Przedmiotem zamówienia jest dostawa „Systemu inteligentnego sterowania procesem w hali magazynowej wysokiego składowania” w tym m.in.:
- Oprogramowania WMS z aplikacją kliencką – 1 kpl,
- Systemu sieci bezprzewodowej (WLAN) – 1 kpl,
- Systemu kamer i telewizji przemysłowej – 1 kpl,
- Systemu kontroli dostępu do strefy magazynowej – 1 kpl,
- Systemu alarmowego (sygnalizacji włamania) – 1 kpl,
- Serwerowni – 1 kpl,
-
Terminali radiowych:
- mobilnych – 5 kpl,
- wózkowych (wraz z instalacją do zasilania bezpośrednio z wózków VNA oraz montażem na wózkach) – 2 kpl,
-
Drukarek etykiet logistycznych,
- stacjonarnych – 2 kpl,
- mobilnych (wraz z instalacją do zasilania bezpośrednio z wózków VNA oraz montażem na wózkach) – 2 kpl,
- Skanerów kodów kreskowych 2D ((wraz z instalacją do zasilania bezpośrednio z wózków VNA oraz montażem na wózkach) – 2 kpl
- Zestaw komputerowy PC – 3 kpl
- Skaner ladowy – 1 kpl
-
Wagi przemysłowe – 2 kpl
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w niniejszym
zapytaniu ofertowym dotyczące:
1.1. Posiadania odpowiednich uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy
prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
1.2. Dysponowania osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia,
1.3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia,
1.4. Pozostawania w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizację pełnego zakresu przedmiotu
Zamówienia,
1.5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca biorący udział w postępowaniu, nie znajdował się w stanie
likwidacji i nie została w stosunku do niego ogłoszono upadłość,
1.6. Dostawca winien przedstawić ofertę kompleksową na zrealizowanie przedmiotu zamówienia
uwzględniającą wszystkie wymienione w specyfikacji składowe, wg wyznaczonych parametrów określonych
w Załącznik nr 1 – „Opis przedmiotu zamówienia” i w załączniku nr . 6 „Rysunek układ funkcjonalny hali”.
Wycena winna zawierać wszelkie koszty związane z zakupem środków trwałych, tj. sprzęt, materiały,
montaże dostarczonych w ramach zamówienia urządzeń , prace programistyczne, wdrożeniowe, oraz
wszelkie inne koszty dostarczenia, instalacji, wdrożenia i uruchomienia przedmiotu zamówienia we
wskazanym obiekcie Zleceniodawcy. Zleceniodawca zastrzega sobie prawo do nierozpatrywania ofert
niezgodnych z wymogami sformułowanymi w niniejszym zapytaniu – w szczególności: niespełnienia
wyznaczonych parametrów i składowych przedmiotu oferty określonych w Załączniku nr 1 „Opis
przedmiotu zamówienia”.
Zamawiający uzna w/w warunki za spełnione na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszego zaproszenia.
1.7. Warunki udziału w postępowaniu/ kryteria dopuszczające:
a) Wymagania dotyczące doświadczenia wnioskodawcy:
Wykonawca ubiegający się o zamówienie jest zobowiązany posiadać prawa autorskie do oferowanego systemu klasy WMS i kompetencje do istotnych modyfikacji tego systemu (możliwość szybkiego i szerokiego w zakresie możliwych funkcjonalności dostosowania systemu do wymagań Zamawiającego/Klientów Zamawiającego oraz wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym czasie, co najmniej 5 kompleksowych wdrożeń systemu klasy WMS w tym:
- minimum jedno wdrożenie systemu klasy WMS o łącznej wartości minimum 500 000 zł/netto,
- minimum jedno wdrożenie systemu klasy WMS w magazynie o powierzchni przekraczającej 10 tyś mkw,
- w tym co najmniej 1 wdrożenia systemu klasy WMS w firmie realizującej sprzedaż w kanale e-commerce
(integracja ze sklepem internetowym)
- co najmniej jedno wdrożenie systemu klasy WMS, w którym występuje integracja z oprogramowaniem do
obsługi składu podatkowego.
Powyższe kryteria mogą być sumowane (np. Wykonawca wykaże że wykonał jedno kompleksowe wdrożenie które obejmowało zarówno wdrożenie o wartości min. 500 tyś zł i o powierzchni magazynu przekraczającej 10 tyś mkw. W takim wypadku Zamawiający uzna że Wykonawca wykonał 2 wdrożenia).
b) Wymagania dotyczące dysponowania potencjałem kadrowym w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania zamówienia.
Wykonawca winien wykazać że posiada zespół konsultantów, posiadających doświadczenie w prowadzeniu projektów doradczych z zakresu projektowania i optymalizacji logistyki magazynowej. Parametr ten musi być poparty min. 5 zrealizowanymi projektami doradczymi w ww. zakresie. Na potwierdzenie powyższego Wykonawca przedłoży uzupełniony załącznik nr 3 wraz z referencjami.
c) Okres rękojmi nie krótszy niż 24 m-cy ,(to odpowiedzialność sprzedającego względem kupującego za wady fizyczne oraz prawne rzeczy sprzedanej np. niekompletność, brak określonych właściwości, niewykonywanie lub nienależyte wykonywanie przez program wszystkich lub niektórych określonych w dokumentacji funkcji, brak zasadniczej bezbłędności wykonywania przez program jego podstawowych funkcji, niespełnianie przez program określonej funkcji, jaką ma on spełniać u nabywcy, udzielenie licencji przez nieuprawnionego, samodzielne udzielenie licencji przez podmiot, który może jej udzielać tylko wraz z innym podmiotem, udzielenie licencji na program obciążony prawami osób trzecich, w tym również obligacyjnymi itp.)
d) Zleceniodawca dopuszcza możliwość wykorzystania przez Oferenta podwykonawców, z uprzednim
każdorazowym zaakceptowaniem każdego podwykonawcy.
Uwaga!
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym oraz zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.
Zamawiający uzna warunki wymienione w p. 1.7 a) i 1.7. b) za spełnione na podstawie złożonego przez Wykonawcę wykazu min. 5 zrealizowanych dostaw systemu klasy WMS i 5 projektów doradczych z zakresu projektowania i optymalizacji logistyki magazynowej stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszego zaproszenia oraz dodatkowo powyższe doświadczenie musi być poparte zaświadczeniami, rekomendacjami, zleceniami, fakturami, protokołami odbioru lub innym formalnym dokumentem poświadczającym fakt realizacji wdrożenia bądź projektu.
1.8. Z udziału w postępowaniu wykluczeni będą Wykonawcy powiązani osobowo i kapitałowo z Zamawiającym.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w mieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi
w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
-
pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
W celu potwierdzenia, że pomiędzy Wykonawcą, a Zamawiającym nie występują powiązania osobowe lub kapitałowe, wykonawca składa wraz ofertą wypełnione i podpisane oświadczenie stanowiące załącznik nr 5 do niniejszego zapytania ofertowego.
1.9. Zamawiający wymaga wniesienia wadium.
1) Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 25 000,00 złotych (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych).
2) Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert.
3) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach :
- pieniądzu;
- gwarancjach bankowych;
- gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy
Zamawiającego prowadzony przez Bank Ochrony Środowiska S.A Oddział w Rzeszowie nr konta bankowego: 03 1540 1131 2113 6201 1390 0001z adnotacją: Wadium etap I- „Dostawa systemu inteligentnego sterowania procesem”
5) Wadium wnoszone w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
6) Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału razem z ofertą.
7) W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności,
w jakich Zamawiający może je zatrzymać, tj. jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
– odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w zapytaniu ofertowym i ofercie;
– nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
– zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy;
Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli w stosunku do Wykonawcy, którego oferta została wybrana zaistnieją przesłanki wyżej opisane.
Poza tym z powyższego dokumentu powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres zawiązania ofertą, poczynając od daty składania ofert.
8) W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego.
9) Do oferty należy dołączyć dowód potwierdzający wniesienie wadium.
10) Wadium będzie zwracane na rachunek bankowy, z którego wpłynęło, o ile Wykonawca nie wskaże innego numeru rachunku bankowego.
11) Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty
najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 7.
12) Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy na realizację zamówienia.
13) Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
2. Ocena spełnienia wyżej określonych warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty i oświadczenia.
3. Niespełnienie jakiegokolwiek z wyżej wymienionych warunków, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy i odrzuceniem oferty.
-
Ofertę należy złożyć osobiście lub przesłać pocztą na adres siedziby Zamawiającego
Rybexim Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa
ul. Szarotkowa 11, 35-604 Rzeszów w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie / opakowaniu w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert.
- Koperta / opakowanie zawierające ofertę winno być zaadresowane do Zamawiającego na adres podany w punkcie I niniejszego zapytania ofertowego i opatrzone nazwą, dokładnym adresem Wykonawcy oraz oznaczone w sposób następujący:
Oferta na zadanie pn. „Dostawa wyposażenia hali magazynowej wysokiego składowania i systemu sterowania procesem”.
- Termin składania ofert upływa w dniu 28.10.2016 r. o godz. 1000. Oferty otrzymane przez Zamawiającego po tym terminie zostaną zwrócone bez otwarcia.
- Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 28.10.2016 r. o godz. 1015 w siedzibie Zamawiającego.
- Oferty złożone po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane. Liczy się data i godzina wpływu oferty do siedziby Zamawiającego.
- W uzasadnionych przypadkach, na co najmniej 3 dni przed upływem terminu składania ofert Zamawiający może dokonać przedłużenia tego terminu o oznaczony okres.
W przypadku złożenia oferty przez więcej niż jednego Wykonawcę Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie poniżej przedstawionych kryteriów oceny ofert.
1) Cena – waga 30 pkt. (30%);
Liczba punktów w kryterium „cena” będzie przyznawana według poniższego wzoru
Pi = C min/Ci x 30
Pi - liczba punktów dla oferty badanej w kryterium „cena”;
Cmin – najniższa cena brutto spośród wszystkich ważnych i nie odrzuconych ofert;
Ci - cena brutto oferty badanej
2) Oferowany okres rękojmi (podany w miesiącach ) – waga 30 pkt (30%)
Uwaga! Okres rękojmi nie może być krótszy niż 24 miesiące punkty będą przyznawane zgodnie z poniższą tabelą:
3) Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia – waga 40 pkt (40%)
Kryterium – „Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia” – poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty w oparciu o posiadane doświadczenie (w prowadzeniu projektów doradczych projektowania i optymalizacji logistyki magazynowej) osób wyznaczonych do realizacji zamówienia.
Wykonawca jest zobowiązany spełnić minimalny warunek w zakresie dysponowania potencjałem kadrowym wskazany w pkt 1.7b) Zapytania.
W sytuacji wykazania przez Wykonawcę że dysponuje osobami które zrealizowały co najmniej 5 usług doradczych w ww. zakresie oferent otrzymuje 0 punktów po przekroczeniu 5 usług punkty będą przyznawane w sposób następujący:
Ostateczna ilość punktów dla każdej badanej oferty stanowić będzie sumę punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach.
1. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.
2. Obliczenia dokonywane będą przez Zamawiającego z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, której zostanie przyznana najwyższa liczba punktów po
zsumowaniu ww. kryteriów oceny ofert.
4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego: spełnia / nie spełnia.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w zaproszeniu i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza.
W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następującym zakresie:
1. Termin realizacji zamówienia:
1.1 Zmiany harmonogramu realizacji – w przypadku otrzymania decyzji jednostki Kontraktującej projekt
zawierającej zmiany terminów realizacji czy też ustalającej dodatkowe postanowienia, do których
Zamawiający zostanie zobowiązany oraz wynikających z postanowień umowy Zamawiającego
z Jednostką Kontraktującą, jeżeli umowa ta została zawarta lub zmieniona aneksem po udzieleniu
Zamówienia;
1.2 Zmiany terminu realizacji umowy wynikającą z potrzeb prawidłowej realizacji Projektu oraz w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy na jego uzasadniony wniosek, pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona.
1.3 W przypadku zawinionego przez Zamawiającego nieprzekazania Wykonawcy dokumentów
niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, o ile Zamawiający zobowiązany był do
przekazania takich dokumentów Wykonawcy.
2. Wynagrodzenie Wykonawcy
2.1 Zmiany stawki urzędowej podatku VAT o kwotę wynikającą z tej zmiany.
2.2 W przypadku zaistnienia okoliczności powodujących zmniejszenia zakresu świadczenia stanowiącego przedmiot umowy m.in. rezygnacji z części dostaw, gdy realizacja całego zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego – o wartość niewykonanych dostaw.
3. Inne
3.1 W przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym
wpływ na realizację przedmiotu umowy lub świadczenia stron;
3.2 W przypadku zaistnienia okoliczności spowodowanych czynnikami zewnętrznymi, m.in. siła wyższa,
mogące uniemożliwić dostawę oraz inne okoliczności zewnętrzne mogące mieć wpływ na realizację
postanowień umowy.
3.3 Rozwiązania umowy – w przypadku, gdy Zamawiający nie podpisze umowy o dofinansowanie z
jednostką Kontraktującą projekt;
3.4. Uzasadnionych zmian zakresu lub metody wykonania przedmiotu umowy, której to zmiany w chwili
zawarcia umowy strony nie mogły przewidzieć,
3.5 Obiektywnych przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy.
Wszelkie zmiany i uzupełnienia do umowy zawartej z wybranym Wykonawcą muszą być dokonywane w formie pisemnych aneksów do umowy podpisanych przez obie strony, pod rygorem nieważności.