Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu ICT dla Szkoły filialnej nr 2 w Markowej
Szczegółowe wymagania dotyczące sprzętu stanowi załącznik nr 2 do zapytania cenowego.
Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot umowy na własny koszt i ryzyko, załadunek, transport, rozładunek i montaż dostarczonych materiałów i urządzeń w pomieszczeniu wskazanym przez Zamawiającego. Datą odbioru będzie przekazanie kompletnego złożonego lub zamontowanego sprzętu.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Ilekroć w przedmiot zamówienia został określony przez wskazanie znaków towarowych, patentów, pochodzenia itp. Intencją Zamawiającego było przedstawienie „typu” towaru spełniającego wymagania Zamawiającego. W związku z tym, dopuszczalne jest zaoferowanie przez Wykonawcę rozwiązania równoważnego, które zagwarantuje nie gorsze normy, parametry i standardy techniczno – jakościowe oraz funkcjonalne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać w złożonej ofercie, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Termin realizacji zamówienia: 21 dni od podpisania umowy
Zamawiający nie okresla warunków udziału w postepowaniu
Miejsce składania ofert: Urząd Gminy Markowa, 37-120 Markowa 1399,
Termin składania ofert: 29.09.2016 r. godz. 11.00, sekretariat (I piętro). Złożona oferta zostanie zarejestrowana (dzień, godzina) oraz otrzyma kolejny numer.
Termin otwarcia ofert: 29.09.2016 r. godz. 11.10, sala narad (II piętro)
Cena – 95 %
Okres gwarancji - 5 %
KRYTERIUM Cena („C”)
Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania w kryterium cena: 95 pkt. (po uwzględnieniu wagi kryterium)
C = (Cn : Co) × 100 × 95%
C – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „Cena”
Cn – najniższa zaoferowana cena brutto, spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu
Co – cena brutto zaoferowana w ofercie badanej
100 – maksymalna ilość punktów w kryterium „Cena” (bez uwzględnienia wagi kryterium „Cena”).
95% - waga kryterium „cena”
KRYTERIUM Okres gwarancji („G”)
Pod pojęciem „Okres gwarancji” Zamawiający rozumie gwarancję jaką Wykonawca udzieli Zamawiającemu na dostawę sprzętu wymienionego w pozycjach od 1 do 5 w załączniku nr 2 do Zapytania cenowego - Szczegółowy wykaz sprzętu dla Szkoły Filialnej nr 2 w Markowej.
Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania w kryterium okres gwarancji – 5 pkt. (po uwzględnieniu wagi kryterium)
UWAGA!
W przypadku niewypełnienia w formularzu cenowym pozycji nr 6, dotyczącej „Okresu gwarancji” przez Wykonawcę lub wpisania wartości mniejszej niż 24 miesiące, Zamawiający ofertę odrzuci.
Zamawiający określa minimalny wymagany okres gwarancji 24 miesiące oraz maksymalny okres gwarancji w wysokości 48 miesięcy. W przedziale od 24 miesięcy do 48 miesięcy, Zamawiający przyzna punkty Wykonawcom w kryterium „okres gwarancji”. Na potrzeby obliczenia kryterium okresu gwarancji Zamawiający uznaje, że najdłuższy termin gwarancji możliwy do zaoferowania w ważnej ofercie liczony w miesiącach, wynosi 48 m-cy. Wykonawca może zaproponować okres gwarancji dłuższy niż wyznaczony maksymalny 48 miesięcy, jednak w tym przypadku Zamawiający przyjmie do obliczeń wartość 48 m-cy - najdłuższy przyjęty w kryterium oceny ofert okres gwarancji.
Wykonawca ma obowiązek określenia okresu gwarancji w pełnych miesiącach.
G = (Go : Gmax) × 100 × 5%
G – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „Okres gwarancji”
Go – termin gwarancji badanej oferty, liczony w miesiącach
Gmax – najdłuższy termin gwarancji zaoferowany w ważnej ofercie
100 – maksymalna ilość punktów w kryterium „Okres gwarancji” (bez uwzględnienia wagi kryterium „Okres gwarancji”).
5% - waga kryterium „okres gwarancji”
Wybór oferty zostanie dokonany na podstawie opisanych kryteriów i ustalonej punktacji, będącej sumą liczby przyznanych punktów dla każdego z ustalonych kryteriów. Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która uzyska najwyższy bilans punktów, a pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów:
Sumowanie punktów uzyskanych przez ofertę badaną:
P = C + G
gdzie:
P – sumaryczna ilość punktów
C – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „Cena”
G – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „okres gwarancji” przyznana na podstawie zapisów w ofercie
Zamawiający do oceny kryterium „okres gwarancji” pobierze dane z oferty Wykonawcy (pkt 6 Formularza cenowego).
W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
1. Zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, możliwa jest w zakresie i na warunkach wskazanych poniżej, tj:
a) Zmiana sposobu realizacji zamówienia, wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany przepisów prawnych mających wpływ na realizację przedmiotu umowy lub wystąpienia okoliczności, której nie można było wcześniej przewidzieć
b) Zmiany stawki podatku VAT (Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT)
c) W zakresie terminu, jeżeli w czasie realizacji zadania wystąpią niedające się przewidzieć na etapie ogłoszenia zamówienia, warunki techniczne, logistyczne lub prawne uniemożliwiające realizację zadania – termin wydłuża się o czas postoju.
2. Zmiany istotne treści umowy wymagają zgody obydwu stron i formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.
3. Warunkiem wprowadzenia istotnych zmian w umowie jest pisemny wniosek o zmianę umowy (zawarcie aneksu) złożony przez Wykonawcę.
4. Podpisanie aneksu do umowy powinno być poprzedzone, pod rygorem nieważności, sporządzeniem protokołu konieczności zawierającego uzasadnienie.