Wykonanie dokumentacji aplikacyjnej dla projektu pn. „Poszerzenie i wzbogacenie oferty kulturalnej dla mieszkańców MOF Mielec poprzez rozbudowę i modernizację Miejskiej Biblioteki Publicznej w Mielcu” w ramach działania 4.4 RPO WP 2014-2020, w tym:
1. Opracowanie studium wykonalności do wniosku o dofinansowanie pn.: „Poszerzenie i wzbogacenie oferty kulturalnej dla mieszkańców MOF Mielec poprzez rozbudowę i modernizację Miejskiej Biblioteki Publicznej w Mielcu” wraz z aktywnym arkuszem kalkulacyjnym, zawierającym analizę finansową i ekonomiczną;
2. Opracowanie wymaganych załączników do wniosku:
a) Specyfikacja dotycząca kryteriów oceny merytorycznej - jakościowej projektu;
b) Dokumenty dotyczące pomocy publicznej (jeśli dotyczy);
3. Dokonanie poprawek i uzupełnień w przedmiocie umowy, wynikających z weryfikacji technicznej;
4. Dokonanie poprawek i uzupełnień w przedmiocie umowy, wynikających z oceny formalnej;
5. Dokonanie poprawek i uzupełnień w przedmiocie umowy, wynikających z oceny merytorycznej.
W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy sporządzili co najmniej 5 studiów wykonalności dla jednostek samorządu terytorialnego dla projektów, które otrzymały dofinansowanie (w tym przynajmniej 3 studia wykonalności dla projektu z zakresu infrastruktury kultury i przynajmniej 1 studium wykonalności dla projektu o wartości całkowitej minimum 20 mln zł). Dokumenty muszą być wykonane samodzielnie bez udziału podwykonawców. Na potwierdzenie spełniania tego warunku do oferty należy dołączyć wykaz tych dokumentów wraz z referencjami/protokołami odbiorów podmiotów, dla których te dokumenty były opracowane.
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 30.09.2016 r. do godz. 15.30 w formie pisemnej (osobiście, listownie) na adres: Urząd Miejski w Mielcu, ul. Żeromskiego 26; 39-300 Mielec. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 3 października o godz. 10.00 w pokoju nr 32. Otwarcie ofert jest jawne.
Sposób przygotowania oferty:
a) ofertę należy sporządzić w języku polskim na załączonym druku „Oferta”
b) oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną
c) oferta winna być umieszczona w zamkniętej kopercie z napisem „Oferta na wykonanie dokumentacji aplikacyjnej - 4.4 RPO WP 2014-2020 - PF”.
Wszelka korespondencja dotycząca realizacji zamówienia będzie dostarczana listem poleconym na adres Wykonawcy albo na adres e-mail wskazany w ofercie lub fax.
Osoba uprawniona do kontaktu z wykonawcami: Aneta Kapel, tel. 17 788 85 78, akapel@um.mielec.pl
Kryterium oceny ofert – cena 95 %, termin wykonania 5 %
1) Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej wg zasady, że 1 % - 1 punkt, stosując następujące kryteria:
1. Kryterium Cena (C) - Waga kryterium [%] - 95
2. Kryterium Termin wykonania (T) - Waga kryterium [%] - 5
2) Kryterium cena.
Wykonawca w obliczonej cenie powinien uwzględnić wszystkie elementy określone przez Zamawiającego w zapytaniu ofertowym oraz koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia (podatki oraz inne należności płatne przez Wykonawcę).
Maksymalną liczbę punktów [95] w kryterium „Cena” otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, natomiast pozostali Wykonawcy otrzymają odpowiednio umniejszoną liczbę punktów zgodnie z poniższym wzorem:
PC - liczba punktów przyznanych Wykonawcy za cenę
PC = CN/COB x 95
gdzie:
CN - najniższa zaoferowana cena brutto,
COB –cena brutto zaoferowana w ofercie badanej
3) Kryterium termin wykonania.
Zaoferowany termin wykonania nie może być wcześniejszy niż 10.11.2016 r., ani późniejszy niż 14.11.2016 r. Zamawiający przyzna odpowiednio punkty za zaproponowany termin realizacji
w następujący sposób:
14.11.2016 – 0 punktów
10.11.2016 – 5 punktów
4) Zamówienie zostanie przyznane Wykonawcy, który uzyska największą liczbę punktów
stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów udzielenia zamówienia obliczona na podstawie poniższego wzoru:
P = C + T
Gdzie:
P – łączna liczba punktów oferty ocenianej
C – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena”
T – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Termin wykonania”
W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Pozostałe istotne warunki zamówienia określa wzór umowy stanowiący załączniki nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego. Wykonawca składając ofertę akceptuje warunki wykonania zamówienia zawarte we wzorze umowy, w tym także warunki zmiany umowy.
Zamawiający zastrzega możliwość rezygnacji z realizacji zamówienia