Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji audytów energetycznych dla 6 budynków mieszkalnych wielorodzinnych Spółdzielni Mieszkaniowej w Oleszycach:
Oś. Pod kasztanami nr 1, budynek 4 klatkowy, liczba mieszkań 30
Oś. Pod kasztanami nr 2, budynek 4 klatkowy, liczba mieszkań 30
Oś. Pod kasztanami nr 3, budynek 3 klatkowy, liczba mieszkań 24
Oś. Pod kasztanami nr 4, budynek 3 klatkowy, liczba mieszkań 24
Oś. Pod kasztanami nr 5, budynek 4 klatkowy, liczba mieszkań 32
Oś. Pod kasztanami nr 7, budynek 3 klatkowy, liczba mieszkań 24
W ramach audytów energetycznych wielorodzinnych budynków mieszkalnych należy przewidzieć wykonanie zakresu robót przyjętego dla optymalnego wariantu przedsięwzięcia termomodernizacyjnego uzgodnionego z Zamawiającym. Planowany zakres prac to:
- ocieplenie ścian modernizowanego budynku (prace dotyczące warstw izolacyjnych i prac tynkarskich, malowanie docieplanych ścian)
- wykonanie izolacji oraz ocieplenie fundamentów modernizowanego budynku, w tym wykonanie nowej opaski odbojowej
- demontaż oraz ponowny montaż orynnowania wraz z niezbędnymi, nowymi elementami połączeniowymi
- wymiana, montaż nowych: okien, drzwi zewnętrznych (wraz z futrynami, kołnierzami, ościeżnicami, ramami montażowymi) na efektywne energetycznie oraz ocieplenie szpalet wokół drzwi
- wymianę drzwi wewnętrznych w budynku, dotyczy pomieszczenia, w którym znajduje się kotłownia (na drzwi przeciwpożarowe), a także drzwi pomiędzy pomieszczeniami ogrzewanymi a nieogrzewanymi (np. drzwi do nieogrzewanych piwnic)
- w zakresie pokrycia dachowego: wykonanie niezbędnych obróbek blacharskich dachu, kominów, rynien
- demontaż oraz powtórny montaż instalacji odgromowej
- wymianę oświetlenia zewnętrznego zamontowanego na budynku na stałe, wyłącznie w przypadku oświetlenia zasilanego z przyłącza energetycznego budynku. Zakres prac obejmuje: wymianę źródeł światła na energooszczędne oraz wymianę opraw oświetleniowych wraz z osprzętem na energooszczędne;
- wymianę oświetlenia w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych wyłącznie w częściach wspólnych budynku, w tym: na klatkach schodowych, korytarzach, piwnicach – wyłącznie jako element kompleksowej modernizacji energetycznej budynku. Zakres wydatków kwalifikowanych obejmuje: wymianę źródeł światła na energooszczędne oraz wymianę opraw oświetleniowych wraz z osprzętem na energooszczędne;
- oraz inne wskazane przez audyt energetyczny
Dokumentacja budowlana dotycząca poszczególnych budynków znajduje się w siedzibie Zamawiającego Spółdzielnia Mieszkaniowa, Oś. Pod Kasztanami 3, 37-630 Oleszyce w godz. od 7.30 do 15.30.
Audyt energetyczny należy wykonać – w ilości po 5 egz. dla każdego obiektu,
Wspólny słownik zamówień (CPV): 71251000-2 Usługi architektoniczne i dotyczące
pomiarów budynków
71355200-3 Wykonywanie badań
- Miejscem składania ofert: Spółdzielnia Mieszkaniowa, Oś. Pod Kasztanami 3, 37-630 Oleszyce
- Oferta powinna zostać złożona w terminie od 08.08.2016 do 16.08.2016 roku do godziny 12:00, tj. w godzinach pracy Zakładu (Zamawiającego). W przypadku przesyłania oferty Pocztą Polską bądź firmą kurierską decyduje data i godzina wpływu oferty na adres Spółdzielnia Mieszkaniowa, Oś. Pod Kasztanami 3, 37-630 Oleszyce.
- Oferty składane/nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
- Oferty należy składać w zamkniętej kopercie wraz z dopiskiem „Oferta na wykonanie dokumentacji audytów energetycznych dla 6 budynków mieszkalnych wielorodzinnych Spółdzielni Mieszkaniowej w Oleszycach”. Oferty składane w innej formie nie będą przyjmowane oraz rozpatrywane przez Zamawiającego.
- Oferta musi być złożona w formie pisemnej i być podpisana przez osobę (osoby) uprawnione do występowania w imieniu Oferenta.
- Koszty opracowania i złożenia oferty ponosi Oferent.
- Wykonawca może złożyć w prowadzonym postępowaniu wyłącznie jedną ofertę.
- W ramach składanej oferty należy złożyć min 1 referencje lub opinie na temat wykonanych audytów energetycznych w wielorodzinnych budynkach mieszkalnych lub budynkach użyteczności publicznej. Brak załączonych referencji, opinii spowoduje odrzucenie oferty.
- Otwarcie kopert z Ofertami nastąpi w dniu 16.08.2016 r. o godzinie 14.00 w miejscu składania ofert Spółdzielnia Mieszkaniowa, Oś. Pod Kasztanami 3, 37-630 Oleszyce.
- Wszyscy oferenci biorący udział w procedurze o udzielenie zamówienia, będą mieli możliwość uczestniczenia osobiście w posiedzeniu otwarcia kopert z ofertami we wskazanym terminie i miejscu (Spółdzielnia Mieszkaniowa, Oś. Pod Kasztanami 3, 37-630 Oleszyce, godz. 14.00 w dniu 16.08.2016). Zamawiający przed otwarciem kopert z ofertami poda do wiadomości oferentów kwotę jaką przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. W trakcie spotkania Zamawiający poinformuje również oferentów o ilości złożonych ofert, a także poda nazwy i adresy wykonawców, ceny poszczególnych ofert oraz informacje dotyczące pozostałych kryteriów oceny ofert (kryterium: termin dostawy, kryterium: gwarancja). Oferenci podczas spotkania będą mieli możliwość zapoznania się z treścią złożonych ofert, z zastrzeżeniem konieczności zachowania przepisów dotyczących ochrony tajemnicy przedsiębiorstwa.
- Wyniki rozstrzygnięcia wyboru zostaną opublikowane niezwłocznie na stronie internetowej http://smoleszyce.pl/category/przetargi/ oraz wysłane do oferentów.
- Wszyscy oferenci będą mieli możliwość uzyskania w wybrany sposób (w siedzibie Zamawiającego, lub elektronicznie) wglądu do pełnego protokołu z postępowania o udzielenie zamówienia, zał. nr 3 do zapytania ofertowego.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania przetargowego w każdym czasie bez podania przyczyny, w szczególności, gdy kwota przeznaczona przez Zamawiającego na wykonanie zamówienia będzie niższa od oferty przewidującej najniższą cenę. W takim wypadku, wykonawcom nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
- Oferent ma możliwość składania pytań do niniejszego Zapytania ofertowego.
- Zamawiający udziela odpowiedzi ws. treści Zapytania ofertowego, jeżeli prośba o udzielenie wyjaśnień wpłynie nie później, niż do końca dnia 12.08.2016r. Jeżeli prośba taka wpłynęła w terminie późniejszym albo prośba ta dotyczy udzielonych już wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień, albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.
- Sposób porozumiewania się Zamawiającego z oferentami: szczegółowych informacji nt. przedmiotu zamówienia udziela Pan Stanisław Babula w formie pisemnej (poczty elektronicznej) pod adresem e-mail: email: biuro@smoleszyce.pl, tel. 606 376 315
Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium:
1. Kryterium: C – Cena netto – Waga 70%:
- Cena oferty powinna zawierać wszystkie koszty, jakie Zamawiający będzie musiał ponieść w związku z dostawą przedmiotu zamówienia.
- Cena netto, cena brutto za całość oferty powinna być wyrażona w złotych polskich lub w walucie euro (EUR)
- Ceny należy podać do dwóch miejsc po przecinku.
- Cena podlegająca ocenie będzie ceną netto za wykonanie dostawy przedmiotu zamówienia, zgodnego z pkt. IV.
- Punkty w przedmiotowym kryterium zostaną przyznane na podstawie ceny netto podanej w formularzu oferty.
W ramach przedmiotowego kryterium Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie wyniku osiągniętej liczby punktów za kryterium „cena netto” wyliczonych w oparciu o wzór:
C = Cena netto oferty najniższej / Cena netto rozpatrywanej oferty x 70 = ilość punktów
Maksymalna ilość punktów do zdobycia w ramach kryterium: 70 pkt.
2. Kryterium D – Termin dostawy – waga 30%
- Termin dostawy powinien obejmować całkowity okres niezbędny Dostawcy do dostarczenia przedmiotu zamówienia zgodnego z pkt. IV i przekazania kompletu dokumentacji do miejsca określonego w pkt. VIII. Zapytania ofertowego.
- Termin dostawy należy podać w dniach kalendarzowych (tj. określić konkretną datą).
- Punkty w przedmiotowym kryterium zostaną przyznane na podstawie liczby dni kalendarzowych wymaganych do realizacji przedmiotu zamówienia podanych w formularzu oferty.
W ramach tego kryterium Zamawiający dokona oceny ofert pod kątem terminu dostawy przedmiotu zamówienia:
- Termin dostawy i przekazania kompletu dokumentacji audytów: do 31.08.2016 – 30 pkt.
- Termin dostawy i przekazania kompletu dokumentacji audytów: do 03.09.2016 – 15 pkt
- Termin dostawy i przekazania kompletu dokumentacji audytów: do 05.09.2016 – 5 pkt.
Maksymalna ilość punktów do zdobycia w ramach kryterium: 30 pkt.
Punkty przyznane w kryterium ceny, kryterium terminu dostawy danej oferty, zostaną do siebie dodane. Maksymalna ilość punktów do zdobycia w ramach wszystkich kryteriów wynosi 100 pkt. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyskała największą sumaryczną liczbę punktów według wzoru:
Ʃ = C + D
Gdzie:
Ʃ – łączna suma przyznanych punktów
C – liczba punktów przyznana w kryterium „CENA”
D – liczba punktów przyznana w kryterium „TERMIN DOSTAWY”
W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.