Firma Bernacki Industrial Services sp. z o.o. z siedzibą w Rzeszowie zaprasza do składania ofert na realizację zamówienia, którego przedmiotem jest "Budowa hali produkcyjnej z zapleczem administracyjno-biurowym” na potrzeby planowanego do realizacji projektu pn. "Budowa nowej hali produkcyjnej oraz zakup maszyn szansą na rozwój przedsiębiorstwa Bernacki Industrial Services sp. z o.o.”, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 - 2020, Oś priorytetowa I. Konkurencyjna i innowacyjna gospodarka, Działanie: 1.4 Wsparcie MŚP, Poddziałanie: 1.4.1 Dotacje bezpośrednie, Wniosek o dofinansowanie Projektu nr: RPPK.01.04.01-18-0316/16 z dnia 30 marca 2016 r.
Przedmiotem zapytania ofertowego jest budowa hali produkcyjnej z zapleczem administracyjno-biurowym, wewnętrznymi instalacjami: gazową, elektryczną, wodno-kanalizacyjną, wentylacją, kotłownią gazową, wraz z niezbędnymi przyłączami, drogami oraz zagospodarowaniem terenu.
Adres inwestycji: Tajęcina, gmina Trzebownisko, woj. Podkarpackie, działki o numerach ewidencyjnych 297/7, 715/2, 714/3, 720/8.
Dokumentacja dotycząca przedmiotu zapytania ofertowego jest dostępna na stronie internetowej www.beinse.com. Dokumentacja projektowa jest dodatkowo dostępna do wglądu pod adresem:
36-002 Jasionka, Jasionka 954, budynek IT pok. 303.
Dokumentacja udostępniona będzie w dni robocze, od dnia zamieszczenia niniejszego ogłoszenia do dnia poprzedzającego dzień składania ofert, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 10:00 do 12:00.
Osobami odpowiedzialnymi za udzielanie informacji Oferentom są: p. Nikodem Bernacki oraz p. Andrzej Maj. tel. 17 86 12 170.
Do udziału w postępowaniu dopuszczony zostanie Oferent, który:
1. Posiada uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia - weryfikacja na podstawie oświadczenia podpisanego przez osobę do tego uprawnioną;
2. Wykonał w okresie ostatnich 5 lat (2011-2016), a jeżeli okres wykonywania działalności jest krótszy – to w tym okresie, co najmniej 3 zadania tożsame lub zbliżone do przedmiotu zamówienia o wartości minimum 1 000 000,00 zł netto każde - weryfikacja na podstawie referencji, bądź wykazu firm dla których zostały zrealizowane prace;
3. Posiada zdolność w zakresie realizacji umowy poprzez możliwość jej finansowania - weryfikacja na podstawie oświadczenia podpisanego przez osobę do tego uprawnioną
4. Posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 500 000,00 zł - weryfikacja na podstawie dołączonej do oferty kopii ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 500 000,00 zł potwierdzone za zgodność z oryginałem;
5. Przedstawi ofertę gwarantującą kompleksową realizację zadania inwestycyjnego zgodnie z przedłożoną przez Zamawiającego dokumentacją techniczną z okresem ważności oferty nie krótszym niż 45 dni.
6. Przedstawi szczegółowy kosztorys ofertowy z rozbiciem na robociznę, materiały i sprzęt - weryfikacja na podstawie dostarczonego wraz z ofertą szczegółowego kosztorysu ofertowego z rozbiciem na robociznę, materiały i sprzęt;
7. Jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi - weryfikacja na podstawie oświadczenia podpisanego przez osobę do tego uprawnioną;
8. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, dysponuje potencjałem ekonomicznym i technicznym, a także pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia wraz z wyszczególnieniem kadry pracowniczej przypisanej do realizacji prac budowlanych z podaniem wykształcenia i doświadczenia w szczególności dotyczy to stanowiska Kierownika budowy. Ponadto wymagane jest aby Wykonawca w dniu otwarcia ofert:
- zatrudniał w formie umowy o pracę minimum 35 pracowników - weryfikacja na podstawie oświadczenia podpisanego przez osobę do tego uprawnioną
- zatrudniał w formie umowy o pracę minimum 2 osób z uprawnieniami Kierownika budowy.
9. Złoży oświadczenie o akceptacji treści projektu Umowy o roboty budowlane stanowiącego załącznik do niniejszego ogłoszenia - weryfikacja na podstawie formuły złożył/nie złożył.
Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem poczty, kuriera lub też dostarczona osobiście na adres:
Bernacki Industrial Services sp. z o.o.
Jasionka 954, budynek IT, pok. 303,
36-002 Jasionka
do dnia 07.11.2016r. do godziny 10.00. Datą złożenia oferty jest dzień i godzina wpływu oferty do Zamawiającego. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Otwarcie ofert zostanie dokonane w dniu 07.11.2016 r. o godz. 11:00 w Jasionce, Jasionka 954 pokój 112 (sala konferencyjna).
Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o kryterium ceny i terminu realizacji:
1. Cena - 100 punktów; sposób oceny: K(C) = (najniższa cena oferowana netto/cena badanej ofert netto) x 100 punktów
W postępowaniu ofertowym zwycięży oferta uzyskującą najwyższą liczbę punktów.
2. Termin wykonania zamówienia:
Zadanie należy zrealizować do dnia 25 września 2017 roku. Jako dzień realizacji zadania należy rozumieć dzień, w którym Wykonawca zakończy wszelkie roboty i dostarczy kompletną dokumentację (w tym uzyskane na podstawie stosownych pełnomocnictw zamawiającego pozytywne stanowisko Państwowej Straży Pożarnej oraz SANEPID odnośnie użytkowania obiektu) niezbędną do wystąpienia o decyzję pozwolenie na użytkowanie. Termin realizacji zadania należy ustalić przy założeniu, że zawarcie umowy z Wykonawcą i przekazanie placu budowy nastąpi do dnia 18 listopada 2016 roku. Oferty wskazujące na dłuższy termin realizacji inwestycji nie będą rozpatrywane.
Weryfikacja na podstawie oświadczenia potwierdzającego termin realizacji podpisanego przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń w imieniu Oferenta na zasadzie złożył/nie złożył.
W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń umowy w stosunku do treści oferty w następującym zakresie:
1. Wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku VAT, w odniesieniu do tej części wynagrodzenia, której zmiana dotyczy
2. Terminu realizacji przedmiotu zamówienia, gdy jest ona spowodowana:
- koniecznością wykonania robót dodatkowych, wpływających na termin wykonania robót objętych niniejszą umową podstawową;
- następstwem działania organów administracji lub innych podmiotów, związanych z przekroczeniem obowiązujących terminów wydawania lub odmowy wydania decyzji, zezwoleń, uzgodnień;
- następstwem wprowadzania zmian w obowiązujących przepisach prawnych mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym przepisów dotyczących realizacji inwestycji ze środków unijnych
3. Jakości lub innych parametrów materiałów lub urządzeń zaoferowanych w ofercie, przy czym zmiana taka może być spowodowana w szczególności:
a) niedostępnością na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót spowodowaną zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń;
b) pojawieniem się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na:
- obniżenie kosztów realizacji przedmiotu umowy, kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót
- poprawie warunków bezpieczeństwa i eksploatacji w przyszłym obiekcie;
c) pojawieniem się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalającej na:
- skrócenie czasu realizacji inwestycji
- obniżenie kosztów wykonywanych prac, kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót;
d) koniecznością zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy;
e) koniecznością zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa.
Unieważnienie postępowania:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w przypadku:
- nieotrzymania dofinansowania,
- jeżeli najkorzystniejsza oferta przekraczać będzie budżet ustalony przez zamawiającego na realizację zadania,
- w innych przypadkach, o których mowa w Regulaminie Konkursu i Wytycznych Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjny Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 .
W przypadku unieważnienia postępowania zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za koszty poniesione przez oferentów w związku z przygotowaniem i złożeniem ofert.