Rodzaj zamówienia: 
Usługi
Numer projektu: 
RPPK.06.04.02-18-0001/16-00
Zamawiający: 
Powiat Mielecki, ul. Wyspiańskiego 639-300 Mielec
Opis przedmiotu zamówienia: 

Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi branży architektoniczno-budowlanej, elektrycznej i sanitarnej zadania pn. „Rozbudowa i przebudowa budynku sali gimnastycznej w Zespole Szkół im. Prof. Groszkowskiegow Mielcu przy ul. Kilińskiego 24 ( zadanie nr 1)” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnegow ramach Osi Priorytetowej nr VI „Spójność przestrzenna i społeczna” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020.

Obowiązki inspektora zostały wyszczególnione w umowie o nadzór inwestorski.

Wymagania w stosunku do inspektora nadzoru:

- branża architektoniczno-budowlanej – uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej – upoważniające do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie,

- branża instalacje elektryczne – uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych – upoważniające do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie,

- branża instalacje sanitarne – uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych,wodociągowych i kanalizacyjnych – upoważniające do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie,

  1. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

71000000-8– Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

Termin składania ofert: 
środa, Sierpień 24, 2016 - 10:15
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 
  1. ofertę należy złożyć w siedzibie Starostwa Powiatowego w Mielcu przy ul. Wyspiańskiego 6 (kancelaria pok. nr 2) w terminie do dnia 24.08.2016r. roku do godz. 10:15 pod rygorem nie rozpatrzenia oferty wniesionej po tym terminie bez względu na przyczyny opóźnienia. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską.

b. oferty zostaną otwarte w Starostwie Powiatowym w Mielcu – sala nr 334 dnia 24.08.2016 o godz. 10:30. 

Termin wykonania zamówienia: 
wtorek, Październik 31, 2017
Powiat: 
mielecki
Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

Maksymalną liczbę punktów [100] w kryterium „Cena” otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, natomiast pozostali Wykonawcy otrzymają odpowiednio liczbę punktów zgodnie z poniższym wzorem

Pc=Cn/Cob x100%

PC - liczba punktów przyznanych Wykonawcy za cenę

gdzie:

Cn - najniższa zaoferowana cena brutto,

Cob – cena brutto zaoferowana w ofercie badanej

Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.