Rodzaj zamówienia: 
Usługi
Zamawiający: 
Związek Gmin Dorzecza Wisłoki, ul. Konopnickiej 82 38-200 Jasło
Opis przedmiotu zamówienia: 

1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dwóch dokumentacji aplikacyjnych w tym opracowanie z uwzględnieniem kryteriów oceny merytorycznej:

  • studiów wykonalności wraz z analizą finansową i ekonomiczną,
  • wymaganych załączników do wniosku o dofinansowanie, w tym między innymi specyfikacji dotyczącej kryteriów oceny merytorycznej jakościowej Projektu, Programu funkcjonalno-użytkowego

dla dwóch różnych Projektów z zakresu inwestycji w odnawialne źródła energii, które będą ubiegać się w postępowaniu konkursowym nr RPPK.03.01.00-IZ.00-18-001/16 o dofinansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014–2020, osi priorytetowej III Czysta Energia, działania 3.1 Rozwój OZE.

2. Dokumentacje aplikacyjne będą dotyczyć następujących Projektów:

  •   Projekt nr 1 – obejmujący łącznie ok. 1100 instalacji systemów OZE, w tym instalacje fotowoltaiczne, kolektorów słonecznych, pomp ciepła oraz kotłów na biomasę dla mieszkańców następujących Gmin: Brzyska, Dębowiec, Jodłowa, Kołaczyce, Krempna, Osiek Jasielski, Skołyszyn i Tarnowiec należących do Związku Gmin Dorzecza Wisłoki; planowana wartość Projektu ok. 15,5 mln zł,
  •   Projekt nr 2 – obejmujący łącznie ok. 1100 instalacji systemów OZE, w tym instalacje fotowoltaiczne oraz kolektorów słonecznych dla mieszkańców następujących Gmin: Brzostek, Czarna i Pilzno należących do Związku Gmin Dorzecza Wisłoki; planowana wartość Projektu ok. 15,5 mln zł.

Zamawiający zastrzega, że ostateczne ilości oraz rodzaje instalacji systemów odnawialnych źródeł energii w Gminach uczestniczących w poszczególnych Projektach zostaną określone do 27.01.2017 r.

Dodatkowo zakres każdego z dwóch Projektów obejmował będzie zadania niezbędne do ich zrealizowania, w tym opracowanie dokumentacji związanej z przygotowaniem Projektu, nadzór inwestorski i działania informacyjno-promocyjne zgodnie z wytycznymi Instytucji Zarządzającej RPO WP 2014-2020.

3. Dokumentacje aplikacyjne dla ww. Projektów należy sporządzić zgodnie z obowiązującymi na dzień złożenia wniosków aplikacyjnych wytycznymi normującymi zasady aplikowania o środki w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 – 2020, w szczególności:

  •   Regulaminem Konkursu  nr RPPK.03.01.00-IZ.00-18-001/16 dla naboru wniosków
    o dofinansowanie projektów w ramach osi priorytetowej III Czysta Energia, działania 3.1 Rozwój OZE „projekty parasolowe” RPO WP na lata 2014-2020 oraz Załącznikami do niniejszego Regulaminu,
  •   Szczegółowym opisem osi priorytetowych RPO WP 2014-2020 (SZOOP) oraz Załącznikami do SZOOP w zakresie działania 3.1 Rozwój OZE,
  •   Wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach RPO WP 2014 -2020 (EFRR).

Dokumenty można uzyskać na stronie internetowej: http://www.rpo.podkarpackie.pl/index.php/ nabory-wnioskow.

4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również bieżący kontakt z Gminami, celem uzyskania
w imieniu Zamawiającego wymaganych danych, a także udział Wykonawcy w uzgadnianiu dokumentacji aplikacyjnej z jednostkami odpowiedzialnymi za wdrażanie RPO WP 2014-2020 oraz dokonanie przez Wykonawcę wszelkich poprawek, uzupełnień, modyfikacji dokumentacji aplikacyjnych i pozostałych opracowań, których wykonanie będzie wymagane dla uzyskania pozytywnej oceny wniosków o dofinansowanie do momentu podpisania umów o dofinansowanie projektów.

5. Informacje prezentowane we wnioskach o dofinansowanie oraz odpowiadającym im studiach wykonalności i załącznikach do wniosków o dofinansowanie muszą być tożsame. Studia wykonalności muszą być aktualne na dzień składania wniosków o dofinansowanie.

6. Wykonawca przeanalizuje zakres Projektów proponowany przez Zamawiającego pod kątem spełnienia wymogów formalnych i merytorycznych (obowiązujących na dzień składania wniosków).

7. Wykonawca na wniosek Zamawiającego zobowiązany jest do uczestnictwa w co najmniej jednym spotkaniu konsultacyjnym w Jaśle lub Gminach uczestniczących w Projektach w miejscu i czasie wskazanym przez Zamawiającego.

8. Wykonawca udzieli rękojmi na wykonany przedmiot umowy na okres 24 miesięcy, w ramach której zobowiąże się w szczególności do dokonania korekty i uzupełniania przedmiotu zamówienia w zakresie, w jakim zażąda instytucja przyznająca dofinansowanie, oraz do udzielania niezbędnych wyjaśnień na żądanie Zamawiającego dotyczących przedmiotu zamówienia.

9. Zamawiający przekaże Wykonawcy wszystkie będące w jego posiadaniu informacje i dokumenty niezbędne do wykonania Przedmiotu zamówienia.

10. Zamawiający (lub wskazany przez niego konsultant) zastrzega sobie wgląd do opracowywanej dokumentacji na każdym etapie opracowywania oraz zgłaszania wniosków i uwag.

11. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dokumenty w wersji papierowej – 2 egzemplarze w formacie A4 oraz na nośniku elektronicznym dla Związku oraz dla każdej z Gmin, którego dana dokumentacja aplikacyjna dotyczy (w wersji edytowalnej, zawierającej aktywne formuły obliczeniowe do wszystkich obliczeń dokonanych w studium wykonalności). Analizy finansowe i ekonomiczne załączone do studium wykonalności powinny być wykonane w aktywnym arkuszu kalkulacyjnym w taki sposób, aby możliwa była kontrola poprawności wyliczeń. Wersja papierowa wniosków o dofinansowanie realizacji projektów musi być tożsama z wersją elektroniczną (tj. taka sama suma kontrolna).

Kod CPV: 
79314000-8
71241000-9
71242000-6
Warunki udziału w postępowaniu : 

O udzielenie zamówienia będą mogli ubiegać się Wykonawcy, którzy:

  • złożą aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
  • w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali co najmniej dwie kompletne dokumentacje aplikacyjne dla projektów o wartości brutto min. 4 000 000,00 zł każdy, które obejmowały zakresem instalacje systemów odnawialnych źródeł energii o łącznej zainstalowanej mocy 600 kW każdy.
    W przypadku, gdy Wykonawca polegać będzie na wiedzy i doświadczeniu, innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie (tj. w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (ocena spełniania warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia),
  • udzielą rękojmi na wykonany przedmiot umowy na okres 24 miesięcy, w ramach której zobowiążą się w szczególności do dokonania korekty i uzupełniania przedmiotu zamówienia w zakresie w jakim zażąda Instytucja przyznająca dofinansowanie oraz do udzielania niezbędnych wyjaśnień na żądanie Zamawiającego dotyczących Przedmiotu zamówienia.
Termin składania ofert: 
piątek, Styczeń 13, 2017 - 14:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

1. Ofertę należy złożyć w biurze Związku Gmin Dorzecza Wisłoki w Jaśle, ul. Towarowa 29 (II piętro) do 13.01.2017 r. do godz. 14:00, lub przesłać drogą pocztową na adres Związek Gmin Dorzecza Wisłoki, ul. Konopnickiej 82, 38-200 Jasło – data wpływu do 13.01.2017 r.

2. Otwarcie ofert nastąpi w Związku Gmin Dorzecza Wisłoki, ul. Towarowa 29, 38-200 Jasło w dniu 13.01.2017 r.  o godz. 14:30 w sali narad.

Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:

  • Kryterium "Cena": znaczenie kryterium (w %) = 60%, liczba możliwych do uzyskania punktów = 60
  • Kryterium "Doświadczenie personelu": znaczenie kryterium (w %) = 30%, liczba możliwych do uzyskania punktów = 30
  • Kryterium "Termin wykonania zamówienia": znaczenie kryterium (w %) = 10%, liczba możliwych do uzyskania punktów = 10

2. Punkty za kryterium 1 „Cena” zostaną obliczone według wzoru:

Ilość punktów = Cmin/Cb x 60

gdzie:

Cmin – najniższa cena w złożonych ofertach

Cb – cena badanej oferty

Ceną braną pod uwagę przy ocenie ofert jest cena brutto oferty – cena za realizację całości zamówienia.

3. Punkty za kryterium 2 „Doświadczenie personelu” zostaną przyznane zgodnie z zasadą:

  • Oferta, w której Wykonawca wykazał, że Kierownik Zespołu wykonał, przed upływem terminu składania oferty, 6 lub więcej usług polegających na opracowaniu  dokumentacji aplikacyjnych dla projektów o wartości brutto min. 4 000 000,00 zł każdy, które obejmowały zakresem instalacje systemów odnawialnych źródeł energii o łącznej zainstalowanej mocy 600 kW każdy, otrzyma 30 punktów;
  • Oferta, w której Wykonawca wykazał, że Kierownik Zespołu wykonał, przed upływem terminu składania oferty, od 3 do 5 usług polegających na opracowaniu  dokumentacji aplikacyjnych dla projektów o wartości brutto min. 4 000 000,00 zł każdy, które obejmowały zakresem instalacje systemów odnawialnych źródeł energii o łącznej zainstalowanej mocy 600 kW każdy, otrzyma 20 punktów;
  • Oferta, w której Wykonawca wykazał, że Kierownik Zespołu wykonał, przed upływem terminu składania oferty, 2 usługi polegające na opracowaniu  dokumentacji aplikacyjnych dla projektów o wartości brutto min. 4 000 000,00 zł każdy, które obejmowały zakresem instalacje systemów odnawialnych źródeł energii o łącznej zainstalowanej mocy 600 kW każdy, otrzyma 0 punktów.

4. Punkty za kryterium 3 „Termin wykonania zamówienia” zostaną obliczone w następujący sposób:

0 pkt – termin do 24.02.2017 r.

10 pkt – termin do 20.02.2017 r.

5. W trakcie obliczania punktacji Zamawiający zastosuje zaokrąglenie otrzymanego wyniku do dwóch   miejsc po przecinku.

6. Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z największą ilością punktów.

7. Z Wykonawcą, który spełni wymagania i uzyska największą ilość punktów, zostanie podpisana Umowa, której wzór stanowi Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego.

Termin wykonania zamówienia: 
piątek, luty 24, 2017
Powiat: 
dębicki
jasielski
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 

1. Strony zobowiązują się nie dokonywać istotnych zmian postanowień Umowy w stosunku do treści Oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z zastrzeżeniem pkt. 2 i 3.

2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmian postanowień Umowy w zakresie terminów realizacji Przedmiotu zamówienia w przypadku zmiany terminu składania wniosku
o dofinansowanie projektu do Departamentu Wdrażania Projektów Infrastrukturalnych Regionalnego Programu Operacyjnego.

3. Zamawiający zastrzega sobie również możliwość dokonania zmian postanowień Umowy polegających na zmianie planowanych typów instalacji systemów odnawialnych źródeł energii
w ramach poszczególnych Projektów.

4. Zmiany niniejszej Umowy wymagają uzgodnienia w formie pisemnej pod rygorem nieważności.