Rodzaj zamówienia: 
Usługi
Zamawiający: 
Gmina Czarna, Czarna 260, 37-125 Czarna
Opis przedmiotu zamówienia: 
  1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowych wraz z wszystkimi wymaganymi prawem uzgodnieniami instalacji fotowoltanicznych dla obiektów zlokalizowanych na terenie Gminy Czarna:
  1. oczyszczalni ścieków w Czarnej – lokalizacja instalacji na działkach 1337, 1338, 1339, 1345, moc instalacji 100 kW (do 100 kW)
  2. SUW w Czarnej – lokalizacja instalacji na działce 1948/2 moc instalacji 40 kW (do 40 kW)
  3. SUW w Krzemienicy – lokalizacja instalacji na działkach 842/104, 842/22, (alternatywnie na dz. nr 842/26, 842/27) moc instalacji 40 kW (do 40 kW)

2. Dokumentacja projektowo – kosztorysowa (osobno dla każdego obiektu) powinna zawierać:

1) Materiały wstępne:

- uzyskanie wypisów i kopii map z ewidencji gruntów

- wykonanie map do celów projektowych

- opracowanie wniosków do decyzji o warunkach zabudowy

- uzyskanie wymaganych warunków technicznych w PGE

- wykonanie audytów energetycznych

2) projekt budowlany (4egz) i wykonawczy (2 egz):

- wykonanie badań geologicznych w celu określenia warunków posadowienia fundamentów (przy oczyszczalni ścieków w Czarnej grunt nasypowy) – jeżeli są wymagane

- pełny opis wraz z wszystkimi obliczeniami niezbędnymi do wykonania instalacji;

- rysunek/rzut usytuowania paneli fotowoltanicznych;

- projekt konstrukcji wsporczych wraz z ich posadowieniem (rysunki, wymiarowanie, opis)  

- uzyskanie wymaganych uzgodnień

- wytyczne dotyczące przygotowania pomieszczeń potrzebnych do montażu urządzeń;

- wytyczne ogólnobudowlane i elektryczne

- uzyskanie pozwolenia na budowę (bądź potwierdzenie zgłoszenia)

3) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót

4) przedmiar robót i kosztorys inwestorski

5) całość dokumentacji w wersji elektronicznej w formacie PDF na płycie CD

 

6) Do obowiązków Wykonawcy należy zlecenie wykonania stosownie do potrzeb: uzyskanie wszelkich opinii, uzgodnień, zgód, decyzji, zezwoleń i sprawdzeń zastosowanych rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów, niezbędnych do prawidłowego wykonania prac. Koszty uzyskania w/w dokumentów ponosi Wykonawca.

 

7) W dokumentacji Wykonawca nie może wskazywać znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i nie można opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. W przypadku zastosowania wyrazów „lub równoważny” Wykonawca zobowiązany jest określić cechy (kryteria, parametry) równoważności.

 

8) Wykonawca opracuje komplet dokumentacji z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi normami i zasadami wiedzy technicznej, w oparciu o założenia wstępne, niezbędne uzgodnienia, zezwolenia i warunki wydane przez stosowane instytucje, wizję lokalną oraz bieżące konsultacje z Zamawiającym.

 

9) Przedmiot zamówienia obejmuje również:

a) przeniesienie praw autorskich na Zamawiającego,

b) sprawowanie nadzoru autorskiego,

c) udzielanie wyjaśnień i odpowiedzi (w przypadku wątpliwości zamawiającego) na ewentualne zapytania skierowane przez Wykonawców w prowadzonym postępowaniu przetargowym w terminie 3 dni, od dnia przekazania treści pytań przez Zamawiającego, pod rygorem naliczenia kar umownych, zgodnie z § 7 ust.1 pkt.4

 

Dokumentacja projektowo – kosztorysowa ma zostać wykonana w szczególności zgodnie z:

  1. z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U z 2016 r. poz. 290 ze zm.),
  2. ustawą Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2016 r. poz. 672 ze zm.),
  3. ustawą  z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody (t. j. Dz.U. z 2015r. poz. 1651 ze zm.)
  4. ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych(t. j. Dz. U. 2015 poz. 2164),
  5. rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu
    i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.),
  6. rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r.
    w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012 r. poz. 462 ze zm.),
  7. rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod
    i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym
    (Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389),
  8. rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120 poz. 1126 ze zm.),
Termin składania ofert: 
wtorek, Grudzień 27, 2016 - 09:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. w Urzędzie Gminy w Czarnej – biuro obsługi klienta w terminie do dnia 27.12.2016r. do godziny 9:00

2. Oferty zostaną otwarte w siedzibie Zamawiającego w pok. 8 w dniu 27.12.2016r. o godz. 9:15

Termin wykonania zamówienia: 
poniedziałek, Kwiecień 10, 2017
Powiat: 
łańcucki
Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującym kryterium: Cena 100%

Wybrana zostanie oferta nie podlegająca odrzuceniu z najniższą ceną.

Ocena pozostałych ofert dokonana zostanie według następującego wzoru:

 

                        najniższa cena ofertowa

Cena = ------------------------------- x 100 pkt.

            cena oferty badanej

 

Wszystkie oceny zostaną wyliczone z dokładnością do 2-ch miejsc po przecinku.

Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.