Rodzaj zamówienia: 
Dostawy
Zamawiający: 
Baudziedzic Sp. z o.o Sp.komandytowa, Rudna Mała 47P36-060 Głogów Małopolski
Opis przedmiotu zamówienia: 

I. Zamawiający:

Nazwa: BAUDZIEDZIC Sp. z o.o. Sp.k.

Adres: Rudna Mała 47P, 36-060 Głogów Małopolski

NIP: 517-023-94-87

REGON: 180277740

Strona internetowa: http://www.baudziedzic.pl/

II. Rodzaj zamówienia: Dostawa

III. Nazwa zamówienia: Koparko-ładowarka (1 szt.) wraz z młotem  wyburzeniowym (1 szt.) 580 KŚT

IV. Opis przedmiotu zamówienia w zakresie dostawy Koparko-ładowarki (1 szt.) wraz z młotem  wyburzeniowym (1 szt.)

Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43260000-3 Koparki, czerpaki i ładowarki, i maszyny górnicze

Rodzaj parametru

Specyfikacja techniczna

1. Parametry techniczne silnika

  • Pojemność nie mniej niż 4,3 l;
  • Moc maksymalna nie mniej niż 90 KM;
  • Moment obrotowy nie mniej niż 420 Nm przy 1 400 obr./min.;
  • Przepływ oleju minimum od 160 do 180 l/min;
  • Ciśnienie robocze nie mniej niż 250 bar.

2. Parametry robocze ramienia ładowarkowego

  • Wysokość załadunku nie mniej niż 3,10 m.
  • Wysokość wyładunku nie mniej niż 2,70 m;
  • Ładunek podnoszony do pełnej wysokości nie mniej niż 3 000 kg;
  • Łyżka wielofunkcyjna z widłami o pojemności nie mniej niż 1,0 m3 i szerokości nie mniej niż 1,30.

3. Parametry robocze ramienia koparkowego

  • Maksymalna głębokość kopania nie mniej niż 5,70 m;
  • Wysokość załadunku nie mniej niż 4,50 m
  • Łyżka koparkowa o szerokości nie mniej niż 600 mm, skarpowa nie mniej niż 1500 mm.

4Młot hydrauliczny wyburzeniowy

  • Szerokość dłuta nie mniej niż 70 mm;
  • Waga nie mniej niż 300 kg;
  • Energia uderzenia nie mniej niż 800 J.

5. Parametry dodatkowe

  • Maszyna musi posiadać instalację do młota hydraulicznego wyburzeniowego;
  • Maszyna musi posiadać szybkozłącze koparkowe mechaniczne;
  • Maszyna posiada przekładnię typu Power Shift lub równoważną, umożliwiającą zmianę biegów pod obciążeniem;
  • Maszyna posiada układ hydrauliczny z pompą wielotłoczkową;
  • Kabina maszyny spełnia standardy ROPS/FOPS lub równoważne o poziomie hałasu nie wyższym niż 75 dB;
  • Koła przednie koparko-ładowarki o rozmiarze minimum 20”, koła tylne o rozmiarze minimum 26”;
  • Zbiornik paliwa nie mniej niż 150 l;
  • Masa całkowita nie więcej niż 8 200 kg.

 

Kod CPV: 
43260000-3
-
Warunki udziału w postępowaniu : 

V. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełnienia

1. W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

  1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia - za spełnienie warunku Zamawiający uzna podpisane oświadczenia umieszczonego na formularzu oferty - załącznik nr 1 „Wzór oferty”,
  2. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - za spełnienie warunku Zamawiający uzna podpisanie oświadczenia umieszczone na formularzu oferty - załącznik nr 1 „Wzór oferty”,
  3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizację zamówienia - za spełnienie warunku Zamawiający uzna podpisanie oświadczenia umieszczone na formularzu oferty - załącznik nr 1 „Wzór oferty”, posiadają wiedzę i doświadczenie w zakresie realizacji dostaw maszyn budowlanych, w tym doświadczenie w zakresie realizacji dostaw zgodnych z przedmiotem zamówienia (CPV: 43260000-3 Koparki, czerpaki i ładowarki, i maszyny górnicze). Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku poprzez wykazanie przez Wykonawcę, że w okresie ostatnich 12 miesięcy  przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności firmy jest krótszy w tym okresie, wykonał co najmniej 15 dostaw w zakresie CPV 43260000-3 - za spełnienie warunku Zamawiający uzna podpisanie oświadczenia oraz uzupełnienie listy referencji dostaw umieszczonych w formularzu oferty - załącznik nr 1 „Wzór oferty”,
  4. udzielą minimum 24-miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia określony w pkt. IV niniejszego zapytania ofertowego, liczonej od momentu dostawy przedmiotu zamówienia (potwierdzonej protokołem odbioru końcowego) - za spełnienie warunku Zamawiający uzna podpisane oświadczenia umieszczone na formularzu oferty - załącznik nr 1 „Wzór oferty”,

2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Oferenta do przedstawienia dodatkowych dokumentów i  informacji potwierdzających spełnienie warunków, o których mowa powyżej.

3. W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienia udzielane przez Zamawiającego, nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub  kurateli,
  5. pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób.

4. Za spełnienie warunku o którym mowa powyżej, Zamawiający uzna, jeżeli będzie miał możliwość podpisania oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 3 do zapytania ofertowego - wzór oświadczenia o nieistnieniu konfliktu interesów i załącznika nr 5 do zapytania ofertowego - wzór oświadczenia o braku powiązań z wykonawcami.

5. Wykonawca nie spełniający warunków udziału w postępowaniu zapytania ofertowego albo powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym zostaje wykluczony, a jego oferta odrzucona.

6. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

7. Nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych.

8. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających wykonawcy przedmiotu zamówienia w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, zamówień publicznych uzupełniających, w wysokości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia publicznego, określonego w umowie zawartej z wykonawcą, o ile to zamówienie  będzie zgodne z przedmiotem zamówienia publicznego podstawowego.

9. Oferenci, w zakresie przedmiotu zamówienia, zobowiązani są do przedstawienia załącznika nr 1 „Wzór oferty” i szczegółowego opisu przedmiotu dostawy. Za spełnienie warunku Zamawiający uzna, przedłożenie przez Oferenta załącznika nr 1 -„Wzór oferty”, i załącznika nr 4 - „Specyfikacja techniczna”.

10. Jeżeli w dokumentacji technicznej, oraz opisie przedmiotu zamówienia zastosowano wskazanie nazwy własnej lub technologii, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów czy technologii i rozwiązań równoważnych, tj. nie obniżających standardów oraz wymagań technicznych, funkcjonalnych i użytkowych określonych przez Zamawiającego. W związku z tym wszystkie opisy i wskazania zawierające funkcje i wymagania związane z korzyściami i funkcjonalnościami wymaganymi przez Zamawiającego, powinny być traktowane jako wskazania wymagań dotyczą warunków równoważności. Ewentualne nazwy mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. Każdy z oferentów może zastosować technologie równoważne/ równorzędne odpowiadające parametrom technicznym zawartym w opisie przedmiot zamówienia określonym w pkt. IV niniejszego zapytania ofertowego.

11. Każdą ofertę nie spełniającą warunków formalnych (zawartych w niniejszym zapytaniu ofertowym) odrzuca się.

12. Każdą ofertę złożoną na wzorach dokumentów innych niż przewidzianych w przedmiotowym zapytaniu ofertowym (załącznik nr 1 – Wzór oferty, załącznik nr 4 - Specyfikacja techniczna) odrzuca się.

13. Odrzuceniu podlegają także oferty dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia niezgodnego z opisem zawartym w pkt IV zapytania ofertowego.

14. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczki. Wymóg udzielenia zaliczki zawarty w ofercie spowoduje jej odrzucenie.

15. Spełnianie warunków udziału w postępowaniu oceniane będzie na zasadzie „spełnia/nie spełnia” – na podstawie złożonych dokumentów.

VI. Miejsce i termin realizacji zamówienia

Termin realizacji dostawy: do 20.07.2016 r.

Miejsce realizacji dostawy: województwo podkarpackie, powiat strzyżowski, gmina Strzyżów, miejscowość Godowa 577, działka nr 2360.

Termin składania ofert: 
czwartek, Czerwiec 16, 2016 - 15:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

IX. Miejsce, sposób i termin składania oraz otwarcia ofert

  1. Miejscem składania ofert jest siedziba Zamawiającego: Rudna Mała 47P, 36-060 Głogów Małopolski.
  2. Oferta powinna zostać złożona w terminie do 16.06.2016 roku do godziny 15:00, tj. w godzinach pracy Zakładu (Zmawiającego) 7:00-15:00. W przypadku przesyłania oferty Pocztą Polską bądź firmą kurierską decyduje data i godzina wpływu oferty do siedziby firmy Zamawiającego: Rudna Mała 47P, 36-060 Głogów Małopolski.
  3. Oferty składane/nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
  4. Oferty należy składać w zamkniętej kopercie zaadresowanej do siedziby Zamawiającego wraz z dopiskiem „Oferta na dostawę koparko-ładowarki (1 szt.) wraz z młotem  wyburzeniowym (1 szt.)  – nie otwierać do dnia 17.06.2016 roku do godziny 11:00”. Oferty składane w innej formie nie będą przyjmowane oraz rozpatrywane przez Zamawiającego.
  5. Oferta powinna być sporządzona na wzorze stanowiącym załącznik nr 1 i 4 do Zapytania ofertowego.
  6. Oferta musi być złożona w formie pisemnej i być podpisana przez osobę (osoby) uprawnione do występowania w imieniu Oferenta.
  7. W przypadku gdy ofertę podpisuje osoba inna niż wynika to z dokumentów rejestrowych do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, zgodne z wymaganiami Kodeksu cywilnego upoważniające do wykonania tej czynności.
  8. Wszystkie załączniki do oferty, stanowiące oświadczenia powinny być również podpisane przez upoważnionego przedstawiciela. Zakres reprezentacji przedsiębiorcy musi wynikać z dokumentów rejestrowych.
  9. Koszty opracowania i złożenia oferty ponosi Oferent.
  10. Wykonawca może złożyć w prowadzonym postępowaniu wyłącznie jedną ofertę.
  11. Otwarcie kopert z Ofertami nastąpi w dniu 17.06.2016 r. o godzinie 11.00. w siedzibie Zmawiającego.
  12. Wszyscy oferenci biorący udział w procedurze o udzielenie zamówienia, będą mieli możliwość uczestniczenia osobiście w posiedzeniu otwarcia kopert z ofertami we wskazanym terminie i miejscu (Rudna Mała 47P, 36-060 Głogów Małopolski, godz. 11:00, siedziba Zamawiającego). Zamawiający przed otwarciem kopert z ofertami poda do wiadomości oferentów kwotę jaką przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. W trakcie spotkania Zamawiający poinformuje również oferentów o ilości złożonych ofert, a także poda nazwy i adresy wykonawców, ceny poszczególnych ofert oraz informacje dotyczące pozostałych kryteriów oceny ofert (kryterium: czas realizacji, kryterium: gwarancja). Oferenci podczas spotkania będą mieli możliwość zapoznania się z treścią złożonych ofert, z zastrzeżeniem konieczności zachowania przepisów dotyczących ochrony tajemnicy przedsiębiorstwa.
  13. Wyniki rozstrzygnięcia wyboru zostaną wysłane do każdego Wykonawcy, który złoży ofertę oraz opublikowane zostaną na stronie internetowej Zamawiającego (www.baudziedzic.pl),  najpóźniej do dnia 17.06.2016 roku.
  14. Wszyscy oferenci będą mieli możliwość uzyskania w wybrany sposób (w siedzibie Zamawiającego, lub elektronicznie) wglądu do pełnego protokołu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  15. Zamawiający zastrzega sobie prawo do możliwości wydłużenia terminu rozstrzygnięcia wyników wyboru Wykonawcy o którym mowa w pkt. IX, ppkt. 13 niniejszego postępowania ofertowego, w szczególności w przypadku otrzymania i konieczności zweryfikowania znaczącej liczby ofert, przy czym wydłużenie terminu rozstrzygnięcia wyników wyboru Wykonawcy w takim przypadku nastąpi nie później niż do dnia 21.06.2016 roku.
  16. W przypadku o którym mowa w pkt. IX. ppkt. 15, Zamawiający najpóźniej do dnia 17.06.2016 roku poinformuje wszystkich Oferentów biorących udział w postępowaniu o wydłużeniu terminu rozstrzygnięcia wyników wyboru Wykonawcy, a także zamieści stosowną informację na stronie internetowej: www.baudziedzic.pl).
  17. Zamawiający do dnia 17.06.2016 roku (z zastrzeżeniem pkt. IX, ppkt. 15), zamieści na stronie internetowej (www.baudziedzic.pl), Oświadczenie o nieistnieniu konfliktu interesów zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 3 i o braku powiązań z wykonawcami, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszego zapytania ofertowego.
  18. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania przetargowego w każdym czasie bez podania przyczyny, w szczególności, gdy kwota przeznaczona przez Zamawiającego na wykonanie zamówienia będzie niższa od oferty przewidującej najniższą cenę. W takim wypadku, wykonawcom nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
  19. Oferent ma możliwość składania pytań do niniejszego Zapytania ofertowego.
  20. Zamawiający udziela odpowiedzi ws. treści Zapytania ofertowego, jeżeli prośba o udzielenie wyjaśnień wpłynie nie później, niż do końca dnia 15.06.2016r. Jeżeli prośba taka wpłynęła w terminie późniejszym albo prośba ta dotyczy udzielonych już wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień, albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.
  21. Treść zapytań wraz z odpowiedziami Zamawiający przekazuje do wiadomości wszystkich oferentów za pomocą własnej strony internetowej, bez wskazywania autora pytania. 
  22. Sposób porozumiewania się Zamawiającego z oferentami: szczegółowych informacji nt. przedmiotu zamówienia udziela Pan Jakub Stachnik w formie pisemnej (poczty elektronicznej) pod adresem e-mail: j.stachnik@baudziedzic.pl.
Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

VII. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie (waga):

Lp.
Kryterium (symbol)
Waga kryterium

1.
Cena netto (C)
70%

2.
Czas realizacji (R)
10%

3.
Gwarancja (G)
20%

VIII. Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium:

1. Kryterium: C – Cena netto – Waga 70%:

  1. Cena oferty powinna zawierać wszystkie koszty, jakie Zamawiający będzie musiał ponieść w związku z dostawą przedmiotu zamówienia.
  2. Cena powinna być wyrażona w złotych polskich.
  3. Ceny w złotych należy podać do dwóch miejsc po przecinku.
  4. Cena podlegająca ocenie będzie ceną netto za wykonanie dostawy przedmiotu zamówienia, zgodnego z pkt. IV.
  5. Punkty w przedmiotowym kryterium zostaną przyznane na podstawie ceny netto podanej w formularzu oferty - Zamawiający uzna dane kryterium oceny za spełnione w przypadku uzupełnienia w punkcie dotyczącym przedmiotowego kryterium załącznika nr 1 „Wzór oferty”.

W ramach przedmiotowego kryterium Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie wyniku osiągniętej liczby punktów za kryterium „cena netto” wyliczonych w oparciu o wzór:     

C = Cena netto oferty najniższej / Cena netto rozpatrywanej oferty x 70 = ilość punktów

   Maksymalna ilość punktów do zdobycia w ramach kryterium: 70 pkt.

2. Kryterium R - czas realizacji – waga 10%

  1. Czas realizacji powinien obejmować całkowity okres niezbędny Dostawcy do dostarczenia przedmiotu zamówienia zgodnego z pkt. IV i przekazania kompletu dokumentacji technicznej i gwarancyjnej do miejsca określonego w pkt. VI. Zapytania ofertowego.
  2. Czas realizacji dostawy należy podać w dniach kalendarzowych, liczonych od daty podpisania umowy z Dostawcą. Umowa z dostawcą zostanie zawarta najpóźniej w dniu 22.06.2016 r.
  3. Zamawiający zastrzega, iż maksymalny czas realizacji przedmiotu zamówienia nie może przekroczyć daty: 20.07.2016 roku.
  4. Punkty w przedmiotowym kryterium zostaną przyznane na podstawie liczby dni kalendarzowych wymaganych do realizacji przedmiotu zamówienia, podanych w formularzu oferty - Zamawiający uzna dane kryterium oceny za spełnione w przypadku uzupełnienia w punkcie dotyczącym przedmiotowego kryterium załącznika nr 1 „Wzór oferty”, a ostateczny okres dostawy nie przekroczy daty: 20.07.2016 roku.

W ramach tego kryterium Zamawiający dokona oceny ofert pod kątem czasu realizacji przedmiotu zamówienia, liczonego od daty podpisania umowy z Dostawcą:

  • Czas realizacji dostawy i przekazania kompletu dokumentacji technicznej i gwarancyjnej: do 4 dni – 10 pkt.
  • Czas realizacji dostawy i przekazania kompletu dokumentacji technicznej i gwarancyjnej: do 8 dni – 5 pkt
  • Czas realizacji dostawy i przekazania kompletu dokumentacji technicznej i gwarancyjnej: do 10 dni - 3 pkt.
  • Czas realizacji dostawy i przekazania kompletu dokumentacji technicznej i gwarancyjnej: 11 dni kalendarzowych i więcej –  1 pkt.

Maksymalna ilość punktów do zdobycia w ramach kryterium: 10 pkt.

3. Kryterium G - Gwarancja – waga 20%

  1. Zamawiający podkreśla, iż okres 24-miesięcznej gwarancji liczony od momentu dostawy przedmiotu zamówienia (potwierdzonej protokołem zdawczo-odbiorczym) jest warunkiem obowiązkowym udziału w postępowaniu
  2. Okres gwarancji należy podać w miesiącach, licząc od momentu dostawy przedmiotu zamówienia (potwierdzonej protokołem zdawczo-odbiorczym)
  3. Punkty w przedmiotowym kryterium zostaną przyznane na podstawie liczby miesięcy udzielonej gwarancji, podanych w formularzu oferty - Zamawiający uzna dane kryterium oceny za spełnione w przypadku uzupełnienia w punkcie dotyczącym przedmiotowego kryterium załącznika nr 1 „Wzór oferty”.

W ramach tego kryterium Zamawiający dokona oceny ofert udzielonego okresu gwarancji na przedmiot zamówienia określony w pkt. IV niniejszego zapytania ofertowego, liczony od momentu dostawy przedmiotu zamówienia (potwierdzonej protokołem zdawczo-odbiorczym):

  • 60 miesięcy i więcej – 20 pkt.
  • Od 48 miesięcy do 59 miesięcy – 10 pkt.
  • Od 36 miesięcy do 47 miesięcy – 5 pkt.
  • Od 25 miesięcy do 35 miesięcy – 1 pkt.

Maksymalna ilość punktów do zdobycia w ramach kryterium: 20 pkt.

Punkty przyznane w kryterium ceny, kryterium czasu realizacji danej oferty, kryterium gwarancji zostaną do siebie dodane. Maksymalna ilość punktów do zdobycia w ramach wszystkich kryteriów wynosi 100 pkt. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyskała największą sumaryczną liczbę punktów według wzoru:

Ʃ = C + R + G

Gdzie:

Ʃ – łączna suma przyznanych punktów

C – liczba punktów przyznana w kryterium „CENA”

R – liczba punktów przyznana w kryterium „CZAS REALIZACJI”

G – liczba punktów przyznana w kryterium „GWARANCJA”.

Termin wykonania zamówienia: 
środa, Lipiec 20, 2016
Powiat: 
strzyżowski
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 

X. Warunki, zmiany umowy, kary umowne i odstąpienie od umowy:

  1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy winny zostać dokonane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności.
  2. Dostawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w następujących przypadkach:
  1. odstąpienia od realizacji umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy – w wysokości 10% wartości umowy,
  2. niespełnienia określonych w zapytaniu ofertowym wymagań dotyczących realizacji przedmiotu zamówienia (np. nieprawidłowe parametry, zła jakość lub zniszczenia przedmiotu zamówienia) – w wysokości 20% wartości umowy,
  3. zwłoki w wykonaniu przedmiotu zamówienia – w wysokości 0,15% wynagrodzenia umownego za każdy dzień zwłoki.

3. Zamawiający zapłaci Dostawcy kary umowne w następującym przypadku:

  1. odstąpienie od Umowy z przyczyn zawinionych przez Zamawiającego w wysokości 10% wartości umowy.
  2. Kary umowne nie dotyczą przypadków spowodowanych siłą wyższą.
  3. Odstąpienie od umowy przysługiwać będzie Zamawiającemu w przypadku wykonania przedmiotu zamówienia, który nie spełnia wymagań zawartych w niniejszym zapytaniu ofertowym oraz złożonej przez Dostawcę ofercie.

4. Zmiany umowy o zamówienie dopuszczalne są w niżej wymienionych przypadkach:

  1. zmiany danych adresowych stron, ich rachunków bankowych bądź zmiany osób wymienionych przez strony do realizacji umowy,
  2. zmiany formy prawnej prowadzenia działalności gospodarczej przez Dostawcę lub Zamawiającego,
  3. zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia z powodów niezawinionych przez Dostawcę, których nie można było wcześniej przewidzieć,
  4. realizacji zamówień uzupełniających w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, zamówień publicznych uzupełniających, w wysokości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia publicznego, określonego, o ile to zamówienie  będzie zgodne z przedmiotem zamówienia publicznego podstawowego.
  5. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Każda zmiana i uzupełnienie umowy, będzie wymagać aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Poza innymi przypadkami określonymi w treści umowy, zmiany umowy będą mogły być wprowadzane w związku z zaistnieniem okoliczności, których wystąpienia Zamawiający i Wykonawca nie przewidywali w chwili zawierania umowy. Wskazane okoliczności nie mogą być wywołane zarówno przez Zamawiającego, jak i Wykonawcę, ani przez nich zawinione i muszą wywoływać ten skutek, iż umowa nie będzie mogła być wykonana wedle pierwotnej treści, w szczególności z uwagi na rażącą stratę grożącą jednemu z nich lub niemożność osiągnięcia celu umowy.

5. Przedłużenie terminów zakończenia przedmiotu zamówienia zgodnie z pkt. IV niniejszego zapytania ofertowego dopuszczalne jest wyłącznie w przypadku: 

  1. przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego,
  2. działania siły wyższej (na przykład klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót,
  3. wystąpienia niekorzystnych warunków pogodowych, uniemożliwiających dochowanie wymogów technicznych i technologicznych dostawy;
  4. wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia  umowy, pomimo zachowania należytej staranności,
  5. konieczność usunięcia błędów w specyfikacji technicznej, które będą miały wpływ na termin wykonania umowy,
  6. innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, skutkujących niemożliwością realizacji przedmiotu odstawy.

6. W sytuacjach opisanych powyżej przedłużenie terminu zakończenia terminu dostawy wymaga pisemnego wniosku Wykonawcy wraz z uzasadnieniem oraz aneksu do umowy podpisanego przez umocowanych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy.

7. Niezależnie od powyższego, Zamawiający dopuszcza możliwość zmian redakcyjnych umowy oraz zmian będących następstwem zmian danych zarówno jego, jak i Wykonawcy ujawnionych w rejestrach publicznych, a także zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy, w szczególności przyspieszających realizację, obniżających koszt ponoszony przez Zamawiającego bądź zwiększających użyteczność przedmiotu umowy. W takiej sytuacji, wprowadzone zostaną do umowy stosowne zmiany weryfikujące redakcyjne dotychczasowe brzmienie umowy, bądź wskazujące nowe dane wynikające ze zmian w rejestrach publicznych albo też kierując się poszanowaniem wzajemnych interesów, zasadą równości oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodnym zamiarem wykonania przedmiotu umowy, określą zmiany korzystne z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy. Wszelkie zmiany wprowadzane do umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z obowiązującego prawa.

XI. Postanowienia końcowe:

  1. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym zapytaniu ofertowym mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.
  2. Załączniki do zapytania ofertowego dostepne na stronie www. Zamawiającego;

    1. Załącznik nr 1 – Wzór oferty

    2. Załącznik nr 2 – Wzór umowy na dostawę

    3. Załącznik nr 3 – Wzór oświadczenia o nieistnieniu konfliktu interesów (wypełnia Zamawiający)

    4. Załącznik nr 4 – Specyfikacja techniczna

    5. Załącznik nr 5 – Wzór oświadczenia o braku powiązań z wykonawcami (wypełnia Zamawiający)

    6. Załącznik nr 6 – Protokół postępowania (wypełnia Zamawiający)

     

Numer projektu: 
-