Rodzaj zamówienia: 
Roboty budowlane
Zamawiający: 
Zgromadzenie Sióstr od Aniołów, ul. Władysława Broniewskiego 28/3005-510 Konstancin Jeziorna
Opis przedmiotu zamówienia: 

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z  budową nowego budynku domu pomocy społecznej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na działce 7532/1, położonej w miejscowości Jeżowe, Gmina Jeżowe.

Projektowany budynek Domu Pomocy Społecznej o wymiarach zewnętrznych 16,75x28,90m będzie budynkiem piętrowym (dwukondygnacyjnym), niepodpiwniczonym, z poddaszem nieużytkowym. Budynek zaprojektowano w technologii tradycyjnej murowanej ze stropami żelbetowymi, z dachem o nachyleniu 25º pokrytym blachodachówką.

Ściany zewnętrzne i wewnętrzne nośne murowane z pustaków ceramicznych P+W, ściany wewnętrzne z pustaków ceramicznych, betonu komórkowego i płyt G-K.

Stropy i schody zaprojektowano jako żelbetowe. Elewacje wykończone tynkiem silikatowym w kolorze jak na rysunku arch. elewacji (kolorystyka do uzgodnienia z Inwestorem).

Od strony północnej zapewniono 14 miejsc postojowych. Główne wejście do budynku znajduje się od strony wschodniej.

W ramach robót budowlanych przewiduje się prace związane z:

- konstrukcją budynku

- architekturą budynku

- wykonaniem instalacji sanitarnych i elektrycznych

- zagospodarowaniem terenu.

Parametry budynku:

  1. Powierzchnia użytkowa 780,95 m2
  2. Powierzchnia zabudowy 481,77 m2
  3. Kubatura 4 135,99 m3
Kod CPV: 
45453000-7
45000000-7
45400000-1
45210000-2
45330000-9
45310000-3
Warunki udziału w postępowaniu : 
  1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy muszą posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności muszą wykazać:
    1. wykonanie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu budowy lub przebudowy lub nadbudowy lub rozbudowy budynku o wartości minimum 1 000 000,00 zł brutto.
    2. dysponowanie wymienionymi poniżej osobami przewidzianymi do realizacji zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wymienionych poniżej osób, przewidzianych do realizacji zamówienia, które będą uczestniczyły w realizacji zamówienia i będą odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi:
      1. co najmniej 1 osoba posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
      2. co najmniej 1 osoba posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
      3. co najmniej 1 osoba posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych

 

Wadium

  1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 50.000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).
  2. Wadium należy wnieść przed upływem ostatecznego terminu składania ofert, tj. do dnia 18.11.2016 r., do godz. 9:00 w następującej formie:
  • pieniądzu,
  • poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym,
  • gwarancjach bankowych,
  • gwarancjach ubezpieczeniowych,
  • w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
  1. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna należy złożyć w formie oryginału u Zamawiającego w odrębnej kopercie przed terminem składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji konieczne jest, aby zawierała klauzulę zapłaty sumy wadialnej na rzecz zamawiającego bezwarunkowo i na pierwsze żądanie oraz zostaną złożone w oryginale.
Termin składania ofert: 
piątek, Listopad 18, 2016 - 09:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

Siedziba placówki Zamawiającego tj.: Zgromadzenie Sióstr od Aniołów

Jeżowe 728,  37-430 Jeżowe

Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

1. Kryteriami oceny ofert są:

1.Oferowana cena – 60%

W powyższym kryterium oceniana będzie cena brutto oferty. Maksymalną ilość punktów otrzyma wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę, pozostali będą oceniani według następującego wzoru :

                  Najniższa cena z ofert niepodlegających odrzuceniu

PC=     --------------------------------------------------------------------  x waga kryterium 60

                                   Cena badanej oferty

                    

     gdzie: PC  – ilość punktów, jaką dana oferta otrzyma za cenę oferty brutto.

 

2.Długość okresu gwarancji – 20%

 

W powyższym kryterium oceniana będzie ilość pełnych miesięcy przez jaką wykonawca obejmie gwarancją całość przedmiotu zamówienia. Maksymalną ilość punktów otrzyma wykonawca, który zaproponuje najdłuższy okres gwarancji, pozostali będą oceniani wg następującego wzoru:

                  Ilość miesięcy z badanej oferty

PG=     ------------------------------------------------    x waga kryterium 20

                   Największa ilość miesięcy

Minimalny okres gwarancji, jaki może zaoferować wykonawca dla robót budowlanych to 36 miesięcy. Oferta wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji krótszy niż 36 m-cy zostanie odrzucona.

W przypadku robót budowlanych podanie przez Wykonawcę okresu gwarancji dłuższego niż 60 miesięcy do wzoru zostanie podstawiony okres 60 m-cy.

 

3. Wysokość kar umownych za nieterminowe wykonanie zamówienia  – 20%

 

Oferty będą oceniane według następującego wzoru:

 

PKR = ilość punktów za wysokość kary umownej określonej w zakresie zwłoki w wykonywaniu robót budowlanych

 

W powyższym kryterium oceniana będzie wysokość kar umownych za przekroczenie czasu wykonania zamówienia. Oferty będą oceniane według następującego wzoru:

 

Wysokość proponowanych kar umownych za opóźnienie w realizacji zamówienia

Liczba pkt

Kary umowne w wysokości 0,20 % wynagrodzenia umownego za każdy dzień późnienia

0 pkt

Kary umowne w wysokości 0,40 % wynagrodzenia umownego za każdy dzień Opóźnienia

4 pkt

Kary umowne w wysokości 0,80 % wynagrodzenia umownego za każdy dzień opóźnienia

8 pkt

Kary umowne w wysokości 1,20 % wynagrodzenia umownego za każdy dzień opóźnienia

12 pkt

Kary umowne w wysokości 1,60 % wynagrodzenia umownego za każdy dzień opóźnienia

16 pkt

Kary umowne w wysokości 2,00 % wynagrodzenia umownego za każdy dzień opóźnienia

20 pkt

 

Kary umowne liczone będą w % (podanych w ofercie wykonawcy) od kwoty wynagrodzenia wykonawcy.

2. Łączna ilość punktów otrzymanych przez wykonawcę będzie sumą iloczynów punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach i wag danego kryterium.

 

PO = PC + PG + PKR

Gdzie:

PO – suma punktów przyznanych danej ofercie,

PC – punkty w kryterium Cena,

PG – punkty w kryterium Długość okres gwarancji,

PKR – punkty w kryterium Wysokość kar umownych za nieterminowe wykonanie zamówienia

3. Zamawiający wybierze ofertę, która uzyska największą liczbę punktów.

 

Termin wykonania zamówienia: 
czwartek, Listopad 30, 2017
Powiat: 
niżański
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 
  1. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawierania umowy lub w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących okoliczności:
    1.  przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2, może nastąpić w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, powodujących wstrzymanie lub przerwanie robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia, w okresie dłuższym niż 10 następujących po sobie dni kalendarzowych – potwierdzonego pisemnie przez Inżyniera Kontraktu przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o tyle dni, przez ile trwało ich wstrzymanie,
    2. przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2, może nastąpić w przypadku wystąpienia okoliczności siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenia niezależne od żadnej ze stron, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, które nastąpiło po dniu wejścia w życie umowy, w szczególności: wojny, akty terroryzmu, klęski żywiołowe, strajki oraz akty władzy i administracji publicznej, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi występowania okoliczności siły wyższej,
    3. przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2, może nastąpić w przypadku skierowania przez Zamawiającego do Wykonawcy pisemnego żądania wstrzymania robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia lub wydania zakazu prowadzenia robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia przez organ administracji publicznej, o ile żądanie lub wydanie zakazu nie nastąpiło z przyczyn za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi na jaki Wykonawcy nakazano wstrzymanie robót budowlanych lub zakazano prowadzenie robót budowlanych,
    4. przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2, może nastąpić w przypadku wystąpienia kolizji z sieciami zewnętrznymi lub instalacjami nieujawnionymi w dokumentacji projektowej, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni niezbędną Wykonawcy na usunięcie kolizji z sieciami zewnętrznymi lub instalacjami nieujawnionymi w dokumentacji projektowej,
    5. zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron umowy,
    6. konieczności dokonania wymiany osób, o których mowa w treści umowy, po stronie którejkolwiek ze stron umowy.

Organizator przetargu zastrzega sobie prawo zamknięcia przetargu bez wybrania którejkolwiek z ofert bądź unieważnienia przetargu bez podania przyczyny.

W przypadku unieważnienia postępowania zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za koszty poniesione przez oferentów w związku z przygotowaniem i złożeniem ofert.

Numer projektu: 
RPPK.06.02.02-18-0037/15