Rodzaj zamówienia: 
Usługi
Zamawiający: 
Szpital Powiatowy im. Edmunda Biernackiego w Mielcu , 39-300 Mielecul. Żeromskiego 22
Opis przedmiotu zamówienia: 

Przedmiotem zamówienia jest usługa opracowania koncepcji przebudowy Oddziału  Ginekologiczno-Położniczego i Noworodkowego z traktem porodowym Szpitala Powiatowego w Mielcu mająca na celu dostosowanie oddziałów do obowiązujących przepisów, poprawę układu funkcjonalnego i organizacyjnego. 

Kod CPV: 
71242000-6
71320000-7
Warunki udziału w postępowaniu : 
  1. Wykonawca przedstawi wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (Załącznik nr 3). Zamawiający  wymaga, aby w wykonaniu przedmiotu zamówienia uczestniczyły osoby posiadające następujące uprawnienia: minimum uprawnienia do projektowania w specjalności architektonicznej, konstrukcyjnej, instalacyjnej, sanitarnej, instalacyjnej elektrycznej.
  2. Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (Załącznik nr 4).
  3. Wykaz wykonanych opracowań w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że opracowania zostały wykonane prawidłowo (Załącznik nr 5). Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 2 opracowania tożsame z przedmiotem zamówienia dotyczące obiektów użyteczności publicznej  o  powierzchni min. 2000m2 każda.
  4. Oświadczenie o braku powiązań z Zamawiającym (Załącznik nr 6).

W zaproszeniu do złożenia oferty cenowej Zamawiający wskazał termin wykonania zamówienia: 1 miesiąc od daty podpisania umowy. Termin ten jest wiążący dla Wykonawców.

Wskazany poniżej termin 10-09-2016 jest terminem jedynie orientacyjnym, podanym ze względu na wymogi formularza zgłoszniowego i nie jest wiążący dla Wykonawców. 

 

 

 

Termin składania ofert: 
poniedziałek, Lipiec 25, 2016 - 09:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

Oferta powinna zostać złożona Zamawiającemu na adres:

Szpital Powiatowy

im. Edmunda Biernackiego

ul. Żeromskiego 22

39-300  Mielec

pokój nr 1 - Administracja

 

Oferty należy składać w godzinach 800 - 1400. Nieprzekraczalny termin złożenia oferty 25.07.2016r. godz. 900.

O terminie wpływu decyduje termin ostatecznego dotarcia oferty do Zamawiającego.

Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

Złożone oferty zostaną otwarte publicznie (część jawna) w dniu 25.07.2016r. o godz. 1000 w siedzibie Zamawiającego. 

Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

najniższa cena -   100 %

 

Sposób oceny ofert:

            -najniższa cena jako kryterium wymierne obliczane zostanie wg wzoru:

 

gdzie:

Wp – Wartość punktowa

Cn - najniższa proponowana cena brutto

Cof - cena brutto oferty badanej

R – ranga

 

Termin wykonania zamówienia: 
sobota, Wrzesień 10, 2016
Powiat: 
mielecki
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 
  1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany i uzupełnienia umowy.
  2. Zmiany i uzupełnienia korzystne dla Zamawiającego nie wymagają aneksu. Decyzja, która zmiana lub uzupełnienie są korzystne dla Zamawiającego należy do wyłącznej kompetencji Zamawiającego.
  3. W pozostałym zakresie zmiana  umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
  4. Wykonawcy służy prawo zmiany terminu wykonania umowy, w przypadku opóźnienia przez uprawnione jednostki wydania decyzji ponad 14 dni.
Numer projektu: 
Nie dotyczy