Rodzaj zamówienia: 
Usługi
Numer projektu: 
RPPK.06.04.03-18-0013/16
Zamawiający: 
Gmina Wiązownica, ul. Warszawska 15, 37-522 Wiązownica
Opis przedmiotu zamówienia: 

1.   Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego na zadaniu inwestycyjnym pn: Budowa sali gimnastycznej wraz z zapleczem sanitarno – dydaktycznym, łącznikiem oraz wewnętrznymi instalacjami wod. – kan.  c.o., elektryczną, gazową, wentylacyjną, przy budynku szkoły podstawowej w miejscowości Manasterz wraz z monitoringiem i dostawą pomocy dydaktycznych do szkoły w Manasterzu i Piwodzie.

2.    Nadzór inwestorski  prowadzony będzie nad następującymi robotami  branżowymi:

- roboty budowlane (konstrukcyjne)

- roboty sanitarne,

- roboty inżynieryjno-drogowe,

- roboty elektryczne,

    Nadzór inwestorski przy realizacji inwestycji nad wszystkimi branżami, prowadzony będzie zgodnie z przepisami ustawy Prawo Budowlane, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, dokumentacją projektową i innymi obowiązującymi przepisami, ze szczególnym uwzględnieniem kontroli jakości wykonywanych robót.

Osoba wyznaczona przez Wykonawcę do pełnienia nadzoru nad robotami w specjalności konstrukcyjno – budowlanej, będzie zarazem  koordynatorem prac  pozostałych inspektorów nadzoru inwestorskiego.

3. Zakres obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego:

  1. kontrola zgodności realizacji robót budowlanych  z projektem budowlanym , pozwoleniem na budowę oraz przepisami i zasadami wiedzy technicznej.
  2. współdziałanie z Wykonawcą robót.
  3. udzielania Wykonawcy robót informacji, wyjaśnień i wskazówek dotyczących kontraktu  w odniesieniu  do nadzorowanych branż;
  4. wprowadzania niezbędnych zmian w dokumentacji technicznej i uzyskiwania zgody projektanta  na zmiany;
  5. przeprowadzania niezbędnych ekspertyz i badań technicznych;
  6. uzyskiwania od projektanta dodatkowych wyjaśnień w sprawach dotyczących projektu  i zawartych w nim rozwiązań;
  7. wstrzymania robót w wypadku prowadzenia ich niezgodnie z umową, projektem budowlanym  lub przepisami BHP;
  8. żądania wykonania badań dodatkowych przez Wykonawcę robót, a przede wszystkim zlecania Wykonawcy robót badań materiałów budzących wątpliwości co do jakości.
  9. wykonywanie dokumentacji fotograficznej z postępu robót.
  10. kontrola przygotowania kompletu dokumentów do odbioru technicznego części  lub całości robót w celu zgłoszenia w organie nadzoru budowlanego zakończenia tych robót i uzyskania pozwolenia  na użytkowanie.
  11. opiniowanie konieczności wykonania robót i zamówień dodatkowych oraz ewentualnych  rozwiązań zamiennych.

3.12.    udział w naradach/radach budowy organizowanych przez Wykonawcę robót na terenie budowy lub organizowanych przez Zamawiającego w jego siedzibie.

3.13.   sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych,                               

          a w szczególności  zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych  niedopuszczonych do stosowania budownictwie.

3.14. sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych  i przekazywanie ich do użytkowania.

3.15.    potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie    inwestora,  kontrolowanie rozliczeń budowy.

Termin składania ofert: 
poniedziałek, Wrzesień 19, 2016 - 10:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

    Urząd Gminy Wiązownica

    ul. Warszawska 15  37-522 Wiązownica

    Pokój nr 22 I p. (Sekretariat)

 

 

 

Termin wykonania zamówienia: 
wtorek, Styczeń 30, 2018
Powiat: 
jarosławski
Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

Cena ofertowa - najniższa cena  100%

Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.