Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie dokumentacji projektowych oraz audytów energetycznych na termomodernizację budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Tyczyn.
Zakres zadania obejmuje następujące budynki:
1. Budynek Urzędu Miejskiego w Tyczynie
- Ocieplenie ścian zewnętrznych
- Ocieplenie stropu i stropodachu
- Częściowa wymiana drzwi zewnętrznych i okien
- Wymiana instalacji c.o. wraz z modernizacją kotłowni gazowej
- Wykonanie klimatyzacji w pomieszczeniach biurowych od strony południowej
Zamawiający posiada inwentaryzację architektoniczną.
2. Budynek wielofunkcyjny (dawna Porodówka) w Tyczynie
- Ocieplenie ścian zewnętrznych
- Ocieplenie stropu i stropodachu
- Częściowa wymiana drzwi zewnętrznych i okien oraz ścinki z bloczków szklanych.
Zamawiający posiada inwentaryzację architektoniczną.
3. Budynek Miejsko Gminnego Ośrodka Kultury w Tyczynie
- Ocieplenie ścian zewnętrznych
- Izolacja przeciw wilgociowa i osuszanie ścian piwnic
- Ocieplenie stropu
- Wymiana części stolarki
- Wymiana instalacji c.o.
- Wykonanie klimatyzacji
- Częściowa wymiana opraw oświetleniowych
Zamawiający posiada inwentaryzację architektoniczną.
4. Budynek Domu Ludowego w Matysówce
- Ocieplenie ścian zewnętrznych
- Ocieplenie stropu częściowe
- Częściowa wymiana drzwi zewnętrznych i okien
- Częściowa modernizacja instalacji c.o.
- Wykonanie klimatyzacji
- Częściowa wymiana opraw oświetleniowych
Zamawiający posiada inwentaryzację architektoniczną.
5. Budynek Domu Ludowego w Hermanowej
- Ocieplenie ścian zewnętrznych
- Ocieplenie stropu
- Częściowa wymiana drzwi zewnętrznych i okien
- Wymiana instalacji c.o. i c.w.u. wraz z modernizacją kotłowni gazowej
- Wykonanie klimatyzacji
- Częściowa wymiana opraw oświetleniowych
Uwaga: Zamawiający posiada projekt budowlany i wykonawczy na przebudowęobiektu obejmujący ocieplenie ścian i stropów, wymianę stolarki oraz przebudowę instalacji c.o.i c.w.u. orazprzedmiar i kosztorys inwestorski – które będą wymagały korekty z uwagi na częściowe wykonanie robót oraz planowaną nieznaczną zmianę zakresu prac.
6. Budynek starej szkoły w Hermanowej Czerwonki
- Ocieplenie ścian zewnętrznych
- Ocieplenie stropu
- Częściowa wymiana drzwi zewnętrznych i okien
- Wymiana instalacji c.o. wraz z modernizacją kotłowni.
- Wewnętrzna instalacja gazowa
Zamawiający posiada inwentaryzację architektoniczną.
7. Budynek Remizy OSP w Kielnarowej
- Ocieplenie ścian zewnętrznych
- Ocieplenie stropu i stropodachu
- Wymiana drzwi zewnętrznych i części okien
Zamawiający posiada inwentaryzację architektoniczną.
Uwaga: Ww. inwentaryzacje i inne dokumenty dot. obiektów Zamawiający udostępni Wykonawcy, lecz należy je traktować tylko pomocniczo. Wszystkie wymiary należy sprawdzić i zweryfikować w razie rozbieżności. W przypadku konieczności wykonania robót pomocniczych np. przebudowy instalacji odgromowej lub izolacji przeciwwilgociowej, wymiany płyty odbojowej, robót remontowych wewnętrznych np. w przypadku przebudowy kotłowni i innych prac niezbędnych do wykonania a ich konieczność wynikająca z odrębnych przepisów np. p.poż. itp. – należy je uwzględnić w niżej wymienionych opracowaniach.
Zakres zamówienia :
- Audyt energetyczny – w ilości po 3 egz. dla każdego obiektu
- Projekt budowlany w następujących ilościach:
- Dla obiektów: „1,2,3” - po 6 egz. dla każdego obiektu. Obiekty te są położone w zabytkowym układzie urbanistycznym miasta Tyczyna i projekt należy uzgodnić w Wojewódzkim Urzędzie Ochrony Zabytków w Przemyślu Delegatura w Rzeszowie. Ponadto muszą spełniać wymagania Prawa budowlanego z uwagi na konieczność uzyskania pozwolenia na budowę .
- Dla obiektu: „6” – 5 egz. - z uwagi na konieczność uzyskania pozwolenia na budowę wewnętrznej instalacji gazowej
- Dla pozostałych obiektów: „4,5,7” - po 3 egz. dla każdego obiektu
- Dla obiektów „1,2,3,4,6,7” wymagana kolorystyka elewacji
3. Przedmiar robót i kosztorys inwestorski - po 2 egz. dla każdego obiektu
4. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - po 2 egz. dla każdego obiektu
Ww. opracowania należy opracować w formie tradycyjnej (papierowej) zgodnie z wcześniejszym wyszczególnieniem oraz na nośniku elektronicznym z zapisem na CD/DVD w formacie ogólnodostępnym – opracowania tekstowe w formacie *.pdf, opracowania graficzne w formacie *.jpg wysokiej rozdzielczości, kosztorysy inwestorskie i przedmiary robót w formacie *.pdf
Przedmiot zamówienia obejmuje również :
- przeniesienie praw autorskich na Zamawiającego
- sprawowanie nadzoru autorskiego
- udzielenie wyjaśnień i odpowiedzi (w przypadku wątpliwości zamawiającego) na ewentualne zapytania skierowane przez Wykonawców w prowadzonym postępowaniu przetargowym
Wykonawca opracuje komplet dokumentacji z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi normami i zasadami wiedzy technicznej, w oparciu o założenia wstępne, niezbędne uzgodnienia, zezwolenia i warunki wydane przez stosowne instytucje, wizję lokalną oraz bieżące konsultacje z Zamawiającym. Audyt energetyczny należy wykonać zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 17 marca 2009 r. w sprawie szczegółowego zakresu i form audytu energetycznego oraz części audytu remontowego, wzorów kart audytów, a także algorytmu oceny opłacalności przedsięwzięcia termomodernizacyjnego (Dz. U. z 2009 r. Nr 43, poz. 346).
W przyjętych rozwiązaniach projektowych muszą być użyte wyroby budowlane (materiały i urządzenia) dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania. W przypadku powoływania się podczas opisywania przyjętych rozwiązań projektowych na konkretne nazwy własne gotowych produktów i/lub gotowe rozwiązania systemowe producentów, wykonawca ma obowiązek określić konkretne parametry techniczne i jakościowe danego rozwiązania projektowego oraz umieścić informację o możliwości zastosowania rozwiązania równoważnego pod warunkiem spełnienia wskazanych parametrów technicznych i jakościowych. Wykonana dokumentacja musi być kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.
Do obowiązków Wykonawcy należy zlecenie wykonania stosownie od potrzeb: uzyskanie wszelkich opinii, uzgodnień, zgód, decyzji, zezwoleń i sprawdzeń zastosowanych rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów, niezbędnych do prawidłowego wykonania prac projektowych. Koszty uzyskania w/w dokumentów ponosi Wykonawca.
Opracowane dokumentacje muszą być przygotowana w sposób umożliwiający uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę lub stosownie od wymagań dokonanie skutecznego zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę. Ponadto opracowana dokumentacja musi być przygotowana w sposób umożliwiający przygotowanie i przeprowadzenie postępowania przetargowego na roboty budowlane.
Wszystkie działania zaplanowane w opracowywanej dokumentacji powinny skutkować zmniejszeniem obliczeniowego zapotrzebowania na energię – o co najmniej 25% dla każdego z budynków.
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - Urzędzie Miejskim w Tyczynie,
ul. Rynek 18, 36-020 Tyczyn, pokój nr 21 - sekretariat, do dnia 27 stycznia 2016 r. do godz. 9:00
Złożona oferta zostanie zarejestrowana (dzień, godzina) oraz otrzyma kolejny numer.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 27 stycznia 2016 r. godz. 9:15 w siedzibie zamawiającego -sala posiedzeń.
Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej: cena „C” – 100%
Maksymalną ilość punktów w kryterium cena „C” otrzyma oferta z najniższą ceną. Ilość punktów przyznana ofercie w kryterium cena ”C” zostanie określona zgodnie ze wzorem:
C=(Cmin / Coferta) * 100 pkt * 100%,
gdzie: Cmin oznacza najniższą cenę zaoferowaną w postępowaniu, a Coferta cenę badanej oferty.
W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.