Rodzaj zamówienia: 
Usługi
Zamawiający: 
Miejski Zakład Komunalny Spółka z o.o., ul. Komunalna 137-450 Stalowa Wola
Opis przedmiotu zamówienia: 

Wykonanie trzech projektów budowlano – wykonawczych elektrowni fotowoltaicznych zasilających w energię elektryczną obiekty na terenie miasta Stalowej Woli,

tj. w zakresie :

- analizy ekonomicznej przedsięwzięcia uwzględniającą alternatywne rozwiązanie - możliwość maksymalnego wykorzystania terenu pod zabudowę i odsprzedaż nadwyżki energii na zewnątrz lub gromadzenie nadwyżki energii w akumulatorach do własnego użytku ewentualnie ograniczenie wielkości elektrowni do własnego zapotrzebowania na energię elektryczną

- koncepcji wstępnej proponowanych rozwiązań technologicznych dotyczących elektrowni fotowoltaicznej i jej podzespołów oraz instalacji towarzyszących i uzyskanie akceptacji Zamawiającego.

- wykonanie projektu budowlanego wraz z opiniami, uzgodnieniami, pozwoleniami (pozwoleniem na budowę) i innymi dokumentami wymaganymi przepisami szczególnymi (w tym promesy koncesji) w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. 2013 poz. 1409);

- projektów wykonawczych w zakresie przewidzianym w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (tekst jednolity: Dz. U. 2013 r. poz. 1129) wraz z przewidzianym w tym rozporządzeniu przedmiarem robót i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych;

- pełnienie nadzoru autorskiego w okresie realizacji inwestycji.

Zamawiający oczekuje, że Wykonawca wykona zamówienie:

  1. w zakresie wykonania analizy ekonomicznej i koncepcji wstępnych do 14 dni od zawarcia umowy,
  2. w zakresie wykonania projektu budowlanego, promesy koncesji oraz uzyskaniem prawomocnej decyzji pozwolenie na budowę we właściwym urzędzie w terminie do 21 grudnia 2016 r ;
  3. w zakresie wykonania projektów wykonawczych, kosztorysów, przedmiaru robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych w terminie do 18 listopada 2016 r;

          4. nadzór autorski będzie realizowany przez autora dokumentacji projektowej w trakcie wykonywania budowy w terminie uzgodnionym z Zamawiającym i wykonawcą robót budowlanych, do czasu zakończenia realizacji inwestycji wykonywanej na podstawie opracowanej dokumentacji, nie dłużej niż do 31 grudnia 2018 r.

Kod CPV: 
71320000-7
71323100–9
71248000–8
71631000-0
Warunki udziału w postępowaniu : 
  1. Zamawiający oczekuje, że Wykonawca wraz z ofertą przedłoży dokumenty potwierdzające status prawny Wykonawcy oraz dokumenty potwierdzające umocowanie osoby podpisującej ofertę do jej podpisania i złożenia.
    Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z nich składa przedmiotowy dokument oddzielnie.
  2. Wykonawca wraz z ofertą dostarczy uprawnienia Projektantów bez ograniczeń do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do projektowania o specjalności elektrycznej i ogólnobudowlanej wydane na podstawie rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. (Dz.U. 2006 Nr 83, Poz. 578 z poźn. zm.) lub aktualne uprawnienia równoważne do powyższych (w szczególności wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub wydawane obywatelom innych państw, a uznane w Polsce) lub te same wydane w państwach Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów i posiadaniu ubezpieczenia OC.

3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub jeden z Projektantów (o których mowa w ust. 3) posiadał doświadczenie zawodowe w zaprojektowaniu, co najmniej jednej elektrowni fotowoltaicznej o mocy min.0,5 MWp. Warunek uznany zostanie za spełniony jeżeli projekt, Wykonawcy lub Projektanta został zrealizowany, tj. faktycznie na bazie w/w projektu przedmiotowa elektrownia została wybudowana, jest eksploatowana i osiągnęła założone parametry. Na potwierdzenie powyższego Wykonawca złoży stosowne dokumenty potwierdzające dorobek zawodowy Wykonawcy (Zamawiający oczekuje informacji od użytkownika elektrowni fotowoltaicznej. Prosimy, aby z przekazanych treści jednoznacznie wynikało, że  przedmiotowa elektrownia została wybudowana, jest eksploatowana i osiągnęła założone parametry).

Termin składania ofert: 
poniedziałek, Wrzesień 26, 2016 - 10:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - w sekretariacie MZK w Stalowej Woli, ul. Komunalna 1.

Jawne otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego – w sali konferencyjnej MZK w Stalowej Woli, ul. Komunalna 1 – parter

Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

Zamawiający wyznaczył następujące kryterium i jego znaczenie: cena oferty - 100%.

Liczba punktów = (Cmin/Cof) *100

gdzie:

- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert za realizację etapu I

- Cof -  cena podana w badanej ofercie

Termin wykonania zamówienia: 
poniedziałek, Grudzień 31, 2018
Powiat: 
stalowowolski
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 

Określone są w § 12 wzoru umowy o treści:

PRZESŁANKI ZMIANY UMOWY

  1. Strony dopuszczają możliwość zmiany w trakcie realizacji umowy:
  2. zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w interesie Zamawiającego,
  3. zmiana wysokości wynagrodzenia określonego w w związku z okolicznościami wymienionymi w pkt 1, przy czym w przypadkach określonych w pkt 1 – ustalenie zmiany wysokości wynagrodzenia nastąpi według cen jednostkowych oferty Wykonawcy stanowiącej załącznik do niniejszej umowy,

    3)  zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku:

    a)         gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego,

    b)         działania siły wyższej, uniemożliwiającego wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie,

    c)         w przypadku wystąpienia obiektywnych czynników niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy,

  4. terminu wykonania zamówienia w przypadku dokonywania dodatkowych uzgodnień
    z właściwymi organami, wykonywania obowiązków nałożonych przez te organy, oczekiwania na decyzje, postanowienia wydawane przez właściwe organy, o ile wykonawca należycie wykonuje obowiązki wynikające z umowy i polecenia właściwych instytucji, na czas usunięcia wyżej wymienionych przeszkód,
  5. terminu realizacji zamówienia na skutek wystąpienia uzasadnionych przyczyn technicznych lub przyczyn związanych z organizacja prowadzenia inwestycji, których nie było można przewidzieć i w przypadku nie spowodowanych działaniem/zaniechaniem Wykonawcy i od niego niezależnych, przedłużających się czynności organów administracji oraz w razie zmiany przepisów powodujących konieczność zastosowania innych rozwiązań niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia, w szczególności w przypadku konieczności realizowania umowy (niniejszej lub na realizacje inwestycji z wykonawcą robót budowlanych) przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych, technologicznych lub materiałowych;
  6. osób uczestniczących w realizacji zamówienia zarówno po stronie Wykonawcy jak i Zamawiającego, gdy z przyczyn obiektywnych zmiany takie były konieczne, a powodowane, np. zdarzeniami losowymi, zmianami kadrowo-personalnymi, utratą wymaganych uprawnień, itp.;
  7. wskazanych przez Wykonawcę Podwykonawców na skutek wystąpienia uzasadnionych przyczyn, niemożliwych wcześniej do przewidzenia, które wpływałyby na jakość świadczonych usług;
  8. zmian sposobu reprezentacji lub zmian siedziby Zamawiającego i Wykonawcy;
  9. -zmiany stawki podatku VAT na skutek zmian w przepisach prawnych.
  10. Powyższe zmiany mogą być dokonane za uprzednią zgodą Zamawiającego.