Rodzaj zamówienia: 
Roboty budowlane
Zamawiający: 
REH4MAT Sławomir Wroński, ul. Piaski 47, 36-060 Głogów Małopolski
Opis przedmiotu zamówienia: 

Przedmiotem niniejszego zapytania ofertowego jest budowa hali produkcyjno-magazynowej z wewnętrznymi instalacjami: gazową, elektryczną, wodno-kanalizacyjną, wentylacją mechaniczną, kotłownią gazową oraz zewnętrznym szczelnym zbiornikiem na ścieki w Kidałowicach na działce numer ewidencyjny  272

Adres inwestycji: Widna Góra, ul. Truskawkowa 17, obręb: Kidałowice, gmina Pawłosiów, działka numer ewidencyjny 272.

Szczegółowy przedmiar robót jest dostępny na stronie internetowej www.reh4mat.com. Pozostała dokumentacja projektowa jest dostępna i możliwa do wglądu jedynie pod poniższym adresem: 36-002 Jasionka, Jasionka 955B.

Kod CPV: 
45000000-7
Warunki udziału w postępowaniu : 

Do udziału w postępowaniu dopuszczony zostanie oferent, który:

1. Posiada uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia - weryfikacja na podstawie oświadczenia podpisanego przez osobę do tego uprawnioną;

2. Wykonał w okresie ostatnich 5 lat (2011-2016), a jeżeli okres wykonywania działalności jest krótszy – to w tym okresie, co najmniej 3 zadania tożsame lub zbliżone do przedmiotu zamówienia o wartości minimum  1 500 000,00 zł  każde - weryfikacja na podstawie referencji, bądź wykazu firm dla których zostały zrealizowane prace;

3. Posiada zdolność w zakresie realizacji umowy poprzez możliwość jej finansowania - weryfikacja na podstawie oświadczenia podpisanego przez osobę do tego uprawnioną

4. Posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 500 000,00 zł - weryfikacja na podstawie dołączonej do oferty kopii ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 500 000,00 zł potwierdzone za zgodność z oryginałem;

5. Przedstawi ofertę bezwzględnie zgodną z przedmiarem robót - weryfikacja na podstawie dostarczonego przedmiaru ofertowego;

6. Przedstawi szczegółowy kosztorys ofertowy z rozbiciem na robociznę, materiały i sprzęt - weryfikacja na podstawie dostarczonego wraz z ofertą szczegółowego kosztorysu ofertowego z rozbiciem na robociznę, materiały i sprzęt;

7. Jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi - weryfikacja na podstawie oświadczenia podpisanego przez osobę do tego uprawnioną;

8. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, dysponuje potencjałem ekonomicznym i technicznym, a także pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia - weryfikacja na podstawie oświadczenia podpisanego przez osobę do tego uprawnioną wrazz wyszczególniemiem kadry pracowniczej przypisanej do realziacji prac budowlanych z podaniem wykształcenia i doswiadczenia;

9. Złoży oświadczenie o zachowaniu poufności (Załącznik nr 2 do niniejszego zamówienia) - weryfikacja na podstawie formuły „złożył”/„nie złożył”.

Termin składania ofert: 
środa, Lipiec 20, 2016 - 10:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem: poczty, kuriera lub też dostarczona osobiście na adres REH4MAT Sławomir Wroński, Jasionka 955b, 36-002 Jasionka do dnia 20.07.2016r. do godziny 10.00. Datą złożenia oferty jest dzień i godzina wpływu oferty do Zamawiającego.

Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

Otwarcie ofert zostanie dokonane w dniu 20.07.2016 r. o godz. 14:00 w Jasionce, Jasionka 955B (sala konferencyjna).

 

Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria:

1. Cena - 70 punktów; sposób oceny: K(C) = (najniższa cena oferowana netto/cena badanej ofert netto) x 70 punktów

2. Termin zakończenia prac - 20 punktów; sposób oceny: K(T) = (najkrótszy termin liczony w dniach / termin oferenta liczony w dniach) x 20 pkt

3. Okres udzielonej gwarancji - 10 punktów; sposób oceny: K(G) = (okres gwarancji oferty badanej w m-cach /najdłuższy okres gwarancji w m-cach x 10 punktów

W postępowaniu ofertowym zwycięży oferta uzyskującą najwyższą liczbę punktów rozumianych jako suma punktów powyższych kryteriów:

P = K (C) + K (T) + K(G)

Termin wykonania zamówienia: 
wtorek, Styczeń 31, 2017
Powiat: 
jarosławski
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 

Zamawiający dopuszcza możliwość ustaleń umowy w stosunku do treści oferty w następującym zakresie:

1. Wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku VAT, w odniesieniu do tej części wynagrodzenia, której zmiana dotyczy

2. Terminu realizacji przedmiotu zamówienia, gdy jest ona spowodowana:

  1. koniecznością wykonania robót dodatkowych, wpływających na termin wykonania robót objętych niniejszą umową podstawową;
  2. następstwem działania organów administracji lub innych podmiotów, związanych z przekroczeniem obowiązujących terminów wydawania lub odmowy wydania decyzji, zezwoleń, uzgodnień;
  3. warunkami pogodowymi uniemożliwiającymi wykonywanie prac zewnętrznych;
  4. następstwem wprowadzania zmian w obowiązujących przepisach prawnych mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym przepisów dotyczących realizacji inwestycji ze środków unijnych;

3. Jakości lub innych parametrów materiałów lub urządzeń zaoferowanych w ofercie, przy czym zmiana taka może być spowodowana w szczególności:

  1. niedostępnością na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót spowodowaną zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń;
  2. pojawieniem się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na:

    - zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy, kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót

    - poprawę warunków bezpieczeństwa i eksploatacji w przyszłym obiekcie;

  3. pojawieniem się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalającej na:

    - zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji

    - zaoszczędzenie kosztów wykonywanych prac, kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót;

  4. koniecznością zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy;
  5. koniecznością zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa.