Rodzaj zamówienia: 
Roboty budowlane
Zamawiający: 
Caritas Archidiecezji Przemyskiej, ul. Kapitulna 1, 37-700 Przemyśl
Opis przedmiotu zamówienia: 

Przedmiotem zamówienia jest budowa domu pomocy społecznej Światło Nadziei w Sanoku. Adres inwestycji: Sanok, ul. Królowej Jadwigi, nr działki: 820/3 zgodnie z dokumentacją techniczną, stanowiącą załącznik nr 6 do SIWZ.

Budynek Domu Pomocy Społecznej to obiekt niepodpiwniczony, parterowy z poddaszem użytkowym. Budynek wykonany zostanie w technologii tradycyjnej. Dach dwuspadowy o kącie pochylenia połaci dachu głównego 30˚, oraz daszków lukarn 23˚ konstrukcji drewnianej kryty blachą dachówkową.

Na parterze zlokalizowane zostaną część administracyjna, rehabilitacja, sala gimnastyczna, pokój terapeutyczny,  pomieszczenia techniczne, kuchnia wraz z jadalnią, świetlica, miejsce kultu religijnego oraz 1 pokój 2- osobowy wraz z łazienką, przystosowany dla osób niepełnosprawnych, 1 pokój 1- osobowy wraz z węzłem sanitarnym.

Na poddaszu zlokalizowane zostaną: 27 pokoi 1-osobowych wraz z węzłami sanitarnymi, gabinet pomocy doraźnej, pokój dziennego, pobytu, punkt biblioteczny, pokój gościnny oraz pomieszczenia techniczne.

Parametry budynku:

- powierzchnia zabudowy budynku - 1094,09m2 + schody 42,00m2

- powierzchnia użytkowa budynku - 1775,50m2

- kubatura - 8740,40m3

Kod CPV: 
45453000-7
45000000-7
45400000-1
45210000-2
45330000-9
45310000-3
Warunki udziału w postępowaniu : 
  1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
  1. nie podlegają wykluczeniu,
  2. spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie:
  1. kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile obowiązek ich posiadania wynika z odrębnych przepisów.

nie określono

  1. sytuacji ekonomicznej lub finansowej.

nie określono

  1. zakresie zdolności technicznej lub zawodowej.
  1. Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenieni wykonawcy, którzy wykażą:
  1. wykonanie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych, polegających na budowie, rozbudowie lub przebudowie budynków o wartości co najmniej 1.500.000,00 złotych brutto (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych).
  2. dysponowanie wymienionymi poniżej osobami przewidzianymi do realizacji zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wymienionych poniżej osób, przewidzianych do realizacji zamówienia, które będą uczestniczyły w realizacji zamówienia i będą odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi:
  1. co najmniej 1 osoba posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
  2. co najmniej 1 osoba posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
  3. co najmniej 1 osoba posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.                               

 

Wadium

  1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 50.000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).
  2. Wadium należy wnieść przed upływem ostatecznego terminu składania ofert, tj. do dnia 09.11.2016 r., do godz. 10:00 w następującej formie:
  • pieniądzu,
  • poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym,
  • gwarancjach bankowych,
  • gwarancjach ubezpieczeniowych,
  • w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
  1. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna należy złożyć w formie oryginału u Zamawiającego w odrębnej kopercie przed terminem składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji konieczne jest, aby zawierała klauzulę zapłaty sumy wadialnej na rzecz zamawiającego bezwarunkowo i na pierwsze żądanie oraz zostaną złożone w oryginale.
Termin składania ofert: 
środa, Listopad 9, 2016 - 10:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

Caritas Archidiecezji Przemyskiej, ul. Kapitulna 1, 37-700 Przemyśl

Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 
  1. Kryteriami oceny ofert są:

1.Oferowana cena – 60%

W powyższym kryterium oceniana będzie cena brutto oferty. Maksymalną ilość punktów otrzyma wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę, pozostali będą oceniani według następującego wzoru :

                  Najniższa cena z ofert niepodlegających odrzuceniu

PC=     --------------------------------------------------------------------    x 60

                                     Cena badanej oferty

                    

     gdzie: PC  – ilość punktów, jaką dana oferta otrzyma za cenę oferty brutto.

 

2.Długość okresu gwarancji – 30%

 

W powyższym kryterium oceniana będzie ilość pełnych miesięcy przez jaką wykonawca obejmie gwarancją całość przedmiotu zamówienia. Maksymalną ilość punktów otrzyma wykonawca, który zaproponuje najdłuższy okres gwarancji, pozostali będą oceniani wg następującego wzoru:

PG=  x 100 x waga kryterium 30%

 

Minimalny okres gwarancji, jaki może zaoferować wykonawca dla robót budowlanych to 36 miesięcy. Oferta wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji krótszy niż 36 m-cy zostanie odrzucona.

W przypadku robót budowlanych podanie przez Wykonawcę okresu gwarancji dłuższego niż 60 miesięcy do wzoru zostanie podstawiony okres 60 m-cy.

 

3. Wysokość kar umownych za nieterminowe wykonanie zamówienia  – 10%

 

Oferty będą oceniane według następującego wzoru:

 

PK = ilość punktów za udział procentowy samodzielnego wykonania przedmiotu zamówienia

 

W powyższym kryterium oceniana będzie wysokość kar umownych za przekroczenie czasu wykonania zamówienia. Oferty będą oceniane według następującego wzoru:

 

Wysokość proponowanych kar umownych za opóźnienie w realizacji zamówienia

Liczba pkt

Kary umowne w wysokości 0,10 % wynagrodzenia umownego za każdy dzień późnienia

0 pkt

Kary umowne w wysokości 0,20 % wynagrodzenia umownego za każdy dzień Opóźnienia

2 pkt

Kary umowne w wysokości 0,40 % wynagrodzenia umownego za każdy dzień opóźnienia

4 pkt

Kary umowne w wysokości 0,60 % wynagrodzenia umownego za każdy dzień opóźnienia

6 pkt

Kary umowne w wysokości 0,80 % wynagrodzenia umownego za każdy dzień opóźnienia

8 pkt

Kary umowne w wysokości 1,00 % wynagrodzenia umownego za każdy dzień opóźnienia

10 pkt

 

Kary umowne liczone będą w % (podanych w ofercie wykonawcy) od kwoty wynagrodzenia wykonawcy.

 

Łączna ilość punktów otrzymanych przez wykonawcę będzie sumą iloczynów punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach i wag danego kryterium.

 

PO = PC + PG + PK

Gdzie:

PO – suma punktów przyznanych danej ofercie,

PC – punkty w kryterium Cena,

PG – punkty w kryterium Długość okres gwarancji,

PK – punkty w kryterium Wysokość kar umownych za nieterminowe wykonanie zamówienia

 

Zamawiający wybierze ofertę, która uzyska największą liczbę punktów.

Termin wykonania zamówienia: 
czwartek, Listopad 30, 2017
Powiat: 
sanocki
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 
  1. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawierania umowy lub w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących okoliczności:
    1.  przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2, może nastąpić w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, powodujących wstrzymanie lub przerwanie robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia, w okresie dłuższym niż 10 następujących po sobie dni kalendarzowych – potwierdzonego pisemnie przez Inżyniera Kontraktu przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o tyle dni, przez ile trwało ich wstrzymanie,
    2. przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2, może nastąpić w przypadku wystąpienia okoliczności siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenia niezależne od żadnej ze stron, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, które nastąpiło po dniu wejścia w życie umowy, w szczególności: wojny, akty terroryzmu, klęski żywiołowe, strajki oraz akty władzy i administracji publicznej, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi występowania okoliczności siły wyższej,
    3. przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2, może nastąpić w przypadku skierowania przez Zamawiającego do Wykonawcy pisemnego żądania wstrzymania robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia lub wydania zakazu prowadzenia robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia przez organ administracji publicznej, o ile żądanie lub wydanie zakazu nie nastąpiło z przyczyn za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi na jaki Wykonawcy nakazano wstrzymanie robót budowlanych lub zakazano prowadzenie robót budowlanych,
    4. przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2, może nastąpić w przypadku wystąpienia kolizji z sieciami zewnętrznymi lub instalacjami nieujawnionymi w dokumentacji projektowej, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni niezbędną Wykonawcy na usunięcie kolizji z sieciami zewnętrznymi lub instalacjami nieujawnionymi w dokumentacji projektowej,
    5. zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron umowy,
    6. konieczności dokonania wymiany osób, o których mowa w treści umowy, po stronie którejkolwiek ze stron umowy.

 

Organizator przetargu zastrzega sobie prawo zamknięcia przetargu bez wybrania którejkolwiek z ofert bądź unieważnienia przetargu bez podania przyczyny.

W przypadku unieważnienia postępowania zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za koszty poniesione przez oferentów w związku z przygotowaniem i złożeniem ofert.

Numer projektu: 
RPPK.06.02.02-18-0034/15