Rodzaj zamówienia: 
Dostawy
Zamawiający: 
Zespół Szkół Miejskich Nr 3 w Jaśle, ul. Szkolna38, 38-200 Jasło
Opis przedmiotu zamówienia: 
  1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia do pracowni przyrodniczych i matematycznej do placówek oświatowych, według podziału na zestawy dla każdej szkoły. Szczegółowy wykaz sprzętu oraz parametry techniczne określa Załącznik nr 2 -Opis przedmiotu zamówienia,(dostępny w niżej podanym linku do Ogłoszenia).
  2. Wszystkie materiały powinny być nowe, nie noszące śladów uszkodzeń zewnętrznych i uprzedniego użytkowania tzn. że żadna część składająca się na dany materiał nie może być wcześniej używana, musi pochodzić z bieżącej produkcji, być sprawna i posiadać wyposażenie niezbędne do funkcjonalnego działania.
  3. Dostarczone artykuły muszą być odpowiednio zapakowane, aby zapobiec uszkodzeniu w czasie dostawy.
  4. Zamawiający wymaga, aby instrukcje do zamawianych towarów były w języku polskim.
  5. Wszystkie dostarczone pomoce  muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem (wyżej wskazane dokumenty należy dostarczyć do zamawiającego w dniu dostawy zakupionych towarów).
  6. Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia winny odpowiadać Polskim Normom przenoszącym europejskie normy lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
  7. Dostarczone meble muszą posiadać wybity lub naklejony certyfikat zgodności
    z normą.
  8. Wykonawca udziela zamawiającemu pełnej gwarancji jakości na dostarczony sprzęt na warunkach producenta, na okres wskazany przez producenta.
  9. Podane w opisie przedmiotu zamówienia parametry określają wymagane minimalne parametry techniczne lub standardy jakościowe. Oferowane przez dostawców wyroby muszą odpowiadać minimalnie cechom i parametrom określonym w zakresie rzeczowym zamówienia lub cechom i parametrom im równoważnym, posiadać minimalnie określone przez zamawiającego właściwości użytkowe i przyjęte standardy jakości. Oznaczenia
    i nazwy własne materiałów i produktów służą wyłącznie do opisania minimalnych parametrów technicznych, które powinny spełniać te produkty, wskazania standardu jakościowego.
  10. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
  11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

 

Kod CPV: 
38510000-3
33696300-8
39160000-1
39162000-6
3916210-10
39162200-7
Warunki udziału w postępowaniu : 

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania:

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania powyższego warunku:

Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 1 – Formularz oferty)

b/ posiadają wiedzę i doświadczenie:

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania powyższego warunku:

Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli wykonawcy wykażą, że wykonali
w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 dostawę pomocy/ materiałów dydaktycznych o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto oraz załączą dowody określające, czy dostawa ta została wykonana w sposób należyty (Referencje).

Termin składania ofert: 
piątek, Lipiec 22, 2016 - 15:30
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

. Miejsce i termin składania oraz otwarcia ofert: 

  1. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w siedzibie Zamawiającego, ul. Szkolna 38, 38-200 Jasło lub przesłać pocztą na adres Zamawiającego – z dopiskiem „Zakup i dostawa wyposażenia w ramach projektu”.
  2. Ofertę należy złożyć do dnia 22.07.2016 r. (liczy się data wpływu do siedziby Zamawiającego).
  3. Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej zostanie Wykonawcy  zwrócona bez otwierania.

Otwarcie ofert nastąpi 25.07.2016r. godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego, Zespół Szkół Miejskich Nr 3  w Jaśle, ul. Szkolna 38, 38-200 Jasło sala: 29

      4.Otwarcie ofert jest jawne.

Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

Warunki zmiany umowy:

  1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w następujących przypadkach:
  1. wprowadzenie przez producenta lub Wykonawcę nowego produktu, odpowiadającego produktowi będącemu przedmiotem zamówienia,
  2. konieczność dostarczenia innych, niż określone w umowie produkty, niepowodujących zwiększenia ceny, spowodowana zakończeniem produkcji określonych w umowie produktów, braku produktu na rynku lub wycofaniem ich z produkcji lub obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, posiadających parametry nie gorsze od zaproponowanych przez Wykonawcę w ofercie,
  3. uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania umowy,
  4. zmiana przepisów prawnych mających wpływ na przebieg realizacji umowy,
    a w szczególności zmiany przepisów podatkowych,
  5. działanie siły wyższej,
  6. wystąpienie okoliczności, której nie można było wcześniej przewidzieć.
  1. Wszelkie zmiany postanowień umowy muszą być dokonywane pod rygorem nieważności w formie pisemnego aneksu stanowiącego integralną część umowy.

1. Cena - Waga Kryterium 95%=95pkt.

2. Termin wykonania 5%=5pkt.

b/ Ocena ofert zostanie dokonana następująco:

- kryterium „cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę na Formularzu Oferty. Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:

                           C MIN                        

        C =              ---------        x 95 pkt

                           C o

C MIN   - najniższa cena brutto z ocenianych ofert (zł)                 
C o        -  cena brutto w badanej ofercie (zł)

 

Wykonawca w odniesieniu do tego kryterium może uzyskać maksimum 95 pkt.

 

- kryterium „termin wykonania”, będzie rozpatrywany na podstawie terminu realizacji zamówienia –  podanego przez Wykonawcę w formularzu oferty:

Tw: do 26.08.2016 r. – 5 pkt.

Tw: do 16.09.2016 r. – 0 pkt.

 

UWAGA:

Najkrótszy możliwy termin  wykonania  przedmiotu zamówienia wymagany przez Zamawiającego: do 26.08.2016 r.

Najdłuższy możliwy termin wykonania  przedmiotu zamówienia wymagany przez Zamawiającego:  do 16.09.2016 r.

W przypadku braku określenia „terminu wykonania” w formularzu zamawiający przyjmuje, że termin wykonania zamówienia wynosi do 16.09.2016 r.

Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów udzielenia zamówienia obliczona na podstawie poniższego wzoru:

 

P = C + Tw

 

gdzie:    C – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium cena       

             Tw – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium termin wykonania

 

Termin wykonania zamówienia: 
piątek, Wrzesień 16, 2016
Powiat: 
jasielski
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 
  1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w następujących przypadkach:
  1. wprowadzenie przez producenta lub Wykonawcę nowego produktu, odpowiadającego produktowi będącemu przedmiotem zamówienia,
  2. konieczność dostarczenia innych, niż określone w umowie produkty, niepowodujących zwiększenia ceny, spowodowana zakończeniem produkcji określonych w umowie produktów, braku produktu na rynku lub wycofaniem ich z produkcji lub obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, posiadających parametry nie gorsze od zaproponowanych przez Wykonawcę w ofercie,
  3. uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania umowy,
  4. zmiana przepisów prawnych mających wpływ na przebieg realizacji umowy,
    a w szczególności zmiany przepisów podatkowych,
  5. działanie siły wyższej,
  6. wystąpienie okoliczności, której nie można było wcześniej przewidzieć.
    2.Wszelkie zmiany postanowień umowy muszą być dokonywane pod rygorem nieważności w formie pisemnego aneksu stanowiącego integralną część umowy.

 

Numer projektu: 
RPPK.06.04.03-18-0053/15