Rodzaj zamówienia: 
Dostawy
Numer projektu: 
RPPK.09.01.00-18-0042/15
Zamawiający: 
Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy im. Jana Pawła II, ul. Jana Pawła II 30, 37 - 500 Jarosław
Opis przedmiotu zamówienia: 

 

KOD CPV: 33100000-01, 33155000-1

  1. Informacje na temat przedmiotu Zamówienia:
  1. Usługa stanowiąca przedmiot zamówienia polegać będzie na dostawie wraz z montażem specjalistycznego wyposażenia do gabinetu rehabilitacji ruchowej w Specjalnym Ośrodku Szkolno – Wychowawczym im. Jana Pawła II w Jarosławiu, w ramach zadania Utworzenie gabinetu rehabilitacji ruchowej wraz z modernizacją pomieszczenia w ramach projektu pn. „Przedszkolaki gotowe na start”, realizowanego przez Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy im. Jana Pawła II w Jarosławiu w latach 2016 – 2017, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 w zakresie osi priorytetowych VII-IX RPO WP 2014-2020, Priorytet IX Jakość edukacji i kompetencji w regionie, Działanie 9.1 Rozwój edukacji przedszkolnej, według Załącznika nr 1 do niniejszego Ogłoszenia - Wykaz ilościowy zamówienia. 
  2. Dostawa stanowiąca przedmiot zamówienia swoim zakresem obejmuje dostawę i montaż:

         1) specjalistycznego sprzętu do prowadzenia rehabilitacji ruchowej oraz fizjoterapii,

         2) wyposażenia dodatkowego umożliwiającego prowadzenie zajęć rehabilitacyjnychi fizjoterapeutycznych z dziećmi.

  1. W ramach dostawy stanowiącej przedmiot zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany własnymi siłami, przy użyciu materiałów własnych i na własny koszt dokonać ustawienia   i podłączenia dostarczonych i gotowych do użytkowania sprzętów w wyznaczonych pomieszczeniach oraz w sposób określony przez Zamawiającego nie później niż w dniu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.
  2. Wszystkie artykuły stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia muszą być produktami o wysokiej jakości, nowo wytworzonymi, spełniającymi obowiązujące normy oraz wymagania Zamawiającego.
  3. Wykonawca wraz z dostawą dostarczy Zamawiającemu naklejki samoprzylepne informujące  o tym, że zakup jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 oraz logotypy: Europejskie Fundusze Program Regionalny oraz flaga Unii Europejskiej oraz znak promocyjny Województwa Podkarpackiego w ilości sztuk odpowiadającej ilości zamówionych artykułów i produktów, według wzoru określonego  w Załączniku nr 1 – Wykaz ilościowy zamówienia.
  4. Szczegółowy zakres rodzajowy, ilościowy i jakościowy dostawy stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia określa „Wykaz Ilościowy Zamówienia” stanowiący Załącznik Nr 1 do niniejszego Ogłoszenia.
  5. Wykonawca będzie zobowiązany udzielić Zamawiającemu na dostarczone artykuły stanowiące przedmiot zamówienia rękojmi i gwarancji jakości na okres nie mniej niż 24 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń

II. Termin, miejsce oraz warunki realizacji zamówienia.

  1. Termin wykonania zamówienia  tj. ustawienia i podłączenia dostarczonych i gotowych do użytkowania sprzętów w wyznaczonym pomieszczeniu wymagany przez Zamawiającego: do dnia 18 listopada 2016 r.
  2. Miejscem wykonania zamówienia (realizacji/wykonania dostawy) będzie siedziba Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego im. Jana Pawła II przy ul. Jana Pawła II nr 30, 37 – 500 Jarosław.
Termin składania ofert: 
piątek, Październik 28, 2016 - 09:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

Oferty należy złożyć pocztą, osobiście lub pocztą kurierską w następującym miejscu:

nazwa instytucji: Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy im. Jana Pawła II  w Jarosławiu

miejscowość:       Jarosław                    kod :               37 – 500

ulica:                    Jana Pawła II   nr :                30        (sekretariat)

w terminie do:      28.10.2016 r. do godz. 9.00.

wypełniając załączony Formularz Ofertowy oraz załączając wymagane dokumenty.

Termin wykonania zamówienia: 
piątek, Listopad 18, 2016
Powiat: 
jarosławski
Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 
  1. Wybór oferty najkorzystniejszej dla Zamawiającego zostanie dokonany na podstawie niżej przedstawionego kryterium:

Kryterium oceny ofert: cena ( brutto) --- 100%

Oferty będą oceniane w skali od 0 do 100 punktów, a każda oferta otrzyma proporcjonalną ilość punktów obliczoną wg następującego wzoru:

najniższa cena z ofert podlegających ocenie

x  waga 100

cena oferty badanej

  1. Oferta najkorzystniejsza dla Zamawiającego tzn. oferta zawierająca najniższą cenę (brutto) wykonywania zamówienia otrzyma 100 punktów.
  2. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, którego oferta spełni wszystkie warunki określone przez Zamawiającego  w niniejszym Ogłoszeniu i w oparciu o podane powyżej kryterium oceny ofert zostanie oceniona jako najkorzystniejsza dla Zamawiającego, tzn. zdobędzie największą ilość punktów.
  3. Wykonawca, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą jest zobowiązany do zawarcia umowy w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
  4. W wyniku rozstrzygnięcia postępowania zostanie podpisana umowa z wybranym Wykonawcą. Złożenie Oferty w oparciu o przedmiotowe Ogłoszenie o zamówieniu oznacza pełną  i bezwarunkową akceptację przez Oferenta wszystkich postanowień zawartych w nin. Ogłoszeniu.
  5. Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia, nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy,  składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować  cen  wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
  6. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli :
  1. jej treść nie odpowiada treści w niniejszym Ogłoszeniu,
  2. została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
  3. zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.