Rodzaj zamówienia: 
Usługi
Zamawiający: 
Powiat Leski, Rynek 1, 38-600 Lesko
Opis przedmiotu zamówienia: 

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej zadania pod nazwą: „Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej na terenie powiatu leskiego”. Projekty budowlane należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012 r. poz. 462 z późn. zm.). 

Dokumentacja projektowo-kosztorysowa powinna być kompletna pod względem wykonania projektowanych robót budowlanych oraz powinna zawierać dokumenty niezbędne do przeprowadzenia zamówienia publicznego na wykonanie inwestycji.

Rozwiązania projektowe należy wykonać zgodnie z posiadanymi przez Zamawiającego audytami energetycznymi w zakresie niezbędnym do uzyskania efektów wskazanych w audytach energetycznych oraz zgodne ze Studium Wykonalności.

Kod CPV: 
71220000-6
71242000-6
Warunki udziału w postępowaniu : 

Brak

Termin składania ofert: 
środa, Maj 18, 2016 - 08:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Lesku (parter), Rynek 1, 38-600 Lesko, do dnia 18 maja 2016 r. do godz. 8:00.

Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

- Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert: kryterium: Cena - znaczenie kryterium - 100%

- Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach kryterium oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.

- Punkty za kryterium „cena” zostaną obliczone według wzoru:

Ilość punktów = Cmin/Cb x 100

gdzie:

Cmin – najniższa cena w złożonych ofertach

Cb – cena badanej oferty

 

Ceną braną pod uwagę przy ocenie ofert jest cena brutto oferty – cena za realizację całości zamówienia.

W trakcie obliczania punktacji Zamawiający zastosuje zaokrąglenie otrzymanego wyniku do dwóch miejsc po przecinku.

Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z największą ilością punktów.

Z Wykonawcą, który spełni wymagania i uzyska największą ilość punktów, zostanie podpisana Umowa, której wzór stanowi Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego.

Termin wykonania zamówienia: 
piątek, Lipiec 1, 2016
Powiat: 
leski
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 

1.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści

    oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku zmiany osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, na inne spełniające warunki.

2. Zamawiający dopuszcza możliwość  przedłużenia terminu wykonania umowy w przypadku:

      a) odmowy wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, warunków,  zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych od Wykonawcy,

      b) przedłużanie się terminu załatwienia sprawy tj. wydania przez organ administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, warunków, zezwoleń,  uzgodnień z przyczyn niezawinionych od Wykonawcy , termin załatwienia należy przyjąć zgodnie z ustawą kpa art.35 § 3,

     c) udzielenie w trakcie realizacji umowy, zamówień dodatkowych związanych z realizacją zamówienia podstawowego, mającego wpływ na uzgodniony termin zakończenia, a powodujących konieczność wydłużenia terminu,

     d) zmiany w trakcie wykonywania umowy, warunków projektowania z powodu zmiany przepisów, norm lub normatywów mających zastosowanie do przedmiotu niniejszej umowy,

     e) pisemnego żądania wstrzymania prac projektowych skierowanego do Wykonawcy przez Zamawiającego o ile żądanie nie nastąpiło z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność.

2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w  przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej:

    a) obniżenie stawki podatku VAT bądź jakakolwiek innej należności publicznoprawnej bądź innego prawem określonego składnika cenotwórczego wpływającego na zobowiązanie pieniężne Zamawiającego- w takim przypadku Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot zamówienia za inną, odpowiednio niższą cenę niż wskazaną w jego ofercie.

    b) rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy ;w takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy zostanie odpowiednio pomniejszone

    c)zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 3571 kc.

Numer projektu: 
RPPK.03.02.00.-18-011/15