1. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
2. Nazwa zamówienia: Budowa stacji transformatorowej o mocy 400 kW wraz z przyłączem.
3. Wspólny słownik zamówień: Kod CPV: 45315700-5 Instalowanie stacji rozdzielczych.
4. Dokumentacja projektowa składająca się z projektu budowlanego i wykonawczego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiaru udostępniona zostaje w siedzibie Zamawiającego.
5. Realizacja przedmiotu zamówienia musi odbyć się zgodnie ze sztuką budowalną, normami technicznymi i w sposób umożliwiający odbiór stacji transformatorowej przez dostawcę energii.
6. W ramach wykonania przedmiotu zamówienia – Budowa stacji transformatorowej o mocy 400 kW wraz z przyłączem w Ostrowie (lokalizacja: 39-103 Ostrów/działka w/g ew. gr. nr 1406/1, obręb 0006 Ostrów), należy:
a) wytyczyć geodezyjnie lokalizację projektowanych linii kablowych SN i nN, miejsca posadowienia stacji transformatorowej,
b) przygotować miejsca pracy,
c) wykonać wykopy dla linii kablowej SN,
d) wykonać wykopy dla posadowienia słupowej stacji transformatorowej,
e) wykonać podwiert sterowanego pod drogą wojewódzką,
f) ułożyć kable w wykopie i w rurach,
g) zamontować stację transformatorową,
h) zamontować głowice kablowe,
i) zamontować rozdzielnię stacyjną na słupie,
j) wykonać niezbędne pomiary,
k) przywrócić teren do stanu pierwotnego,
l) podać napięcie na nową linię,
m) zastosować materiały posiadające wymagane certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, zgodne
z kryteriami technicznymi określonymi w Polskich Normach lub aprobatach technicznych oraz zgodnych z właściwymi przepisami o wyrobach budowlanych,
n) udzielić gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane,
o) dokonać naprawy i usunięcia w ustalonym terminie awarii.
Do postępowania zostaną dopuszczeni oferenci spełniający następujące warunki:
1. Posiadają doświadczenie w zakresie wykonania co najmniej trzech robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zapytania (budowa, remont, przebudowa, modernizacja stacji transformatorowej) w okresie ostatnich 5 lat przed terminem upływu składania ofert, a jeżeli okres działalności podmiotu jest krótszy – w tym okresie (np. listy intencyjne, referencje itp.).
2. Posiadają odpowiednie zaplecze techniczne, w tym między innymi: podnośniki montażowe, dźwigi, koparki (minikoparki).
3. Posiadają odpowiednie zaplecze kadrowe, w tym co najmniej:
jedną osobę posiadającą świadectwo kwalifikacyjne grupy E,
jedną osobą posiadającą świadectwo kwalifikacyjne grupy D.
4. Nie są powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo.
Zamawiający dokona oceny spełnienia wyżej opisanych warunków udziału Wykonawcy w postępowaniu wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów załączonych do formularza ofertowego i oświadczeń. Brak któregokolwiek z wymaganych dokumentów
lub załączenie ich w niewłaściwej formie lub niezgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszym zapytaniu ofertowym będzie skutkowało odrzuceniem oferty, z wyjątkiem oferty Wykonawcy powiązanego osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym, który zostanie wykluczony z niniejszego postępowania ofertowego.
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, opieczętowanej pieczęcią firmową Oferenta, adresem Zamawiającego (podanym poniżej) oraz zapisem: OFERTA NA BUDOWĘ STACJI TRANSFORMATOROWEJ O MOCY 400 KW WRAZ Z PRZYŁĄCZEM W RAMACH PROJEKTU „PODWYŻSZENIE KONKURENCYJNOŚCI FIRMY MATEO POPRZEZ WPROWADZENIE DO OFERTY INNOWACYJNYCH PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH”:
a) osobiście w siedzibie Przedsiębiorstwa Handlowo-Usługowego "MATEO" Stanisław Cabaj, ul. Metalowców 33, 39-200 Dębica,
b) pocztą, listem poleconym, kurierem na adres firmy: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "MATEO" Stanisław Cabaj, ul. Metalowców 33, 39-200 Dębica.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego po terminie składania ofert. Rozstrzygnięcie postępowania ofertowego planowane jest na dzień 10.10.2016 r. o godzinie 10:00.
Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą, zgodnie z poniższymi kryteriami:
A. Cena – 60%
B. Czas realizacji zamówienia – 15%
C. Czas przystąpienia do usunięcia awarii – 10%
D. Gwarancja – 15%
OPIS SPOSOBU PRZYZNAWANIA PUNKTACJI ZA SPEŁNIENIE DANEGO KRYTERIUM OCENY OFERTY
Ocena oferty zostanie obliczona z wykorzystaniem następującego wzoru:
Ocena = A + B + C + D, gdzie:
Ad. A. Kryterium Cena zostanie obliczone wg następującego wzoru:
najniższa zaproponowana cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia / cena badanej oferty brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia) x 60 punktów.
Maksymalna liczba punktów jakie może otrzymać oferta w tym kryterium wynosi: 60 punktów.
Ad. B. Kryterium Czas realizacji zamówienia zostanie obliczone wg następującego wzoru:
a) do 21 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy – 15 punktów,
b) do 28 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy – 10 punktów,
c) do 35 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy – 5 punktów,
d) powyżej 35 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy – 0 punktów.
Maksymalna liczba punktów jakie może otrzymać oferta w tym kryterium wynosi: 15 punktów.
Ad. C. Kryterium Czas przystąpienia do usunięcia awarii[1] zostanie obliczone wg następującego wzoru:
a) przystąpienie do usuwania awarii do 6 godzin od momentu zgłoszenia – 10 punktów,
b) przystąpienie do usuwania awarii w ciągu więcej niż 6 godzin od momentu zgłoszenia – 0 punktów.
Maksymalna liczba punktów jakie może otrzymać oferta w tym kryterium wynosi: 10 punktów.
Ad. D. Kryterium Gwarancja zostanie ocenione w następujący sposób:
a) jeżeli Wykonawca udzieli rocznej gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane – 5 punktów,
b) jeżeli Wykonawca udzieli 2 letniej gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane – 10 punktów,
c) jeżeli Wykonawca udzieli 3 letniej i więcej lat gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane – 15 punktów.
Maksymalna liczba punktów jakie może otrzymać oferta w tym kryterium wynosi: 15 punktów.
Łączna ocena ofert:
Punkty uzyskane przez ofertę w ocenie oferty w Kryterium A. Cena, Kryterium B. Czas realizacji zamówienia, Kryterium C. Czas przystąpienia do awarii oraz Kryterium D. Gwarancja, zostaną dodane do siebie i na tej podstawie zostanie obliczona łączna ocena oferty. Oferta w łącznej ocenie oferty może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska największą ilość punktów w łącznej ocenie ofert (łączna suma punktów uzyskanych przez Wykonawcę w kryterium A, B, C i D). Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
W przypadku odmowy podpisania umowy przez wybranego Wykonawcę, Zamawiający może zawrzeć umowę z Wykonawcą, który spełnia wymagania zapytania ofertowego i którego oferta uzyskała kolejno najwyższą liczbę punktów.
[1] Przez „Czas przystąpienia do usunięcia awarii” należy rozumieć czas przyjazdu ekipy naprawczej na miejsce zdarzenia i rozpoczęcia prac.
W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
- Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy z wybranym Wykonawcą w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
- Zmiany w umowie będą dopuszczalne w szczególności w przypadku:
- zmiany jakichkolwiek rozporządzeń i przepisów i innych dokumentów, w tym dokumentów programowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, mających wpływ na realizację umowy,
- zmiany terminu realizacji robót budowlanych z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
- zmiany terminu płatności,
- zmiany organizacyjnej polegającej na zmianie osób, podwykonawców, grup
wykonawców i innych podmiotów współpracujących przy realizacji zamówienia pod warunkiem, że ich uprawnienia, potencjał ekonomiczny, wykonawczy i doświadczenie
nie są gorsze od tych, jakie posiadają podmioty zamieniane. Zmiany te mogą nastąpić
z przyczyn organizacyjnych pod warunkiem, że osoby podwykonawcy, grupy wykonawców
i innych podmiotów spełniają wszystkie wymogi wynikające z zapytania ofertowego i złożonej oferty, - zmiany wynagrodzenia (zmiany urzędowej stawki podatku VAT, uzasadnienia ekonomicznego i/lub technicznego, ograniczenia zakresu robót, zmiany umówionego zakresu robót),
- zmiany umówionego zakresu robót – w przypadku (koniecznych lub uzasadnionych zmian
w dokumentacji projektowej powstałych z przyczyn niemożliwych do przewidzenia, konieczności lub techniczno-ekonomicznej zasadności zastosowania materiałów i urządzeń równoważnych, konieczności wykonania rozwiązań równoważnych wynikających
z uwarunkowań technologicznych lub użytkowych, ograniczenia finansowego po stronie Zamawiającego z przyczyn od niego niezależnych).
- Wszelkie zmiany i uzupełnienia do umowy zawartej z wybranym Wykonawcą muszą być dokonywane w formie pisemnych aneksów do umowy podpisanych przez obie strony,
pod rygorem nieważności.