Rodzaj zamówienia: 
Usługi
Zamawiający: 
Gmina Brzostek, ul. Rynek 1, 39-230 Brzostek
Opis przedmiotu zamówienia: 
  1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej budowy dwóch odcinków drogi gminnej o nawierzchni bitumicznej łączącej drogę powiatową o nr 1319R (ul. M.N. Mysłowskiego) z ul. Szkolną w Brzostku wraz z jej przebudową i rozbudową (do drogi powiatowej o nr 1322R, ul. Słoneczna).
  2. Zakres prac projektowych obejmuje wykonanie w trzech etapach kompletnej dokumentacji projektowej, niezbędnej do uzyskania pozwolenia na budowę i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w celu wyłonienia wykonawcy robót w następującym zakresie:
  1. etap I:

a) budowa drogi o długości ok. 170 mb (od ul. M.N.Mysłowskiego przy działce 1492) poprzez działki 1492, 1493, 858/1, 858/5, 788 wraz z budową parkingu zlokalizowanego w północno-wschodniej części działki 858/5,

b) budowa drogi o długości ok. 100 mb (od parkingu do ul. Szkolnej) poprzez działki 858/5, 871, 870.

  1. etap II:
  1. budowa drogi gminnej o długości ok. 560 mb (od dr. powiatowej o nr 1349R przy działce 572/3 do ul. Szkolnej) poprzez działki 870, 877/1, 876/4, 875, 572/4, 572/3,
  2. przebudowa ok. 120 mb drogi gminnej (ul. Szkolna) na działce 870,

wraz z miejscami postojowymi.

  1. etap III: rozbudowa ul. Szkolnej na odcinku ok. 380 mb (łączącym ul. Szkolną z ul. Słoneczną) położonym na działkach 870, 876/3, 881, 882.

Opracowana dokumentacja winna być wykonana w sposób umożliwiający uzyskanie pozwolenia na budowę (zgłoszenia robót budowlanych) odrębnie dla każdego z etapów i podetapów.           

  1. Minimalne parametry techniczne:
  1. w zakresie etapu I (podetap a) i b)):
  • droga gminna klasy D,
  • szerokość pasa ruchu 2x2,5 m,
  • chodnik usytuowany przy jezdni 2 m i/lub odsunięty od jezdni 1,5 m,
  • pobocza utwardzone kruszywem kamiennym 0,75 m,
  • kanalizacja ze studzienkami ściekowymi zlokalizowanymi w części poza jezdnią (kanalizacja deszczowa),
  • skrzyżowanie z drogą powiatową,
  • droga rowerowa i oświetlenie uliczne.
  1. w zakresie etapu II:

Podetap a):

  • droga gminna klasy D,
  • szerokość pasa ruchu 2x2,25 m,
  • chodnik usytuowany przy jezdni 2 m i/lub odsunięty od jezdni 1,5 m,
  • pobocza gruntowe utwardzone kruszywem kamiennym 0,75 m,
  • odwodnienie rowami,
  • skrzyżowanie z drogą powiatową,
  • droga rowerowa i oświetlenie uliczne.

Podetap b):

  • szerokość pasa ruchu 2x2,25 m,
  • pobocze gruntowe utwardzone kruszywem kamiennym 0,75 lub chodnik,
  • odwodnienie rowami lub studzienkami ściekowymi,
  • skrzyżowanie z drogą gminną,
  • oświetlenie uliczne.
  1. w zakresie etapu III:
  • droga gminna klasy D
  • szerokość pasa ruchu 2x2,5
  • chodnik o szer. 2 m usytuowany przy jezdni i/lub o szer. 1,5 m odsunięty od jezdni,
  • pobocza utwardzone kruszywem kamiennym 0,75 m,
  • kanalizacja ze studzienkami ściekowymi zlokalizowanymi w części poza jezdnią,
  • skrzyżowanie z drogą powiatową,
  • skrzyżowanie z drogą gminną,
  • droga rowerowa i oświetlenie uliczne.

Szczegóły w zakresie wymaganych minimalnych parametrów technicznych oraz ilości i lokalizacji miejsc postojowych zostaną dookreślone z Wykonawcą na etapie opracowania koncepcji.

  1. Planowany przebieg projektowanej drogi został przedstawiony na załączniku graficznym – załącznik nr 7.
  2. Realizacja zamówienia obejmować będzie następujący zakres rzeczowy dokumentacji:
  1. Projekt wstępny (koncepcyjny),
  2. Projekt budowlany,
  3. Projekt wykonawczy,
  4. Projekt stałej organizacji ruchu,
  5. Kosztorys inwestorski,
  6. Przedmiar robót,
  7. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
  8. Dokumentacja geodezyjno-prawna (w tym ewentualne projekty podziału nieruchomości dla celów uzyskania decyzji ZRID),
  9. Przygotowanie wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę (w tym ewentualnie decyzji o zezwolenie na realizację inwestycji  drogowej),
  10. Pełnienie nadzoru autorskiego podczas trwania inwestycji,
  11. Przed przystąpieniem do sporządzenia projektu, projektant zobowiązany jest do przełożenia zamawiającemu koncepcji projektowej i uzyskanie jego aprobaty.

Zakres projektu obejmuje również:

  • opracowanie opinii z badań podłoża gruntowego, w szczególności dla I etapu (min. 5 otworów badawczych),
  • opracowanie projektów technicznych uwzględniających budowę lub przebudowę zjazdów do posesji i dróg bocznych.
  • należy przewidzieć ewentualność wystąpienia przebudowy urządzeń infrastruktury obcej,
  • całość dokumentacji na nośniku informatycznym/

Zaleca się, aby wykonawcy dokonali szczegółowej inspekcji terenu objętego zakresem zamówienia, a w szczególności wizji lokalnej na terenie przewidzianej do realizacji inwestycji w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach przedmiotowego postępowania przez Zamawiającego

Kod CPV: 
71320000-7
71242000-6
Warunki udziału w postępowaniu : 
  1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
  1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 ustawy Pzp – ocena spełnienia tego warunku odbywać się będzie na podstawie złożonego oświadczenia (zał. nr 2) oraz aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
  2. spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące:
  1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania – ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - załącznik nr 2 do Zapytania;
  2. posiadania wiedzy i doświadczenia – Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie, co najmniej jednej dokumentacji projektowo-kosztorysowej (obejmującej projekt budowlany, kosztorys inwestorski oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych) budowy, rozbudowy lub przebudowy drogi na odcinku min. 600 m o minimalnej klasie „D”, dla której wydane zostały przewidziane właściwymi przepisami pozwolenia na budowę.
  3. Ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - załącznik nr 2 do Zapytania oraz wykazu usług – załącznik nr 3 do Zapytania (wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie).
  4. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia.

Potencjał techniczny:

Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia - załącznik nr 2 do Zapytania.

Potencjał kadrowy:

Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, która zgodnie z prawem obowiązującym w Rzeczypospolitej Polskiej jest uprawniona do wykonywania dokumentacji projektowej dla celów uzyskania decyzji o zatwierdzeniu projektu budowlanego i udzieleniu pozwolenia na budowę w specjalności drogowej, która będzie dostępna na etapie realizacji zamówienia, która posiada co najmniej 5 letnie (po uzyskaniu uprawnień) doświadczenie w samodzielnym projektowaniu – w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia (w specjalności drogowej).

Dopuszcza się posiadanie przez ww. osobę uprawnień równoważnych względem wymaganych, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub równoważnych uprawnień uznanych przez właściwy organ zgodnie z ustawą z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawalności kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U. z 2008 r. nr 63, poz. 394) lub równoważnych kwalifikacji zawodowych ważnych w innym niż Polska państwie członkowskim Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwie członkowskim Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – stronie umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym wraz z tymczasowym wpisem na listę właściwej izby samorządu zawodowego umożliwiającym świadczenie usług transgranicznych w rozumieniu art. 20a ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (t.j. Dz.U. z 2014 r. poz. 1946 ze zm.)

Ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - załącznik nr 2 do Zapytania oraz wykazu osób – załącznik nr 4 do Zapytania.

  1. Sytuacji ekonomicznej i finansowej – ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia – załącznik nr 2.
    1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcja, spółki cywilne) warunki, o których mowa w lit. a) i b) musi spełnić każdy z wykonawców. Warunki, o których mowa w lit. c)-e) wykonawcy mogą spełniać łącznie. Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Termin składania ofert: 
piątek, Sierpień 12, 2016 - 13:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

Urząd Miejski w Brzostku, ul. Rynek 1, 39-230 Brzostek

Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 
  1. Kryteria oceny ofert oparte są na systemie punktowym.
  2. W niniejszym postępowaniu oferty będą oceniane na podstawie kryterium „Cena oferty (c) – 100%

Punkty będą przyznawane wg wzoru:

cena oferowana najniższa

c  =    -------------------------------- x 100

    cena oferty badanej

  1. O wyborze oferty najkorzystniejszej zadecyduje najwyższa liczba uzyskanych punktów. Pod uwagę będą brane liczby zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku
  2. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników oceny do dwóch miejsc po przecinku. Gdyby wyniki dwóch lub większej liczby ofert okazały się takie same, zamawiający nie zastosuje zaokrągleń, chyba że działanie takie nie będzie mogło przynieść zróżnicowania wyników.
  3. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
Termin wykonania zamówienia: 
środa, Listopad 30, 2016
Powiat: 
dębicki
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 
  1. Zamawiający wymaga od Wykonawcy aby zawarł z nim umowę o prace projektowe na warunkach określonych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do Zapytania.
  2. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach:
  1. Zmiana umowy może nastąpić, po ewentualnej zmianie przepisu dotyczącego wysokości stawki podatku od towarów i usług VAT.
  2. Terminu realizacji przedmiotu umowy, gdy jest ona spowodowana:

a) następstwem działania organów administracji lub innych podmiotów, związanych w szczególności z przekroczeniem obowiązujących terminów wydawania lub odmowy wydania decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp.,,

b) następstwem wprowadzania zmian w obowiązujących przepisach prawnych mających wpływ na realizację przedmiotu umowy.

  1. Zmiana umowy może nastąpić w okoliczności zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszej umowy rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej:
    1. o charakterze niezależnym od stron,
    2. którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy,
    3. którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności,
    4. którego nie można przypisać drugiej stronie.

     Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, promieniowanie lub skażenia oraz będące następstwem tych zdarzeń przerwy w dostawie energii elektryczne.

     Strona dotknięta działaniem siły wyższej jest zobowiązana do pisemnego powiadomienia o tym fakcie drugiej strony w ciągu 5 dni roboczych, pod rygorem braku możliwości powoływania się na klauzulę siły wyższej. Opóźnienia muszą być udokumentowane stosownymi protokołami podpisanymi przez Wykonawcę i Zamawiającego oraz zaakceptowane przez Zamawiającego. W przypadku wystąpienia opóźnień strony ustalą nowe terminy, z tym, że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy równy będzie okresowi przerwy lub przestoju.

  1. zmiany numeru konta bankowego Wykonawcy.