Rodzaj zamówienia: 
Roboty budowlane
Zamawiający: 
P.P.U.H. BRYK Witold Bryk, Kraczkowa1663a37-124 Kraczkowa
Opis przedmiotu zamówienia: 

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

 

Przedmiotem zamówienia jest. "Budowa budynku o przeznaczeniu produkcyjno – magazynowym wraz z częścią administracyjno – socjalną oraz stacją trafo na dz.nr ewid.1867/297 w miejscowości Jasionka w gm. Trzebownisko; wraz z placami utwardzonymi, zewnętrznymi odcinkami instalacji kanalizacji sanitarnej i deszczowej, przyłączem wodociągowym oraz instalacją zasilania bramy
i oświetlenia terenu."
jako zadanie 1  projektu pt. "Wdrożenie innowacyjnych rozwiązań narzędziowych i technologicznych w procesie obróbki skrawaniem dla przemysłu lotniczego opartych na własnych i zleconych wynikach prac B+R"

 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia precyzuje dokumentacja projektowa:

- załącznik nr 7 Projekt architektoniczno-budowlany

- załącznik nr 8 Przedmiar robót budowlanych

- załącznik nr 9 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych

- załącznik nr 10 Konstrukcje projekt wykonawczy

- załącznik nr 11 Projekt instalacji elektrycznej

- załącznik nr 12 - Projekt instalacji wewnętrznych

- załącznik nr 13 - Projekt wykonawczy przyłączy

Załączniki są dostępne na stronie internetowej www.bryk.biz/zapytania ofertowe.

Po zakończeniu realizacji prac Wykonawca będzie zobowiązany przedstawić kosztorys powykonawczy.

Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek Wykonawcy. Wymóg udzielenia zaliczek zawarty
w ofercie spowoduje jej odrzucenie.

Wszystkie zawarte  w dokumentacji projektowej (projektach budowlanych, przedmiarze
i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych) oznaczenia, które mogą być uznane za znaki towarowe , w każdym przypadku wskazują, że przedmioty podlegające zamówieniu mogą być równoważne i należy je traktować jako parametry techniczne.  Wykonawca może zastosować rozwiązania równoważne do opisywanych przez Zamawiającego w załączonych dokumentach pod warunkiem, że będą one spełniać parametry techniczne wymagane przez Zamawiającego i będą przez Zamawiającego zaakceptowane. 

Kod CPV: 
45213251-7
Warunki udziału w postępowaniu : 

  1. Wymagania dotyczące doświadczenia Wykonawcy:

Wykonawcy ubiegający się o zamówienie są zobowiązani wykazać, że wykonali w okresie ostatnich 5 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym czasie co najmniej 3 roboty budowlane z których każda polegała na budowie budynków przemysłowych lub hal magazynowo-produkcyjnych o wartości min. 10 000 000,00 PLN netto (słownie: dziesięć milionów złotych netto)

 

2. Wymagania dotyczące dysponowania potencjałem kadrowym w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania zamówienia.

Wykonawca winien wykazać, że dysponuje:

a) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów

b) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci , instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;

c) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;

 

 

Uwaga!

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjalne technicznym oraz zdolnościach  finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów

 na potrzeby wykonania zamówienia.

 

3. Zamawiający wykluczy z udziału w postępowaniu wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub ogłoszono upadłość

4. Z udziału w postępowaniu wykluczeni będą wykonawcy powiązani osobowo i kapitałowo z Zamawiającym

Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą , polegające w szczególności na:

a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej

b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,

c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika

d) pozostawaniu w związku małżeńskim w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

5. Spełnienie wymagań dotyczących wpłaty wadium w wysokości i na zasadach określonych w  pkt. XI niniejszego zapytania ofertowego

6. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu ofertowym są zobowiązani wykazać, że dysponują środkami finansowymi na realizację przedmiotu zamówienia w kwocie nie mniejszej niż 3 000 000,00 PLN (trzy miliony złotych)

Niespełnienie jakiegokolwiek z wyżej wymienionych kryteriów, skutkować będzie odrzuceniem oferty. 

Termin składania ofert: 
środa, Lipiec 27, 2016 - 10:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

1. Wykonawca powinien umieścić ofertę w zamkniętej kopercie (paczce)

2. Oferty należy składać w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego: 37-124 Kraczkowa 1663a z dopiskiem:  Oferta dotycząca Zapytania ofertowego nr  1/2016/1.4.1 na   wybór Generalnego Wykonawcy budowy "Budowa budynku o przeznaczeniu produkcyjno – magazynowym wraz z częścią administracyjno – socjalną oraz stacją trafo na dz.nr ewid.1867/297 w miejscowości Jasionka w gm. Trzebownisko; wraz z placami utwardzonymi, zewnętrznymi odcinkami instalacji kanalizacji sanitarnej i deszczowej, przyłączem wodociągowym oraz instalacją zasilania bramy i oświetlenia terenu." jako zadanie 1  projektu pt. "Wdrożenie innowacyjnych rozwiązań narzędziowych i technologicznych w procesie obróbki skrawaniem dla przemysłu lotniczego opartych na własnych i zleconych wynikach prac B+R"

Koperta(paczka) musi zawierać także dopisek "Nie otwierać do dnia 27-07-2016 do godz. 10:15"

3. Termin składania ofert upływa w dniu 27-07-2016 o godz. 10:00 Oferty otrzymane przez Zamawiającego po tym terminie zostaną zwrócone bez otwierania.

4. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 27-07-2016 o godz. 10:15 w siedzibie Zamawiającego. 

Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

1. Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria:

1) Cena netto - waga 60 pkt. (60%)

Liczba punktów "cena" będzie przyznawana według poniższego wzoru:

Pi = (Cmin/Ci) x 60

gdzie:

Pi - liczba punktów dla oferty w kryterium "cena"

Cmin - najmniejsza cena całkowita ze wszystkich cen zaproponowanych przez wszystkich oferentów

Ci - cena całkowita oferty badanej

 

2) Oferowany okres gwarancji (podany w miesiącach) - waga 30 pkt. (30%)

Uwaga!

Okres gwarancji nie może być krótszy niż 36 miesięcy

Kryterium będzie oceniane zgodnie z poniższymi zasadami:

Okres gwarancji          - Liczba punktów

36 miesięcy               -  0 pkt.

48miesięcy                -  10 pkt.

60 miesięcy               - 20 pkt.

72 miesiące i więcej   -  30 pkt.

 

3) Termin realizacji - waga 10 pkt. (10%)

Okres realizacji nie może być dłuższy niż do dnia 31-08-2017 r.

Kryterium będzie oceniane zgodnie z poniższymi zasadami:

Czas realizacji (w tygodniach) - Liczba punktów

52 tygodnie i więcej               - 0 pkt.

48 - 51 tygodni                      - 5 pkt.

44 - 47 tygodni                      - 10 pkt.

 

2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu

3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, której zostanie przyznana najwyższa liczba punktów na podstawie ww. kryteriów

4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawianym w zapytaniu ofertowym i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza.

 

Termin wykonania zamówienia: 
czwartek, Sierpień 31, 2017
Powiat: 
rzeszowski
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 

XIV. DODATKOWE POSTANOWIENIA

1. W ramach zamówienia nie ma możliwości składania ofert wariantowych, warunkowych oraz ofert częściowych.

2. Zamawiający po dokonaniu oceny nadesłanych ofert dokona oceny najkorzystniejszej oferty, co zostanie udokumentowane protokołem postępowania o udzielenie zamówienia.

3. Informacja o wyniku postępowania zostanie wysłana do każdego oferenta, który złożył ofertę oraz umieszczona na stronie internetowej Zamawiającego www.bryk.biz

4. Z wykonawcą, który uzyska najwyższą liczbę punktów Zamawiający podpisze umowę na realizację przedmiotu zamówienia według wzoru który stanowi załącznik nr 6 do niniejszego zapytania ofertowego

5. W przypadku gdy wykonawca odmówi podpisania umowy  z zamawiającym, zamawiający podpisze umowę z kolejnym wykonawcą, który w postępowaniu o udzielenie zamówienia uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów.

6. Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli:

a) wykonawca nie wykazał spełnienia warunków udziału w postępowaniu

b) treść oferty nie odpowiada wymogom ogłoszenia

c) wykonawca zaoferował rażąco niską cenę

d) oferta stanowi naruszenie uczciwej konkurencji

7. Zamawiający unieważni postępowanie jeżeli:

a) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu

b) cena najkorzystniejsza oferty przekracza możliwości finansowe zamawiającego

c) postępowanie jest obarczone istotną wadą

d) w wyniku zmiany obiektywnych warunków, realizacja zamówienia nie leży w interesie zamawiającego

e) Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania w całości bez podania przyczyny.

Uwaga!

Postępowanie ofertowe nie podlega postępowaniu odwoławczemu

Koszt opracowania oferty ponosi w całości oferent.

8. W przypadku gdy wykonawca odstąpi od podpisania umowy z zamawiającym zamawiający będzie ,mógł zatrzymać wadium , możliwe jest wówczas podpisanie umowy z kolejnym wykonawcą który w postępowaniu o udzielenie zamówienia uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów

9. Wykonawca będzie zobowiązany wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości  5 % ceny oferty netto.

10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany umowy zawartej z podmiotem wybranym w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia wyłącznie w formie pisemnego aneksu z następujących powodów:

1) Z uwagi na fakt, że termin realizacji zamówienia stanowi jedno z kryteriów oceny ofert Zamawiający dopuści możliwość jego aneksowania tylko w szczególnie uzasadnionych przypadkach niezależnych od Wykonawcy:

Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w następujących sytuacjach:

a) w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od wykonawcy na jego uzasadniony wniosek pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności których wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona

b) w przypadku opóźnienia Zamawiającego w rozstrzygnięciu postępowania prowadzonego w trybie zapytania ofertowego oraz opóźnienia Zamawiającego w podpisaniu umowy

c) w przypadku opóźnienia Zamawiającego w przekazaniu placu budowy

d) w przypadku zawinionego przez Zamawiającego nieprzekazania Wykonawcy dokumentów niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy , o ile Zamawiający zobowiązany był do przekazania takich dokumentów Wykonawcy

e) opóźnień Zamawiającego w zakresie dokonania odbioru końcowego

f) zawieszenia robót przez Zamawiającego

g) wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizację robót. Wykonawca powołując się na niesprzyjające warunki atmosferyczne powinien wykazać że warunki pogodowe były nietypowe dla danej pory roku (np. wystąpiła powódź, huragan, ekstremalne temperatury lub opady itp.) Jednocześnie Wykonawca powinien tak rozplanować harmonogram prac, aby uwzględnić charakterystyczne dla danej pory roku warunki atmosferyczne

h) wykopalisk lub innych przeszkód uniemożliwiających prowadzenie robót za które nie odpowiada wykonawca

i) konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej na skutek okoliczności, których wykonawca nie mógł obiektywnie przewidzieć o czas niezbędny do naniesienia zmian

j) wystąpienia okoliczności, których obiektywnie nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy

k) zawieszenia robót przez Zamawiającego z powodów wystąpienia przyczyn technicznych lub organizacyjnych okresowo uniemożliwiających kontynuowanie wykonania przedmiotu umowy. O zawieszeniu robót Zamawiający powiadomi Wykonawcę wskazując przyczynę zawieszenia

l) zmian w dokumentacji technicznej, dokonanej na wniosek Zamawiającego lub uzasadniony względami techniczno-projektowymi wniosek Wykonawcy

m) wstrzymania prac z przyczyn niezależnych od wykonawcy

n) przedłużenia procedury udzielenia zamówienia z winy Zamawiającego

2) Wynagrodzenie wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w następujących przypadkach

a) zmiana stawki urzędowej podatku VAT o kwotę wynikającą z tej zmiany

b) rezygnacji z części robót, jeśli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy lub których wykonanie nie będzie konieczne lub będzie bezcelowe w przypadku zaistnienia okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy - o wartość niewykonanych robót

3) Inne zmiany:

a) w zakresie kluczowego personelu wykonawcy lub Zamawiającego za uprzednią zgodą Zamawiającego wyrażoną na piśmie, akceptującą kandydata na kluczowe stanowisko kierownicze

b) w zakresie podwykonawstwa za uprzednią zgodą Zamawiającego

- powierzenie podwykonawcom innej części robót niż wskazana w ofercie wykonawcy

- zmiana podwykonawcy na etapie realizacji robót

c) w zakresie kolejności i terminów wykonywania robót wskazanych w harmonogramie

d) w przypadku aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp techniczny lub zmiany obowiązujących przepisów techniczno-budowlanych

e) uzasadnionych zmian w zakresie i sposobie wykonania przedmiotu zamówienia

f) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy

g) otrzymania decyzji jednostki finansującej projekt zawierającej zmiany zakresu zadań terminów realizacji czy też ustalającej dodatkowe postanowienia do których zamawiający zostanie zobowiązany

4) Warunki zmian

a) inicjowanie zmian - na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego

b) uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja przedmiotu umowy obniżenie kosztów, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych robót

c) forma zmian - aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności

11. Zamówienia uzupełniające:

Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających

12. Oferty złożone po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane. Liczy się data i godzina wpłynięcia oferty do siedziby Zamawiającego.

13. W ramach składania wniosku o dofinansowanie oferty mogą zostać przekazane w celu weryfikacji do właściwej instytucji publicznej.

14. Zamawiający może żądać powtórzenia czynności lub unieważnienia postępowania , jeżeli podmioty biorące udział w postępowaniu wpłynęły na jego wynik w sposób sprzeczny z prawem lub wytycznymi Instytucji Zarządzającej

15. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający zamieści informacje o wyborze na swojej stronie internetowej www.bryk.biz

16. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania przetargowego w każdym czasie bez podania przyczyny, w szczególności gdy kwota przeznaczona przez Zamawiającego na wykonanie zamówienia będzie niższa od oferty przewidującej najniższą cenę. W takim wypadku wykonawcom nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.

17. Oferent ma możliwość składania pytań do niniejszego Zapytania ofertowego. Treść zapytań wraz z odpowiedziami Zamawiający przekazuje do wiadomości wszystkich oferentów za pomocą własnej strony internetowej , bez wskazywania autora pytania.

18. Sposób porozumiewania się Zamawiającego z oferentami: szczegółowych informacji nt przedmiotu zamówienia:

a)Zamawiający dopuszcza składanie zapytań w sprawie przedmiotu zamówienia za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem przetarg@bryk.biz

b) Zamawiający zastrzega sobie prawo do nieudzielenia odpowiedzi na pytanie przekazane mu w sposób innych niż odpisany w punkcie XIV.18.a

19. Wykonawca może składać zapytania w sprawie przedmiotu zamówienia nie później niż do końca dnia w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.

20. Wszelkie koszty związane z udziałem Wykonawcy w niniejszym postępowaniu ponosi Wykonawca

20. Zaproszenie do składania ofert zostało opublikowane na stronie internetowej Zamawiającego www.bryk.biz  oraz na stronie www.zamowieniarpo.podkarpackie.pl

Numer projektu: 
RPPK.01.04.01-18-0808/15