowlaną.
  4. Zakres robót obejmuje również wykonanie przez Wykonawcę wszelkich prac związanych z wymaganiami BHP, organizacją i realizacją umowy bez zakłóceń.
  5. Wykonawca ubiegający się o realizację zamówienia może przed złożeniem oferty dokonać wizji placu budowy, w celu poznania uwarunkowań prowadzenia robót na obiekcie, za uprzednim powiadomieniem Zamawiającego, w godzinach od 08:00 do godz. 15:00 od poniedziałku do piątku.
  1. Termin realizacji umowy: Roboty budowlane muszą być wykonane w terminie do 31.12.2017 r.  Rozpoczęcie robót nastąpi w ciągu 14 dni kalendarzowych od podpisania umowy o roboty budowlane. 
  2. Zamawiający zastrzega prawo do zmiany terminu realizacji robót budowlanych z przyczyn niezależnych od Wykonawcy.
  3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z określonego zakresu robót, bez odszkodowania dla Wykonawcy lub wprowadzenia robót zamiennych, za powiadomieniem Wykonawcy złożonym z odpowiednim wyprzedzeniem, w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
  4. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy – stanowiący integralną część niniejszego zapytania ofertowego.
Kod CPV: 
45000000-7
Warunki udziału w postępowaniu : 

O realizację zamówienia mogą się ubiegać wszystkie podmioty, które spełniają poniższe wymogi:

  1. udokumentowane doświadczenie – należyte wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed terminem upływu składania ofert, a jeżeli okres działalności podmiotu jest krótszy – w tym okresie – co najmniej dwóch robót budowlanych (budowa/rozbudowa/nadbudowa pomieszczeń kubaturowych o wartości 2 000 000,00 złotych każda (słownie: dwa miliony złotych 00/100). Do oferty należy dołączyć wykaz robót potwierdzający posiadanie wymaganego doświadczenia wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie (np. listy intencyjne, referencje, protokoły odbioru);
  2. posiadanie odpowiedniego zaplecza kadrowego, w tym:
  3. -  1 osobę posiadającą wymagane kwalifikacje oraz uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów (kierownik budowy).

    -  1 osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami elektrycznymi (kierownik robót elektrycznych).

    - 1 osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi z branży sanitarnej w zakresie instalacji wodociągowych, kanalizacyjnych, wentylacyjnych (kierownik robót instalacyjnych).

  4. posiadanie odpowiedniego zaplecza technicznego.
  5. nie są powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym.
  6. udzielą na roboty stanowiące przedmiot umowy co najmniej 6 letniej gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane.
  7. zaoferują, że wykonają roboty budowlane do dnia 31.12.2017 r.
  8.  

    2.         Zamawiający dokona oceny spełnienia wyżej opisanych warunków udziału Wykonawcy w postępowaniu wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów załączonych do formularza ofertowego i oświadczeń.  Brak któregokolwiek z wymaganych dokumentów lub załączenie ich w niewłaściwej formie lub niezgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszym zapytaniu ofertowym będzie skutkowało odrzuceniem oferty, z wyjątkiem oferty Wykonawcy powiązanego osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym, który zostanie wykluczony z niniejszego postępowania ofertowego.

    3.         Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie muszą dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

     

    Do wypełnionego i podpisanego przez Wykonawcę formularza ofertowego należy dołączyć:

     

  9. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
  10. Wykaz doświadczenia – według załączonego przez Zamawiającego wzoru;
  11. Dokumenty potwierdzające posiadane doświadczenie (referencje, listy intencyjne, protokoły odbioru itp.);
  12. Kosztorys ofertowy – sporządzony metodą szczegółową.
  13. Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych.
  14. Wykaz osób przewidzianych do realizacji zadania – według załączonego przez Zamawiającego wzoru;
  15. Dokumenty potwierdzające uzyskanie uprawnień budowlanych (kierownik budowy, kierownik robót instalacyjnych, kierownik robót elektrycznych).
  16. Powyższe załączniki należy przedstawić w formie oryginałów dokumentów lub poświadczonych dokumentów za zgodność z oryginałem – przed wykonaniem obić pieczęcią firmową/pieczęcią imienną wraz z czytelnym podpisem oraz opatrzyć aktualną datą. Powyższy sposób poświadczenia zgodności dotyczy każdej strony dokumentu osobno, przedstawionego jako kserokopia. Potwierdzenia za zgodność dokonuje osoba do tego upoważniona, która podpisuje ofertę.

    Wybrany Wykonawca będzie zobowiązany przed podpisaniem umowy do przedstawienia oryginałów tych dokumentów/ poświadczonych dokumentów za zgodność z oryginałem.

    W przypadku złożonych oświadczeń, na poziomie podpisywania umowy Zamawiający może żądać  przedstawienia dodatkowych dokumentów potwierdzających zgodność oświadczeń ze stanem faktycznym.

  17. Wykonawca zobowiązany jest w terminie 3 dni roboczych od daty wyłonienia wykonawcy przedmiotu zamówienia przedłożyć Zamawiającemu harmonogram prowadzenia robót i uzyskać jego akceptację przez Zamawiającego.
Termin składania ofert: 
piątek, luty 17, 2017 - 15:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 
  1. Ofertę należy złożyć w następujący sposób:
  • Osobiście w siedzibie Zamawiającego lub drogą pocztową na poniższy adres Zamawiającego:

CDG PRO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Świlcza 145B, 36-072 Świlcza

  1. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 17.02.2017 r. o godz. 15:30 w siedzibie Zamawiającego.

W przypadku ofert przesłanych drogą pocztową będzie decydowała data oraz godzina wpływu do siedziby Zamawiającego

Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą, zgodnie z poniższymi kryteriami:

 

  • Cena – 70 %
  • Gwarancja: 30 %
Termin wykonania zamówienia: 
niedziela, Grudzień 31, 2017
Powiat: 
rzeszowski
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 
  1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy z wybranym Wykonawcą w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
  2. Dopuszczalne będą zmiany umowy, wynikające w szczególności z:
  • zmiany jakichkolwiek rozporządzeń i przepisów i innych dokumentów, w tym dokumentów programowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podrkapackiego na lata 2014-2020, mających wpływ na realizację umowy;zmiany terminu realizacji robót budowlanych z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, w szczególności w sytuacji gdy wystąpią niemożliwe do przewidzenia niekorzystne warunki atmosferyczne, uniemożliwiające prawidłowe wykonanie robót określonych umową, w szczególności z powodu technologii realizacji prac, wymogów określonych normami lub przepisami prawa, które wymagają konkretnych warunków atmosferycznych; zmiana terminów określonych umową będzie jednak dopuszczalna tylko, w przypadku gdy konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność; fakt ten musi zostać zgłoszony Zamawiającemu i musi zostać potwierdzony przez Inspektora Nadzoru.
  • zmiany terminu płatności;
  • zmiany organizacyjnej polegającej na zmianie osób, podwykonawców, grup wykonawców i innych podmiotów współpracujących przy realizacji zamówienia pod warunkiem, że ich uprawnienia, potencjał ekonomiczny, wykonawczy i doświadczenie nie są gorsze od tych, jakie posiadają podmioty zamieniane. Zmiany te mogą nastąpić z przyczyn organizacyjnych pod warunkiem, że osoby podwykonawcy, grupy wykonawców i innych podmiotów spełniają wszystkie wymogi wynikające z zapytania ofertowego i złożonej oferty;
  • zmiany wynagrodzenia (zmiany urzędowej stawki podatku VAT, uzasadnienia ekonomicznego i/lub technicznego, ograniczenia zakresu robót, zmiany umówionego zakresu robót);
  • zmiany umówionego zakresu robót – w przypadku koniecznych lub uzasadnionych zmian w dokumentacji projektowej powstałych z przyczyn niemożliwych do przewidzenia, konieczności lub techniczno - ekonomicznej zasadności zastosowania materiałów i urządzeń równoważnych, konieczności wykonania rozwiązań równoważnych wynikających z uwarunkowań technologicznych lub użytkowych, ograniczenia finansowego po stronie Zamawiającego z przyczyn od niego niezależnych).

 

Dokonywanie wszelkich zmian i uzupełnień do umowy zawartej z wybranym Wykonawcą wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.

Numer projektu: 
RPPK.01.04.01-18-00-13/16