Opracowanie dokumentacji techniczno - prawnej związanej z realizacją zadania inwestycyjnego pn: "Przebudowa i rozbudowa z możliwością nadbudowy części parterowej (rewitalizacja) zabytkowego budynku byłego spichlerza umiejscowionego na terenie Zespołu Pałacowo Parkowego w Trzcianie, dostosowanie do pełnienia funkcji opiekuńczo wychowawczych, integracji społecznej w tym możliwości lokalizacji biblioteki gminnej, aktywności fizycznej, zdrowotnej i intelektualnej a także usług profilaktyczno leczniczych i rehabilitacyjnych, likwidacja barier architektonicznych wykonanie przyłączy wodno kanalizacyjnego, energetycznego i gazowego” na terenie części działki o numerze ewidencyjnym 903/8 w Trzcianie gm. Świlcza.”
- Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
- Wykonanie projektu wstępnego z wizualizacją obejmującego: a) wykonanie inwentaryzacji budowlanej i konstrukcyjnej – spełniającej wymogi konserwatorskie z uwagi na obiekt zabytkowy, b) przygotowanie materiałów (wniosków) do uzyskania technicznych warunków zasilania w energię elektryczną, gaz, wodę i odprowadzenia ścieków oraz warunków wykonania zjazdów, c) przygotowanie mapy i innych niezbędnych opracowań geodezyjnych dla terenu obejmującego teren inwestycji, - uzyskanie umów cywilno- prawnych na korzystanie z działki na cele budowlane (w przypadku korzystania z działek osób trzecich), e) projekt wstępny –musi zawierać następujące elementy: - propozycje podziału powierzchni parteru z przeznaczeniem na cele opiekuńczo wychowawcze (przewidywane formy działalności Klub Integracji Społecznej w ramach działania 8.1, Poprawa dostępu do usług wsparcia rodziny i pieczy zastępczej działanie 8.4, Wsparcie rozwoju przedsiębiorczości działanie 7.3 RPO WP 2014 – 2020, - propozycje podziału powierzchni pietra (stropy o obciążeniu użytkowym jak dla bibliotek), prowadzona działalność jak na parterze, - propozycję zagospodarowania poddasza, - lokalizacja kotłowni i innych pomieszczeń pomocniczych w parterowej przybudówce, - lokalizacja windy trzyprzystankowej (podnośnika dla osób niepełnosprawnych), - lokalizacja klatek (ilość w zależności od potrzeb) schodowych umożliwiającą prawidłowa ewakuację z pomieszczeń; f) przygotowanie wniosku do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji – planowane złożenie wniosku o dofinansowanie, g) po zaakceptowaniu przez Gminę projektu wstępnego, uzgodnienie robocze projektu z Wojewódzkim Urzędem Ochrony Zabytków w Rzeszowie
2. Po zaakceptowaniu przez Gminę projektu wstępnego wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego obejmującego: a) przygotowanie mapy do celów projektowych i innych niezbędnych opracowań geodezyjnych dla terenu obejmującego teren inwestycji, b) wykonanie wszystkich niezbędnych opracowań koniecznych do prawidłowego wykonania projektu budowlanego i uzyskania pozwolenia na budowę, w tym dokumentacji geotechnicznej inżynierskiej i ekspertyzy konstukcyjnej, c) wykonanie projektu budowlanego dla wszystkich branż zgodnie
z rozporządzeniem w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego, d) wykonanie projektów wykonawczych dla wszystkich branż, e) wykonanie specyfikacji ogólnych i szczegółowych wykonania i odbioru robót, f) opracowanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich
z podziałem na obiekty i branże, g) pełnienie nadzoru autorskiego w zakresie wynikającym
z opracowanego projektu budowlanego i wykonawczego.
3. Informacja na temat zakresu wykluczenia
W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienia publiczne, nie mogą być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo
z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem
i przeprowadzaniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, c) Pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia lub kurateli.
II. Dodatkowe wymagania.
-projekt należy sporządzić w 4 egzemplarzach, oraz w formie elektronicznej w formacie pdf kosztorys również w formie edytowalnej w formacie zuz, kst, xml,
- dokumentacja projektowa musi być zgodna z przepisami prawa zamówień publicznych w zakresie wymogów opisu przedmiotu zamówienia, w szczególności w zakresie zachowania zasad konkurencji i niedyskryminacji (art. 29 i 30 ustawy PZP),
- w przypadku zmian przepisów prawa Wykonawca ma obowiązek wykonać przedmiot umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami na dzień przekazania zamawiającemu przedmiotu umowy,
- Wykonawca wykona przedmiot umowy z należytą starannością w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami,
- Wykonawca zapewni wykonanie dokumentacji projektowej przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia,
- Wykonawca przedłoży aktualne zaświadczenia potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego dla projektantów i sprawdzających,
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej na załączonym formularzu
w siedzibie Urzędu Gminy Świlcza 36-072 Świlcza 168 pok. nr 22 sekretariat na II piętrze do dnia 22-07-2016 do godz. 10.00.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 22-07-2016 do godz. 10.30.w pok nr 3 parter budynku Urzędu Gminy.
Ofertę należy złożyć w jednej kopercie zaadresowanej na Zamawiającego i opatrzonej napisem:
Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego
„Przebudowa i rozbudowa z możliwością nadbudowy części parterowej (rewitalizacja) zabytkowego budynku byłego spichlerza umiejscowionego na terenie Zespołu Pałacowo Parkowego w Trzcianie, dostosowanie do pełnienia funkcji opiekuńczo wychowawczych, integracji społecznej w tym możliwości lokalizacji biblioteki gminnej, aktywności fizycznej, zdrowotnej i intelektualnej a także usług profilaktyczno leczniczych i rehabilitacyjnych, likwidacja barier architektonicznych wykonanie przyłączy wodno kanalizacyjnego, energetycznego i gazowego” na terenie części działki
o numerze ewidencyjnym 903/8 w Trzcianie gm. Świlcza.
Kryterium oceny ofert.
- cena 98 %
- termin płatności 2 %
Oferty oceniane będą według poniższych wzorów
Kryterium cena:
N_WART_OFERTY
------------------------------------- x 98% x 100 pkt
BAD_WART_OFERTY
gdzie:
N_WART_OFERTY – najniższa całkowita wartość brutto spośród ofert niepodlegających odrzuceniu
BAD_WART_OFERTY - całkowita wartość brutto badanej oferty.
Kryterium termin płatności
Wykonawcy mogą zaoferować niżej wymienione terminy podlegające następującej punktacji:
- 30 dni od zgłoszenia faktury - 2 pkt.
- 21 dni od zgłoszenia faktury - 1 pkt.
- 14 dni od zgłoszenia faktury - 0 pkt.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma największą liczbę sumując punkty za oba kryteria.
Jeżeli dwie lub więcej ofert będą posiadały taką samą liczbę punktów po zsumowaniu zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną brutto za przedmiot zamówienia.
W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.