Rodzaj zamówienia: 
Dostawy
Zamawiający: 
MasterProfi Sp. z o.o., 35-105 Rzeszów, ul. Hanasiewicza 15
Opis przedmiotu zamówienia: 
  1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oraz dostawa: piętnastu form wtryskowych:

A). Forma wtryskowa 6-014 WYDMUCH, 1 gniazdo (1 szt.)

B). Forma wtryskowa 6-002 KORPUS, 1 gniazdo (1 szt.)

C). Forma wtryskowa 6-003 POKRYWA Śr, 1 gniazdo (1 szt.)

D). Forma wtryskowa 6-001 KAPTUR, 1 gniazdo (1 szt.)

E). Forma wtryskowa 6-003.2 POKRYWA, 1 gniazdo (1 szt.)

F). Forma wtryskowa 6-006 ZAŚLEPKA PRZEWODÓW, 2 gniazda (1 szt.)

G). Forma wtryskowa 6-019 WKŁADKA PRZYCISKU, 2 gniazda (1 szt.)

H). Forma wtryskowa 6-016 WKŁADKA PRZYCISKU, 1+1+1 gniazdo (1 szt.)

I).  Forma wtryskowa 6-005, GNIAZDO WĘŻA, 1 gniazdo (1 szt.)

J). Forma wtryskowa 6-015 WLOT KABLA, 1 gniazdo (1 szt.)

K). Forma wtryskowa 6-013 SZPULA DOLNA, 1 gniazdo (1 szt.)

L). Forma wtryskowa 6-004 UCHWYT, 1 gniazdo (1 szt.)

Ł). Forma wtryskowa 7-042 SPRĘŻYNA  4 gniazdowa z wymiennymi wkładkami na trzy rodzaje długości sprężyn: 7-042.1 SPRĘŻYNA KRÓTKA, L= 100mm, 7-042.2 SPRĘŻYNA ŚREDNIA, L= 160mm, 7-042.3 SPRĘŻYNA DŁUGA, L= 320 mm.

  M). Forma wtryskowa 6-008 ZBIORNIK WYSOKI, 1 gniazdo (1 szt.)

  N). Forma wtryskowa 6-007 ZBIORNIK ŚREDNI, 1 gniazdo (1 szt.)

 

2.Kod CPV: 43415000-5, Nazwa kodu CPV: Formy odlewnicze

 

3. Szczegółowe informacje na temat ww. form zostały ujęte w Załączniku nr 2 do niniejszego Zapytania Ofertowego, który stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa. Zostanie on przesłany jedynie do podmiotów, które zobowiążą się do zachowania poufności, podpisując stosowną Umowę o zachowaniu poufności (Załącznik nr 1).

Po przekazaniu Zamawiającemu podpisanej Umowy o zachowaniu poufności potencjalny Oferent otrzyma dostęp do dokumentacji technicznej niezbędnej do szczegółowej wyceny przedmiotu zamówienia, a stanowiącej tajemnicę przedsiębiorstwa. Podpisaną Umowę o zachowaniu poufności należy w oryginale złożyć/dostarczyć do Zamawiającego na jego adres.

4.W związku z koniecznością zachowania rygorystycznych parametrów jakościowych, Zamawiający wymaga przeprowadzenia przed odbiorem przedmiotu zamówienia co najmniej dwóch prób wtrysku na dostarczanych formach. 

Kod CPV: 
43415000-5
Warunki udziału w postępowaniu : 
  1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Oferenci, którzy spełniają następujące warunki:

1.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Spełnienie warunku weryfikowane będzie na podstawie podpisanego Oświadczenia stanowiącego element Formularza Ofert - Załącznika nr 3 do Zapytania Ofertowego.

1.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie objętym przedmiotem zapytania. Spełnienie warunku weryfikowane będzie na podstawie podpisanego Oświadczenia stanowiącego element Formularza Ofert - załącznika nr 3 do Zapytania Ofertowego.

1.3 Dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia. W związku z koniecznością zachowania rygorystycznych parametrów jakościowych, Zamawiający wymaga przeprowadzenia przed odbiorem przedmiotu zamówienia co najmniej dwóch prób wtrysku na dostarczanych formach. W związku z powyższym, Oferent musi dysponować co najmniej 1 wtryskarką  o sile zwarcia 350-400 ton. Spełnienie warunku weryfikowane będzie na podstawie podpisanego Oświadczenia stanowiącego element Formularza Ofert - Załącznika nr 3 do Zapytania Ofertowego.

1.4. Dysponują potencjałem osobowym zdolnym do wykonania zamówienia. Spełnienie warunku weryfikowane będzie na podstawie podpisanego Oświadczenia stanowiącego element Formularza Ofert - Załącznika nr 3 do Zapytania Ofertowego.

Termin składania ofert: 
wtorek, luty 21, 2017 - 00:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

1. Oferta powinna zostać dostarczona w formie pisemnej, za pośrednictwem poczty, kuriera lub złożona osobiście na adres Zamawiającego w zamkniętej i nieprzejrzystej kopercie (opakowaniu), oznaczonej dokładną nazwą i adresem Oferenta, zaadresowanej na Zamawiającego i oznaczonej napisem:

MasterProfi Sp. z o.o.

ul. Hanasiewicza 15, 35-105 Rzeszowie

Dotyczy: Zapytanie ofertowe z dnia 11.01.2017

2. Oferta powinna wpłynąć do 21 lutego 2017 r. do siedziby Zamawiającego. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

3. Wykonawca może przed terminem składania ofert zmienić, uzupełnić lub wycofać swoją ofertę.

4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

5. Do oferty należy załączyć kopię aktualnego dokumentu potwierdzającego możliwość reprezentowania firmy przez osobę podpisującą ofertę – KRS, wpis do działalności gospodarczej lub odpowiednie pełnomocnictwo.

Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 
  1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierować się następującymi kryteriami i ich znaczeniem oraz w następujący sposób będzie oceniać oferty w poszczególnych kryteriach:

L.p.

Kryterium

Waga

Maksymalna liczba punktów

I.

Cena (C)

60%

60 pkt

II.

Termin realizacji (T)

20%

20 pkt

III.

Gwarancja (G)

20%

20 pkt

RAZEM

100%

100pkt

 

I.W kryterium 1. „Cena” (C) najwyższą liczbę punktów (60) otrzyma oferta zawierająca najniższą cenę netto, a każda następna odpowiednio zgodnie ze wzorem: Liczba punktów oferty = (cena oferty najniżej skalkulowanej x 60): cena oferty ocenianej.

II.W kryterium 2 „Termin realizacji” (T) oferta uzyska następujące liczby punktów, w zależności od zaproponowanego terminu realizacji przedmiotu zamówienia:

  1. Czas realizacji zamówienia do 16 (włącznie) tygodni = 20 punktów;
  2. Czas realizacji zamówienia od 17 do 20 tygodni (włącznie) = 10 punktów;
  3. Czas realizacji zamówienia  powyżej 20 tygodni = 0 punktów.

III. W kryterium „Gwarancja” (G) oferta uzyska następujące liczby punktów, w zależności od zaproponowanego okresu gwarancji:

a)Powyżej 36 miesięcy gwarancji = 20 punktów;

b)Od 25 do 36 (włącznie) miesięcy gwarancji = 15 punktów

c)Od 12 do 24 (włącznie) miesiące gwarancji = 10 punktów;

d)Do 12 (włącznie) miesięcy gwarancji = 0 punktów.

2. Punkty przyznane danej ofercie w poszczególnych kryteriach zostaną do siebie dodane.

3. Zamawiający udzieli zamówienia Oferentowi, którego oferta zdobędzie najwięcej punktów.

4. W przypadku gdy Zamawiający będzie rozstrzygał pomiędzy kilkoma ofertami najkorzystniejszymi pod względem ekonomicznym, dokona wyboru oferty korzystniejszej gdy chodzi o oddziaływanie na środowisko i klimat, tj. ofertę firmy w której funkcjonuje wdrożony  System Zarządzania Środowiskiem zgodny z wymaganiami ISO 14001 lub równoważny. 

Termin wykonania zamówienia: 
środa, Sierpień 16, 2017
Powiat: 
M. Rzeszów
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następującym zakresie:
1. Zmiany harmonogramu realizacji umowy wynikającej z postanowień umowy Zamawiającego na dofinansowanie przedsięwzięcia z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
2. Zmiana istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty jest dopuszczalna 
w sytuacji, gdy jest ona korzystna dla Zamawiającego i nie była możliwa do przewidzenia na etapie podpisywania umowy, a ponadto jej dokonanie wskazane jest w szczególności, gdy:
a) Nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy;
b) Wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez Strony.

 

Numer projektu: 
RPPK.01.04.01 -18-0628/16