,,Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy instalacji centralnego ogrzewania, przebudowy kotłowni gazowej, przebudowy instalacji cieplnej i zimnej wody użytkowej, instalacji zewnętrznych c.o. i ciepłej wody, przebudowy fragmentu instalacji gazowej kotłowni, budowy instalacji kolektorów słonecznych, budowy instalacji fotowoltaicznej w budynkach DPS przy ul. Długa 1 w Iwoniczu”. Wyżej wymieniona dokumentacja projektowa stanowić będzie podstawę do wykonania robót w ramach planowanego przedsięwzięcia inwestycyjnego współfinansowanego ze środków unijnych.
Całość prac związanych z przedmiotem zamówienia powinna obejmować:
- Sporządzenie świadectw charakterystyki energetycznej budynków, i audytu energetycznego wraz z efektem ekologicznym.
- Projekt przebudowy instalacji centralnego ogrzewania i przebudowy instalacji ciepłej i zimnej wody użytkowej budynku nr 1 oraz kaplicy o kubaturze ogrzewanej 4200 m³;
- Projekt przebudowy w niezbędnym zakresie instalacji centralnego ogrzewania i przebudowy instalacji ciepłej i zimnej wody użytkowej budynku nr 2 o kubaturze ogrzewanej 1400 m³;
- Projekt przebudowy w niezbędnym zakresie instalacji centralnego ogrzewania i przebudowy instalacji ciepłej i zimnej wody użytkowej budynku nr 3 o kubaturze ogrzewanej 650 m³;
- Projekt przebudowy w niezbędnym zakresie instalacji centralnego ogrzewania i przebudowy instalacji ciepłej i zimnej wody użytkowej budynku nr 4 o kubaturze ogrzewanej 330 m³;
- Projekt przebudowy zewnętrznych instalacji ciepłowniczych i zewnętrznej instalacji ciepłej wody użytkowej o łącznej długości do 50 mb;
- Projekt przebudowy wewnętrznej kotłowni gazowej dla potrzeb centralnego ogrzewania i przygotowania ciepłej wody użytkowej wraz z instalacją gazową kotłowni, ewentualną wymianą przyłącza gazowego i instalacją elektryczną kotłowni, oraz AKPiA ; moc kotłowni do 400 kW;
- Projekt budowy instalacji kolektorów słonecznych dla potrzeb podgrzewania ciepłej wody użytkowej- z uwzględnieniem niezbędnych robót konstrukcyjno-budowlanych i konstrukcji wsporczej
- Projekt budowy instalacji fotowoltaicznej- z uwzględnieniem niezbędnych robót konstrukcyjno-budowlanych i konstrukcji wsporczej;
- Projekt przebudowy instalacji elektrycznej w obrębie zaplecza kuchennego, związanej z wymianą urządzeń kuchennych, zmywarek, chłodni i wyposażenia gastronomicznego;
- Projekt robót budowlanych związanych z przebudową instalacji i kotłowni- zamurowania, wzmocnienia, przebudowa fragmentów ścian, dachu , trzonów wentylacyjnych i spalinowych, docieplenie fragmentów ścian stropów w zakresie wynikającym z audytu itp
- Wykonanie oceny stanu technicznego i inwentaryzacji obiektów dla potrzeb projektu w niezbędnym zakresie;
W skład dokumentacji projektowej wchodzą:
- Opracowania wstępne: Inwentaryzacja budynków i instalacji w zakresie niezbędnym dla potrzeb projektowania; ocena stanu technicznego instalacji i obiektów pod kątem możliwości i ekonomicznej opłacalności przebudowy
- Projekt budowlano – wykonawczy z projektem zagospodarowania terenu oraz niezbędnymi uzgodnieniami, opracowaniami i innymi dokumentami wymaganymi przepisami szczegółowymi sporządzony zgodnie z przepisami prawa budowlanego i przepisami wykonawczymi w zakresie określonym w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. 2004 r. nr 202, poz.2072 z póź. zm.) – 4 egz.
- Przedmiar robót wykonany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2004 r. nr 202, poz.2072 z póź. zm.) – 2 egz.
- Kosztorys inwestorski wykonany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. z 2004 r. nr 130, poz. 1389) – 2 egz.
- Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych opracowaną zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2004 r. nr 202, poz.2072 z póź. zm.) – 2 egz.
- informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w sytuacji gdy jej opracowanie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów,
- przygotowanie wszystkich niezbędnych materiałów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę,
- sporządzenie świadectw charakterystyki energetycznej i audytu energetycznego wraz z efektem ekologicznym,
- przygotowanie informacji celem sporządzenia karty informacyjnej przedsięwzięcia,
- przygotowanie niezbędnych uzgodnień.
- uzyskanie pozwolenia na budowę.
Z chwilą podpisania protokołu odbioru na Zamawiającego przechodzą wszelkie majątkowe prawa autorskie do wykonanej dokumentacji technicznej,
w szczególności Zamawiający będzie miał prawo do jej używania i sporządzania kopii:
- przy robotach budowlanych, dostawach lub/i usługach objętych dokumentacją,
- do zwielokrotniania dowolną techniką dla celów realizacji dzieła,
- do celów promocyjnych i marketingowych.
Dokumentacja projektowa w zakresie opisu proponowanych materiałów i urządzeń powinna być wykonana zgodnie z art. 29 ustawy Prawo zamówień publicznych.
W przypadku gdy dokumentacja projektowa wskazuje na pochodzenie - markę, znak towarowy, producenta, dostawcę materiałów i normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy Pzp, należy dodać zapis, że dopuszcza się oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, wówczas Wykonawca zobowiązany jest doprecyzować zakres dopuszczalnej równoważności.
Dokumentację należy dostarczyć w wersji papierowej (w 4 egz) i na nośniku elektronicznym w formacie PDF w sposób umożliwiający jej wykorzystanie do celów postępowania przetargowego oraz umożliwiającym wydruk materiałów przygotowanych w formie graficznej.
Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
71 00 00 00-8 – Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
- Ofertę należy złożyć do dnia 27.09.2016 r. do godziny 1100 w siedzibie Zamawiającego pod adresem: Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci prowadzony przez Zgromadzenie Sióstr Felicjanek, 38-440 Iwonicz, ul. Długa1. Oferty, które wpłyną po terminie wskazanym powyżej, nie będą brane pod uwagę.
- Otwarcie ofert jest jawne. Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający podaje kwotę, jaką przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. Oferenci mają możliwość zapoznania się z treścią złożonych ofert, z zastrzeżeniem konieczności zachowania przepisów dotyczących ochrony tajemnicy przedsiębiorstwa.
- UWAGA – za termin złożenia oferty przyjmuje się datę i godzinę wpływu oferty do Zamawiającego.
Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty według następujących kryteriów:
1.Cena - 95 %
Sposób oceny:
Lp = Cn / Cb x 95% x 100
gdzie:
Lp – liczba punktów
Cn- najniższa cena wśród ofert
Cb – cena badanej oferty
Z tytułu kryterium ,,cena” Wykonawca może uzyskać maksymalnie 95 pkt.
2. Termin wykonania zamówienia: 120 dni od dnia podpisania umowy.
Wykonawca może wskazać krótszy termin wykonania zamówienia, co będzie objęte kryterium oceny ofert. W powyższym kryterium oceniana będzie liczba dni o jaki wykonawca skróci termin wykonania zamówienia w odniesieniu do terminu wskazanego w SIWZ
Maksymalną ilość punktów otrzyma wykonawca, który zaproponuje najkrótszy czas realizacji zamówienia, pozostali będą oceniani według następującego wzoru:
Ilość dni skrócenia terminu
realizacji w ofercie badanej
---------------------------------- x 100 pkt x waga kryterium = termin realizacji
Najwyższa ilość dni
skrócenia terminu realizacji
Z tytułu kryterium ,,termin realizacji” Wykonawca może uzyskać maksymalnie 5 pkt.
Łączna liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę wyliczona będzie wg wzoru:
Ilość punktów = cena + termin realizacji
Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska największą liczbę punktów.
W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.