Rodzaj zamówienia: 
Usługi
Zamawiający: 
Miasto Łańcut, Plac Sobieskiego 1837-100 Łańcut
Opis przedmiotu zamówienia: 
  1. Przedmiot zamówienia (usługa).

 

LAS BAŻANTARNIA  -  wpisany jest do rejestru zabytków jako Zespół Alei z Dawną Bażantarnią ( rej.zab.A-341 z 1968r.)

Zakres rzeczowy projektu obejmował będzie:

  • zagospodarowanie terenów zielonych lasu i adaptację ich do pełnienia nowych  funkcji w zakresie rekreacji, wypoczynku, edukacji i sportu poprzez przywrócenie pierwotnego układu historycznego podziału lasu (dukty, ścieżki),
  • oczyszczenie terenu, przywrócenie konfiguracji terenu,
  • zaprojektowanie nowych nasadzeń i pielęgnacji zieleni zgodnych z planem urządzenia lasu, - wyznaczenie ścieżek pieszo-rowerowych z elementami infrastruktury ścieżek zdrowia i edukacyjnych – wymagane zastosowanie gatunków rodzimych,
  • zaplanowania małej architektury (ławki, stoliki) na pikniki rekreacyjne wraz z koszami na odpady,
  • poprawę architektury dostępu - uwypuklenie atrakcji turystycznych – starych dębów szypułkowych, konserwacja i regulacja istniejących duktów leśnych, 
  • wykonanie koniecznych odwodnień terenów leśnych wzdłuż projektowanych ścieżek pieszo-rowerowych wraz z rozważeniem konieczności zaprojektowania zbiornika ziemnego retencyjnego dla wód opadowych celem zapobiegania zanieczyszczeniu terenów leśnych,
  • wykonanie odcinka ścieżki rowerowej jako elementu dla jazdy sportowej
     z utrudnieniami terenowymi – trasa zjazdowa, hopki ziemne, zakręty profilowane),
  • wykonanie lub odtworzenie ciągu pieszo – jezdnego na odcinku od  ul. Zielonej przez ul. Lipową – Bażantarnię do ul. Składowej,
  • wykonanie lub odtworzenie rowów odwadniających lub  odprowadzających wody opadowe wraz z przepustami ( materiał naturalny) na całej powierzchni lasu,
  • zaplanowanie elementów do zajęć sportowych  zlokalizowanych w pobliżu obiektów MOSiR przy ul. Składowej,
  • zaplanowanie tras do biegów narciarskich ewentualnie zjazdów sankami dla dzieci

Zamawiający podkreśla konieczność zastosowania materiałów z przewagą naturalnych. Obiekty sportowe winny zostać montowane na gruncie nieutwardzonym. Ciąg pieszo – jezdno - rowerowy w ul. Lipowej z materiałów przepuszczających wodę.

Należy – tam gdzie to konieczne wzbogacić warstwę lasu o krzewy, a piętro runa leśnego
 o roślinność niską (paprocie, konwalie, barwinek, ciemna zieleń ścielącą. Tam, gdzie występuje uciążliwość ruchu samochodowego wskazane jest zaprojektowanie pasa zieleni izolacyjnej. Należy zaprojektować uzupełnienie piętra drzew zgodnie z planem urządzenia lasu.

LAS DĘBNIK

 Zakres rzeczowy  inwestycji opierać się będzie na:

  • uporządkowaniu i utrzymaniu naturalnego charakteru lasu,
  • zagospodarowaniu terenów zielonych lasu,
  • zabiegach pielęgnacyjnych istniejącego drzewostanu i wprowadzenie nowych nasadzeń – zgodnie z planem urządzenia lasu,
  • wykonanie ścieżki ekologiczno-sportowej, uwypuklenie atrakcji turystycznych - starych dębów szypułkowych, wykonanie miejsca postojowego wyposażonego
    w altanę i kosze na śmieci,
  • wykonaniu rekultywacji zbiornika wodnego z wykorzystaniem nieinwazyjnych metod naturalnych dla zapobiegania zanieczyszczeniu obszaru leśnego,
  • zaplanowanie elementów do zajęć sportowych  ( np. mini siłowni) zlokalizowanych od strony ul. Dębnik.

Zamawiający podkreśla konieczność zastosowania materiałów z przewagą naturalnych.

Należy – tam gdzie to konieczne wzbogacić warstwę lasu o krzewy, a piętro runa leśnego
 o roślinność niską (paprocie, konwalie, barwinek, ciemna zieleń ścielącą. Tam, gdzie występuje uciążliwość ruchu samochodowego wskazane jest zaprojektowanie pasa zieleni izolacyjnej. Należy zaprojektować uzupełnienie piętra drzew zgodnie z planem urządzenia lasu

 

Dokumentacja dla każdego zakresu oddzielnie obejmować ma :

 

  1. Koncepcja i wizualizacja                                                                  2 egz.
  2. Karta informacyjna przedsięwzięcia                                                  2 egz.
  3. Projekt techniczny                                                                            4 egz.
  4. Projekt wykonawczy                                                                        4 egz.
  5. Specyfikację  techniczną                                                                  2 egz.
  6. Przedmiar robót                                                                                2 egz.
  7. Kosztorys  szacunkowy                                                                    2 egz.
  8. Projekty usunięcia ewentualnych kolizji z urządzeniami podziemnymi i nadziemnymi4 egz.
  9. Wersję elektroniczną całości ww. dokumentacji                              1 egz.

Szszegółowy zakres wskazany został w zapytaniu ofertowym zmieszczonym na stronie internetowej zamawiającego wskazanej w niniejszym ogłoszeniu.

Kod CPV: 
71222000-0
Warunki udziału w postępowaniu : 

W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:

  1. wykonali w okresie ostatnich 3 (trzech) lat (licząc od dnia publikacji ogłoszenia) co najmniej 3 opracowania w zakresie koncepcji, wizualizacji lub projektu technicznego zagospodarowania terenów zielonych
  2. celem potwierdzenia spełniana warunku, o którym mowa w pkt 1) Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty:
  1. wykaz zrealizowanych zamówień - wg wzoru zawartego w Formularzu Ofertowym,
  2. dokumenty potwierdzające realizację zamówień (w przypadku kserokopii potwierdzone za zgodność z oryginałem)

 

        3.wykażą dysponowanie do realizacji zamówienia osobami posiadającymi doświadczenie tj.

  1. co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia w zakresie architektury zieleni oraz doświadczenie w zakresie udziału przy opracowaniu co najmniej 2 koncepcji, wizualizacji lub projektów technicznych zagospodarowania terenów zielonych
  1. celem potwierdzenia spełniania warunku, o którym mowa w pkt 3) Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty wykaz osób wraz z informacji o osobach zgodnie z opisem warunku - wg wzoru zawartego w Formularzu Ofertowym
Termin składania ofert: 
poniedziałek, luty 8, 2016 - 08:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 
  1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta Łańcuta, Plac Sobieskiego 18, 37-100 Łańcut, pok. nr  3 w terminie do dnia  8.02.2016 r. godz. 8.00
  2. Otwarcie ofert: w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 27, w dniu 8.02.2016 r godz. 8.15
Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

Cena 100% (najniższa)

Termin wykonania zamówienia: 
czwartek, Czerwiec 30, 2016
Powiat: 
łańcucki
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 

Zamawiający nie przewiduje zmian umowy