Rodzaj zamówienia: 
Roboty budowlane
Zamawiający: 
Rzeszowskie Towarzystwo Pomocy im. św. Brata Alberta w Rzeszowie, ul. Jana Styki 21, 35-006 Rzeszów
Opis przedmiotu zamówienia: 

Zakres projektu (zamówienia) obejmuje wykonanie:

  • docieplenie przegród budowlanych zewnętrznych ścian budynku;
  • uzupełnienie izolacji przeciwwilgociowych ścian fundamentowych;
  • docieplenie stropodachu wraz z uzupełniającym remontem pokrycia dachu i trzonów kominowych;
  • wymiana okien i drzwi oraz luksferów;
  • wykonanie tynków cienkowarstwowych elewacji;
  • wykonanie opaski odbojowej wokół budynku;
  • uzupełnienie chodników po izolacji fundamentów;
  • wymiana instalacji odgromowej;
  • wymiana rynien i rur spustowych;
  • wymiana wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej na wentylację z odzyskiem ciepła;
  • wymiana instalacji c.w.u. wraz z montażem licznika ciepłej wody;
  • modernizacja instalacji c.o., montaż i uzupełnienie zaworów podpionowych i głowic termostatycznych wraz z płukaniem chemicznym instalacji, częściowa wymiana grzejników, montaż licznika ciepła;
  • budowa instalacji elektrycznej oświetleniowej z zastosowaniem systemów energooszczędnych i energii odnawialnej „OZE” - paneli fotowoltaicznych.
Kod CPV: 
45000000-7
45320000-6
45421000-4
45261210-9
45443000-4
45331100-7
45331210-1
45310000-3
45313300-5
45315000-8
Warunki udziału w postępowaniu : 

Warunki Zamawiającego:

Oferta będzie ważna wraz z wypełnionymi dokumentami:

  1. aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
  2. oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 Prawa Zamówień Publicznych.
  3. oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa Zamówień Publicznych.
  4. oświadczenie o zapoznaniu się z projektem umowy.
  5. aktualna informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 – 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych – wystawiane nie wcześniej niż w ciągu 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
  6. aktualne zaświadczenie z ZUS o nie zaleganiu z uiszczaniem składek – nie wcześniej niż w ciągu 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
  7. dwa poświadczenia potwierdzające wykonanie docieplenia powierzchni elewacji budynku o wielkości równej lub większej od 1500 m² zgodnie ze sztuką budowlaną własnymi siłami na budynku czynnym
  8. poświadczenie wykonania instalacji elektrycznej oświetleniowej z zastosowaniem systemów energooszczędnych i energii odnawialnej  „OZE” - paneli fotowoltaicznych o mocy równej lub większej od 6 kW
  9. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym (sprzętem: koparka, samochód ciężarowy o ładowności 4 t, rusztowania) oraz ludzkim (zatrudnionym na umowy o prace), gwarantującym wykonanie zamówienia (potwierdzonych dokumentami i poświadczeniami)
  10. posiadają opłacona polisę w wysokości 1 mln zł, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie przedmiotowego zamówienia
  11. wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 500 000zł w formie poświadczenia z banku lub kasy oszczędnościowo kredytowej wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Złożone kserokopie dokumentów winny być potwierdzone za zgodność przez upoważnionego pracownika oferenta.

 

Warunki przetargu:

Zamawiający wyznacza wadium w wysokości – 3% od wartości zamówienia ( brutto), które wynosi – 40 000 zł, słownie: czterdzieści tysięcy złotych. Wadium może być wniesione w formie – gotówki , przelewu lub gwarancji bankowych. Wadium musi być wniesione do dnia – na 1 dzień przed terminem otwarcia ofert do kasy Towarzystwa w Rzeszowie przy ul. Jana Styki 24. Wadium zostanie zwrócone pozostałym oferentom po rozstrzygnięciu przetargu i wyłonieniu wykonawcy oraz podpisaniu umowy.

Termin składania ofert: 
poniedziałek, Październik 10, 2016 - 12:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

Rzeszowskie Towarzystwo Pomocy im. św. Brata Alberta w Rzeszowie, 35-006 Rzeszów, ul. Jana Styki 24, pokój nr 16

Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

a) kryterium ceny

za realizację zadania 80%      

K1 = (cena najniższa brutto / cena oferty ocenianej brutto) x 100 x 80%               

b) kryterium gwarancji

za okres gwarancji powyżej minimum 20%

 minimalny czas gwarancji wynosi 60 miesięcy          

K2 = (okres gwarancji oferty ocenianej / najwyższy okres gwarancji) x 100 x 20%   

c) za najkorzystniejsza uważa się ofertę, dla której suma punktów będzie największa

Termin wykonania zamówienia: 
sobota, Wrzesień 30, 2017
Powiat: 
M. Rzeszów
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji inwestycji z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, których nie można było wcześniej przewidzieć w następujących okolicznościach:

  1. spowodowanej warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi prowadzenie robót budowlanych, w szczególności klęski żywiołowej,
  2. będącej następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie robót przez Zamawiającego,
  3. wystąpienia w trakcie robót budowlanych nieprzewidzianych okoliczności, np. kolizji z niezaznaczonymi na mapie sieciami uzbrojenia terenu wymagającymi uzgodnień ZUDP,
  4. koniecznością wykonania robót dodatkowych,
  5. koniecznością wykonania robót zamiennych.
Numer projektu: 
RPPK.03.02.00-18-0101/16