Rodzaj zamówienia: 
Usługi
Numer projektu: 
RPPK.03.02.00-18-0078/16-00
Zamawiający: 
Gmina Cieszanów , ul. Rynek 1 37-611 Cieszanów
Opis przedmiotu zamówienia: 

Projekt obejmuje prace termomodernizacyjne zaplanowane w obrębie czterech budynków w Gminie Cieszanów tj. Budynek Szkoły  w Kowalówce, Budynek Szkoły  w Niemstowie, Budynek Szkoły w Nowym Siole i Budynek Szkoły w Nowym Lublińcu.

Roboty dociepleniowe  dotyczące modernizacji energetycznej mają zbliżony zakres i zawierają m.in.: ocieplenie ścian fundamentowych, ocieplenie ścian zewnętrznych budynków, docieplenie stropów poddasza, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, wymianę grzejników stalowych i zaworów grzejnikowych. 

 2. Zadanie związane jest z realizacją projektu złożonego w ramach RPO WP na lata 2014-2020

Zadanie dotyczy czterech obiektów szkolnych tj.

  1. Budynek Szkoły  w Kowalówce,
  2. Budynek Szkoły  w Niemstowie,
  3. Budynek Szkoły w Nowym Siole
  4. Budynek Szkoły w Nowym Lublińcu.
Termin składania ofert: 
piątek, Październik 28, 2016 - 09:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 
  1. Ofertę należy:

a)złożyć w formie pisemnej (osobiście, pisemnie – listem) na Formularzu Oferty w siedzibie Zamawiającego, tj. Urzędzie Gminy  Cieszanów  ul. Rynek 1 37-611 Cieszanów, sekretariat pokój nr: 19 do dnia 28-10-2016 do godz. 9:00 (decyduje data wpływu do sekretariatu Urzędu)

b) opakować w jednej zamkniętej kopercie (zapieczętowanej w sposób gwarantujący zachowania poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej naruszalność) zaadresowanej na Zamawiającego i opatrzonej napisem:

Zapytanie ofertowe na pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizację inwestycji pn.

 Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Cieszanów – etap I

Znak sprawy: GPiMK.042.06.2016

„Nie otwierać przed 28-10-2016 r. godzina 9:10” Oferty, które wpłyną do siedziby Urzędu Gminy po wyznaczonym terminie składania ofert będą odsyłane bez otwierania. Nie dopuszcza się możliwości składania ofert w wersji elektronicznej.

  1. Otwarcie ofert nastąpi 28.10.2016 o godz. 09:10 w siedzibie Zamawiającego pok. Nr 3
Termin wykonania zamówienia: 
piątek, luty 9, 2018
Powiat: 
lubaczowski
Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

Kryterium, którym Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty – cena 100% Liczba przyznanych punktów = Cena oferty najniższej/cena oferty badanej x 100 pkt

Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.