Rodzaj zamówienia: 
Roboty budowlane
Zamawiający: 
Gmina Kuryłówka, 37-303 Kuryłówka 527
Opis przedmiotu zamówienia: 

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie instalacji fotowoltaicznych poprzez sporządzenie odpowiedniej dokumentacji technicznej niezbędnej do właściwego montażu paneli fotowoltaicznych zgodnie z Programem Funkcjonalno Użytkowym dla budynków AiB Urzędu Gminy Kuryłówka wraz z wykonaniem koniecznej do poprawnego funkcjonowania infrastruktury elektrycznej oraz z przyłączem do sieci.

Szczegółowe warunki zawarte są w PFU dla budynku głównego A i budynku B oraz w warunkach szczegółowych zadania, które są załącznikami do niniejszego zapytania

Kod CPV: 
09331200-0
45261215-4
45310000-3
Warunki udziału w postępowaniu : 

Doświadczenie w zakresie robót: Aby spełnić warunek Wykonawca wykaże, iż realizował co najmniej dwie roboty w zakresie montażu paneli w tym min. jedną w zakresie paneli PV. – potwierdzenie zgodnie z opisem w załączniku

Doświadczenie w zakresie funkcji: Aby spełnić warunek Wykonawca wykaże, iż osoba nadzorująca roboty ma doświadczenie w zakresie co najmniej dwóch robót w zakresie montażu paneli w tym co najmniej jednej w zakresie paneli PV. – potwierdzenie zgodnie z opisem w załączniku

Warunek urządzeń: Spełnienie min. warunków dla wyrobów montowanych w zakresie zadania w szczególności podanych w pkt. 3 PFU.

Istotne warunki zawiera wzór umowy. Możliwość zmian warunków umowy zawarta jest w opisie pkt. 8.3 i powiązane są z sytuacjami, których nie można było przewidzieć w momencie jej podpisywania.

Termin składania ofert: 
wtorek, Październik 25, 2016 - 09:30
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

Składanie ofert do dnia 25.10.2016 godz. 9:30 w sekretariacie Urzędu Gminy w zamkniętych kopertach.

Otwarcie ofert w dniu 25.10.2016 godz. 10:00w siedzibie Zamawiającego

Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

1) cena 90% - wyliczona zgodnie z punktacją.

Punkty oblicza się wg poniższego wzoru:

(najniższa cena oferowana)/ (cena oferty rozpatrywanej)x 90         = ... pkt

2) przedłużenie gwarancji i rękojmi 10%

Za każde przedłużenie okresu wymaganego określonego w warunkach zapytania w warunkach o 6 miesięcy można otrzymać 2 pkt . Maksymalnie można uzyskać 10 pkt.

Termin wykonania zamówienia: 
wtorek, Maj 30, 2017
Powiat: 
leżajski
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 

(pkt. warunków szczegółowych) 8. Umowa

8.1. W terminie wskazanym przez Zamawiającego przedstawiciel Wykonawcy zgłosi się w siedzibie Zamawiającego z niezbędnymi dokumentami:

1) dokument potwierdzający jego umocowanie do czynności prawnych

2) dokument zabezpieczenia z tytułu wykonania umowy oraz gwarancji i rękojmi

3) uproszczony kosztorys ofertowy na bazie którego skalkulowano cenę ryczałtową oferty

4) w przypadku wspólnej oferty – umowę wskazującą zależności i zakres obowiązków każdej ze stron

8.2. Umowa zostanie podpisana zgodnie z warunkami zapytania cenowego.

8.3. Możliwość zmian w zawartej umowie:

1) w przypadku wystąpienia istotnych okoliczności których nie można było wcześniej przewidzieć, a które przemawiają za koniecznością zmiany postanowień umowy. Mogą być to niesprzyjające warunki atmosferyczne (np. długotrwałe i intensywne opady deszczu, silny wiatr, powodzie) uniemożliwiające wykonanie przedmiotu umowy zgodnie  z zasadami sztuki budowlanej w oznaczonym terminie, działanie siły wyższej; konieczność wprowadzenia istotnych zmian w dokumentacji technicznej lub uzgodnieniami z innymi Organami, konieczność zmiany zakresu realizacji robót z przyczyn nie leżących po stronie Zamawiającego i Wykonawcy,

2) konieczność zmiany ostatecznej kwoty wynagrodzenia należnego za wykonanie zadania stanowiącego przedmiot zamówienia, związanej z rozliczeniem powykonawczym dla elementów robót zamiennych lub nie wykonanych oraz rozliczeniem związanym z warunkami określonymi w pkt. 1),

3) konieczność zmiany terminów zawartych w umowie związanych z wystąpieniem okoliczności określonych w pkt 1) oraz w przypadku opóźnień spowodowanych potrzebą uzyskania niezbędnych uzgodnień lub opinii od organów zewnętrznych,

4) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy i sposobu jego wykonania, w przypadku wystąpienia zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy,

5) inne zmiany narzucone przez instytucje finansujące, jeśli będą miały one związek z przedmiotem umowy i będą niezbędne do jej prawidłowego wykonania oraz uzyskania dofinansowania,

6) Wszelkie istotne zmiany treści umowy wymagają zgody obydwu stron i formy pisemnej pod rygorem nieważności.

8.4. Nie spełnienie któregokolwiek z warunków zawartych w pkt. 8.1. i 8.2. lub brak stawiennictwa w określonym terminie jest równoznaczne z rezygnacją z podpisania przez Wykonawcę umowy bez potrzeby dodatkowej informacji pisemnej.

8.5. Ostateczny montaż urządzeń, które były rozbieżne do oferowanych w postępowaniu bez akceptacji Zamawiającego jest naruszeniem warunków umowy i jej niewłaściwym wykonaniem.