Rodzaj zamówienia: 
Dostawy
Zamawiający: 
,,Geyer&Hosaja" Sp. z o.o., Partynia 12, 39-310 Radomyśl Wielki
Opis przedmiotu zamówienia: 

ZAPYTANIE OFERTOWE NR 4/2020

na dostawę wyposażenia laboratorium, tj.

komory starzeniowej UV - sztuk 1

 

w związku z realizacją projektu pn. „Rozwój istniejącego zaplecza badawczo-rozwojowego, jako strategicznego elementu umocnienia przewagi technologicznej i wzrostu innowacyjności firmy Geyer&Hosaja” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, Działanie 1.2. Badania przemysłowe, prace rozwojowe oraz ich wdrożenia, Typ projektu: Infrastruktura B+R.

 

 

I.        Zamawiający: 

 

,,Geyer&Hosaja” Sp. z o.o.

Partynia 12

39-310 Radomyśl Wielki

NIP 872-000-33-96

Regon 005710835

www.geyer-hosaja.com.pl

 

Osoba upoważniona przez Zamawiającego do kontaktów w sprawach formalnych, w tym udzielania odpowiedzi na zapytania Wykonawców:

Ewelina Maroń (14) 6806700, email: konkurencyjnosc@geyer-hosaja.com.pl

 

Osoba upoważniona przez Zamawiającego do kontaktów w sprawach technicznych, w tym do udzielania odpowiedzi ma zapytania Wykonawców:

Katarzyna Kalina (14) 6806700, email: konkurencyjnosc@geyer-hosaja.com.pl

 

  

II.           Postanowienia ogólne:   

 

1.      ,,Geyer&Hosaja” Sp. z o.o., Partynia 12, 39-310 Radomyśl Wielki, zaprasza zgodnie z zasadą konkurencyjności do złożenia ofert, w ramach postępowania prowadzonego w trybie zapytania ofertowego na wybór Dostawcy  komory starzeniowej UV- sztuk 1, zgodnie ze specyfikacją techniczną przedstawioną w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącą załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego- Dokumentacja techniczna.

2.      Postępowanie prowadzone jest w związku z realizacją projektu pn. „Rozwój istniejącego zaplecza badawczo-rozwojowego, jako strategicznego elementu umocnienia przewagi technologicznej i wzrostu innowacyjności firmy ,,Geyer&Hosaja” Sp. z o.o.” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, Działanie 1.2. Badania przemysłowe, prace rozwojowe oraz ich wdrożenia, Typ projektu: Infrastruktura B+R, umowa o dofinansowanie projektu z dnia 27.11.2019 r. nr RPPK.01.02.00-18-0001/19-00 , Zadanie 1 Zakup infrastruktury badawczo- rozwojowej.

 

3.      Zamawiający nie jest zobowiązany do stosowania przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.).

 

4.      Niniejsze postępowanie prowadzone jest zgodnie z zasadą konkurencyjności, określoną w Wytycznych Ministra Rozwoju Regionalnego obowiązujących od dnia 22 sierpnia 2019 r. z późn. zm. w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego , Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020”.

 

5.      W zakresie nieuregulowanym w niniejszym Zapytaniu ofertowym stosuje się przepisy prawa polskiego, w szczególności kodeksu cywilnego jak również Wytyczne Ministra Rozwoju Regionalnego obowiązujących od dnia 22 sierpnia 2019 r. z późn. zm. w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego , Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020”.

 

6.        Sposób upublicznienia zapytania ofertowego: na stronie internetowej https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ oraz www.zamowieniarpo.podkarpackie.pl .

 

7.      Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany treści niniejszego zapytania ofertowego oraz unieważnienia postępowania ofertowego. 

 

8.      Zmiana treści zapytania ofertowego i formularza ofertowego może nastąpić w przypadku błędów w zapytaniu ofertowym lub/i w przypadku konieczności dokonania uzupełnień. W takim przypadku Zamawiający:

- poinformuje o dokonanej zmianie w sposób właściwy dla upublicznienia niniejszego zapytania ofertowego;

- poinformuje o zmianie wszystkich oferentów, którzy dotychczas złożyli oferty;

- wydłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach składanych przez oferentów;

 

 

III.          Opis przedmiotu zamówienia

 

1.     Rodzaj zamówienia: dostawa.  

2.     Przedmiotem zamówienia jest dostawa komory starzeniowej UV - sztuk 1 dla ,,Geyer&Hosaja” Sp. z o.o. w celu realizacji Zadania 1 Zakup infrastruktury badawczo- rozwojowej w ramach projektu pn. „Rozwój istniejącego zaplecza badawczo-rozwojowego, jako strategicznego elementu umocnienia przewagi technologicznej i wzrostu innowacyjności firmy ,,Geyer&Hosaja’’ Sp. z o.o.”, nr umowy o dofinansowanie projektu RPPK.01.02.00-18-0001/19-00.

3.     Wspólny słownik zamówień: CPV

Kod CPV:

- 38000000-5 Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny

4.     Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z pełnym opisem wymagań technicznych, został wskazany w załączniku nr 1 do niniejszego Zapytania ofertowego: Dokumentacja techniczna.

5.     Dodatkowe warunki przedmiotu zamówienia:

·        gwarancja minimalna oraz przeglądy w okresie gwarancji- minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji producenta na oferowane urządzenia to 24 miesiące. W przypadku podania przez Oferenta krótszego niż wymagany okres gwarancji lub nie podanie (wpisanie) okresu gwarancji, oferta zostanie odrzucona, jako niezgodna z opisem (specyfikacją) przedmiotu zamówienia zawartą w załączniku nr 1.

·        oferta powinna obejmować transport, uruchomienie urządzenia u Zamawiającego pod adresem: Partynia 12, 39-310 Radomyśl Wielki oraz szkolenie z zakresu użytkowania urządzenia

 

6.     Mogące wystąpić w zapytaniu ofertowym lub/i załącznikach nazwy własne (znaki towarowe) mają charakter jedynie przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ,,ofert równoważnych”. Przez ,,ofertę równoważną” należy rozumieć taką, która przedstawia opis przedmiotu zamówienia o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniających minimalne parametry określone przez Zamawiającego, lecz oznaczoną innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem.

Oferent, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisywanych przez Zamawiającego jest zobowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot oferty spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.

Załącznik nr 1 Dokumentacja techniczna

 

Parametry techniczne

 

·        Urządzenie zapewnia wyznaczanie odporności na warunki klimatyczne (światło słoneczne, temperatura, wilgotność) zgodnie z najbardziej popularnymi normami. : ISO 11507, ISO 20340, ISO 4892-3, ISO 16474-3, EN 927-6, EN 1297,  ASTM G154,

·        Komora wykonana z aluminium.

·        Zapewnienie pracy z lampami UVA oraz UVB , jednorazowo 8 lamp o mocy 40W każda.

·        Zapewnienie przeprowadzania następujących cykli pracy:

- cykl naświetlania przy natężeniu promieniowania automatycznie regulowanym co 0.01 W/m2.

- cykl natryskiwania wodą                                                                                     

- cykl kondensacji

·        Regulacja natężenia promieniowania:

- dla lampy UVA co najmniej do 1.55 W/m2

- dla lampy UVB do 1.23 W/m2.

·        Zakres temperatury czarnego wzorca dla cyklu:

- z naświetlaniem: 45-80°C

- kondensacji: 40-60°C

·        Programowanie długości trwania testu przez podanie łącznego czasu badania lub wartości dostarczonej dawki promieniowania.

·        Pomiar i kontrola temperatury czarnego wzorca (BST).

·        Automatyczna kontrola natężenia promieniowania.

·        Zapewnienie łatwego wpisywania programów użytkownika oraz zapisania programów badań dla najbardziej popularnych norm.

·        Wzorzec do kalibracji  natężenia promieniowania zasilany bezpośrednio z komory. 

·        Prosta  i automatyczna kalibracja natężenia promieniowania komory (bez potrzeby ręcznego wprowadzania poprawek) do przeprowadzenia przy dowolnych parametrach testu.

·        Wyposażenie w szklany panel do kontroli równomiernego natrysku.

·        Urządzenie zapewnia  umieszczenie 48 próbek o wymiarach 75 x 150 mm w dwóch rzędach.

·        Wyposażenie w system zamkniętego obiegu wody, z układem podnoszenia ciśnienia,  filtrem i konduktometrem monitorującym jakość wody.

·        Kompatybilny system do demineralizacji wody wraz z wbudowanym zbiornikiem.

·        Zestaw lamp UVB-313 – 12 sztuki, UVA-340 – 12 sztuki, UVA-351 – 12 sztuki.

·        2 komplety zapasowych filtrów wody.

 

 

Sterowanie i zbieranie danych

·        Mikroprocesorowy kontroler sterujący z wbudowaną kartą pamięci SD umożliwiający archiwizację danych w pamięci komory bez potrzeby podłączenia komory do jednostki zewnętrznej.

·        Zaprogramowane fabrycznie testy zgodne z najbardziej popularnymi normami: nie mniej niż 10 programów.

·        Zapewnienie wpisania własnych programów użytkownika: nie mniej niż 10 programów.

·        Ilość cykli testowania w jednym programie: nie mniej niż 10.

·        Programowanie trwania badania:

- w godzinach

- w kJ/m2

·        Interfejs  Ethernet z odpowiednim oprogramowaniem umożliwiający transfer wyników testu do zewnętrznego komputera.

·        Interfejs USB umożliwiający archiwizację danych na nośnik USB oraz umożliwiający aktualizację oprogramowania i zapis danych diagnostycznych.

Dokumentacja dostarczana wraz ze stanowiskiem

·        Instrukcja obsługi w języku angielskim i polskim.

·        Deklaracja zgodności CE.

 

Gwarancja i serwis

·        Gwarancja minimalna oraz przeglądy w okresie gwarancji- minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji producenta na oferowane urządzenia to 24 miesiące. W przypadku podania przez Oferenta krótszego niż wymagany okres gwarancji lub nie podanie (wpisanie) okresu gwarancji, oferta zostanie odrzucona, jako niezgodna z opisem (specyfikacją) przedmiotu zamówienia zawartą w załączniku nr 1.

·        Krajowy autoryzowany serwis producenta.

·        Zapewnienie części zamiennych i serwisu pogwarancyjnego co najmniej przez 10 lat.

·        Wymagany montaż i uruchomienie przyrządu wraz ze sprawdzeniem działania urządzeń oraz przeszkolenie pracowników

 

 

 

 

 

Kod CPV: 
38000000-5
Warunki udziału w postępowaniu : 

O realizację zamówienia mogą się ubiegać wszystkie podmioty, które spełniają poniższe wymogi:

 

               a)    nie są powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym

 

Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę warunku braku powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym według formuły spełnia/nie spełnia – na podstawie analizy przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, według wzoru załączonego do niniejszego zapytania ofertowego, stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszego zapytania. 

 

Brak któregokolwiek z wymaganych dokumentów lub załączenie ich w niewłaściwej formie lub niezgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszym zapytaniu ofertowym będzie skutkowało odrzuceniem oferty, z wyjątkiem oferty Wykonawcy powiązanego osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym, który zostanie wykluczony z niniejszego postępowania ofertowego. 

 

 

Do wypełnionego i podpisanego przez Wykonawcę formularza ofertowego, należy dołączyć:  

-  Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych, stanowiące załącznik nr 3 do niniejszego zapytania. 

-  Oświadczenie wymagane od Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych wynikających z RODO, stanowiące załącznik nr 4 do niniejszego zapytania.

VII.         Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty

 

1.      Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wyżej wymienionym wymaganiom i którego oferta uzyska największą ilość punktów w oparciu o podane wyżej kryteria oceny ofert. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.  Postępowanie może zakończyć się wyborem jednego wykonawcy. Oferta niespełniająca wymogów formalnych określonych w Zapytaniu Ofertowym, podlega odrzuceniu. 

2.      W przypadku odmowy podpisania umowy przez wybranego Wykonawcę, Zamawiający zastrzega sobie prawo złożenia propozycji zawarcia umowy z Wykonawcą, który spełnia wymagania zapytania ofertowego i którego oferta uzyskała kolejno najwyższą liczbę punktów.

 

3.      Kończąc procedurę oceny ofert Zamawiający podejmie decyzję o wyborze najkorzystniejszej oferty i ogłosi wyniki na portalu Baza Konkurencyjności

 

 

VIII.        Opis sposobu przygotowania oferty:  

 

1.      Oferta musi być przygotowana w formie pisemnej lub elektronicznie, na wzorze/szablonie załączonym do niniejszego zapytania, stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania. Oferta powinna zostać sporządzona w języku polskim. Postępowanie ofertowe prowadzone jest w języku polskim.   

2.      Oferta musi obejmować dostawę komory starzeniowej UV - sztuk 1 zgodnie ze specyfikacją techniczną przedstawioną w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącą załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego- Dokumentacja techniczna.

3.      Zamawiający odrzuci ofertę niespełniającą warunków formalnych lub złożoną po terminie.

Wykonawcy z tego tytułu nie przysługują żadne roszczenia.

4.      Każdy z Wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę.  

5.      Od Wykonawcy wymaga się, pod rygorem odrzucenia oferty, określenia całkowitej ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia.

6.      Oferowana cena musi uwzględniać wszystkie koszty, jakie Wykonawca poniesie                       w związku z realizacją przedmiotu zamówienia w tym między innymi takie jak: opłaty celne i podatkowe, VAT (naliczone zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie).

7.      Oferta powinna obejmować także transport oraz uruchomienie urządzenia u Zamawiającego pod adresem: Partynia 12, 39-310 Radomyśl Wielki

8.      Kwoty wskazane w ofercie powinny być określone jednoznacznie i obliczone do dwóch miejsc po przecinku.

9.      Oferta winna zawierać nazwę i adres wykonawcy oraz podpis osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy lub upoważnionej do występowania w imieniu Wykonawcy, przy czym podpis musi być czytelny lub uzupełniony pieczęcią imienną. W przypadku upoważnienia należy do oferty załączyć odpowiednie pełnomocnictwo.

10.   Złożona oferta, w której przedmiot oferty nie spełnia wymaganych  parametrów technicznych szczegółowo opisanych w załączniku nr 1 Dokumentacja techniczna zostanie odrzucona.

11.   Oferent ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

 

 

IX.           Tryb przekazania oferty:  

 

Oferta powinna być przekazana: 

a)        osobiście do siedziby Zamawiającego: ,,Geyer&Hosaja” Sp. z o.o. Partynia 12, 39-310 Radomyśl Wielki  lub

b)        pocztą tradycyjną, listem poleconym lub przesyłką kurierską na adres Zamawiającego: Partynia 12,39-310 Radomyśl Wielki lub

c)         pocztą elektroniczną w formie skanu podpisanych dokumentów na adres emailowy: konkurencyjnosc@geyer-hosaja.com.pl

 

X.            Termin składania ofert:  

 

1.        Oferty należy składać do dnia 11 lutego 2020 r. do godziny 15:00:00. Wpływ oferty do Zamawiającego musi nastąpić przed powyższą datą i godziną.  Oferty, które wpłyną po upływie terminu zostaną odrzucone.

2.        Pozostałe informacje dotyczące składania ofert są dostępne w Biurze projektu w Partyni (Partynia 12, 39-310 Radomyśl Wielki).

Osoba upoważniona przez Zamawiającego do kontaktów w sprawach formalnych, w tym udzielania odpowiedzi na zapytania Wykonawców:

Ewelina Maroń (14) 6806700, email: konkurencyjnosc@geyer-hosaja.com.pl

 

Osoba upoważniona przez Zamawiającego do kontaktów w sprawach technicznych, w tym do udzielania odpowiedzi na zapytania Wykonawców:

Katarzyna Kalina (14) 6806700, email: konkurencyjnosc@geyer-hosaja.com.pl

 

XI.           Okres związania ofertą:

 

30 dni kalendarzowych od dnia upływu terminu składania ofert. 

 

XII.         Termin realizacji umowy:

 

Do 10 tygodni od daty zawarcia umowy z Wykonawcą. Poprzez wykonanie zamówienia rozumie się dostarczenie oraz uruchomienie komory starzeniowej UV - sztuk 1. Nieterminowe wykonanie przedmiotu umowy będzie obwarowane naliczeniem kar umownych.

 

XIII.        Sposób oceny ofert:   

  

1.         Zamawiający dokona oceny ofert pod względem formalnym oraz zgodnie z treścią niniejszego zapytania ofertowego. W przypadku, gdy oferta nie będzie spełniać któregokolwiek z wymogów formalnych określonych w punkcie IV i VIII, zostanie odrzucona (za wyjątkiem powiązań kapitałowych lub osobowych pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, których wystąpienie powoduje wykluczenie Wykonawcy z udziału w postępowaniu).  

2.         Oferta złożona po terminie zostanie odrzucona bez rozpoznania. Zamawiający nie przewiduje procedury odwoławczej. Z tytułu odrzucenia oferty nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego.  

3.         Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów, stanowiącą sumę punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach oceny. 

4.         Wykonawcy biorący udział w postępowaniu zostaną poinformowani o wyniku postępowania.  

 

 

XIV.       Informacja na temat zakresu wykluczenia z możliwości realizacji zamówienia

 

O udzielenie zamówienia nie mogą się ubiegać Wykonawcy powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. 

W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienia publiczne, nie mogą być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:

a)      uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

b)      posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO,

c)      pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

d)      pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

 

W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę powiązanego osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym, zostanie on wykluczony z udziału  w postępowaniu ofertowym.

 

XV.     Określenie        warunków       zmiany            umowy            zawartej          w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia   

 

1.      Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy z wybranym Wykonawcą w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.  

2.      Dopuszczalne będą zmiany, dotyczące w szczególności:  

      a)      zmiany jakichkolwiek rozporządzeń i przepisów i innych dokumentów, w tym dokumentów programowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, mających wpływ na realizację umowy;  

     b)      zmiany terminu płatności;  

      c)      wystąpienie siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia w terminach określonych w umowie;

     d)      zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy,

     e)      powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez strony, przy jednoczesnym braku zmiany charakteru umowy;

      f)      zmiana nie będzie prowadzić do zmiany charakteru umowy, a łączna wartość zmian jest mniejsza niż 209 000 euro – w przypadku zamówień na dostawy i usługi, i zarazem jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi lub dostawy.

      g)      zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy i zostały spełnione łącznie następujące warunki:

- konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,

- wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,

     h)      Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca:

- na podstawie postanowień umownych, o których mowa w punktach wyżej

- w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,

- w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego Podwykonawców.

3.     Wszelkie zmiany i uzupełnienia do umowy zawartej z wybranym Wykonawcą muszą być dokonywane w formie pisemnych aneksów do umowy podpisanych przez obie strony, pod rygorem nieważności.

 

 

XVI.     ZASTRZEŻENIA

 

•        Zamawiający zastrzega, iż w umowie zawartej z wybranym Wykonawcą przewidziane zostaną kary umowne za opóźnienie dostawy, niepełną/niekompletną dostawę lub dostawę sprzętu nie spełniającego założeń zapytania ofertowego w wysokości 1 % wartości kontraktu brutto za każdy dzień opóźnienia w dostawie sprzętu (tj. w przypadku braku dostawy) lub odpowiednio dostawie niepełnego/niekompletnego sprzętu (tj. w przypadku gdy wybrany Wykonawca dokona niepełnej lub niekompletnej dostawy) lub odpowiednio sprzętu niespełniającego założeń zawartych w zapytaniu ofertowym, nie więcej niż 15% wartości kontraktu brutto, na co Wykonawca wyraża zgodę składając ofertę na niniejsze zapytanie.

•        Oferent ponosi wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania.

•        Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zapytania ofertowego i formularza ofertowego w przypadku błędów w zapytaniu ofertowym, konieczności dokonania uzupełnień w takim przypadku Zamawiający: 

•      poinformuje o dokonanej zmianie w sposób właściwy dla upublicznienia niniejszego zapytania ofertowego,

•      poinformuje o dokonanej zmianie wszystkich oferentów, którzy dotychczas złożyli oferty; 

•      wydłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach składanych przez oferentów.

•        W trakcie oceny ofert Zamawiający może wzywać oferentów do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych przez nich ofert. 

•        Kończąc procedurę oceny ofert Zamawiający podejmie decyzję o wyborze najkorzystniejszej oferty.

•        Złożenie oferty w ramach Zapytania Ofertowego jest jednoznaczne z zaakceptowaniem zasad określonych w zapytaniu ofertowym. 

•        Zamawiający ma prawo do anulowania części lub całości zapytania ofertowego w każdym momencie postępowania.

•        Zamawiający nie przewiduje możliwości złożenia oferty częściowej.

 

 

XVII.    INFORMACJE DODATKOWE Z TREŚCIĄ KLAUZULI INFORMACYJNEJ Z ART. 13 RODO

W CELU ZWIĄZANYM Z PROWADZONYM POSTĘPOWANIEM

 

Zgodnie z art. 13 i art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku  z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz.UE.L.119.1 z 04.05.2016, str.1), dalej „RODO”) informujemy, że:  

 

•          administratorem Pani/Pana danych osobowych jest ,,Geyer&Hosaja” Sp. z o.o., Partynia 12, 39-310 Radomyśl Wielki, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000198119, NIP 872-000-33-96, Regon 005710835

•          W sprawach związanych z ochroną danych osobowych możecie Państwo kontaktować się z nami listownie na adres: Partynia 12, 39-310 Radomyśl Wielki oraz emailowo na adres gh_partynia@geyer-hosaja.com.pl.

 

•          Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO  w celu związanym z prowadzonym postepowaniem

 

•          odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja z postępowania prowadzonego w związku z realizacją projektu pn. „Rozwój istniejącego zaplecza badawczo-rozwojowego, jako strategicznego elementu umocnienia przewagi technologicznej i wzrostu innowacyjności firmy ,,Geyer&Hosaja”Sp. z o.o.” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, Działanie 1.2. Badania przemysłowe, prace rozwojowe oraz ich wdrożenia, Typ projektu: Infrastruktura B+R, nr umowy o dofinansowanie RPPK.01.02.00-18-0001/19-00, Zadanie 1 Zakup infrastruktury badawczo- rozwojowej.

 

•          Pani/Pana dane osobowe w celach archiwizacyjnych będą przechowywane przez okres realizacji, trwałości oraz okres przechowywania dokumentacji związanej  z realizacją Projektu „Rozwój istniejącego zaplecza badawczo-rozwojowego, jako strategicznego elementu umocnienia przewagi technologicznej i wzrostu innowacyjności firmy ,,Geyer&Hosaja”Sp. z o.o.” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, Działanie 1.2. Badania przemysłowe, prace rozwojowe oraz ich wdrożenia, Typ projektu: Infrastruktura B+R, nr umowy o dofinansowanie RPPK.01.02.00-18-0001/19-00,

•          Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane; 

 

•          obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem, związanym z udziałem w postępowaniu;  

 

•          w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane  w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 

 

•          posiada Pani/Pan: 

− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, 

− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,  

− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa  w art. 18 ust. 2 RODO,  

− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;   

  

•          nie przysługuje Pani/Panu:  

− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,   

− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,   

− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit.

c RODO.   

 

 

 

 

Termin składania ofert: 
wtorek, luty 11, 2020 - 15:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

VII.         Termin składania ofert:  

 

1.        Oferty należy składać do dnia 11 lutego 2020 r. do godziny 15:00:00. Wpływ oferty do Zamawiającego musi nastąpić przed powyższą datą i godziną.  Oferty, które wpłyną po upływie terminu zostaną odrzucone.

2.        Pozostałe informacje dotyczące składania ofert są dostępne w Biurze projektu w Partyni (Partynia 12, 39-310 Radomyśl Wielki).

Osoba upoważniona przez Zamawiającego do kontaktów w sprawach formalnych, w tym udzielania odpowiedzi na zapytania Wykonawców:

Ewelina Maroń (14) 6806700, email: konkurencyjnosc@geyer-hosaja.com.pl

 

Osoba upoważniona przez Zamawiającego do kontaktów w sprawach technicznych, w tym do udzielania odpowiedzi na zapytania Wykonawców:

Katarzyna Kalina (14) 6806700, email: konkurencyjnosc@geyer-hosaja.com.pl

 

VIII.        Okres związania ofertą:

 

30 dni kalendarzowych od dnia upływu terminu składania ofert. 

 

IX.           Termin realizacji umowy:

 

Do 10 tygodni od daty zawarcia umowy z Wykonawcą. Poprzez wykonanie zamówienia rozumie się dostarczenie oraz uruchomienie komory starzeniowej UV - sztuk 1. Nieterminowe wykonanie przedmiotu umowy będzie obwarowane naliczeniem kar umownych.

Oferta powinna być przekazana:
a) osobiście do siedziby Zamawiającego: ,,Geyer&Hosaja” Sp. z o.o., Partynia 12, 39-310 Radomyśl Wielki lub
b) pocztą tradycyjną, listem poleconym lub kurierską na adres Zamawiającego: Partynia 12,39-310 Radomyśl Wielki
c) pocztą elektroniczną w formie skanu podpisanych dokumentów na adres emailowy: konkurencyjnosc@geyer-hosaja.com.pl

 

Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie (waga)

Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą, zgodnie z poniższymi kryteriami wyboru:

a) cena netto w PLN/walucie obcej - waga kryterium 70% - maksymalna liczba punktów 70
( w przypadku oferty podanej w walucie obcej do przeliczenia zostanie zastosowany średni kurs NBP z dnia poprzedzającego sporządzenie protokołu wyboru ofert przez Zamawiającego )
b) czas realizacji zamówienia liczony w tygodniach od dnia podpisania umowy- waga kryterium 30% - maksymalna liczba punktów 30

Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny oferty:

Ocena oferty zostanie obliczona z wykorzystaniem następującego wzoru:

a) Punkty w ramach kryterium ceny netto- w PLN/walucie obcej - waga kryterium 70%- będą przyznawane wg następującej formuły:

A n = C min/ Cr x 70% (waga kryterium) x 100

C min – cena najtańszej ze złożonych ofert / najniższa zaproponowana cena brutto za dostawę spośród złożonych ofert
C r – cena oferty rozpatrywanej /badanej
A n – ilość punktów przyznana ofercie

b) Punkty w ramach kryterium czas realizacji zamówienia- waga kryterium 30%- liczony w tygodniach od dnia popisania umowy będą przyznawane wg następującej przedziałów:
- termin realizacji: do 8 tygodni włącznie – 30 pkt
- termin realizacji powyżej 8 tygodni do 9 tygodni włącznie – 15 pkt
- termin realizacji: powyżej 9 tygodni – 0 pkt.
Punkty z oceny kryterium -a) – b) zostaną zsumowane i decydowała będzie ocena łączna (suma zdobytych punktów).
Oferta na realizację zamówienia może uzyskać maksymalnie 100 pkt. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska największą liczbę punktów. W ofercie należy odnieść się do wszystkich kryteriów wyboru oferty.
W przypadku, gdy Wykonawca pominie jedno lub więcej kryteriów w ocenie zostanie mu przyznanych 0 pkt w danym kryterium.

Termin wykonania zamówienia: 
wtorek, Kwiecień 21, 2020
Powiat: 
mielecki
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 

VII.     Określenie        warunków       zmiany            umowy            zawartej          w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia   

 

1.      Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy z wybranym Wykonawcą w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.  

2.      Dopuszczalne będą zmiany, dotyczące w szczególności:  

      a)      zmiany jakichkolwiek rozporządzeń i przepisów i innych dokumentów, w tym dokumentów programowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, mających wpływ na realizację umowy;  

     b)      zmiany terminu płatności;  

      c)      wystąpienie siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia w terminach określonych w umowie;

     d)      zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy,

     e)      powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez strony, przy jednoczesnym braku zmiany charakteru umowy;

      f)      zmiana nie będzie prowadzić do zmiany charakteru umowy, a łączna wartość zmian jest mniejsza niż 209 000 euro – w przypadku zamówień na dostawy i usługi, i zarazem jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi lub dostawy.

      g)      zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy i zostały spełnione łącznie następujące warunki:

- konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,

- wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,

     h)      Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca:

- na podstawie postanowień umownych, o których mowa w punktach wyżej

- w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,

- w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego Podwykonawców.

3.     Wszelkie zmiany i uzupełnienia do umowy zawartej z wybranym Wykonawcą muszą być dokonywane w formie pisemnych aneksów do umowy podpisanych przez obie strony, pod rygorem nieważności.

 

 

VIII.      ZASTRZEŻENIA

 

•        Zamawiający zastrzega, iż w umowie zawartej z wybranym Wykonawcą przewidziane zostaną kary umowne za opóźnienie dostawy, niepełną/niekompletną dostawę lub dostawę sprzętu nie spełniającego założeń zapytania ofertowego w wysokości 1 % wartości kontraktu brutto za każdy dzień opóźnienia w dostawie sprzętu (tj. w przypadku braku dostawy) lub odpowiednio dostawie niepełnego/niekompletnego sprzętu (tj. w przypadku gdy wybrany Wykonawca dokona niepełnej lub niekompletnej dostawy) lub odpowiednio sprzętu niespełniającego założeń zawartych w zapytaniu ofertowym, nie więcej niż 15% wartości kontraktu brutto, na co Wykonawca wyraża zgodę składając ofertę na niniejsze zapytanie.

•        Oferent ponosi wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania.

•        Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zapytania ofertowego i formularza ofertowego w przypadku błędów w zapytaniu ofertowym, konieczności dokonania uzupełnień w takim przypadku Zamawiający: 

•      poinformuje o dokonanej zmianie w sposób właściwy dla upublicznienia niniejszego zapytania ofertowego,

•      poinformuje o dokonanej zmianie wszystkich oferentów, którzy dotychczas złożyli oferty; 

•      wydłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach składanych przez oferentów.

•        W trakcie oceny ofert Zamawiający może wzywać oferentów do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych przez nich ofert. 

•        Kończąc procedurę oceny ofert Zamawiający podejmie decyzję o wyborze najkorzystniejszej oferty.

•        Złożenie oferty w ramach Zapytania Ofertowego jest jednoznaczne z zaakceptowaniem zasad określonych w zapytaniu ofertowym. 

•        Zamawiający ma prawo do anulowania części lub całości zapytania ofertowego w każdym momencie postępowania.

•        Zamawiający nie przewiduje możliwości złożenia oferty częściowej.

Numer projektu: 
RPPK.01.02.00-18-0001/19