Realizacja robót budowlanych wraz z materiałami.
"Budowa hali produkcyjno - magazynowej wraz z niezbędną infrastrukturą" w ramach planowanego do realizacji projektu pn. "Wzrost konkurencyjności firmy poprzez wprowadzenie na rynek wielkogabarytowych kompozytowych basenów rekreacyjnych metodą infuzji". Zamówienie realizowane będzie na działce ewidencyjnej nr 809/14 przy ul. Podzwierzyniec w Łańcucie.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
Dokumentacja budowlana - projekt budowlany, specyfikacja przetargowa, projekt wykonawczy oraz przedmiar robót dostępne są w siedzibie firmy Zleceniodawcy oraz na stronie internetowej www.wood-pool.pl w zakładce Aktualności.
Przy wycenie przedmiotu zamówienia Oferent nie powinien sugerować się wskazanymi w dokumentacji projektowej producentami materiałów/wyrobów/urządzeń. Zamieszczone w dokumentacji rozwiązania mają jedynie charakter poglądowy. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych.
O realizację zamówienia mogą się ubiegać wszystkie podmioty, które spełniają poniższe wymogi:
a) posiadają udokumentowane doświadczenie – należyte wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed terminem upływu składania ofert, a jeżeli okres działalności podmiotu jest krótszy – w tym okresie – co najmniej trzech robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zapytania (budowa hali produkcyjnej lub hali magazynowej lub hali produkcyjno-magazynowej) o wartości 150.000,00 złotych każda (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych). Do oferty należy dołączyć wykaz robót potwierdzający posiadanie wymaganego doświadczenia wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie (np. listy intencyjne, referencje, protokoły odbioru);
b) posiadają odpowiednie zaplecze kadrowego, w tym:
- co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów (kierownik budowy);
c) posiadają odpowiednie zaplecze techniczne;
d) nie są powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym;
e) udzielą co najmniej 24-miesięcznej gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane;
f) zaoferują, że wykonają roboty budowlane do dnia 31.07.2017 r.
1. Złożona oferta powinna zawierać co najmniej:
a) nazwę i adres oferenta,
b) opis nawiązujący do cech wyszczególnionych w zapytaniu ofertowym,
c) termin wykonania przedmiotu zamówienia,
d) kosztorys ofertowy,
e) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
f) wykaz doświadczenia - według załączonego przez Zamawiającego wzoru,
g) dokumenty potwierdzające posiadane doświadczenie (referencje, listy intencyjne, protokoły odbioru itp.),
h) oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych - według załączonego przez Zamawiającego wzoru.
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, opieczętowanej pieczęcią firmową Oferenta, adresem Zamawiającego oraz zapisem: OFERTA NA BUDOWĘ HALI.
2. Ofertę należy złożyć w jeden z niżej wymienionych sposobów:
a) osobiście w siedzibie Zamawiającego lub
b) przesłać pocztą tradycyjną na adres siedziby Zamawiającego.
3. Termin składania ofert w odpowiedzi na zapytanie ofertowe upływa dnia:
09.09.2016 r o godz. 16:00.
4. Oferty złożone po wyznaczonym terminie zostaną zwrócone bez otwierania.
5. O terminie złożenia oferty decyduje data i godzina wpływu oferty do siedziby Zamawiającego (o złożeniu oferty nie decyduje data stempla pocztowego).
6. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 09.09.2016 o godz. 16.30 w siedzibie firmy
Zamawiającego:
ul. T. Kościuszki 66, 37-100 Łańcut
Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą, zgodnie z poniższymi kryteriami:
- Cena: 70 %
- Czas realizacji zamówienia: 10 %
- Gwarancja: 20 %
Ocena oferty zostanie obliczona z wykorzystaniem następującego wzoru:
Ocena = A + B + C gdzie:
Ad. A Kryterium Cena zostanie obliczone wg następującego wzoru
Najniższa zaproponowana cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia / cena badanej oferty brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia) x 70 punktów
Maksymalna liczba punktów jakie może otrzymać oferta w tym kryterium wynosi: 70 punktów
Ad. B Kryterium Czas realizacji zamówienia zostanie ocenione w następujący sposób
Jeżeli Wykonawca zaoferuje, że Wykona roboty budowlane
- do dnia 17.07.2017 r. – 5 pkt
- do dnia 03.07.2017 r. – 10 pkt
0 punktów otrzyma Wykonawca który zaoferuje, że wykona roboty budowlane do dnia 31.07.2017 r.
Maksymalna liczba punktów jakie może otrzymać oferta w tym kryterium wynosi: 10 punktów
Ad. C Kryterium gwarancja zostanie ocenione w następujący sposób
- Jeżeli Wykonawca udzieli 24-miesięcznej gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane – 0 punktów.
- Jeżeli Wykonawca udzieli 36-miesięcznej gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane – 10 punktów.
- Jeżeli Wykonawca udzieli 48-miesięcznej i dłuższej gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane – 20 punktów.
Maksymalna liczba punktów jakie może otrzymać oferta w tym kryterium wynosi: 20 punktów
Łączna ocena ofert:
Punkty uzyskane przez ofertę w ocenie oferty w Kryterium I Cena oraz Kryterium II Czas realizacji zamówienia oraz Kryterium III Gwarancja, zostaną dodane do siebie i na tej podstawie zostanie obliczona łączna ocena oferty. Oferta w łącznej ocenie oferty może uzyskać maksymalnie 100 pkt
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska największą ilość punktów w łącznej ocenie ofert (łączna suma punktów uzyskanych przez Wykonawcę w kryterium I, II, III). Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku
W przypadku odmowy podpisania umowy przez wybranego Wykonawcę, Zamawiający może zawrzeć umowę z Wykonawcą, który spełnia wymagania zapytania ofertowego i którego oferta uzyskała kolejno najwyższą liczbę punktów.
W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy z wybranym Wykonawcą w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
2. Zmiany w umowie będą dopuszczalne w szczególności w przypadku:
a) zmiany jakichkolwiek rozporządzeń i przepisów i innych dokumentów, w tym dokumentów programowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, mających wpływ na realizację umowy;
b) zmiany terminu realizacji robót budowlanych z przyczyn niezależnych od Wykonawcy;
c) zmiany terminu płatności;
d) zmiany organizacyjnej polegającej na zmianie osób, podwykonawców, grup wykonawców i innych podmiotów współpracujących przy realizacji zamówienia pod warunkiem, że ich uprawnienia, potencjał ekonomiczny, wykonawczy i doświadczenie nie są gorsze od tych, jakie posiadają podmioty zamieniane. Zmiany te mogą nastąpić z przyczyn organizacyjnych pod warunkiem, że osoby podwykonawcy, grupy wykonawców i innych podmiotów spełniają wszystkie wymogi wynikające z zapytania ofertowego i złożonej oferty;
e) zmiany wynagrodzenia (zmiany urzędowej stawki podatku VAT, uzasadnienia ekonomicznego i/lub technicznego, ograniczenia zakresu robót, zmiany umówionego zakresu robót);
f) zmiany umówionego zakresu robót – w przypadku (koniecznych lub uzasadnionych zmian w dokumentacji projektowej powstałych z przyczyn niemożliwych do przewidzenia, konieczności lub techniczno - ekonomicznej zasadności zastosowania materiałów i urządzeń równoważnych, konieczności wykonania rozwiązań równoważnych wynikających z uwarunkowań technologicznych lub użytkowych, ograniczenia finansowego po stronie Zamawiającego z przyczyn od niego niezależnych).
3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia do umowy zawartej z wybranym Wykonawcą muszą być dokonywane w formie pisemnych aneksów do umowy podpisanych przez obie strony, pod rygorem nieważności.