Rodzaj zamówienia: 
Usługi
Zamawiający: 
Gmina Gorzyce, ul. Sandomierska 75,39-432 Gorzyce
Opis przedmiotu zamówienia: 
  1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Zwiększenie efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Gminie Gorzyce poprzez termomodernizację Zespołu Szkół we Wrzawach oraz Szkoły Podstawowej nr 1 im. ks. Adama Osetka w Gorzycach w zakresie prowadzonych robót budowlanych w branżach:
  1. konstrukcyjno-budowlanej,
  2. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
  3. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, w tym instalacji fotowoltaicznej.
  1. Inwestor oświadcza, iż posiada tytuł prawny do nieruchomości na których prowadzona będzie przedmiotowa inwestycja.
  2. Inwestor wymaga aby Inspektor nadzoru nadzorował budowę codziennie od poniedziałku do soboty w godzinach zapewniających skuteczność nadzoru.
  3. Zakres obowiązków Inspektora nadzoru obejmuje:
    1. zapewnienia nadzoru inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych i instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
    2. wydawanie poleceń i instrukcji Wykonawcy robót budowlanych celem prawidłowego i rzetelnego wykonania prac określonych w umowie z wykonawcą robót budowlanych,
    3. przyjmowanie wniosków od Wykonawcy robót budowlanych o wykonywanych pracach, opiniowanie i przedstawienie do akceptacji przez Inwestora,
    4. prawo wstrzymania robót jeśli jest to konieczne dla ich prawidłowego wykonania oraz w przypadku, gdy Wykonawca robót budowlanych nie wypełnia swych obowiązków z należytą starannością, wiedzą techniczną i postanowieniami zawartej z nim umowy,
    5. kontrole jakości używanych materiałów zgodnie z prawem, żądania dodatkowych badań jakościowych, a w szczególności obowiązkowy odbiór przedstawionych przez Wykonawcę robót budowlanych certyfikatów i deklaracji zgodności materiałów przed ich wbudowaniem,
    6. żądanie usunięcia przez Wykonawcę robót budowlanych ujawnionych wad w jakości prac,
    7. dokonywanie odbiorów częściowych, zwłaszcza prac zanikających i ulegających zakryciu, udział w czynnościach odbioru końcowego, gwarancyjnego i pogwarancyjnego,
    8. stwierdzenia gotowości do odbioru,
    9. dbanie o interesy Inwestora oraz podejmowanie czynności zapewniających techniczną poprawność realizowanej inwestycji,
    10. sprawdzanie obmiarów robót i kosztorysów powykonawczych oraz potwierdzenie wykonywanych robót jako podstawy do zapłaty wynagrodzenia Wykonawcy robót,
    11. sygnalizowanie Inwestorowi o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych robót budowlanych oraz o wystąpieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej,
    12. bieżące nadzorowanie prowadzenia dziennika budowy oraz potwierdzanie swoich czynności wpisem w dzienniku budowy,
    13. przejęcie od kierownika budowy i przekazanie Inwestorowi dokumentacji powykonawczej i dziennika budowy,
    14. wykonywanie innych czynności wynikających z art 25-27 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2016, poz. 209 z późn. zm.,
    15. wykonanie badania termowizyjnego obiektów określonych w ust. 1, celem potwierdzenia prawidłowości wykonania termomodernizacji obiektów zgodnie z normą europejską PN-EN 13187 ,,Właściwości cieplne budynków – jakościowe detekcja wad cieplnych w obudowie budynku – metoda podczerwieni. Zamawiający wymaga zastosowania kamery o minimalnej rozdzielczość 640 x 480 pikseli,
    16. wykonanie powykonawczego audytu energetycznego obiektów określonych w ust. 1, celem analizy efektów zrealizowanego przedsięwzięcia w zakresie modernizacji energetycznej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 10 sierpnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i sposobu sporządzania audytu efektywności energetycznej, wzoru karty audytu efektywności energetycznej oraz metod obliczania oszczędności energii (Dz. U. 2012, poz. 962).
Termin składania ofert: 
poniedziałek, Lipiec 4, 2016 - 08:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 
  1. Oferty należy składać do dnia: 04.07.2016 r. do godziny 8:00 na adres poczty elektronicznej przetargi-gorzyce@gminagorzyce.pl.
  2. Oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie nie będą brane pod uwagę przy wyborze najkorzystniejszej oferty. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu do Zamawiającego.
  3. Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę. Zmiana, jak i wycofanie oferty, wymagają zachowania formy pisemnej.
  4. Oferty zostaną otwarte dnia: 04.07.2016 r., o godz. 9.10 w budynku Urzędu Gminy Gorzyce, ul. Sandomierska 75, 39-432 Gorzyce, pokój nr 17.
Termin wykonania zamówienia: 
poniedziałek, Październik 31, 2016
Powiat: 
tarnobrzeski
Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

Jedynym kryterium oceny ofert jest cena – 100 pkt.

Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.