Rodzaj zamówienia: 
Usługi
Zamawiający: 
Związek Gmin Dorzecza Wisłoki, ul. Konopnickiej 82, 38-200 Jasło
Opis przedmiotu zamówienia: 
  1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie trzech dokumentacji aplikacyjnych, w tym opracowanie z uwzględnieniem kryteriów oceny merytorycznej:
  • studiów wykonalności wraz z analizą finansową i ekonomiczną,
  • wymaganych załączników do wniosku o dofinansowanie, między innymi specyfikacji dotyczącej kryteriów oceny merytorycznej projektu,

dla trzech różnych projektów z zakresu gospodarki ściekowej, które będą ubiegać się w postępowaniu konkursowym nr RPPK.04.03.01-IZ.00-18-001/16 o dofinansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014–2020, Oś priorytetowa IV Ochrona środowiska naturalnego i dziedzictwa kulturowego, Działanie 4.3 Gospodarka wodno-ściekowa, Poddziałanie 4.3.1 Gospodarka ściekowa.

  1. Dokumentacje aplikacyjne będą dotyczyć następujących projektów:
  • Projekt nr 1: „Program poprawy czystości zlewni rzeki Wisłoki – Etap IV – Gmina Brzostek, Gmina Tarnowiec”,
  • Projekt nr 2: „Program poprawy czystości zlewni rzeki Wisłoki – Etap IV – Gmina Czarna”,
  • Projekt nr 3: „Program poprawy czystości zlewni rzeki Wisłoki – Etap IV – Gmina Brzyska”.

Planowany zakres inwestycji, wchodzących w skład ww. projektów, przedstawia załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.

  1. Projekty obejmują zadania z zakresu gospodarki ściekowej na terenie:
  • gminy Brzostek (województwo podkarpackie, powiat dębicki) i gminy Tarnowiec (województwo podkarpackie, powiat jasielski) – Projekt nr 1,
  • gminy Czarna (województwo podkarpackie, powiat dębicki) – Projekt nr 2,
  • gminy Brzyska (województwo podkarpackie, powiat jasielski) – Projekt nr 3.
  1. Dodatkowo zakres każdego z trzech projektów obejmował będzie zadania niezbędne do ich zrealizowania, w tym opracowanie dokumentacji związanej z przygotowaniem projektu, nadzór inwestorski i działania informacyjno-promocyjne zgodnie z wytycznymi Instytucji Zarządzającej RPO WP 2014-2020.
  2. Wzór Wniosku o dofinansowanie oraz wzory pozostałych niezbędnych dokumentów wymaganych w ramach konkursu, o którym mowa w punkcie 1, znajdują się na stronie internetowej Serwisu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego (http://www.rpo.podkarpackie.pl) w zakładce „Zobacz ogłoszenia i wyniki naborów wniosków” (http://www.rpo.podkarpackie.pl/index.php/nabory-wnioskow/766-4-3-1-gospodarka-sciekowa).
  3. W przypadku każdego z projektów wykonawca opracuje dokumentacje aplikacyjne zgodnie z obowiązującymi na dzień złożenia wniosków aplikacyjnych wytycznymi normującymi zasady aplikowania o środki w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, w tym:
  • Regulaminem konkursu dla naboru wniosków o dofinansowanie projektów w ramach osi priorytetowej IV Ochrona środowiska naturalnego i dziedzictwa kulturowego działania 4.3 Gospodarka wodno-ściekowa Poddziałania 4.3.1 Gospodarka ściekowa,
  • Kryteriami wyboru projektów dla działania 4.3 Poddziałania 4.3.1 Gospodarka ściekowa RPO WP 2014-2020,
  • Instrukcją wypełniania wniosku o dofinansowanie realizacji projektu,
  • Instrukcją do opracowania studium wykonalności – gospodarka ściekowa,
  • Instrukcją przygotowania załączników do wniosku o dofinansowanie realizacji projektu,
  • Wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach RPO WP 2014-2020.
  1. Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia wszystkich wymaganych załączników do wniosków o dofinansowanie realizacji projektów, w tym map/szkiców lokalizujących projekty w najbliższym otoczeniu, stanowiących załączniki do wniosków o dofinansowanie.
  2. Zamawiający przekaże Wykonawcy wszystkie będące w jego posiadaniu informacje i dokumenty niezbędne do wykonania zamówienia. Wykonawca zwróci te dokumenty Zamawiającemu przed upływem terminu wykonania zamówienia. Przekazane przez Zamawiającego i pozyskane przez Wykonawcę materiały muszą być przez Wykonawcę zweryfikowane i w razie potrzeby zaktualizowane.
  3. Zamawiający (lub wskazany przez niego konsultant) zastrzega sobie wgląd do opracowywanej dokumentacji na każdym etapie opracowywania oraz zgłaszania wniosków i uwag.
  4. Zamawiający zobowiązany jest także udostępnić inne dane związane z wykonaniem Studium wykonalności, będące w posiadaniu Zamawiającego, a mogące mieć wpływ na ułatwienie prac oraz poprawienie ich jakości.
  5. Informacje prezentowane we wnioskach o dofinansowanie oraz odpowiadającym im studiach wykonalności i załącznikach do wniosku o dofinansowanie muszą być tożsame. Studia wykonalności muszą być aktualne na dzień składania wniosków o dofinansowanie.
  6. Wykonawca przeanalizuje zakres projektów proponowany przez Zamawiającego pod kątem spełnienia wymogów formalnych i merytorycznych (obowiązujących na dzień składania wniosków).
  7. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również bieżący kontakt z Gminami, celem uzyskania w imieniu Zamawiającego wymaganych danych, a także udział Wykonawcy w uzgadnianiu dokumentacji aplikacyjnej z jednostkami odpowiedzialnymi za wdrażanie RPO WP 2014-2020 oraz dokonanie przez Wykonawcę wszelkich poprawek, uzupełnień, modyfikacji dokumentacji aplikacyjnych i pozostałych opracowań, których wykonanie będzie wymagane dla uzyskania pozytywnej oceny wniosku o dofinansowanie do momentu podpisania umów o dofinansowanie projektów.
  8. Wykonawca udzieli rękojmi na wykonany przedmiot umowy na okres 24 miesięcy, w ramach której zobowiąże się w szczególności do dokonania korekty i uzupełniania przedmiotu zamówienia w zakresie, w jakim zażąda instytucja przyznająca dofinansowanie, oraz do udzielania niezbędnych wyjaśnień na żądanie Zamawiającego dotyczących przedmiotu zamówienia.
  9. Wykonawca na wniosek Zamawiającego zobowiązany jest do uczestnictwa w co najmniej jednym spotkaniu konsultacyjnym w Jaśle lub gminach uczestniczących w projektach w miejscu i czasie wskazanym przez Zamawiającego.
  10. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu przedmiot zamówienia odrębnie dla każdego z projektów w wersji papierowej w ilości czterech egzemplarzy (w jednym przypadku w 5 egzemplarzach) w formacie A4 oraz na nośniku elektronicznym dla Zamawiającego i dla każdej z Gmin, której dana dokumentacja aplikacyjna dotyczy (w wersji edytowalnej, zawierającej aktywne formuły obliczeniowe do wszystkich obliczeń dokonanych w studiach wykonalności). Analizy finansowe i ekonomiczne załączone do studium wykonalności powinny być wykonane w aktywnym arkuszu kalkulacyjnym w taki sposób, aby możliwa była kontrola poprawności wyliczeń. Wersja papierowa wniosków o dofinansowanie realizacji projektów musi być tożsama z wersją elektroniczną (tj. taka sama suma kontrolna).
Kod CPV: 
79314000-8
71241000-9
71242000-6
Warunki udziału w postępowaniu : 

O udzielenie zamówienia będą mogli ubiegać się Wykonawcy, którzy:

  • złożą aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
  • w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali co najmniej trzy kompletne dokumentacje aplikacyjne dla projektów o wartości min. 4 000 000,00 zł każdy, które obejmowały zakresem prace z zakresu gospodarki ściekowej. W przypadku, gdy Wykonawca polegać będzie na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie (tj. w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (ocena spełniania warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia),
  • udzielą rękojmi na wykonany przedmiot umowy na okres 24 miesięcy, w ramach której zobowiążą się w szczególności do dokonania korekty i uzupełniania przedmiotu zamówienia w zakresie, w jakim zażąda instytucja przyznająca dofinansowanie, oraz do udzielania niezbędnych wyjaśnień na żądanie Zamawiającego dotyczących przedmiotu zamówienia.
Termin składania ofert: 
piątek, Lipiec 1, 2016 - 14:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 
  1. Ofertę należy złożyć w biurze Związku Gmin Dorzecza Wisłoki w Jaśle, ul. Towarowa 29
    (II piętro) do 01.07.2016 r. do godz. 14.00,

lub przesłać drogą pocztową na adres: Związek Gmin Dorzecza Wisłoki, ul. Konopnickiej 82, 38-200 Jasło – data wpływu do 01.07.2016 r. do godz. 14.00.

  1. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Otwarcie ofert nastąpi w Związku Gmin Dorzecza Wisłoki, ul. Towarowa 29, 38-200 Jasło
    w dniu 01.07.2016 r.  o godz. 14:30 w sali narad.
  3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 
  1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:

 Lp.          Kryterium                                     Znaczenie kryterium (w %)                         Liczba możliwych do uzyskania punktów

  1.           Cena                                                                  95 %                                                                    95

  2.           Termin wykonania zamówienia                   5 %                                                                     5

 

  1. Punkty za kryterium „cena” zostaną obliczone według wzoru:

Ilość punktów =  Cmin  /  Cb   x 95

gdzie:

Cmin – najniższa cena w złożonych ofertach

Cb – cena badanej oferty

Ceną braną pod uwagę przy ocenie ofert jest cena brutto oferty – cena za realizację całości zamówienia.

W trakcie obliczania punktacji Zamawiający zastosuje zaokrąglenie otrzymanego wyniku do dwóch miejsc po przecinku.

  1. Punkty za kryterium „termin wykonania zamówienia” zostaną obliczone w następujący sposób:

0 pkt – termin do 19.08.2016 r.

2,5 pkt – termin do 12.08.2016 r.

5 pkt – termin do 05.08.2016 r.

  1. Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z największą ilością punktów.
  2. Z Wykonawcą, który spełni wymagania i uzyska największą ilość punktów, zostanie podpisana Umowa, której wzór stanowi Załącznik nr 4 do Zapytania ofertowego.
Termin wykonania zamówienia: 
piątek, Sierpień 19, 2016
Powiat: 
dębicki
jasielski
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 
  1. Strony zobowiązują się nie dokonywać istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z zastrzeżeniem pkt. 2 i 3.
  2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmian postanowień Umowy w zakresie terminów realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku zmiany terminu składania wniosku o dofinansowanie.
  3. Zmiana umowy możliwa będzie również w zakresie zmniejszenia liczby lub zakresu projektów lub przedmiotu zamówienia, a co za tym idzie również zmniejszenia wynagrodzenia na zasadach określonych w § 4 Umowy,  jeżeli w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia wystąpi niemożliwa do przewidzenia w momencie wszczęcia postępowania w sprawie niniejszego zamówienia publicznego okoliczność prawna, techniczna lub ekonomiczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności oraz skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania Umowy.
  4. Zmiany umowy wymagają uzgodnienia w formie pisemnej pod rygorem nieważności.