Rodzaj zamówienia: 
Dostawy
Zamawiający: 
x-serwis S.A., Chopina 41/2, 20-023 Lublin
Opis przedmiotu zamówienia: 

Zadanie 1 Zakup projektów modułów systemu informatycznego. W tym działaniu zakupione zostaną wyniki prac projektowych mające na celu stworzenie kodu modułów w oparciu o przeprowadzone wcześniej analityczne prace B+R. Planowany jest zakup projektów modułów systemu informatycznego: sprzedaży i obsługi zamówień 1 szt. obsługi płatności 1 szt. zarządzania 1 szt. punktów lojalnościowych z obsługa NFC 1 szt. zarządzania siecią gastronomiczną 1 szt. magazynowy 1 szt. pracowniczy 1 szt. hotelowy z obsługą Inteligentnego budynku 1 szt.

Zadanie 2 Zakup kodów źródłowych systemu informatycznego: W tym działaniu zakupione zostaną wyniki prac programistycznych dla modułów w oparciu o przeprowadzone wcześniej projektowe prace B+R. Planowany jest zakup kodów źródłowych systemu informatycznego: sprzedaży i obsługi zamówień 1 szt. obsługi płatności 1 szt. zarządzania 1 szt. punktów lojalnościowych z obsługa NFC 1 szt. zarządzania siecią gastronomiczną 1 szt. magazynowy 1 szt. pracowniczy 1 szt. hotelowego z obsługą Inteligentnego budynku 1 szt.

Zadanie 3 Zakup kodu zintegrowanego systemu W tym działaniu zostanie zakupiony kod oprogramowania zintegrowanego w jeden system informatyczny – wraz z wersją instalacyjną. System będzie działać na zasadzie klient-serwer na platformach Windows, Android oraz iOS.

Zadanie 4 Zakup kodu aplikacji klienckich W tym działaniu zostaną zakupione kody źródłowe dla aplikacji klienckich – wraz z wersją instalacyjną. System będzie działać na zasadzie klient-serwer na platformach Windows, Android oraz iOS. Dystrybucja systemu do klienta końcowego odbywać się będzie w formie elektronicznej w postaci plików instalacyjnych. Planowany jest zakup kodu klienta na platformę Windows 1 szt., Android 1 szt. iOS 1 szt.

Zadanie 5 Zakup aktualizacji systemu W tym działaniu zostanie zakupiony zaktualizowany kod oprogramowania zintegrowanego w jeden system informatyczny – wraz z wersją instalacyjną.

Zadanie 6 Zakup aktualizacji kodu aplikacji klienckich W tym działaniu zostaną zakupione zaktualizowane kody źródłowe dla aplikacji klienckich – wraz z wersją instalacyjną.

Zadanie 7 Zakup infrastruktury serwerowej W tym działaniu zostaną zakupione dwa serwery umożliwiające świadczenie e-usługi.

Zadanie 8 Zakup infrastruktury dla pracowników W tym działaniu zostaną zakupione laptopy dla pracowników (3 szt.) i kolorowe urządzenie wielofunkcyjne.

Kod CPV: 
72212110
Warunki udziału w postępowaniu : 

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający uprawnienia do występowania w obrocie handlowym oraz dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem ekonomicznym i technicznym. W celu udokumentowania potencjału Zamawiający wymaga, aby Oferent posiadał doświadczenie w realizacji podobnych projektów. Doświadczenie musi być udokumentowane kopiami zrealizowanych umów na dostawę kompleksowych systemów IT budowanych od podstaw i współfinansowanych z UE o wartości co najmniej 100 000 EUR. Minimalny wymagany poziom doświadczenia: Realizacja co najmniej 5 (pięciu) podobnych dostaw w projektach współfinansowanych z UE o wartości co najmniej 100 000 EUR. (każdy).

Z ubiegania się o udzielenie zamówienia wykluczeni zostaną oferenci, w odniesieniu do których wszczęto postępowanie upadłościowe. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie prawo wykluczenia z postępowania oferentów, którzy w toku postępowania udzielili nieprawdziwych informacji, mających istotne znaczenie dla dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykluczenie oferenta oraz odrzucenie oferty z powodu nie spełnienia określonych wymagań może nastąpić w każdym stadium postępowania o udzielenie zamówienia.

 

Termin składania ofert: 
sobota, Lipiec 23, 2016 - 12:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

X-Serwis Spółka Akcyjna Oddział w Poznaniu
Folwarczna 27A lok. III,
61-064 Poznań

otwarcie 23-07-2016 godzina 14:00

Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 
  1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami: ceną, warunkami gwarancji oraz harmonogramem realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający przyjmie do oceny podaną przez Wykonawców cenę netto w złotych.
  2. Cena oferty powinna obejmować wszystkie koszty związane ze sprzedażą i dostarczeniem zamówienia do siedziby Zamawiającego, poza podatkiem VAT.
  3. Ocena wg kryterium:
    - cena - ranga kryterium – 20 %,

Ocenie podlegać będzie cena netto. Wszystkie oferty zostaną uszeregowane w kolejności od najmniejszej ceny do największej, oferta najkorzystniejsza uzyska liczbę punktów równą liczbie złożonych ważnych ofert, kolejne oferty będą miały przyznaną liczbę punktów zmniejszaną o jeden. W przypadku wystąpienia kilku ofert o identycznej cenie wszystkie one otrzymają liczbę punktów równą średniej arytmetycznej punktów przyznanych za miejsca które by zajęły gdyby oferty się różniły. Uśrednianie zostanie dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Końcowa liczba punktów zostanie przemnożona przez 20%.

- warunki gwarancji - ranga kryterium – 30 %,

Wymagane jest udzielenie co najmniej 12 miesięcznej gwarancji na dostarczone elementy projektu. Ocenie podlegać będzie długość okresu gwarancyjnego wyrażonego w miesiącach. Szczegóły żądanego poziomu obsługi gwarancyjnej znajdują się w Załączniku nr 3 do SIWZ – Wzorze Umowy.

Wszystkie oferty zostaną uszeregowane w kolejności od najdłuższego okresu gwarancyjnego wyrażonego w miesiącach, oferta najkorzystniejsza uzyska liczbę punktów równą liczbie złożonych ważnych ofert, kolejne oferty będą miały przyznaną liczbę punktów zmniejszaną o jeden. W przypadku wystąpienia kilku ofert o identycznej długości gwarancji wszystkie one otrzymają liczbę punktów równą średniej arytmetycznej punktów przyznanych za miejsca które by zajęły gdyby oferty się różniły. Uśrednianie zostanie dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Liczba punktów zostanie przemnożona przez 30%.

– harmonogram realizacji przedmiotu zamówienia - ranga kryterium – 50 %,

Ocenie podlegać będzie harmonogram realizacji przedmiotu zamówienia - im szybszy termin dostawy przedmiotu zamówienia – tym wyższa ocena. Ocenie podlegać będzie termin dostarczenia ostatniego elementu liczony w tygodniach od podpisania Umowy.

Wszystkie oferty zostaną uszeregowane w kolejności zaproponowanych terminów dostarczenia ostatniego z elementów zamówienia od najwcześniejszego terminu dostarczenia do najpóźniejszego terminu dostarczenia, oferta najkorzystniejsza uzyska liczbę punktów równą liczbie złożonych ważnych ofert, kolejne oferty będą miały przyznaną liczbę punktów zmniejszaną o jeden. W przypadku wystąpienia kilku ofert o identycznym terminie dostarczenia ostatniego z elementów wszystkie one otrzymają liczbę punktów równą średniej arytmetycznej punktów przyznanych za miejsca które by zajęły gdyby oferty się różniły. Uśrednianie zostanie dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Końcowa liczba punktów zostanie przemnożona przez 50%.

 

Termin wykonania zamówienia: 
sobota, Czerwiec 30, 2018
Powiat: 
przeworski
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 

nie dotyczy

Numer projektu: 
RPPK.01.04.01-18-0751/15