Rodzaj zamówienia: 
Usługi
Zamawiający: 
Gmina Miejska Mielec, ul. Żeromskiego 2639-300 Mielec
Opis przedmiotu zamówienia: 

1. opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla 6 szt. słupów przeznaczonych do montażu tablic elektronicznych informacji pasażerskiej w Mielcu obejmującej:

a) projekt budowlany,

b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,

c) część przedmiarowo-kosztorysową (przedmiary robót, kosztorys inwestorski)

2. pozyskanie materiałów geodezyjnych, w tym mapy zasadniczej do celów projektowych przyjętej do zasobu Starostwa Powiatowego w Mielcu,

3. uzyskanie wymaganych odrębnymi przepisami pozwoleń, uzgodnień lub opinii innych organów oraz dokumentów niezbędnych do uzyskania przez Zamawiającego pozwolenia na budowę,

4. dokonanie wszelkich uzgodnień branżowych koniecznych do wykonania zamówienia + ZUD,

5. uzyskanie warunków technicznych do projektowania od właścicieli infrastruktury technicznej (sieci zewnętrzne) wraz z opracowaniem dokumentacji projektowej w tym zakresie,

6. uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę:

a) Wykonawca przygotuje i przekaże Zamawiającemu w wersji edytowalnej wniosek o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę, złoży wniosek we właściwym urzędzie oraz będzie uczestniczyć w postępowaniu administracyjnym prowadzonym w celu wydania przedmiotowej decyzji,

b) Wykonawca zobowiązany jest do uzupełniania materiałów oraz udzielania stosownych wyjaśnień na wezwanie właściwego organu po złożeniu wniosku o wydanie decyzji o pozwolenie na budowę i w trakcie trwania postępowania,

c) Wykonawca zobowiązany jest dokonać w projekcie wykonawczym i części przedmiarowo-kosztorysowej wszelkich zmian i uzupełnień wynikających ze zmian w projekcie budowlanym dokonanych w trakcie postępowania o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę,

7. przeniesienie majątkowych praw autorskich do dokumentacji z prawem korzystania na polach eksploatacyjnych wymienionych w umowie, udzielenie rękojmina wykonaną dokumentacje projektową,

Termin składania ofert: 
czwartek, Maj 12, 2016 - 12:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 
  1. Miejsce składania ofert: Urząd Miejski w Mielcu, ul. Żeromskiego 26, 39-300 Mielec, pokój nr 20 (sekretariat)
  2. Termin składania ofert: 12 maj 2016 roku godz. 12:00
  3. Miejsce otwarcia ofert: Urząd Miejski w Mielcu, ul. Żeromskiego 26, 39-300 Mielec (sala konferencyjna).
  4. Termin otwarcia ofert : 12 maj 2016 roku o godz. 12:15
  5.  Termin związania ofertą – 30 dni od upływu terminu składania ofert.
Termin wykonania zamówienia: 
piątek, Październik 7, 2016
Powiat: 
mielecki
Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

Dokonując wyboru oferty - Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium - ocenionym wg podanych niżej zasad:

– cena - 80 %,

– termin realizacji – 20%

Suma punktów (P) zostanie obliczona według wzoru:

P= P1 + P2

P1 - liczba punktów obliczona dla danej oferty w kryterium: cena

Kryterium „Cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę na Formularzu „Oferta”. W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 80 punktów. Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku. Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:

C = [Cmin / Co] x Wmax

gdzie:

Wmax – waga kryterium – maksymalna liczba punktów, która może być przyznana w kryterium „Cena” [80 pkt]

Cmin – najniższa wartość w kryterium „Cena” spośród złożonych ofert

Co – wartość obliczanej oferty w kryterium „Cena”

P2 - liczba punktów obliczona dla danej oferty w kryterium: termin wykonania zamówienia

Kryterium „Termin wykonania zamówienia” będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanej ilości dni, jakie Wykonawca poda w Formularzu „Oferta”.

Najkrótszy możliwy termin realizacji przedmiotu zamówienia uwzględniany przez Zamawiającego
to 80 dni od daty zawarcia umowy.

Najdłuższy możliwy termin realizacji przedmiotu zamówienia wymagany przez Zamawiającego
to 150 dni od daty zawarcia umowy.

Wykonawca może zaproponować termin realizacji zamówienia w przedziale od 80 do 150 dni. Oferta Wykonawcy, który nie zastosuje się do powyższej dyspozycji zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.

W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 20 punktów. Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.

Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:

T = [(Tmin / To) x Wmax

gdzie:

Wmax – waga kryterium – maksymalna liczba punktów, która może być przyznana w kryterium „Termin wykonania zamówienia” [20 pkt]

Tmin - najniższa wartość w kryterium „Termin wykonania zamówienia” spośród złożonych ofert

To – wartość obliczanej oferty w kryterium „Termin wykonania zamówienia”

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów (maksymalnie 100) wyliczoną według wzoru: P= P1 + P2.

Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.