Rodzaj zamówienia: 
Dostawy
Zamawiający: 
RYBEXIM Sp. z o.o., Spółka komandytowa, ul. Szarotkowa 11, 35-604 Rzeszów
Opis przedmiotu zamówienia: 

Przedmiotem zamówienia jest dostawa „Wyposażenia hali magazynowej wysokiego składowania”
w tym min:

1) Regały magazynu wysokiego składowania – 1 kpl.,

2) Wózek czołowy – 2 kpl.,

3) Wózek systemowy VNA – 2 kpl.,

4) Wózek elektryczny unoszący się (platformowy) – 3 kpl.,

5) Nitka indukcyjna do prowadzenia wózków systemowych VNA w alei regałowej – 1 kpl.,

6) Owijarka palet – 1 kpl.,

7) System przenośników i sorter – 1 kpl.

Kod CPV: 
42410000-3
42415110-2
42415100-9
42415000-8
42417100-3
Warunki udziału w postępowaniu : 

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w niniejszym    

    zapytaniu ofertowym dotyczące:

 

1.1. Posiadania odpowiednich uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy   

        prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

1.2. Dysponowania osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia

1.3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia

1.4. Pozostawania w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizację pełnego zakresu przedmiotu   

       zamówienia

1.5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca biorący udział  w postępowaniu, nie znajdował  się w stanie     

        likwidacji i nie została w stosunku do niego ogłoszono upadłość.

1.6. Dostawca winien przedstawić ofertę kompleksową na zrealizowanie przedmiotu zamówienia  

       uwzględniającą wszystkie wymienione w specyfikacji składowe, wg wyznaczonych parametrów określonych    

       w Załącznik nr 1   – „Opis przedmiotu zamówienia” i w załączniku nr . 6 „Rysunek układ funkcjonalny hali”.    

       Wycena   winna zawierać  wszelkie  koszty związane z zakupem środków trwałych, tj. sprzęt, materiały,   

       montaże, prace  programistyczne, wdrożeniowe, oraz  wszelkie inne koszty dostarczenia, instalacji,    

       wdrożenia i   uruchomienia przedmiotu zamówienia we wskazanym obiekcie Zleceniodawcy. Zleceniodawca   

       zastrzega sobie prawo do nierozpatrywania ofert niezgodnych z wymogami  sformułowanymi w niniejszym   

       zapytaniu – w szczególności: niespełnienia wyznaczonych parametrów i składowych przedmiotu oferty     

       określonych w  Załączniku nr 1 „Opis przedmiotu zamówienia”

 

Zamawiający uzna w/w warunki za spełnione na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszego zaproszenia.

 

1.7. Posiadania wiedzy i doświadczenia koniecznej do realizacji przedmiotu zamówienia

 

 

a) Wykonawca ubiegający się o zamówienie dotyczącej Części I dostaw „Wyposażenie hali magazynowej wysokiego składowania  jest zobowiązany wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym czasie co najmniej 3 dostawy wózków widłowych, regałów magazynowych lub systemów przenośników i sorterów o wartości co najmniej 2 mln. zł. netto każda (słownie:  2 miliony złotych.)

b) Okres rękojmi nie krótszy niż 24 m-ce,

c) Zleceniodawca dopuszcza możliwość wykorzystania przez Oferenta podwykonawców, z uprzednim każdorazowym zaakceptowaniem każdego podwykonawcy.

 

Uwaga!

 

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym oraz zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go  z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.

Zamawiający uzna warunki wymienione w p. 1.7 a) za spełnione na podstawie złożonego przez Wykonawcę wykazu min. 3 zrealizowanych dostaw wózków widłowych, regałów magazynowych lub systemów przenośników i sorterów o wartości co najmniej 2 mln. zł. netto każda (słownie:  2 miliony złotych.) załącznik nr 3 stanowiący integralną część niniejszego zaproszenia oraz dodatkowo powyższe realizacje muszą  być poparte zaświadczeniami, zleceniami,  fakturą, protokołem odbioru  lub innym formalnym dokumentem poświadczającym fakt realizacji.

 

1.8. Z udziału w postępowaniu wykluczeni będą Wykonawcy powiązani osobowo i kapitałowo z Zamawiającym.

 

Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w mieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi
w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

     

    W celu potwierdzenia, że pomiędzy Wykonawcą, a Zamawiającym nie występują powiązania osobowe lub kapitałowe, wykonawca składa wraz ofertą wypełnione i podpisane oświadczenie stanowiące załącznik nr 5 do niniejszego zapytania ofertowego.

     

    1.9. Zamawiający wymaga wniesienia wadium.

             1)  Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości  150 000 zł. (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy   

                  złotych),

            2)   Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert.

            3)   Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach :

                   -   pieniądzu;

                   -   gwarancjach bankowych;

                   -   gwarancjach ubezpieczeniowych;

    4)  Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy    

           Zamawiającego prowadzony przez Bank Ochrony Środowiska S.A Oddział w Rzeszowie nr konta    bankowego: 03 1540 1131 2113 6201 1390 0001 z   adnotacją:  Wadium -  etap II dostaw „Dostawa  wyposażenia hali magazynowej wysokiego składowania”

            5)   Wadium wnoszone w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.

     6)   Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału razem z  ofertą.

  5.  7)   W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności,  w jakich Zamawiający może je zatrzymać, tj. jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
  6.  – odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych  w zapytaniu ofertowym i ofercie;
  7. – nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
  8.  – zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po  stronie Wykonawcy;

      Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli w stosunku do Wykonawcy, którego oferta została    wybrana  zaistnieją przesłanki wyżej opisane.

    Poza tym z powyższego dokumentu powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty    

    należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno    

    obejmować cały okres zawiązania ofertą, poczynając od daty składania ofert.

    8)  W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie  decydować będzie data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego.

             9)  Do oferty należy dołączyć dowód potwierdzający wniesienie wadium.

           10)  Wadium będzie zwracane na rachunek bankowy, z którego wpłynęło, o ile Wykonawca  nie    wskaże  innego numeru rachunku bankowego.

           11)  Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty     

                  najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego   oferta  została   wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 7.

           12) Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium   niezwłocznie po zawarciu umowy na realizację zamówienia.

           13)  Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed   upływem terminu składania ofert.

    2. Ocena spełnienia wyżej określonych warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty i oświadczenia.

    3. Niespełnienie jakiegokolwiek z wyżej wymienionych warunków, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy i odrzuceniem oferty.

Termin składania ofert: 
piątek, Październik 28, 2016 - 10:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 
  1. Ofertę należy złożyć osobiście lub przesłać pocztą na adres siedziby Zamawiającego Rybexim Sp. z o.o., Sp. k. z siedzibą w Rzeszowie (35 – 604), ul. Szarotkowa 11  w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie / opakowaniu w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert.
  2. Koperta / opakowanie zawierające ofertę winno być zaadresowane do Zamawiającego na adres podany w punkcie I niniejszego zapytania ofertowego i opatrzone nazwą, dokładnym adresem Wykonawcy oraz oznaczone w sposób następujący:

       Oferta na zadanie pn.  „Dostawa wyposażenia hali magazynowej wysokiego składowania i systemu sterowania procesem”.       

 

  1. Termin składania ofert upływa w dniu 28.10.2016 r. o godz. 10.00. Oferty otrzymane przez Zamawiającego po tym terminie zostaną zwrócone bez otwarcia.
  2. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 28.10.2016 r. o godz. 10.25 w siedzibie Zamawiającego.
  3. Oferty złożone po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane. Liczy się data i godzina wpływu oferty do siedziby Zamawiającego.
  4. W uzasadnionych przypadkach, na co najmniej 3 dni przed upływem terminu składania ofert Zamawiający może dokonać przedłużenia tego terminu o oznaczony okres.
Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

W przypadku złożenia oferty przez więcej niż jednego Wykonawcę Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie poniżej przedstawionych kryteriów oceny ofert.

  1. Cena – waga 60 pkt. (60%);

     

    Liczba punktów w kryterium „cena” będzie przyznawana według poniższego wzoru:

     

    Pi = C min/Ci x  60

     

    Pi  - liczba punktów dla oferty badanej w kryterium „cena”;

    Cmin – najniższa cena brutto spośród wszystkich ważnych i nie odrzuconych ofert;

    Ci - cena brutto oferty badanej

     

  2. Oferowany okres rękojmi (podany w miesiącach ) – waga 20 pkt (20%)

     

    Uwaga! Okres rękojmi nie może być krótszy niż 24 miesiące punkty będą przyznawane zgodnie z poniższą tabelą:

Przedział okresu rękojmi

Liczba przyznanych punktów

24 m-cy.

0 PKT.

od 25 m-cy  do 35 m-cy

10 PKT

od 36 m-cy i powyżej

20 PKT

3.Termin płatności faktur (podany w dniach) – waga 20 pkt (20%)

Uwaga! Termin płatności faktur nie może być krótszy niż 30 dni, punkty będą przyznawane zgodnie z poniższą tabelą:

Przedział terminu płatności

Liczba przyznanych punktów

30 dni

0 PKT.

od 31 dni  do 44 dni

10 PKT

od 45 dni i powyżej

20 PKT

 

Ostateczna ilość punktów dla każdej badanej oferty stanowić będzie sumę punktów uzyskanych                                 w poszczególnych kryteriach.

Termin wykonania zamówienia: 
środa, Maj 31, 2017
Powiat: 
M. Rzeszów
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następującym zakresie:

1.            Termin realizacji zamówienia:

1.1         Zmiany harmonogramu realizacji – w przypadku otrzymania decyzji jednostki Kontraktującej projekt   

              zawierającej zmiany terminów realizacji czy też ustalającej dodatkowe postanowienia, do których     

               Zamawiający zostanie zobowiązany oraz wynikających z postanowień umowy Zamawiającego z   

               Jednostką Kontraktującą, jeżeli umowa ta została zawarta lub zmieniona aneksem po udzieleniu    

               zamówienia;

1.2         Zmiany terminu realizacji umowy wynikającą z potrzeb prawidłowej realizacji Projektu oraz w   

               przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy na jego uzasadniony wniosek, pod   

               warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie   

               składania oferty i nie jest przez niego zawiniona.

1.3         W przypadku zawinionego przez Zamawiającego nieprzekazania Wykonawcy dokumentów  

               niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, o ile Zamawiający zobowiązany był do    

               przekazania takich dokumentów Wykonawcy.

2.            Wynagrodzenie Wykonawcy

2.1         Zmiany stawki urzędowej podatku VAT o kwotę wynikającą z tej zmiany.

2.2         W przypadku zaistnienia okoliczności powodujących zmniejszenia zakresu świadczenia stanowiącego przedmiot umowy m.in. rezygnacji z części dostaw, gdy realizacja całego zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego – o wartość niewykonanych dostaw.

3.            Inne

3.1         W przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym       

               wpływ na realizację przedmiotu umowy lub świadczenia stron;

3.2         W przypadku zaistnienia okoliczności spowodowanych czynnikami zewnętrznymi, m.in. siła wyższa,    

               mogące uniemożliwić dostawę oraz inne okoliczności zewnętrzne mogące mieć wpływ na realizację   

               postanowień umowy.

3.3         Rozwiązania umowy – w przypadku, gdy Zamawiający nie podpisze umowy o dofinansowanie z   

               jednostką Kontraktującą projekt;

3.4.        Uzasadnionych zmian zakresu lub metody wykonania przedmiotu umowy, której to zmiany w chwili    

               zawarcia umowy strony nie mogły przewidzieć,

3.5         Obiektywnych przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy.

Wszelkie zmiany i uzupełnienia do umowy zawartej z wybranym Wykonawcą muszą być dokonywane w formie pisemnych aneksów do umowy podpisanych przez obie strony, pod rygorem nieważności.

Numer projektu: 
RPPK.01.04.01-18-0301/16