Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie:
- Studium Wykonalności,
- Załącznika nr 2 do wniosku „Specyfikacja dotycząca kryteriów oceny merytorycznej projektu”,
- Dokumentów dotyczących pomocy publicznej (pomoc de minimis),
- Załącznika nr 3.1 do wniosku „Część środowiskowa wniosku o dofinansowanie”,
Projektowana inwestycja polega na przystosowaniu nieużytkowanego budynku szkolnego z przeznaczeniem na utworzenie 6 mieszkań socjalnych oraz 2 świetlic integracyjnych. Mieszkanie socjalne wyposażone w kuchnie, pokoje, sanitariaty oraz łazienki.
Każde mieszkanie wyposażone zostanie w indywidualny system grzewczy – piec gazowy. Do mieszkań doprowadzone zostaną media RTV oraz LAN. Dodatkowo w tramach projektu zostaną utworzone świetlice integracyjne wyposażone w meble, wyposażenie kuchni w AGD, sprzęt RTV oraz wyposażenie rekreacyjno-zabawowe. Świetlice będą miały także dostęp do sanitariatów ułatwiających korzystanie dla osób niepełnosprawnych.
Zakres planowanych robót budowalnych w ramach całego budynku:
- rozbiórka pokrycia eternitu i jego zmiana na blachę profilowaną,
- ocieplenie całości styropianem i wykończenie elewacji masą tynkarską akrylową,
- wykonanie izolacji ścian podziemnych (termiczna i przeciwwilgociowa),
- wykonanie nadproży nad projektowanymi otworami oraz przymurowań i wyburzeń,
- całkowita wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
- odbudowa odbojów i systemu odprowadzenie wód opadowych
- remont i rozbudowa instalacji wewnętrznych wod.-kan., gazowej i c.o.,
- założenie nowej instalacji centralnego ogrzewania, ciepłej wody, instalacji odgromowej, telewizyjnej i internetowej,
- budowa ramp dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich
Przewidywane lata realizacji: 2016-2018.
W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również dokonanie przez Wykonawcę wszelkich poprawek, uzupełnień, modyfikacji Studium, których wykonanie będzie wymagane dla uzyskania pozytywnej oceny, tak na etapie oceny formalnej jak i merytorycznej oraz Streszczenie zawierające dane potrzebne do wypełnienia wniosku.
Dokument Studium Wykonalności, który stanowić będzie załącznik do wniosku aplikacyjnego dla projektu należy sporządzić zgodnie z:
- obowiązującymi wytycznymi normującymi zasady aplikowania o środki w ramach Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Podkarpackiego na lata 2014 – 2020;
- Regulaminem Konkursu w ramach działania 6.2.2 Infrastruktura pomocy społecznej;
- obowiązującymi Wytycznymi IZ RPO WP w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach RPO WP (EFRR),
- obowiązującymi Kryteriami wyboru projektów dla poszczególnych osi priorytetowych, działań i poddziałań RPO WP 2014-2020 – zakres EFRR;
- innymi wymogami związanymi z charakterem opracowania.
Dokument w wersji papierowej – 3 egzemplarze oraz na nośniku elektronicznym (w wersji edytowalnej, zawierającej otwarte formuły obliczeniowe do wszystkich obliczeń dokonanych w studium wykonalności).
Ofert należy składać w zamkniętej kopercie z napisem: Oferta na opracowanie Studium Wykonalności dla przedsięwzięcia pn.: „Przebudowa budynku byłej szkoły podstawowej w Narolu Wsi ze zmianą sposobu użytkowania na wielorodzinny budynek socjalny z niezbędną infrastrukturą techniczną”, w dniu 29.01.2016r. w Urzędzie Miasta i Gminy Narol, ul. Rynek 1, 37-610 Narol
Ewentualne pytania prosimy kierować pod nr telefonu: 16 6317087. Osobą odpowiedzialną za udzielenie informacji jest Pan Robert Pinkowicz – Inspektor ds. inwestycji i pozyskiwania funduszy zewnętrznych Urzędu Miast i Gminy Narol.
Otwarcie/zaprezentowanie ofert jest jawne i nastąpi 02.02.2016 r. o godzinie 10.30 w Urzędzie Miasta i Gminy Narol, Referat Inwestycji i Zamówień Publicznych, ul. Rynek 1, 37-610 Narol, pokój nr 6.
Kryterium oceny: najniższa cena - waga kryterium 100%
W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.