Wykonanie trzech projektów budowlano – wykonawczych elektrowni fotowoltaicznych zasilających w energię elektryczną obiekty na terenie miasta Stalowej Woli,
tj. w zakresie :
- analizy ekonomicznej przedsięwzięcia uwzględniającą alternatywne rozwiązanie - możliwość maksymalnego wykorzystania terenu pod zabudowę i odsprzedaż nadwyżki energii na zewnątrz lub gromadzenie nadwyżki energii w akumulatorach do własnego użytku ewentualnie ograniczenie wielkości elektrowni do własnego zapotrzebowania na energię elektryczną
- koncepcji wstępnej proponowanych rozwiązań technologicznych dotyczących elektrowni fotowoltaicznej i jej podzespołów oraz instalacji towarzyszących i uzyskanie akceptacji Zamawiającego.
- wykonanie projektu budowlanego wraz z opiniami, uzgodnieniami, pozwoleniami (pozwoleniem na budowę) i innymi dokumentami wymaganymi przepisami szczególnymi (w tym promesy koncesji) w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. 2013 poz. 1409);
- projektów wykonawczych w zakresie przewidzianym w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (tekst jednolity: Dz. U. 2013 r. poz. 1129) wraz z przewidzianym w tym rozporządzeniu przedmiarem robót i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych;
- pełnienie nadzoru autorskiego w okresie realizacji inwestycji.
Zamawiający oczekuje, że Wykonawca wykona zamówienie:
- w zakresie wykonania analizy ekonomicznej i koncepcji wstępnych do 14 dni od zawarcia umowy,
- w zakresie wykonania projektu budowlanego, promesy koncesji oraz uzyskaniem prawomocnej decyzji pozwolenie na budowę we właściwym urzędzie w terminie do 21 grudnia 2016 r ;
- w zakresie wykonania projektów wykonawczych, kosztorysów, przedmiaru robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych w terminie do 18 listopada 2016 r;
4. nadzór autorski będzie realizowany przez autora dokumentacji projektowej w trakcie wykonywania budowy w terminie uzgodnionym z Zamawiającym i wykonawcą robót budowlanych, do czasu zakończenia realizacji inwestycji wykonywanej na podstawie opracowanej dokumentacji, nie dłużej niż do 31 grudnia 2018 r.
- Zamawiający oczekuje, że Wykonawca wraz z ofertą przedłoży dokumenty potwierdzające status prawny Wykonawcy oraz dokumenty potwierdzające umocowanie osoby podpisującej ofertę do jej podpisania i złożenia.
Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z nich składa przedmiotowy dokument oddzielnie. - Wykonawca wraz z ofertą dostarczy uprawnienia Projektantów bez ograniczeń do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do projektowania o specjalności elektrycznej i ogólnobudowlanej wydane na podstawie rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. (Dz.U. 2006 Nr 83, Poz. 578 z poźn. zm.) lub aktualne uprawnienia równoważne do powyższych (w szczególności wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub wydawane obywatelom innych państw, a uznane w Polsce) lub te same wydane w państwach Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów i posiadaniu ubezpieczenia OC.
3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub jeden z Projektantów (o których mowa w ust. 3) posiadał doświadczenie zawodowe w zaprojektowaniu, co najmniej jednej elektrowni fotowoltaicznej o mocy min.0,5 MWp. Warunek uznany zostanie za spełniony jeżeli projekt, Wykonawcy lub Projektanta został zrealizowany, tj. faktycznie na bazie w/w projektu przedmiotowa elektrownia została wybudowana, jest eksploatowana i osiągnęła założone parametry. Na potwierdzenie powyższego Wykonawca złoży stosowne dokumenty potwierdzające dorobek zawodowy Wykonawcy (Zamawiający oczekuje informacji od użytkownika elektrowni fotowoltaicznej. Prosimy, aby z przekazanych treści jednoznacznie wynikało, że przedmiotowa elektrownia została wybudowana, jest eksploatowana i osiągnęła założone parametry).
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - w sekretariacie MZK w Stalowej Woli, ul. Komunalna 1.
Jawne otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego – w sali konferencyjnej MZK w Stalowej Woli, ul. Komunalna 1 – parter
Zamawiający wyznaczył następujące kryterium i jego znaczenie: cena oferty - 100%.
Liczba punktów = (Cmin/Cof) *100
gdzie:
- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert za realizację etapu I
- Cof - cena podana w badanej ofercie
W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Określone są w § 12 wzoru umowy o treści:
PRZESŁANKI ZMIANY UMOWY
- Strony dopuszczają możliwość zmiany w trakcie realizacji umowy:
- zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w interesie Zamawiającego,
-
zmiana wysokości wynagrodzenia określonego w w związku z okolicznościami wymienionymi w pkt 1, przy czym w przypadkach określonych w pkt 1 – ustalenie zmiany wysokości wynagrodzenia nastąpi według cen jednostkowych oferty Wykonawcy stanowiącej załącznik do niniejszej umowy,
3) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku:
a) gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego,
b) działania siły wyższej, uniemożliwiającego wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie,
c) w przypadku wystąpienia obiektywnych czynników niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy,
-
terminu wykonania zamówienia w przypadku dokonywania dodatkowych uzgodnień
z właściwymi organami, wykonywania obowiązków nałożonych przez te organy, oczekiwania na decyzje, postanowienia wydawane przez właściwe organy, o ile wykonawca należycie wykonuje obowiązki wynikające z umowy i polecenia właściwych instytucji, na czas usunięcia wyżej wymienionych przeszkód, - terminu realizacji zamówienia na skutek wystąpienia uzasadnionych przyczyn technicznych lub przyczyn związanych z organizacja prowadzenia inwestycji, których nie było można przewidzieć i w przypadku nie spowodowanych działaniem/zaniechaniem Wykonawcy i od niego niezależnych, przedłużających się czynności organów administracji oraz w razie zmiany przepisów powodujących konieczność zastosowania innych rozwiązań niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia, w szczególności w przypadku konieczności realizowania umowy (niniejszej lub na realizacje inwestycji z wykonawcą robót budowlanych) przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych, technologicznych lub materiałowych;
- osób uczestniczących w realizacji zamówienia zarówno po stronie Wykonawcy jak i Zamawiającego, gdy z przyczyn obiektywnych zmiany takie były konieczne, a powodowane, np. zdarzeniami losowymi, zmianami kadrowo-personalnymi, utratą wymaganych uprawnień, itp.;
- wskazanych przez Wykonawcę Podwykonawców na skutek wystąpienia uzasadnionych przyczyn, niemożliwych wcześniej do przewidzenia, które wpływałyby na jakość świadczonych usług;
- zmian sposobu reprezentacji lub zmian siedziby Zamawiającego i Wykonawcy;
- -zmiany stawki podatku VAT na skutek zmian w przepisach prawnych.
- Powyższe zmiany mogą być dokonane za uprzednią zgodą Zamawiającego.