- Opis przedmiotu zamówienia - Opracowanie dokumentacji aplikacyjnej dla projektu dot. termomodernizacji budynku Starostwa Powiatowego w Mielcu przy ul. Sękowskiego 2b , w tym:
a. studium wykonalności
b. Załącznik nr 2 do wniosku - specyfikacja dotycząca kryteriów oceny merytorycznej projektu
c. Załącznik nr 3.1. do wniosku - część środowiskowa wniosku o dofinansowanie
d. Załącznik nr 20.1 do wniosku - „Zestawienie informacji z audytów energetycznych”.
W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również dokonanie przez Wykonawcę wszelkich poprawek, uzupełnień, modyfikacji wszystkich opracowań, których wykonanie będzie wymagane dla uzyskania pozytywnej oceny na etapie oceny formalnej jak i merytorycznej.
Dokumentację aplikacyjną należy sporządzić zgodnie z obowiązującymi wytycznymi normującymi zasady aplikowania o środki w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 – 2020 m.in.
- Instrukcją do opracowania studium wykonalności – energetyka i efektywność energetyczna – listopad 2015
- Regulaminem Konkursu dla naboru wniosków o dofinansowanie projektów w ramach działania 3.2 Modernizacja energetyczna budynków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego 2014-2020,
- Kryteriami wyboru projektów dla osi priorytetowej III Czysta Energia, Działanie: 3.2 Modernizacja energetyczna budynków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego 2014-2020
- Wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym na lata 2014-2020 w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach RPO WP 2014 -2020 (EFRR),
Opracowane dokumenty należy złożyć w wersji papierowej – 3 egzemplarze oraz na nośniku elektronicznym w tym wersja edytowalna zawierająca otwarte formuły obliczeniowe do wszystkich obliczeń dokonanych w studium wykonalności.
- Zakres rzeczowy projektu dotyczy modernizacji energetycznej budynku Starostwa Powiatowego przy ul. Sękowskiego 2b w Mielcu - powierzchnia zabudowy budynku: około 510 m2.
Zakres prac wynika z przeprowadzonego:
- audytu energetycznego z dnia 15.12.2015r.
- a) Docieplenie ścian fundamentowych zagłębionych w gruncie,
- b) Docieplenie posadzki w piwnicy,
- c) Docieplenie posadzki na parterze w części niepodpiwniczonej,
- d) Docieplenie stropodachu wełną mineralna,
- e) Wymiana drzwi zewnętrznych,
- f) Instalacja powietrznej pompy ciepła z zasobnikiem c.w.u.
- g) Wymiana kotła gazowego atmosferycznego na kocioł gazowy kondensacyjny,
- h) Wymiana części grzejników na stalowe z głowicami termostatycznymi,
- i) Izolacja przewodów c.o.
2) audyt elektryczny z dnia 15.12.2015r.
a) Wymiana instalacji elektrycznej w tym oświetlenia na technologię LED,
b) Instalacja systemu paneli fotowoltaicznych o mocy około 20KW,
c) Instalacja układu kompensacji mocy biernej
- ofertę należy złożyć w siedzibie Starostwa Powiatowego w Mielcu przy ul. Wyspiańskiego 6 (kancelaria pok. nr 2) w terminie do dnia 25 stycznia 2016 r. do godz. 12:30 pod rygorem nie rozpatrzenia oferty wniesionej po tym terminie bez względu na przyczyny opóźnienia. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską.
- oferty zostaną otwarte w Starostwie Powiatowym w Mielcu – sala nr 334 dnia
25 stycznia 2016 r o godz. 12:45. - bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
- Informację na temat formy składania ofert (oferty powinny być składane w zamkniętej kopercie),
a.Ofertę należy umieścić w zapieczętowanym opakowaniu (np. koperta) oznaczonym napisem: „Opracowanie dokumentacji aplikacyjnej dla projektu dot. termomodernizacji budynku Starostwa Powiatowego w Mielcu przy ul. Sękowskiego 2b” – nie otwierać do dnia 25 stycznia 2016 r. do godziny 12.30.
- Na opakowaniu należy podać nazwę i dokładny adres Wykonawcy, by umożliwić zwrot nie otwartej oferty w przypadku dostarczenia jej Zamawiającemu po terminie.
Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską.
- Oferent może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem, że uczyni to przed upływem terminu składania ofert. Zarówno zmiana jak i wycofanie oferty wymagają zachowania formy pisemnej.
Maksymalną liczbę punktów [100] w kryterium „Cena” otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, natomiast pozostali Wykonawcy otrzymają odpowiednio liczbę punktów zgodnie z poniższym wzorem
PC - liczba punktów przyznanych Wykonawcy za cenę
Pc=Cn/Cob x [100]
gdzie:
CN - najniższa zaoferowana cena brutto,
COB – cena brutto zaoferowana w ofercie badanej
Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny oferty - Zamówienie zostanie przyznane Wykonawcy, który uzyska największą liczbę punktów w kryterium „cena”.
W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.