Rodzaj zamówienia: 
Usługi
Numer projektu: 
RPPK.03.02.00-IZ.00-18-001/15
Zamawiający: 
Gmina Zagórz, ul. 3 Maja 2, 38-540 Zagórz
Opis przedmiotu zamówienia: 

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej termomodernizacji
dla budynku UMiG Zagórz zlokalizowanego przy ul. 3 Maja 2 w Zagórzu w zakresie niezbędnym do wniesienia zgłoszenia robót budowlanych oraz pełnienie nadzoru autorskiego.   

Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych.

  1. Określenie przedmiotu za pomocą kodów CPV:

71.32.00.00-7 – Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71.24.80.00-8 – Nadzór nad projektem i dokumentacją

  1. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:

I ETAP – PROJEKTOWY – Dokumentacja projektowa termomodernizacji budynku:

  1. wykonanie inwentaryzacji stanu istniejącego budynku,
  2. opracowanie dokumentacji projektowej termomodernizacji budynku obejmującego swym zakresem: docieplenie ścian fundamentowych oraz ścian części nadziemnej budynku, wymianę istniejącej drewnianej stolarki okienno-drzwiowej na stolarkę okienno-drzwiową z PCV z wymianą parapetów zewnętrznych, wymianę orynnowania, wykonanie nowej instalacji odgromowej, ocieplenie kominów, wykonanie obróbek blacharskich, montaż kratek wentylacyjnych, montaż barier śniegowych, modernizację systemu grzewczego (grzejników, termostatów) oraz wykonanie projektu modernizacji pieca c.o.,
  3. opracowanie projektu kolorystyki elewacji budynku,
  4. opracowanie projektu instalacji elektrycznej obejmującego swym zakresem: wewnętrzną instalację elektryczną II piętra budynku, wymianę opraw oświetleniowych, wymianę gniazd wtykowych, wymianę głównych tablic sterowniczych,
  5. opracowanie projektu klimatyzacji dla 3 pomieszczeń budynku,
  6. opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót objętych dokumentacją projektową,
  7. opracowanie audytu energetycznego ze wskazaniem rozwiązań poprawiających efektywność energetyczną budynku, w wyniku których będzie on spełniał wymogi określone w dziale X Oszczędność energii i izolacyjność cieplna  Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 75, poz. 690,        z późn. zm), którego nowelizacja, przewidująca zwiększenie wymagań w zakresie efektywności energetycznej, weszła w życie 1 stycznia 2014 r. - normy obowiązujące od 1 stycznia 2021 r. Ponadto audyt energetyczny ma wskazywać sposoby ograniczenia zużycia energii, skutkujące zwiększeniem efektywności energetycznej (czyli zmniejszeniem obliczeniowego zapotrzebowania na energię) o co najmniej 25%,  
  8. sporządzenie  szczegółowych kosztorysów inwestorskich (z podziałem na branże), przedmiarów robót zawierających wyliczenie i zestawienie ilości jednostek przedmiarowych, tabeli wartości elementów scalonych z kosztorysu inwestorskiego oraz zbiorczego zestawienia kosztów (ZZK).

II ETAP – NADZÓR AUTORSKI

Pełnienie funkcji nadzoru autorskiego w okresie realizacji inwestycji (planowana ilość pobytów - 5 z rozliczeniem według rzeczywistej ilości pobytów). W ramach nadzoru autorskiego Wykonawca zobowiązany jest do pełnienia czynności według  art. 20 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.), a także do :

  1. kontroli zgodności realizowanych robót budowlanych z Dokumentacją Projektową oraz kwalifikowania zamierzonych odstępstw od dokumentacji projektowej co do ich charakteru i istotności,
  2. uzupełniania szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśniania wykonawcy robót budowlanych wątpliwości powstałych w toku realizacji tych robót,
  3. uzgadniania rysunków warsztatowych i innych dokumentów Wykonawcy opracowanych na potrzeby realizacji Inwestycji, w celu uściślenia rozwiązań projektowych, zgodnie z wymaganiami postawionymi przez Projektanta na mocy zapisów w dokumentacji projektowej i Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,
  4. przygotowania projektów, rysunków zamiennych i innych opracowań projektowych,
  5. uczestniczenia w organizowanych naradach technicznych i koordynacyjnych (radach budowy) – na wezwanie Inspektora nadzoru, Zmawiającego lub Wykonawcy robót,
  6. uzgadniania możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej; ilekroć taka zgoda będzie dotyczyć osobistych praw autorskich autora projektu, wymagać może zgody autora projektu,
  7. wyjaśniania wątpliwości powstałych w toku realizacji zadania,
  8. uczestniczenia w odbiorach częściowych i odbiorze końcowym budowy,
  9. poświadczenia zgodności wykonanych robót z projektem budowlany i dokonywanie innych wpisów w dzienniku budowy, do których uprawniony jest podmiot pełniący nadzór autorski,
  10. oceny dokumentacji powykonawczej co do zmian wprowadzonych w trakcie budowy oraz kwalifikacja ich istotności.
    1. Do obowiązków Wykonawcy należą również:
  1. konsultacje z Zamawiającym na każdym etapie projektowania dotyczące rozwiązań funkcjonalno – użytkowych, technologii wykonania oraz istotnych elementów mających wpływ na koszty,
  2. opisywanie proponowanych materiałów i urządzeń z zachowaniem przepisów wynikających z art. 29-31 Prawa zamówień publicznych, tj. za pomocą parametrów technicznych tzn. bez podawania ich nazw, patentów lub pochodzenia. Jeżeli nie będzie to możliwe i jedyną możliwością będzie podanie nazwy materiału lub urządzenia, to Wykonawca (projektant) zobowiązany jest do określenia minimalnych wymagań dotyczących ich równoważności. Wymagania szczegółowe w powyższym zakresie przedstawione zostały w „Informacji dla projektanta” stanowiącej załącznik nr 3 do zapytania,
  3. udzielanie odpowiedzi na pytania związane z dokumentacją projektową, składane w trakcie trwania procedury przetargowej na wykonanie robót budowlanych,
  4. w przypadku zaproponowania w ofertach przetargowych na wykonanie robót budowlanych, materiałów lub urządzeń "równoważnych", tzn.: o parametrach nie  gorszych niż przedstawione w opracowanej dokumentacji projektowej, po zawiadomieniu przez Zamawiającego, Wykonawca wyda na etapie analizy ofert pisemną opinię na temat parametrów tych materiałów lub urządzeń,
  5. przyjęcie od Zamawiającego pełnomocnictwa do reprezentowania Gminy Zagórz przed organami i instytucjami administracyjnymi w sprawie składania wniosków,
    oświadczeń i uzyskiwania uzgodnień, wymaganych i koniecznych do opracowania i wykonania dokumentacji projektowej stanowiącej przedmiot umowy.

W przypadku konieczności wykonania specjalistycznych ekspertyz, uzyskania koniecznych warunków, uzgodnień, czy decyzji - Wykonawca zobowiązany jest do wykonania niniejszych opracowań we własnym zakresie. Nie przysługują wówczas roszczenia Wykonawcy wobec Zamawiającego o zwrot poniesionych kosztów. Powyższe ryzyko należy uwzględnić przy szacowaniu kosztów dokumentacji.

Termin składania ofert: 
piątek, luty 5, 2016 - 10:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 
  1. Ofertę według załączonego wzoru (załącznik nr 1) należy złożyć w kancelarii ogólnej Urzędu Miasta i Gminy Zagórz, 38-540 Zagórz ul. 3 Maja 2, w terminie do dnia 05.02.2016 r. do godziny 10.00.
  2. Dopuszczalne formy składania ofert:
  • zamknięta koperta z dopiskiem:

„Opracowanie dokumentacji projektowej termomodernizacji budynku UMiG Zagórz zlokalizowanego przy ul. 3 Maja 2 w Zagórzu wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego”.

Nie otwierać przed 05.02.2016 r., godz. 10.05”.

Termin wykonania zamówienia: 
czwartek, luty 25, 2016
Powiat: 
sanocki
Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

Zamawiający będzie oceniał oferty odrębnie według następującego kryterium:

Nazwa kryterium

Waga

Cena (C)

100 %

Kluczowym kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty jest cena. W ofercie proszę podać kwotę brutto za wykonanie zamówienia, wliczając wszelkie koszty związane z jego realizacją. Ocena ofert zostanie przeprowadzona wyłącznie na podstawie przedstawionego wyżej kryterium.

Ocena za to kryterium dokonana zostanie wg następującego wzoru:

C=(Cmin / Cn) x 100

gdzie:

C – oznacza ilość punktów przyznanych ocenianej ofercie;

Cmin – oznacza najniższą cenę oferty (spośród ofert podlegających ocenie);

Cn –oznacza cenę ocenianej oferty;

100 – oznacza wagę (znaczenie tego kryterium wyrażone w %)

Ceną braną pod uwagę przy ocenie ofert jest CENA BRUTTO OFERTY – cena za realizację całości zmówienia.

Oferta w ocenie oferty może uzyskać maksymalnie 100,00 pkt. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta uzyska największą ilość punktów w ocenie ofert.

Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.