Zakres projektu (zamówienia) obejmuje wykonanie:
- docieplenie przegród budowlanych zewnętrznych ścian budynku;
- uzupełnienie izolacji przeciwwilgociowych ścian fundamentowych;
- docieplenie stropodachu wraz z uzupełniającym remontem pokrycia dachu i trzonów kominowych;
- wymiana okien i drzwi oraz luksferów;
- wykonanie tynków cienkowarstwowych elewacji;
- wykonanie opaski odbojowej wokół budynku;
- uzupełnienie chodników po izolacji fundamentów;
- wymiana instalacji odgromowej;
- wymiana rynien i rur spustowych;
- wymiana wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej na wentylację z odzyskiem ciepła;
- wymiana instalacji c.w.u. wraz z montażem licznika ciepłej wody;
- modernizacja instalacji c.o., montaż i uzupełnienie zaworów podpionowych i głowic termostatycznych wraz z płukaniem chemicznym instalacji, częściowa wymiana grzejników, montaż licznika ciepła;
- budowa instalacji elektrycznej oświetleniowej z zastosowaniem systemów energooszczędnych i energii odnawialnej „OZE” - paneli fotowoltaicznych.
Warunki Zamawiającego:
Oferta będzie ważna wraz z wypełnionymi dokumentami:
- aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 Prawa Zamówień Publicznych.
- oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa Zamówień Publicznych.
- oświadczenie o zapoznaniu się z projektem umowy.
- aktualna informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 – 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych – wystawiane nie wcześniej niż w ciągu 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- aktualne zaświadczenie z ZUS o nie zaleganiu z uiszczaniem składek – nie wcześniej niż w ciągu 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
- dwa poświadczenia potwierdzające wykonanie docieplenia powierzchni elewacji budynku o wielkości równej lub większej od 1500 m² zgodnie ze sztuką budowlaną własnymi siłami na budynku czynnym
- poświadczenie wykonania instalacji elektrycznej oświetleniowej z zastosowaniem systemów energooszczędnych i energii odnawialnej „OZE” - paneli fotowoltaicznych o mocy równej lub większej od 6 kW
- dysponują odpowiednim potencjałem technicznym (sprzętem: koparka, samochód ciężarowy o ładowności 4 t, rusztowania) oraz ludzkim (zatrudnionym na umowy o prace), gwarantującym wykonanie zamówienia (potwierdzonych dokumentami i poświadczeniami)
- posiadają opłacona polisę w wysokości 1 mln zł, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie przedmiotowego zamówienia
- wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 500 000zł w formie poświadczenia z banku lub kasy oszczędnościowo kredytowej wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Złożone kserokopie dokumentów winny być potwierdzone za zgodność przez upoważnionego pracownika oferenta.
Warunki przetargu:
Zamawiający wyznacza wadium w wysokości – 3% od wartości zamówienia ( brutto), które wynosi – 40 000 zł, słownie: czterdzieści tysięcy złotych. Wadium może być wniesione w formie – gotówki , przelewu lub gwarancji bankowych. Wadium musi być wniesione do dnia – na 1 dzień przed terminem otwarcia ofert do kasy Towarzystwa w Rzeszowie przy ul. Jana Styki 24. Wadium zostanie zwrócone pozostałym oferentom po rozstrzygnięciu przetargu i wyłonieniu wykonawcy oraz podpisaniu umowy.
Rzeszowskie Towarzystwo Pomocy im. św. Brata Alberta w Rzeszowie, 35-006 Rzeszów, ul. Jana Styki 24, pokój nr 16
a) kryterium ceny
za realizację zadania 80%
K1 = (cena najniższa brutto / cena oferty ocenianej brutto) x 100 x 80%
b) kryterium gwarancji
za okres gwarancji powyżej minimum 20%
minimalny czas gwarancji wynosi 60 miesięcy
K2 = (okres gwarancji oferty ocenianej / najwyższy okres gwarancji) x 100 x 20%
c) za najkorzystniejsza uważa się ofertę, dla której suma punktów będzie największa
W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji inwestycji z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, których nie można było wcześniej przewidzieć w następujących okolicznościach:
- spowodowanej warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi prowadzenie robót budowlanych, w szczególności klęski żywiołowej,
- będącej następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie robót przez Zamawiającego,
- wystąpienia w trakcie robót budowlanych nieprzewidzianych okoliczności, np. kolizji z niezaznaczonymi na mapie sieciami uzbrojenia terenu wymagającymi uzgodnień ZUDP,
- koniecznością wykonania robót dodatkowych,
- koniecznością wykonania robót zamiennych.