Budowa domku dla Alergików nr 1.
Powierzchnia użytkowa: ok. 58,08 m2; Powierzchnia zabudowy: ok. 42,00 m2; Kubatura: ok. 242,00 m3; Ilość kondygnacji: 2.
Zakres robót obejmuje:
Roboty ziemne, Fundamenty i ściany piwnic, Schody zewnętrzne betonowe, Izolacje ścian żelbetowych, Podłoża i posadzki, Podłoża i posadzki tarasu, Drenaż obwodowy, Ściany poddasza i parteru budynku, Strop nad parterem, Ścianki działowe parteru i poddasza, sufit poddasza, schody wewnętrzne, Okładziny ścian wewnętrznych, Dach - konstrukcja, pokrycie, Stolarka okienna i drzwiowa, Okładziny kamienne ścian zewnętrznych, schodów, balustrady, kominek zewnętrzny, Płyta odbojowa, Instalacja odgromowa, Instalacja elektryczna, monitoringu i nagłośnienia, Instalacja wodno-kanalizacyjna, Instalacja centralnego ogrzewania z pompą ciepła, Instalacja wentylacji mechanicznej na parterze i poddaszu domku dla osób z alergią
Dokumentacja budowlana - projekt budowlany, dostępne są w siedzibie Zamawiającego.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
- posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia;
- posiadają doświadczenie odpowiadające przedmiotowi zamówienia;
- dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
- zobowiążą się do pracy w godzinach od 11.00 do 17.00, ze względu na konieczność niezakłócania spokoju wczasowiczów;
- zobowiążą się do rozpoczęcia robót budowlanych od 17 października 2016 r.
Za spełnienie powyższych warunków Zamawiający uzna dołączone podpisane oświadczenie.
Oferenci mogą być obecni przy otwarciu ofert.
Oferty należy składać wyłącznie w formie pisemnej, w zamkniętej kopercie, osobiście lub poprzez wysyłkę na adres: „Firma Handlowo-Usługowa „OPTIMUM” Dariusz Golba, Solina 40C, 38-610 Polańczyk .
Otwarcie ofert: siedziba firmy
Firma Handlowo-Usługowa „OPTIMUM” Dariusz Golba, Solina 40C, 38-610 Polańczyk .
13.10.2016 r., godz. 16.00.
Szczegółowe informacje można uzyskać pod nr tel. 721 270 005 (Dariusz Golba – właściciel firmy)
Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą, zgodnie z poniższymi kryteriami:
A: Cena: 70 %
B: Czas realizacji zamówienia: 10 %
C: Maksymalny czas reakcji serwisu: 10%
D: Gwarancja: 10 %
Ocena oferty zostanie obliczona z wykorzystaniem następującego wzoru:
Ocena = A + B + C + D gdzie:
Ad. A Kryterium Cena zostanie obliczone wg następującego wzoru:
Najniższa zaproponowana cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia / cena badanej oferty brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia) x 70 punktów
Maksymalna liczba punktów jakie może otrzymać oferta w tym kryterium wynosi: 70 punktów
Ad. B Kryterium Czas realizacji zamówienia zostanie ocenione w następujący sposób:
1. Jeżeli Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia do 31.03.2017 – 10 punktów;
2. Jeżeli Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia do 14.04.2017 – 5 punktów;
3. Jeżeli Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia później niż 14.04.2017 – 0 punktów.
Ad. C Kryterium Maksymalny czas reakcji serwisu zostanie ocenione w następujący sposób:
1. Jeżeli Wykonawca zobowiąże się do reakcji na zgłaszaną usterkę rozumianą jako stawienie się w siedzibie Zamawiającego w czasie maksymalnie 3 godzin od zgłoszenia awarii - 10 punktów.
2. Jeżeli Wykonawca zobowiąże się do reakcji na zgłaszaną usterkę rozumianą jako stawienie się w siedzibie Zamawiającego w czasie maksymalnie 5 godzin od zgłoszenia awarii - 5 punktów.
2. Jeżeli Wykonawca zobowiąże się do reakcji na zgłaszaną usterkę rozumianą jako stawienie się w siedzibie Zamawiającego w czasie powyżej 5 godzin od zgłoszenia awarii - 0 punktów.
Ad. D Kryterium gwarancja zostanie ocenione w następujący sposób
1. Jeżeli Wykonawca udzieli 24-miesięcznej gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane – 0 punktów.
2. Jeżeli Wykonawca udzieli 36-miesięcznej gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane – 5 punktów.
3. Jeżeli Wykonawca udzieli 48-miesięcznej i dłuższej gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane – 10 punktów.
Łączna ocena ofert:
Punkty uzyskane przez ofertę w ocenie oferty w Kryterium A Cena, Kryterium B Czas realizacji zamówienia, Kryterium C Maksymalny czas reakcji serwisu oraz Kryterium D Gwarancja zostaną dodane do siebie i na tej podstawie zostanie obliczona łączna ocena oferty. Oferta w łącznej ocenie oferty może uzyskać maksymalnie 100 pkt
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska największą ilość punktów w łącznej ocenie ofert (łączna suma punktów uzyskanych przez Wykonawcę w kryterium A, B, C i D). Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
W przypadku odmowy podpisania umowy przez wybranego Wykonawcę, Zamawiający może zawrzeć umowę z Wykonawcą, który spełnia wymagania zapytania ofertowego i którego oferta uzyskała kolejno najwyższą liczbę punktów.
W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy z wybranym Wykonawcą w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
2. Zmiany w umowie będą dopuszczalne w szczególności w przypadku:
a) zmiany jakichkolwiek rozporządzeń i przepisów i innych dokumentów, w tym dokumentów programowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, mających wpływ na realizację umowy;
b) zmiany terminu realizacji robót budowlanych z przyczyn niezależnych od Wykonawcy;
c) zmiany terminu płatności;
d) zmiany organizacyjnej polegającej na zmianie osób, podwykonawców, grup wykonawców i innych podmiotów współpracujących przy realizacji zamówienia pod warunkiem, że ich uprawnienia, potencjał ekonomiczny, wykonawczy i doświadczenie nie są gorsze od tych, jakie posiadają podmioty zamieniane. Zmiany te mogą nastąpić z przyczyn organizacyjnych pod warunkiem, że osoby podwykonawcy, grupy wykonawców i innych podmiotów spełniają wszystkie wymogi wynikające z zapytania ofertowego i złożonej oferty;
e) zmiany wynagrodzenia (zmiany urzędowej stawki podatku VAT, uzasadnienia ekonomicznego i/lub technicznego, ograniczenia zakresu robót, zmiany umówionego zakresu robót);
f) zmiany umówionego zakresu robót – w przypadku (koniecznych lub uzasadnionych zmian w dokumentacji projektowej powstałych z przyczyn niemożliwych do przewidzenia, konieczności lub techniczno - ekonomicznej zasadności zastosowania materiałów i urządzeń równoważnych, konieczności wykonania rozwiązań równoważnych wynikających z uwarunkowań technologicznych lub użytkowych, ograniczenia finansowego po stronie Zamawiającego z przyczyn od niego niezależnych).
3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia do umowy zawartej z wybranym Wykonawcą muszą być dokonywane w formie pisemnych aneksów do umowy podpisanych przez obie strony, pod rygorem nieważności.