Rodzaj zamówienia: 
Roboty budowlane
Zamawiający: 
AL-STAL Sp. z o.o., 37-100 Łańcut, Głuchów 561 d
Opis przedmiotu zamówienia: 

1. Przedmiotem postępowania jest: „Rozbudowa i przebudowa budynku produkcyjno – usługowego z częścią biurowo - socjalną w Głuchowie koło Łańcuta - działki nr 892/15, 892/16, 892/17, 892/18.”

Projekt opracowano w oparciu o  ustalenia miejscowego planu zagospodarowania terenu nr 1/2013 z dnia 14 kwietnia 2015 r. oraz zaakceptowaną przez Inwestora koncepcję architektoniczną. Zaprojektowany budynek to hala produkcyjno magazynowa usytuowana po stronie północnej obiektu istniejącego, połączona z nim funkcjonalnie. W części produkcyjnej odbywać się będzie wytwarzanie wielkogabarytowych bram hangarowych. Zaprojektowano również sanitariat dla pracowników dostępny z hali produkcyjnej za pośrednictwem przedsionka. Zaplecze socjalne zapewnia istniejący budynek biurowo-socjalny. Przedmiotem inwestycji jest również utwardzony plac próbnego montażu wraz z towarzyszącymi instalacjami i ogrodzenie terenu.

2. Wykonawca wykona roboty budowlane na podstawie Dokumentacji Technicznej, tj.:

  • Projekt budowlany „Rozbudowa i przebudowa budynku produkcyjno – usługowego z częścią biurowo – socjalną”, Kraków – styczeń 2016,
  • Projekt wykonawczy konstrukcji żelbetowej, projekt warsztatowy konstrukcji stalowej „Rozbudowa i przebudowa budynku produkcyjno – usługowego z częścią biurowo – socjalną”, Rzeszów – listopad 2016,
  • Specyfikacja techniczno – materiałowa, precyzująca rozwiązania projektowe.  

Dokumentacja Techniczna może służyć Wykonawcy wyłącznie do przygotowania oferty. Niedopuszczalne jest jej wykorzystywanie w jakimkolwiek innym celu oraz udostępnianie osobom postronnym.

3. Od Wykonawców oczekuje się starannego zapoznania się z Dokumentacją Techniczną.

4. Dokumentacja Techniczna udostępniona jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego. Istnieje możliwość odpłatnego otrzymania Dokumentacji Technicznej w wersji drukowanej w siedzibie Zamawiającego po zgłoszeniu takiego zapotrzebowania z dwudniowym wyprzedzeniem

Kod CPV: 
45000000-7
45155500-2
45300000-0
45310000-3
45262600-7
45110000-1
45260000-7
45262300-4
45262410-8
45421000-4
Warunki udziału w postępowaniu : 

1. O udzielenie niniejszego Zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:  
1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności i czynności objętych przedmiotem zamówienia;  
Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca:
a) złożą oświadczenie (zamieszczone w treści Formularza ofertowego stanowiącego zał. nr 1 do Zapytania Ofertowego), że posiada uprawnienia do wykonywania działalności i czynności objętych przedmiotem Zamówienia
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca:
a) w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed dniem ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali co najmniej trzy roboty polegających na budowie obiektu kubaturowego (kompleksowe wykonanie obiektu w branży: konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej, elektrycznej i drogowej) o kubaturze nie mniejszej niż 8000 m³ i wartości całkowitej inwestycji nie mniejszej niż 1 700 000,00 zł brutto, (zał. nr 3)  
b) złoży oświadczenie (zał. nr 2), że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego Zamówienia.
3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże iż na okres wykonania zamówienia będzie dysponował osobami uprawnionymi do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie i posiadającymi wymagane prawem uprawnienia budowlane w następujących specjalnościach:
a) jedną osobą przewidzianą do pełnienia funkcji Kierownika Budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane,  które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe (liczone od dnia uzyskania uprawnień budowlanych), w tym z doświadczeniem w sprawowaniu funkcji Kierownika Budowy przy realizacji min. 1 inwestycji związanej z budową obiektu kubaturowego (kompleksowe wykonanie obiektu w branży: konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej, elektrycznej i drogowej) o kubaturze nie mniejszej niż 8000 m³ i wartości całkowitej inwestycji nie mniejszej niż 2 500 000,00 zł brutto,  
b) jedną osobą przewidzianą do pełnienia funkcji Kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane,  które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe (liczone od dnia uzyskania uprawnień budowlanych), w tym z doświadczeniem w sprawowaniu funkcji Kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych przy realizacji min. 1 inwestycji związanej z budową obiektu kubaturowego o kubaturze nie mniejszej niż 8000 m³ i wartości całkowitej inwestycji nie mniejszej niż 2 500 000,00 zł brutto,  
c) jedną osobą przewidzianą do pełnienia funkcji Kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych, kanalizacyjnych bez ograniczeń oraz co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe( liczone od dnia uzyskania uprawnień budowlanych), w tym z doświadczeniem w sprawowaniu funkcji Kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych, kanalizacyjnych w przy realizacji min. 1 inwestycji
   
7  
związanej z budową obiektu kubaturowego o kubaturze nie mniejszej niż  8000 m³ i wartości całkowitej inwestycji nie mniejszej niż 2 500 000,00  zł brutto,  
4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie     Zamówienia. Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca:
a) Posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie nie mniejszej niż  1 500 000,00 zł
b) Posiada opłaconą polisę OC, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 2 000 000,00 zł na terenie Polski,  
2. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu, określonych w niniejszym rozdziale, według formuły spełnia / nie spełnia - w oparciu o analizę treści oświadczeń i dokumentów, jakie na potwierdzenie spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu dostarczą Oferenci.

Termin składania ofert: 
poniedziałek, Styczeń 9, 2017 - 09:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego pod adresem:

AL-STAL Sp. z o.o.
37-100 Łańcut, Głuchów 561 d

do dnia 9 stycznia 2017 r. do godz. 9:00.

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 9 stycznia 2017 r. o godzinie 9.30 w siedzibie Zamawiającego.

Otwarcie ofert jest jawne. Osoby chcące brać udział w otwarciu ofert proszone są o zgłoszenie się do sekretariatu Zamawiającego na 10 minut przed planowanym otwarciem ofert.

Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium ceny oraz gwarancji.  Kryterium cena rozpatrywana będzie na podstawie ceny netto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę na Formularzu oferty. Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:

C =

Najniższa ofertowa cena netto

x 100 x 80%

Cena netto oferty ocenianej

 

 

 

 

2. Punkty w ramach kryterium okres gwarancji jakości na zrealizowane roboty licząc od daty odbioru końcowego robót  licząc od daty odbioru końcowego robót uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu będą przyznawane na podstawie poniższego wzoru, przy czym minimalna wymagana przez Zamawiającego  gwarancja to okres 36 miesięcy.

- okres gwarancji powyżej 59 miesięcy -20 pkt.

- okres gwarancji od 53-59 miesięcy- 15 pkt.

- okres gwarancji od 45-52 miesięcy – 10 pkt.

- okres gwarancji do 37 – 44 miesięcy – 5 pkt.

- okres gwarancji  36 miesięcy– 0 pkt.

3. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów.

4. Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy, która odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym  w Zapytaniu ofertowym oraz otrzyma największą liczbę punktów wyliczoną zgodnie z wzorem określonym w ust. 1 oraz 2.

5. Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Do porównania cen ofert, według powyższego wzoru zostanie przyjęta podana w ofertach cena netto za realizację przedmiotu Zamówienia.

6. Maksymalna liczba punktów, która może zostać przyznana Wykonawcy w ocenie ww. kryterium wynosi 100 pk

7. Zamawiający odrzuca oferty jeżeli:

  • oferta została złożona po wyznaczonym terminie lub/i w niewłaściwym miejscu,
  • oferta jest niepełna lub nie spełnia wymagań niniejszego ogłoszenia.
Termin wykonania zamówienia: 
poniedziałek, Styczeń 15, 2018
Powiat: 
łańcucki
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

Zamawiający informuje, iż podmioty powiązano z nim kapitałowo i osobowo zostaną wykluczone z postępowania i zamówienie będące przedmiotem niniejszego postępowania nie zostanie im udzielone. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w Spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji;
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Warunki zmiany umowy: 

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania poprzez wydłużenie wymaganego terminu wykonania przedmiotu zapytania ofertowego,  w przypadku zaistnienia niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego okoliczności,  w szczególności, lecz nie wyłącznie, w przypadku:
- zaistnienia niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego okoliczności, w szczególności związanych z procedurami administracyjnymi, w tym wynikających z pracy urzędów lub uzgodnień zewnętrznych;
- występowania niesprzyjających warunków atmosferycznych (np. długotrwałe dobowe niskie lub wysokie temperatury, wichury, długotrwałe opady deszczu lub śniegu itp.) uniemożliwiających prawidłowe i bezpieczne wykonanie robót;
- konieczności wykonania rozwiązań zamiennych, zmiany rozwiązań technicznych i/lub technologicznych wykonania robót, przy czym są one dopuszczalne wyłącznie w przypadku, gdy proponowane rozwiązanie jest równorzędne lub lepsze funkcjonalnie od tego, jakie opisuje dokumentacja lub jeżeli jest to niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia,  
- konieczności wykonania robót dodatkowych niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy, bądź zamówień dodatkowych, jeżeli termin, rodzaj lub zakres robót uniemożliwia dotrzymanie pierwotnego terminu umownego, 
- działania organów administracji, związanych z przekroczeniem określonych przez prawo terminów wydania decyzji, zezwoleń, uzgodnień oraz odmowa wydania przez w/w podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp.,  
- niemożności odebrania robót w terminie zakończenia umowy, z przyczyn dotyczących Zamawiającego.  
Warunkiem zmiany umowy jest pisemne powiadomienie Zamawiającego w terminie siedmiu dni od momentu zaistnienia powyższych okoliczności o zaistnieniu przesłanek uzasadniających wydłużenie terminu wykonania przedmiotu zamówienia.

Numer projektu: 
RPPK.01.04.01-18-0147/16