Rodzaj zamówienia:
Usługi
Zamawiający:
Gmina Gorzyce, ul. Sandomierska 75,39-432 Gorzyce
Opis przedmiotu zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Zwiększenie efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Gminie Gorzyce poprzez termomodernizację Zespołu Szkół we Wrzawach oraz Szkoły Podstawowej nr 1 im. ks. Adama Osetka w Gorzycach w zakresie prowadzonych robót budowlanych w branżach:
- konstrukcyjno-budowlanej,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, w tym instalacji fotowoltaicznej.
- Inwestor oświadcza, iż posiada tytuł prawny do nieruchomości na których prowadzona będzie przedmiotowa inwestycja.
- Inwestor wymaga aby Inspektor nadzoru nadzorował budowę codziennie od poniedziałku do soboty w godzinach zapewniających skuteczność nadzoru.
- Zakres obowiązków Inspektora nadzoru obejmuje:
- zapewnienia nadzoru inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych i instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
- wydawanie poleceń i instrukcji Wykonawcy robót budowlanych celem prawidłowego i rzetelnego wykonania prac określonych w umowie z wykonawcą robót budowlanych,
- przyjmowanie wniosków od Wykonawcy robót budowlanych o wykonywanych pracach, opiniowanie i przedstawienie do akceptacji przez Inwestora,
- prawo wstrzymania robót jeśli jest to konieczne dla ich prawidłowego wykonania oraz w przypadku, gdy Wykonawca robót budowlanych nie wypełnia swych obowiązków z należytą starannością, wiedzą techniczną i postanowieniami zawartej z nim umowy,
- kontrole jakości używanych materiałów zgodnie z prawem, żądania dodatkowych badań jakościowych, a w szczególności obowiązkowy odbiór przedstawionych przez Wykonawcę robót budowlanych certyfikatów i deklaracji zgodności materiałów przed ich wbudowaniem,
- żądanie usunięcia przez Wykonawcę robót budowlanych ujawnionych wad w jakości prac,
- dokonywanie odbiorów częściowych, zwłaszcza prac zanikających i ulegających zakryciu, udział w czynnościach odbioru końcowego, gwarancyjnego i pogwarancyjnego,
- stwierdzenia gotowości do odbioru,
- dbanie o interesy Inwestora oraz podejmowanie czynności zapewniających techniczną poprawność realizowanej inwestycji,
- sprawdzanie obmiarów robót i kosztorysów powykonawczych oraz potwierdzenie wykonywanych robót jako podstawy do zapłaty wynagrodzenia Wykonawcy robót,
- sygnalizowanie Inwestorowi o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych robót budowlanych oraz o wystąpieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej,
- bieżące nadzorowanie prowadzenia dziennika budowy oraz potwierdzanie swoich czynności wpisem w dzienniku budowy,
- przejęcie od kierownika budowy i przekazanie Inwestorowi dokumentacji powykonawczej i dziennika budowy,
- wykonywanie innych czynności wynikających z art 25-27 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2016, poz. 209 z późn. zm.,
- wykonanie badania termowizyjnego obiektów określonych w ust. 1, celem potwierdzenia prawidłowości wykonania termomodernizacji obiektów zgodnie z normą europejską PN-EN 13187 ,,Właściwości cieplne budynków – jakościowe detekcja wad cieplnych w obudowie budynku – metoda podczerwieni. Zamawiający wymaga zastosowania kamery o minimalnej rozdzielczość 640 x 480 pikseli,
- wykonanie powykonawczego audytu energetycznego obiektów określonych w ust. 1, celem analizy efektów zrealizowanego przedsięwzięcia w zakresie modernizacji energetycznej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 10 sierpnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i sposobu sporządzania audytu efektywności energetycznej, wzoru karty audytu efektywności energetycznej oraz metod obliczania oszczędności energii (Dz. U. 2012, poz. 962).
Termin składania ofert:
poniedziałek, Lipiec 4, 2016 - 08:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert:
- Oferty należy składać do dnia: 04.07.2016 r. do godziny 8:00 na adres poczty elektronicznej przetargi-gorzyce@gminagorzyce.pl.
- Oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie nie będą brane pod uwagę przy wyborze najkorzystniejszej oferty. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu do Zamawiającego.
- Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę. Zmiana, jak i wycofanie oferty, wymagają zachowania formy pisemnej.
- Oferty zostaną otwarte dnia: 04.07.2016 r., o godz. 9.10 w budynku Urzędu Gminy Gorzyce, ul. Sandomierska 75, 39-432 Gorzyce, pokój nr 17.
Link do ogłoszenia na stronie zamawiającego :
Termin wykonania zamówienia:
poniedziałek, Październik 31, 2016
Powiat:
tarnobrzeski
Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji:
Jedynym kryterium oceny ofert jest cena – 100 pkt.
Informacja na temat zakresu wykluczenia :
W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.