CC METAL Spółka Cywilna Ryszard Ćwiertniewicz, Mariusz Cieplak, Tropie 251, 38-100 Strzyżów zaprasza do złożenia oferty na dostawę środków trwałych w postaci drukarki 3D w technologii DLP i skanera 3D w ramach projektu pn. „PRODUKCJA ELEMENTÓW METALOWYCH I KOMPOZYTOWYCH ODLEWANYCH ODŚRODKOWO Z WYKORZYSTANIEM TECHNOLOGII HYBRYDOWEJ” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa I. Konkurencyjna i innowacyjna gospodarka, Działanie: 1.4 Wsparcie MŚP, Poddziałanie: 1.4.1 Dotacje bezpośrednie, Wniosek o dofinansowanie projektu nr: RPPK.01.04.01-18-0309/17.
Postępowanie prowadzone jest w formie zapytania ofertowego zgodnie z zasadą konkurencyjności w sprawie udzielania zamówień współfinansowanych ze środków EFRR, w stosunku do których nie stosuje się ustawy Prawo zamówień publicznych.
Postępowanie ofertowe toczy się z zachowaniem zasad wynikających z art. 44 ust. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2009 r., Nr 157, poz. 1240 ze zm.), tj. w sposób celowy i oszczędny, z zachowaniem zasad: uzyskania najlepszych efektów z danych nakładów i optymalnego doboru metod i środków służących osiągnięciu założonych celów.
Nazwa zamówienia:
- Zakup drukarki 3D w technologii DLP – Część I.
- Zakup skanera 3D – Część II.
- Minimalne wymagane elementy, funkcjonalności i parametry techniczne:
- Drukarka 3D w technologii DLP – Część I – 1 sztuka:
- technologia wydruku – światło utwardzanie lampą przemysłową UV LED,
- materiały HTM140 oraz materiały medyczne certyfikowane typ E-Shell, E-Dent, lub równorzędne,
- obsługa formatów – przynajmniej STL, BIN i JOB,
- minimalne pole robocze: 140x75x100 mm,
- precyzja w osi X i Y: 50 µm,
- precyzja w osi Z: od 25 do 150 µm,
- oprogramowanie pozwalające na automatyczne generowanie struktur podporowych dla wydruku oraz struktur 2D,
- możliwość wysyłania plików 3D bezpośrednio do drukarki za pośrednictwem sieci wifi,
- system do naświetlania nadruków,
- stacja UV do naświetlania gotowych wydruków o wymiarach 50x50x50 cm i długości fali UV 405 nm,
- zestaw narzędzi umożliwiających postprocessing, łączenie oraz klejenie,
- urządzenie do wypłukiwania nieutwardzonej żywicy.
Zamawiający zastrzega, iż złożenie ofert/y niespełniającej/ych ww. parametrów oznacza odrzucenie ofert/y na etapie oceny formalnej.
- Skaner 3D – Część II – 1 sztuka:
- wymagania systemowe – kompatybilny z systemem od Windows 7 do Windows 10,
- wyposażenie:
- kamery przemysłowe 2x HD (minimalna rozdzielczość 5 Mpix) wraz z projektorem z dynamiczną regulacją wielkości rzucanego obrazu,
- aluminiowy statyw montażowy z dedykowanymi uchwytami do kamer i projektora,
- pole robocze – od 60 do 1000 mm,
- precyzja – dokładność 0,1% wielkości skanowanego obiektu,
- czas skanowania: od 2 do 4 s,
- zapis do formatów: OBJ, STL, PLY,
- wykonywanie pomiarów na zeskanowanym modelu,
- porównywanie modeli (kontrola jakości),
- możliwość teksturowania w kolorze,
- automatyczny stół obrotowy 360° współpracujący z oprogramowaniem skanera o nośności minimum 100 kg,
- tablice kalibracyjne – wykonane ze szkła.
Zamawiający zastrzega, iż złożenie ofert/y niespełniającej/ych ww. parametrów oznacza odrzucenie ofert/y na etapie oceny formalnej.
Do postępowania zostaną dopuszczeni oferenci spełniający następujące warunki:
- Prowadzą działalność gospodarczą w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia.
- Udzielą gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 12 miesięcy.
- Oferują poszczególne zamówienia o parametrach i funkcjonalnościach będących na poziomie co najmniej wskazanym w zapytaniu ofertowym.
- Posiadają doświadczenie w zakresie wdrożenia/instalacji oferowanego zamówienia tego samego typu lub o zbliżonych parametrach.
- Nie są powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo, tzn. nie występują wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, opieczętowanej pieczęcią firmową Oferenta, adresem Zamawiającego (podanym poniżej) oraz zapisem: OFERTA NA ZAKUP DRUKARKI 3D W TECHNOLOGII DLP I/LUB SKANERA 3D W RAMACH PROJEKTU „PRODUKCJA ELEMENTÓW METALOWYCH I KOMPOZYTOWYCH ODLEWANYCH ODŚRODKOWO Z WYKORZYSTANIEM TECHNOLOGII HYBRYDOWEJ”:
- osobiście w oddziale przedsiębiorstwa CC METAL S.C. R. Ćwiertniewicz, M. Cieplak, Tropie 251, 38-100 Strzyżów,
- pocztą, listem poleconym, kurierem na adres oddziału firmy: CC METAL S.C. R. Ćwiertniewicz, M. Cieplak, Tropie 251, 38-100 Strzyżów.
Oferta musi zostać złożona w nieprzekraczalnym terminie, do dnia 06.04.2018 r., do godz. 15:00 w oddziale przedsiębiorstwa CC METAL S.C. R. Ćwiertniewicz, M. Cieplak, Tropie 251, 38-100 Strzyżów. W przypadku złożenia oferty drogą pocztową, decyduje godzina wpływu oferty.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego po terminie składania ofert. Termin otwarcia ofert: 09.04.2018 r. o godzinie 10:00.
Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą, zgodnie z poniższymi kryteriami:
- Cena[1] – 60%
- Gwarancja – 40%
Ocena oferty zostanie obliczona z wykorzystaniem następującego wzoru:
Ocena = A + B, gdzie:
Ad. A. Kryterium Cena zostanie obliczone wg następującego wzoru:
najniższa zaproponowana cena netto za wykonanie przedmiotu zamówienia / cena badanej oferty netto za wykonanie przedmiotu zamówienia) x 60 punktów.
Maksymalna liczba punktów jaką może otrzymać oferta w tym kryterium wynosi: 60 punktów.
Ad. B. Kryterium Gwarancja zostanie obliczone wg następującego wzoru:
- udzielenie co najmniej 36 miesięcznej gwarancji i dłuższej – 40 punkty,
- udzielenie co najmniej 30 miesięcznej gwarancji – 30 punkty,
- udzielenie co najmniej 24 miesięcznej gwarancji – 20 punktów,
- udzielenie co najmniej 18 miesięcznej gwarancji – 10 punktów,
- udzielenie krótszej niż 18 miesięcznej gwarancji – 0 punktów.
Maksymalna liczba punktów jaką może otrzymać oferta w tym kryterium wynosi: 40 punktów.
Łączna ocena ofert:
Punkty uzyskane przez ofertę w ocenie oferty w Kryterium A. Cena i Kryterium B. Gwarancja zostaną dodane do siebie i na tej podstawie zostanie obliczona łączna ocena oferty. Oferta w łącznej ocenie oferty może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska największą ilość punktów w łącznej ocenie ofert (łączna suma punktów uzyskanych przez Wykonawcę w kryterium A i B). Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
W przypadku odmowy podpisania umowy przez wybranego Wykonawcę, Zamawiający może zawrzeć umowę z Wykonawcą, który spełnia wymagania zapytania ofertowego i którego oferta uzyskała kolejno najwyższą liczbę punktów.
W razie opóźnienia dostawy, niepełną/niekompletną dostawę lub dostawę sprzętu
niespełniającego założeń zapytania dostawca zobowiązany jest do zapłacenia kary umownej
w wysokości 0,1% wartości zamówienia za każdy dzień braku możliwości skorzystania z zamówionego sprzętu, jednakże nie więcej niż 10% łącznego wynagrodzenia netto.
[1] W przypadku podania ceny w walucie obcej, przeliczenie nastąpi wg kursu średniego Narodowego Banku Polskiego z dnia otwarcia ofert.
W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
- Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy z wybranym Wykonawcą w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
- Zmiany w umowie będą dopuszczalne w szczególności w przypadku:
- zmiany jakichkolwiek rozporządzeń i przepisów i innych dokumentów, w tym dokumentów programowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, mających wpływ na realizację umowy,
- zmiany terminu realizacji dostawy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
- zmiany terminu płatności,
- zmiany wynagrodzenia (zmiany urzędowej stawki podatku VAT, uzasadnienia ekonomicznego i/lub technicznego).
- Wykonawcą muszą być dokonywane w formie pisemnych aneksów do umowy podpisanych przez obie strony, pod rygorem nieważności.