ZAKUP NOWEJ MASZYNY DRUKUJĄCEJ OFFSETOWEJ ROLOWEJ ZMIENNOFORMATOWEJ ( 1 SZT.)
Maszyna drukująca offsetowa rolowa zmiennoformatowa - parametry maszyny drukującej:
1. Automatyczna odwijarka roli o średnicy minimum 800 mm i szerokości min 500 mm.
2. System czyszczenia wstęgi.
3. System koronowania.
4. Prowadzenie wstęgi.
5. Minimum sześć modułów drukujących metodą offsetową UV z wymiennymi tulejami drukowymi i szerokością drukowania minimum 500 mm.
6. Minimum jeden zespół drukujący fleksograficzny.
7. System video kontroli wstęgi.
8. Prowadzenie wstęgi z kontrolą naprężenia wstęgi.
9. Nawijak zwoju druku.
10. Pojedynczy odwijak.
11. Urządzenie do załadunku roli z podłogi na odwijarkę sterowane silnikiem .
12. Urządzenie zatrzymujące drukarkę na końcu wstęgi.
13. Wykrywacz zerwania wstęgi.
14. Sześć urządzeń do utwardzania UV o wydajności minimum 200 watów na centymetr po każdym zespole offsetowym.
15. System zwilżania wodą.
16. Automatyczny system mycia zespołów offsetowych.
17. Zespół fleksograficzny umieszczony za zespołami offsetowymi z suszeniem UV i gorącym powietrzem.
18. System podawania farby do rakla w komorze zamkniętej.
19. Grubość podłoża drukowego od 12 µm do minimum 250 g/m².
20. Minimalny raport druku nie większy jak 16 cali .
21. Maksymalny raport druku nie mniejszy niż 30 cali.
22. Dwa czujniki zerwania wstęgi.
23. Automatyczny system regulacji pasowania
24. System dejonizacji wstęgi.
25. Drążek odwracający wstęgę, wymienny pomiędzy zespołami druku.
26. Stacja przygotowania tulei do druku offsetowego i fleksograficznego.
27. Zdalne połączenie z obsługą serwisową za pomocą internetu.
28. Maszyna drukarska fabrycznie nowa .
29. Gwarancja minimum 12 miesięcy
1. Oferta z załącznikami winna być złożona na druku załączonego Formularza do dnia 06.02.2017r godz.13 ºº w siedzibie Zamawiającego Drukarnia Jasło Kosiba Spółka jawna , ul. Adama Mickiewicza 158, 38-200 Jasło w zamkniętej kopercie z napisem „Przetarg nieograniczony na dostawę nowej maszyny drukującej offsetowej rolowej zmiennoformatowej ” osobiście lub pocztą. W przypadku dostarczenia oferty drogą pocztową decyduje data wpłynięcia oferty do firmy.
1/ Oferent ma prawo złożyć tylko jedną ofertę.
2/ Ofertę należy sporządzić komputerowo w języku polskim (lub angielskim)
3/ Ceny muszą być zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.
4/ Oferty złożone po w/w terminie nie będą rozpatrywane.
5/ Termin związania ofertą wynosi 60 dni licząc od daty złożenia oferty.
2. Oferta winna zawierać :
1/ Wypełniony Formularz oferty – załącznik nr 1
2/ Zakres i szczegółowy opis oferowanej maszyny w ramach oferty z odniesieniem się do każdego parametru technicznego.
3/ W ofercie należy się odnieść do wszystkich kryteriów wyboru oferty. ( W przypadku, gdy Oferent pominie jedno lub więcej kryteriów jego oferta może zostać uznana za nieważną).
3. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 06.02.2017r o godz. 14°° w siedzibie Zamawiającego. Przy czynności otwarcia ofert mogą uczestniczyć oferenci , którzy złożyli oferty.
1. Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria :
- cena – 90 pkt. ( 90%)
- okres gwarancji – 10 pkt. ( 10%)
2. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
1. Liczba punktów w kryterium „cena” będzie przyznawane według poniższego wzoru :
C= ( Cn/Cr x 90%) x 100
gdzie:
C- ilość punktów dla kryterium
Cn- Najniższa oferowana cena
Cr- cena oferty rozpatrywanej
2. Liczba punktów w kryterium „ okres gwarancji maszyny” będzie przyznawane według poniższego schematu:
0 pkt. - 12 miesięcy gwarancji
3 pkt.- 18 miesięcy gwarancji
10 pkt.- 24 miesięce gwarancji
Z postępowania podlegają wykluczeniu podmioty lub osoby powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane
z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające
w szczególności na:
a/ uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b/ posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
c/ pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego , prokurenta, pełnomocnika,
d/ pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Określenie warunków zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy w zakresie dotyczącym:
Zmiany terminu realizacji:
Termin zakończenia dostawy przedmiotu umowy może ulec zmianie w przypadku:
a) opóźnień z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego;
b) wystąpienia zjawisk związanych z działaniem siły wyższej ( klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne itp.)
c) decyzji administracyjnych ( decyzje władz publicznych, zmiany obowiązującego prawa, oczekiwanie na nieprzewidziane wcześniej a konieczne wyniki ekspertyz, wyroki sądowe itp.)
Opóźnienia o których mowa wyżej, muszą być udokumentowane stosownymi protokołami podpisanymi przez obie strony.
W/w przypadkach strony ustalają nowe terminy, z tym że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy równy będzie okresowi tych opóźnień.
Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych powyżej okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania.
2. Wszystkie zmiany treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności.