Rodzaj zamówienia: 
Usługi
Zamawiający: 
Powiat Mielecki, ul. Wyspiańskiego 639-300 Mielec
Opis przedmiotu zamówienia: 
  1. Opis przedmiotu zamówienia -  Opracowanie dokumentacji aplikacyjnej dla projektu dot. termomodernizacji budynku Starostwa Powiatowego w Mielcu przy ul. Sękowskiego 2b , w tym:

a.            studium wykonalności

b.            Załącznik nr 2 do wniosku - specyfikacja dotycząca kryteriów oceny merytorycznej projektu

c.            Załącznik nr 3.1. do wniosku - część środowiskowa wniosku o dofinansowanie

d.          Załącznik nr 20.1 do wniosku  - „Zestawienie informacji z audytów energetycznych”.

W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również dokonanie przez Wykonawcę wszelkich poprawek, uzupełnień, modyfikacji wszystkich opracowań, których wykonanie będzie wymagane dla uzyskania pozytywnej oceny na etapie oceny formalnej jak i merytorycznej.

Dokumentację aplikacyjną  należy sporządzić zgodnie z obowiązującymi wytycznymi normującymi zasady aplikowania o środki w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego  na lata 2014 – 2020 m.in.

  • Instrukcją do opracowania studium wykonalności – energetyka i efektywność energetyczna – listopad 2015
  • Regulaminem Konkursu dla naboru wniosków o dofinansowanie projektów w ramach działania 3.2 Modernizacja energetyczna budynków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego 2014-2020,
  • Kryteriami wyboru projektów dla osi priorytetowej III Czysta Energia, Działanie: 3.2 Modernizacja energetyczna budynków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego 2014-2020
  • Wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym na lata 2014-2020 w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach RPO WP 2014 -2020 (EFRR),

Opracowane dokumenty należy złożyć w wersji papierowej – 3 egzemplarze oraz na nośniku elektronicznym w tym  wersja edytowalna zawierająca otwarte formuły obliczeniowe do wszystkich obliczeń dokonanych w studium wykonalności.

  1. Zakres rzeczowy projektu dotyczy modernizacji energetycznej budynku Starostwa Powiatowego przy ul. Sękowskiego 2b w Mielcu - powierzchnia zabudowy budynku: około 510 m2.

Zakres prac wynika z przeprowadzonego:

  1. audytu energetycznego z dnia 15.12.2015r.
  2. a) Docieplenie ścian fundamentowych zagłębionych w gruncie,
  3. b) Docieplenie posadzki w piwnicy,
  4. c) Docieplenie posadzki na parterze w części niepodpiwniczonej,
  5. d) Docieplenie stropodachu wełną mineralna,
  6. e) Wymiana drzwi zewnętrznych,
  7. f) Instalacja powietrznej pompy ciepła z zasobnikiem c.w.u.
  8. g) Wymiana kotła gazowego atmosferycznego na kocioł gazowy kondensacyjny,
  9. h) Wymiana części grzejników na stalowe z głowicami termostatycznymi,
  10. i) Izolacja przewodów c.o.

2) audyt elektryczny z dnia 15.12.2015r.

a) Wymiana instalacji elektrycznej w tym oświetlenia na technologię LED,

b) Instalacja systemu paneli fotowoltaicznych o mocy około 20KW,

c) Instalacja układu kompensacji mocy biernej

Termin składania ofert: 
poniedziałek, Styczeń 25, 2016 - 12:30
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 
  1. ofertę należy złożyć w siedzibie Starostwa Powiatowego w Mielcu przy ul. Wyspiańskiego 6 (kancelaria pok. nr 2) w terminie do dnia 25 stycznia 2016 r. do godz. 12:30 pod rygorem nie rozpatrzenia oferty wniesionej po tym terminie bez względu na przyczyny opóźnienia. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską.
  2. oferty zostaną otwarte w Starostwie Powiatowym w Mielcu – sala nr 334 dnia
    25 stycznia 2016 r o godz. 12:45.                 
  3. bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
  1. Informację na temat formy składania ofert (oferty powinny być składane w zamkniętej kopercie),

a.Ofertę należy umieścić w zapieczętowanym opakowaniu (np. koperta) oznaczonym napisem: „Opracowanie dokumentacji aplikacyjnej dla projektu dot. termomodernizacji budynku Starostwa Powiatowego w Mielcu przy ul. Sękowskiego 2b”nie otwierać do dnia 25 stycznia 2016 r. do godziny 12.30.

  1.  Na opakowaniu należy podać nazwę i dokładny adres Wykonawcy, by umożliwić zwrot nie otwartej oferty w przypadku dostarczenia jej Zamawiającemu po terminie.

Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską.

  1. Oferent może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem, że uczyni to przed upływem terminu składania ofert. Zarówno zmiana jak i wycofanie oferty wymagają zachowania formy pisemnej.
Termin wykonania zamówienia: 
czwartek, luty 25, 2016
Powiat: 
mielecki
Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

Maksymalną liczbę punktów [100] w kryterium „Cena” otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, natomiast pozostali Wykonawcy otrzymają odpowiednio liczbę punktów zgodnie z poniższym wzorem

PC - liczba punktów przyznanych Wykonawcy za cenę

             Pc=Cn/Cob x [100]

gdzie:

CN - najniższa zaoferowana cena brutto,

COB – cena brutto zaoferowana w ofercie badanej

Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny oferty - Zamówienie zostanie przyznane Wykonawcy, który uzyska największą liczbę punktów w kryterium „cena”.

Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.