Rodzaj zamówienia: 
Usługi
Zamawiający: 
Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci prowadzony przez Zgromadzenie Sióstr Felicjanek, 38-440 Iwoniczul. Długa 1
Opis przedmiotu zamówienia: 

,,Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy instalacji centralnego ogrzewania, przebudowy kotłowni gazowej, przebudowy instalacji cieplnej i zimnej wody użytkowej, instalacji zewnętrznych c.o. i ciepłej wody, przebudowy fragmentu instalacji gazowej kotłowni, budowy instalacji kolektorów słonecznych, budowy instalacji fotowoltaicznej w budynkach DPS przy ul. Długa 1 w Iwoniczu”. Wyżej wymieniona dokumentacja projektowa stanowić będzie podstawę do wykonania robót w ramach planowanego przedsięwzięcia inwestycyjnego współfinansowanego ze środków unijnych.

 

Całość prac związanych z przedmiotem zamówienia powinna obejmować:

  1. Sporządzenie świadectw charakterystyki energetycznej budynków, i audytu energetycznego wraz z efektem ekologicznym.
  2. Projekt przebudowy instalacji centralnego ogrzewania i przebudowy instalacji ciepłej i zimnej wody użytkowej budynku nr 1 oraz kaplicy o kubaturze ogrzewanej 4200 m³;
  3. Projekt przebudowy w niezbędnym zakresie instalacji centralnego ogrzewania i przebudowy instalacji ciepłej i zimnej wody użytkowej budynku nr 2 o kubaturze ogrzewanej 1400 m³;
  4. Projekt przebudowy w niezbędnym zakresie instalacji centralnego ogrzewania i przebudowy instalacji ciepłej i zimnej wody użytkowej budynku nr 3 o kubaturze ogrzewanej 650 m³;
  5. Projekt przebudowy w niezbędnym zakresie instalacji centralnego ogrzewania i przebudowy instalacji ciepłej i zimnej wody użytkowej budynku nr 4 o kubaturze ogrzewanej 330 m³;
  6. Projekt przebudowy zewnętrznych instalacji ciepłowniczych i zewnętrznej instalacji ciepłej wody użytkowej o łącznej długości do 50 mb;
  7. Projekt przebudowy wewnętrznej kotłowni gazowej dla potrzeb centralnego ogrzewania i przygotowania ciepłej wody użytkowej wraz z instalacją gazową kotłowni, ewentualną wymianą przyłącza gazowego i instalacją elektryczną kotłowni, oraz AKPiA ; moc kotłowni do 400 kW;
  8. Projekt budowy instalacji kolektorów słonecznych dla potrzeb podgrzewania ciepłej wody użytkowej- z uwzględnieniem niezbędnych robót konstrukcyjno-budowlanych i konstrukcji wsporczej
  9. Projekt budowy instalacji fotowoltaicznej- z uwzględnieniem niezbędnych robót konstrukcyjno-budowlanych i konstrukcji wsporczej;
  10. Projekt przebudowy instalacji elektrycznej w obrębie zaplecza kuchennego, związanej z wymianą urządzeń kuchennych, zmywarek, chłodni i wyposażenia gastronomicznego;
  11. Projekt robót budowlanych związanych z przebudową instalacji i kotłowni- zamurowania, wzmocnienia, przebudowa fragmentów ścian, dachu , trzonów wentylacyjnych i spalinowych, docieplenie fragmentów ścian stropów w zakresie wynikającym z audytu itp
  12. Wykonanie oceny stanu technicznego i inwentaryzacji obiektów dla potrzeb projektu w niezbędnym zakresie;

 

W skład dokumentacji projektowej wchodzą:

- Opracowania wstępne: Inwentaryzacja budynków i instalacji w zakresie niezbędnym dla potrzeb projektowania; ocena stanu technicznego instalacji i obiektów pod kątem możliwości i ekonomicznej opłacalności przebudowy

-             Projekt budowlano – wykonawczy z projektem zagospodarowania terenu oraz niezbędnymi uzgodnieniami, opracowaniami i innymi dokumentami wymaganymi przepisami szczegółowymi sporządzony zgodnie z przepisami prawa budowlanego i przepisami wykonawczymi w zakresie określonym w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. 2004 r.  nr 202, poz.2072 z póź. zm.) – 4 egz.

-             Przedmiar robót wykonany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2004 r. nr 202, poz.2072 z póź. zm.) – 2 egz.

-             Kosztorys inwestorski wykonany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczenia planowanych kosztów prac projektowych  oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. z 2004 r. nr 130, poz. 1389) –  2 egz.

-             Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych opracowaną zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2004 r. nr 202, poz.2072 z póź. zm.) – 2 egz.

- informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w sytuacji gdy jej opracowanie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów,

- przygotowanie wszystkich niezbędnych materiałów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę,

- sporządzenie świadectw charakterystyki energetycznej i audytu energetycznego wraz z efektem ekologicznym,

- przygotowanie informacji celem sporządzenia karty informacyjnej przedsięwzięcia,

- przygotowanie niezbędnych uzgodnień.

- uzyskanie pozwolenia na budowę.

 

 

Z chwilą podpisania protokołu odbioru na Zamawiającego przechodzą wszelkie majątkowe prawa autorskie do wykonanej dokumentacji technicznej,

 w szczególności Zamawiający będzie miał prawo do jej używania i sporządzania kopii:

- przy robotach budowlanych, dostawach lub/i usługach objętych dokumentacją,

- do zwielokrotniania dowolną techniką dla celów realizacji dzieła,

- do celów promocyjnych i marketingowych.

 

Dokumentacja projektowa w zakresie opisu proponowanych materiałów i urządzeń powinna być wykonana zgodnie z art. 29 ustawy Prawo zamówień publicznych.

W przypadku gdy dokumentacja projektowa wskazuje na pochodzenie - markę, znak towarowy, producenta, dostawcę materiałów i normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy Pzp, należy dodać zapis, że dopuszcza się oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, wówczas Wykonawca zobowiązany jest doprecyzować zakres dopuszczalnej równoważności.

 

Dokumentację należy dostarczyć w wersji papierowej (w 4 egz) i na nośniku elektronicznym w formacie PDF w sposób umożliwiający jej wykorzystanie do celów postępowania przetargowego oraz umożliwiającym wydruk materiałów przygotowanych w formie graficznej.

 

 

Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

 71 00 00 00-8 – Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

Termin składania ofert: 
wtorek, Wrzesień 27, 2016 - 11:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 
  1. Ofertę należy złożyć do dnia 27.09.2016 r. do godziny 1100 w siedzibie Zamawiającego pod adresem: Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci prowadzony przez Zgromadzenie Sióstr Felicjanek, 38-440 Iwonicz, ul. Długa1. Oferty, które wpłyną po terminie wskazanym powyżej, nie będą brane pod uwagę.
  2. Otwarcie ofert jest jawne. Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający podaje kwotę, jaką przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. Oferenci mają możliwość zapoznania się z treścią złożonych ofert, z zastrzeżeniem konieczności zachowania przepisów dotyczących ochrony tajemnicy przedsiębiorstwa.
  3. UWAGA – za termin złożenia oferty przyjmuje się datę i godzinę wpływu oferty do Zamawiającego.
Termin wykonania zamówienia: 
wtorek, Styczeń 31, 2017
Powiat: 
krośnieński
Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty według  następujących kryteriów:

1.Cena  -  95 %

Sposób oceny:

Lp = Cn / Cb x 95% x 100

gdzie:

Lp – liczba punktów

Cn- najniższa cena wśród ofert

Cb – cena badanej oferty

 

Z tytułu kryterium ,,cena” Wykonawca może uzyskać maksymalnie 95 pkt.

 

2. Termin wykonania zamówienia: 120 dni od dnia podpisania umowy.

Wykonawca może wskazać krótszy termin wykonania zamówienia, co będzie objęte kryterium oceny ofert. W powyższym kryterium oceniana będzie liczba dni o jaki wykonawca skróci termin wykonania zamówienia w odniesieniu do terminu wskazanego w SIWZ

 

Maksymalną ilość punktów otrzyma wykonawca, który zaproponuje najkrótszy czas realizacji zamówienia, pozostali będą oceniani według następującego wzoru:

 

Ilość dni skrócenia terminu

realizacji w ofercie badanej

---------------------------------- x 100 pkt x waga kryterium = termin realizacji

Najwyższa ilość dni

skrócenia terminu realizacji

 

 

Z tytułu kryterium ,,termin realizacji” Wykonawca może uzyskać maksymalnie 5 pkt.

 

Łączna liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę wyliczona będzie wg wzoru:

 

Ilość punktów = cena + termin realizacji

 

Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska największą liczbę punktów.

Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.