Rodzaj zamówienia: 
Dostawy
Zamawiający: 
ZPUH REIZER Antoni Reizer, ZPUH REIZER Antoni Reizer37-122 Albigowa 512
Opis przedmiotu zamówienia: 

Zamawiający:

ZPUH „REIZER” Antoni Reizer

Albigowa 512

37-122 Albigowa

nr tel. 606-478-188

e-mail: zpuhreizer.biuro@gmail.com

 

Osoba upoważniona do kontaktów w sprawach związanych z udzieleniem odpowiedzi na zapytania Wykonawców:

Antoni Reizer, 606-478-188, e-mail: zpuhreizer.biuro@gmail.com

 

Postanowienia ogólne:

  1. ZPUH „REIZER” Antoni Reizer, zaprasza zgodnie z zasadą konkurencyjności do złożenia ofert, w ramach postępowania prowadzonego w trybie zapytania ofertowego na wybór Dostawcy mieszalnika płuczki wiertniczej i systemu lokalizacji głowicy wiercącej, zgodnie ze specyfikacją techniczną przedstawioną w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącą załącznik nr 1- opis techniczny do zapytania ofertowego.
  2. Postępowanie prowadzone jest w związku z realizacją projektu pn. „Wzrost konkurencyjności ZPUH „REIZER” Antoni Reizer poprzez wprowadzenie innowacyjnej usługi”, ubiegającego się o otrzymanie dofinansowania z ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020
  3. Zamawiający nie jest zobowiązany do stosowania przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 117 z późn. zm.)
  4. Niniejsze postępowanie jest prowadzone zgodnie z zasadą konkurencyjności, określoną w Wytycznych Ministra Rozwoju Regionalnego obowiązujących od dnia 22 sierpnia 2019 z późn. zm w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020”.
  5. W zakresie nieuregulowanym w niniejszym Zapytaniu ofertowym stosuje się przepisy prawa polskiego, w szczególności kodeksu cywilnego jak również Wytyczne Ministra Rozwoju Regionalnego obowiązujące od dnia 22 sierpnia 2019 z późn. zm w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020”.
  6. Sposób upublicznienia zapytania ofertowego: na stronie internetowej www.zamowieniarpo.podkarpackie.pl .
  7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość do zmiany treści zapytania ofertowego oraz unieważnienia postępowania ofertowego.
  8. Zmiana treści zapytania ofertowego i formularza ofertowego może nastąpić w przypadku błędów w zapytaniu ofertowym lub/i w przypadku konieczności dokonania uzupełnień. W takim przypadku Zamawiający:

- poinformuje o dokonanej zmianie w sposób właściwy dla upublicznienia niniejszego zapytania ofertowego;

- poinformuje o zmianie wszystkich oferentów, którzy dotychczas złożyli oferty;

- wydłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach składanych przez oferentów.

 

Opis przedmiotu zamówienia

  1. Rodzaj zamówienia: dostawa
  2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mieszalnika płuczki wiertniczej i systemu lokalizacji głowicy wiercącej
  3. Wspólny słownik zamówień: CPV

Kod CPV: 43130000-3

4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z pełnym opisem wymagań technicznych został wskazany w załączniku nr 1- opis techniczny do niniejszego Zapytania ofertowego.

5. Dodatkowe warunki przedmiotu zamówienia:

a. gwarancja minimalna oraz przeglądy w okresie gwarancji- minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji producenta na oferowane urządzenia to 12 miesięcy. W przypadku podania przez Oferenta krótszego niż wymagany okres gwarancji lub nie podanie (wpisanie) okresu gwarancji, oferta zostanie odrzucona, jako niezgodna z opisem (specyfikacją) przedmiotu zamówienia zawartą w załączniku nr 1- opis techniczny.

b. Oferta powinna obejmować transport, uruchomienie urządzenia u Zamawiającego pod adresem: 37-122 Albigowa 512 oraz szkolenie z zakresu użytkowania urządzenia.

6. Mogące wystąpić w zapytaniu ofertowym lub/i załącznikach nazwy własne (znaki towarowe) mają charakter jedynie przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ,,ofert równoważnych”. Przez ,,ofertę równoważną” należy rozumieć taką, która przedstawia opis przedmiotu zamówienia o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniających minimalne parametry określone przez Zamawiającego, lecz oznaczoną innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem.

Oferent, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisywanych przez Zamawiającego jest zobowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot oferty spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.

Parametry techniczne:

  1. Mieszalnik płuczki wiertniczej:

1. Pompa napędzana silnikiem diesel’a o  mocy  min. 16kW

2. Pompa zasilająco-mieszająca o wydajności min. 900 ltr/min

3. Silnik z elektrycznym rozruchem

4. Dwa zbiorniki na przygotowaną płuczkę o pojemności min. 3000 l.

5. Zasobnik na bentonit z tworzywa sztucznego

6. Dysze mieszające zabudowane w zbiorniku

7. Zestaw węży i złączek umożliwiający połączenie zbiorników oraz mieszalnika z maszyną

Dodatkowe wymagania:

  1. Gwarancja minimum 12 miesięcy.

 

2. System lokalizacji głowicy wiercącej:

  1. System lokalizacji z wbudowanym skanerem częstotliwości zakłóceń.
  2. Wyposa/żony w wielozakresowy nadajnik działający w zakresach od 4,5 kHz do 45 kHz o dokładności wskazań pochylenia 0,1% z czujnikiem ciśnienia wgłębnego.
  3. Nadajnik pracujący w trzech trybach std, max – o największym zasięgu lub low – oszczędzający baterie.
  4. Zasilacz sieciowy do ładowarki wraz z adapterem do gniazda zapalniczki.
  5. Walizkę do transportu zestawu.
  6. Kolorowy dotykowy monitor operatora umożliwiający aktualizacje oprogramowania poprzez sieć WI-FI lub Bluetooth.
  7. Oprogramowanie umożliwiające zapis oraz wizualizację punktów pomiarowych
  8. Moduł iGPS umożliwiający automatyczny zapis współrzędnych pkt pomiarowych.

Dodatkowe wymagania: 

Gwarancja minimum 12 miesięcy.

Kod CPV: 
43130000-3
Warunki udziału w postępowaniu : 

Warunki udziału w postępowaniu:

O realizację zamówienia mogą się ubiegać wszystkie podmioty, które spełniają poniższe wymogi:

  1. nie są powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym

Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę warunku braku powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym według formuły spełnia/nie spełnia- na podstawie analizy przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, według wzoru załączonego do niniejszego zapytania ofertowego, stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszego zapytania.

 

Brak któregokolwiek z wymaganych dokumentów lub załączenie ich w niewłaściwej formie lub niezgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszym zapytaniu ofertowym będzie skutkowało odrzuceniem oferty, z wyjątkiem oferty Wykonawcy powiązanego osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym, który zostanie wykluczony z niniejszego postępowania ofertowego.

Do wypełnionego i podpisanego przez Wykonawcę formularza ofertowego, należy dołączyć:

- Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych, stanowiące załącznik nr 3 do niniejszego zapytania.

- Oświadczenie wymagane od Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacji wynikających z RODO, stanowiące załącznik nr 4 do niniejszego zapytania.

Termin składania ofert: 
wtorek, Kwiecień 28, 2020 - 09:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

Tryb przekazania ofert

Oferta powinna zostać przekazana:

  1. Osobiście do siedziby Zamawiającego: ZPUH „REIZER” Antoni Reizer, 37-122 Albigowa 512, lub
  2. Poczta tradycyjną, listem poleconym lub przesyłką kurierską na adres Zamawiającego: ZPUH „REIZER” Antoni Reizer, 37-122 Albigowa 512

 

Termin składania ofert: 28.04.2020 r., godz. 9:00

Termin otwarcia ofert: 28.04.2020 r., godz. 9:30, miesce otwarcia: siedziba Zamawiającego: 37-122 Albigowa 512

Okres związania ofertą: 30 dni kalendarzowych od dnia upływu terminu składania ofert.

Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

Sposób oceny ofert:

  1. Zamawiający dokona oceny ofert pod względem formalnym oraz zgodnie z treścią  zapytania ofertowego. W przypadku, gdy oferta nie będzie spełniać któregokolwiek z wymogów formalnych określonych w punkcie IV oraz V zapytania ofertowego, zostanie odrzucona (z wyjątkiem powiązań kapitałowych lub osobowych pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, których wystąpienie powoduje wykluczenie Wykonawcy z udziału w postępowaniu).
  2. Oferta złożona po terminie zostanie odrzucona bez rozpatrzenia. Zamawiający nie przewiduje procedury odwoławczej. Z tytułu odrzucenia oferty nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
  3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów, stanowiącą sumę punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach oceny.
  4. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu zostaną poinformowani o wyniku postępowania.

 

Kryteria oceny ofert, ich znaczenia (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji:

Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą, zgodnie z poniższymi kryteriami wyboru:

a. cena netto w PLN/walucie obcej- waga kryterium 70%

Maksymalna liczna punktów dla kryterium: 70

UWAGA: w przypadku oferty podanej w walucie obcej do przeliczenia zostanie zastosowany średni kurs NBP z dnia poprzedzającego sporządzenie protokołu wyboru ofert przez Zamawiającego)

b. czas realizacji zamówienia liczony w tygodniach od dnia podpisania umowy- waga kryterium 30%.

Maksymalna liczba punktów dla kryterium: 30.

 

Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny oferty:

Ocena oferty zostanie obliczona z wykorzystaniem następującego wzoru:

a. Punkty w ramach kryterium ceny netto w PLN/walucie obcej- waga kryterium 70%- będą przyznawane wg następującej formuły:

An = Cmin / Cr x 70% (waga kryterium) x 100

Cmin- cena najtańszej ze złożonych ofert/ najniższa zaproponowana cena brutto za dostawę spośród złożonych ofert.

Cr- cena oferty rozpatrywanej/ badanej

An- ilość punktów przyznana ofercie

 

b. Punkty w ramach kryterium czas realizacji zamówienia- waga kryterium 30%- liczony w tygodniach od dnia podpisania umowy, będą przyznawane wg następujących przedziałów:

- termin realizacji: do 1 tygodni włącznie- 30 pkt.

- termin realizacji powyżej 1 tygodni do 3 tygodni włącznie- 15 pkt.

- termin realizacji: powyżej 3 tygodni- 0 pkt.

 

Punkty z oceny kryterium a. i b. zostaną zsumowane i decydowała będzie ocena łączna (suma zdobytych punktów).

Oferta na realizację zamówienia może uzyskać maksymalnie 100 pkt.

Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska największą liczbępunktów.W ofercie należy odnieść się do wszystkich kryteriów wyboru oferty.

W przypadku, gdy Wykonawca pominie jedno lub więcej kryteriów w ocenie zostanie mu przyznanych 0 pkt w danym kryterium.

 

Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty

  1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wyżej określonym w niniejszym zapytaniu wymaganiom i którego oferta uzyska największą liczbę punktów w oparciu o podane kryteria oceny ofert.
  2. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
  3. Postępowanie może zakończyć się wyborem jednego wykonawcy.
  4. Oferta niespełniająca wymogów określonych w Zapytaniu Ofertowym podlega odrzuceniu.
  5. W przypadku odmowy podpisania umowy przez wybranego Wykonawcę, Zamawiający zastrzega sobie prawo do  złożenia propozycji zawarcia umowy z Wykonawcą, który spełnia wymagania zapytania ofertowego i którego oferta uzyskała kolejno najwyższą liczba punktów.

 

Termin wykonania zamówienia: 
czwartek, Lipiec 9, 2020
Powiat: 
łańcucki
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

O udzielenie zamówienia nie mogą się ubiegać Wykonawcy powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym.

W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienia publiczne, nie mogą być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym.

Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągnięcia zobowiązań w imieniu Zamawiającegolub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. siadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę powiązanego osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym, zostanie on wykluczony z udziału w postępowaniu ofertowym .

Warunki zmiany umowy: 

Określenie Warunków zmiany umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia

  1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do postanowień zawartej umowy z wybranym Wykonawcą w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
  2. Dopuszczalne będą zmiany, dotyczące w szczególności:

a. zmiany jakichkolwiek rozporządzeń i przepisów i innych dokumentów, w tym dokumentów programowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, mających wpływ na realizację umowy;

b. zmiany terminu płatności;

c. wystąpienie siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia  terminie określonym w umowie;

d. powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez strony, przy jednoczesnym braku zmiany charakteru umowy;

e. zmiana nie będzie prowadzić do zmiany charakteru umowy, a łączna wartość zmian jest mniejsza niż 209 000 euro – w przypadku zamówień na dostawy i usługi, i zarazem jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi lub dostawy;

f. zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy i zostały spełnione łącznie następujące warunki:

- konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,

- wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie;

g. Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca:

- na podstawie postanowień umownych, o których mowa w punktach wyżej

- w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,

- w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego Podwykonawców.

 

3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia do umowy zawartej z wybranym Wykonawcą muszą być dokonane w formie pisemnych aneksów do umowy podpisanych przez obie strony, pod rygorem nieważności. 

 

Zastrzeżenia

  1. Zamawiający zastrzega, iż w umowie zawartej z wybranym Wykonawcą przewidziane zostaną kary umowne za opóźnienie dostawy, niepełną/niekompletną dostawę lub dostawę sprzętu nie spełniającego założeń zapytania ofertowego w wysokości 1 % wartości kontraktu brutto za każdy dzień opóźnienia w dostawie sprzętu (tj. w przypadku braku dostawy) lub odpowiednio dostawie niepełnego/niekompletnego sprzętu (tj. w przypadku gdy wybrany Wykonawca dokona niepełnej lub niekompletnej dostawy) lub odpowiednio sprzętu niespełniającego założeń zawartych w zapytaniu ofertowym, nie więcej niż 15% wartości kontraktu brutto, na co Wykonawca wyraża zgodę składając ofertę na niniejsze zapytanie.
  2. Oferent ponosi wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania.
  3. W przypadku zmiany treści zapytania ofertowego, Zamawiający:
    1.  poinformuje o dokonanej zmianie w sposób właściwy dla upublicznienia niniejszego zapytania ofertowego,
    2. poinformuje o dokonanej zmianie wszystkich oferentów, którzy dotychczas złożyli oferty;
    3. wydłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach składanych przez oferentów.
  4. W trakcie oceny ofert Zamawiający może wzywać oferentów do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych przez nich ofert.
  5. Kończąc procedurę oceny ofert Zamawiający podejmie decyzję o wyborze najkorzystniejszej oferty.
  6. Złożenie oferty w ramach Zapytania Ofertowego jest jednoznaczne z zaakceptowaniem zasad określonych w zapytaniu ofertowym.
  7. Zamawiający ma prawo do anulowania części lub całości zapytania ofertowego w każdym momencie postępowania.
  8. Zamawiający nie przewiduje możliwości złożenia oferty częściowej.

 

Informacje dodatkowe z treścią klauzuli informacyjnej z art. 13 RODO w celu związanym z prowadzonym postępowaniem

 

Zgodnie z art. 13 i art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związkuz przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz.UE.L.119.1 z 04.05.2016, str.1), dalej „RODO”) informujemy, że:

  1. administratorem Pani/Pana danych jest ZPUH „REIZER” Antoni Reizer, Albigowa 512,
    37-122 Albigowa.
  2. W sprawach związanych z ochroną danych osobowych możecie Państwo kontaktować się z nami listownie na adres: ZPUH „REIZER” Antoni Reizer, Albigowa 512, 37-122 Albigowa oraz emailowo na adres: zpuhreizer.biuro@gmail.com
  3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzonym postępowaniem.
  4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja z postępowania prowadzonego w związku z realizacją projektu pn.  „Wzrost konkurencyjności ZPUH „REIZER” Antoni Reizer poprzez wprowadzenie innowacyjnej usługi”, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, osi priorytetowej I. Konkurencyjna i innowacyjna gospodarka Działanie 1.4 Wsparcie MŚP Poddziałanie 1.4.1 Dotacje bezpośrednie
  5. Pani/Pana dane osobowe w celach archiwizacyjnych będą przechowywane przez okres realizacji, trwałości oraz okres przechowywania dokumentacji związanejz realizacją Projektu pn.  „Wzrost konkurencyjności ZPUH „REIZER” Antoni Reizer poprzez wprowadzenie innowacyjnej usługi”, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, osi priorytetowej I. Konkurencyjna i innowacyjna gospodarka Działanie 1.4 Wsparcie MŚP Poddziałanie 1.4.1 Dotacje bezpośrednie
  6. Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane;
  7. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem, związanym z udziałem w postępowaniu;
  8. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
  9. Posiada Pani/Pan:
    1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
    2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,
    3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa  w art. 18 ust. 2 RODO, 
    4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;  
  10. Nie przysługuje Pani/Panu:
    1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,  
    2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
    3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.