Rodzaj zamówienia: 
Dostawy
Zamawiający: 
CC METAL Spółka Cywilna Ryszard Ćwiertniewicz, Mariusz Cieplak
Opis przedmiotu zamówienia: 

CC METAL Spółka Cywilna Ryszard Ćwiertniewicz, Mariusz Cieplak, Tropie 251, 38-100 Strzyżów zaprasza do złożenia oferty na dostawę środków trwałych w postaci drukarki 3D w technologii DLP i skanera 3D w ramach projektu pn. „PRODUKCJA ELEMENTÓW METALOWYCH I KOMPOZYTOWYCH ODLEWANYCH ODŚRODKOWO Z WYKORZYSTANIEM TECHNOLOGII HYBRYDOWEJ” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa I. Konkurencyjna i innowacyjna gospodarka, Działanie: 1.4 Wsparcie MŚP, Poddziałanie: 1.4.1 Dotacje bezpośrednie, Wniosek o dofinansowanie projektu nr: RPPK.01.04.01-18-0309/17.

Postępowanie prowadzone jest w formie zapytania ofertowego zgodnie z zasadą konkurencyjności w sprawie udzielania zamówień współfinansowanych ze środków EFRR, w stosunku do których nie stosuje się ustawy Prawo zamówień publicznych.

Postępowanie ofertowe toczy się z zachowaniem zasad wynikających z art. 44 ust. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2009 r., Nr 157, poz. 1240 ze zm.), tj. w sposób celowy i oszczędny, z zachowaniem zasad: uzyskania najlepszych efektów z danych nakładów i optymalnego doboru metod i środków służących osiągnięciu założonych celów.

 

Nazwa zamówienia:

  1. Zakup drukarki 3D w technologii DLP – Część I.
  2. Zakup skanera 3D – Część II.
  1. Minimalne wymagane elementy, funkcjonalności i parametry techniczne:
  1. Drukarka 3D w technologii DLP – Część I – 1 sztuka:
  • technologia wydruku – światło utwardzanie lampą przemysłową UV LED,
  • materiały HTM140 oraz materiały medyczne certyfikowane typ E-Shell, E-Dent, lub równorzędne,
  • obsługa formatów – przynajmniej STL, BIN i JOB,
  • minimalne pole robocze: 140x75x100 mm,
  • precyzja w osi X i Y: 50 µm,
  • precyzja w osi Z: od 25 do 150 µm,
  • oprogramowanie pozwalające na automatyczne generowanie struktur podporowych dla wydruku oraz struktur 2D,
  • możliwość wysyłania plików 3D bezpośrednio do drukarki za pośrednictwem sieci wifi,
  • system do naświetlania nadruków,
  • stacja UV do naświetlania gotowych wydruków o wymiarach 50x50x50 cm i długości fali UV 405 nm,
  • zestaw narzędzi umożliwiających postprocessing, łączenie oraz klejenie,
  • urządzenie do wypłukiwania nieutwardzonej żywicy.

Zamawiający zastrzega, iż złożenie ofert/y niespełniającej/ych ww. parametrów oznacza odrzucenie ofert/y na etapie oceny formalnej.

  1. Skaner 3D – Część II – 1 sztuka:
  • wymagania systemowe – kompatybilny z systemem od Windows 7 do Windows 10,
  • wyposażenie:
  • kamery przemysłowe 2x HD (minimalna rozdzielczość 5 Mpix) wraz z projektorem z dynamiczną regulacją wielkości rzucanego obrazu,
  • aluminiowy statyw montażowy z dedykowanymi uchwytami do kamer i projektora,
  • pole robocze – od 60 do 1000 mm,
  • precyzja – dokładność 0,1% wielkości skanowanego obiektu,
  • czas skanowania: od 2 do 4 s,
  • zapis do formatów: OBJ, STL, PLY,
  • wykonywanie pomiarów na zeskanowanym modelu,
  • porównywanie modeli (kontrola jakości),
  • możliwość teksturowania w kolorze,
  • automatyczny stół obrotowy 360° współpracujący z oprogramowaniem skanera o nośności minimum 100 kg,
  • tablice kalibracyjne – wykonane ze szkła.

Zamawiający zastrzega, iż złożenie ofert/y niespełniającej/ych ww. parametrów oznacza odrzucenie ofert/y na etapie oceny formalnej.

Kod CPV: 
38520000-6
30232100-5
Warunki udziału w postępowaniu : 

Do postępowania zostaną dopuszczeni oferenci spełniający następujące warunki:

  1. Prowadzą działalność gospodarczą w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia.
  2. Udzielą gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 12 miesięcy.
  3. Oferują poszczególne zamówienia o parametrach i funkcjonalnościach będących na poziomie co najmniej wskazanym w zapytaniu ofertowym.
  4. Posiadają doświadczenie w zakresie wdrożenia/instalacji oferowanego zamówienia tego samego typu lub o zbliżonych parametrach.
  5. Nie są powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo, tzn. nie występują wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
  • uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  • posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  • pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  • pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Termin składania ofert: 
piątek, Kwiecień 6, 2018 - 15:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, opieczętowanej pieczęcią firmową Oferenta, adresem Zamawiającego (podanym poniżej) oraz zapisem: OFERTA NA ZAKUP DRUKARKI 3D W TECHNOLOGII DLP I/LUB SKANERA 3D W RAMACH PROJEKTU „PRODUKCJA ELEMENTÓW METALOWYCH I KOMPOZYTOWYCH ODLEWANYCH ODŚRODKOWO Z WYKORZYSTANIEM TECHNOLOGII HYBRYDOWEJ”:

  1. osobiście w oddziale przedsiębiorstwa CC METAL S.C. R. Ćwiertniewicz, M. Cieplak, Tropie 251, 38-100 Strzyżów,
  2. pocztą, listem poleconym, kurierem na adres oddziału firmy: CC METAL S.C. R. Ćwiertniewicz, M. Cieplak, Tropie 251, 38-100 Strzyżów.

Oferta musi zostać złożona w nieprzekraczalnym terminie, do dnia 06.04.2018 r., do godz. 15:00 w oddziale przedsiębiorstwa CC METAL S.C. R. Ćwiertniewicz, M. Cieplak, Tropie 251, 38-100 Strzyżów. W przypadku złożenia oferty drogą pocztową, decyduje godzina wpływu oferty.

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego po terminie składania ofert. Termin otwarcia ofert: 09.04.2018 r. o godzinie 10:00.

Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą, zgodnie z poniższymi kryteriami:

  1. Cena[1] – 60%
  2. Gwarancja – 40%

Ocena oferty zostanie obliczona z wykorzystaniem następującego wzoru:

Ocena = A + B, gdzie:

Ad. A. Kryterium Cena zostanie obliczone wg następującego wzoru:

najniższa zaproponowana cena netto za wykonanie przedmiotu zamówienia / cena badanej oferty netto za wykonanie przedmiotu zamówienia) x 60 punktów.

Maksymalna liczba punktów jaką może otrzymać oferta w tym kryterium wynosi: 60 punktów.

Ad. B. Kryterium Gwarancja zostanie obliczone wg następującego wzoru:

  1. udzielenie co najmniej 36 miesięcznej gwarancji i dłuższej – 40 punkty,
  2. udzielenie co najmniej 30 miesięcznej gwarancji – 30 punkty,
  3. udzielenie co najmniej 24 miesięcznej gwarancji – 20 punktów,
  4. udzielenie co najmniej 18 miesięcznej gwarancji – 10 punktów,
  5. udzielenie krótszej niż 18 miesięcznej gwarancji – 0 punktów.

Maksymalna liczba punktów jaką może otrzymać oferta w tym kryterium wynosi: 40 punktów.

Łączna ocena ofert:

Punkty uzyskane przez ofertę w ocenie oferty w Kryterium A. Cena i Kryterium B. Gwarancja zostaną dodane do siebie i na tej podstawie zostanie obliczona łączna ocena oferty. Oferta w łącznej ocenie oferty może uzyskać maksymalnie 100 pkt.

Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska największą ilość punktów w łącznej ocenie ofert (łączna suma punktów uzyskanych przez Wykonawcę w kryterium A i B). Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

W przypadku odmowy podpisania umowy przez wybranego Wykonawcę, Zamawiający może zawrzeć umowę z Wykonawcą, który spełnia wymagania zapytania ofertowego i którego oferta uzyskała kolejno najwyższą liczbę punktów.

W razie opóźnienia dostawy, niepełną/niekompletną dostawę lub dostawę sprzętu
niespełniającego założeń zapytania dostawca zobowiązany jest do zapłacenia kary umownej
w wysokości 0,1% wartości zamówienia za każdy dzień braku możliwości skorzystania z zamówionego sprzętu, jednakże nie więcej niż 10% łącznego wynagrodzenia netto.

 

[1] W przypadku podania ceny w walucie obcej, przeliczenie nastąpi wg kursu średniego Narodowego Banku Polskiego z dnia otwarcia ofert.

Termin wykonania zamówienia: 
piątek, Maj 25, 2018
Powiat: 
strzyżowski
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 
  1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy z wybranym Wykonawcą w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
  2. Zmiany w umowie będą dopuszczalne w szczególności w przypadku:
  • zmiany jakichkolwiek rozporządzeń i przepisów i innych dokumentów, w tym dokumentów programowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, mających wpływ na realizację umowy,
  • zmiany terminu realizacji dostawy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
  • zmiany terminu płatności,
  • zmiany wynagrodzenia (zmiany urzędowej stawki podatku VAT, uzasadnienia ekonomicznego i/lub technicznego).
  1. Wykonawcą muszą być dokonywane w formie pisemnych aneksów do umowy podpisanych przez obie strony, pod rygorem nieważności.
Numer projektu: 
RPPK.01.04.01-18-0309/17